dette sier jeg alltid

Hei dere! Nå sitter jeg faktisk på gardermoen som ledsager for Thea, hun reiser nemlig tilbake mot Bømlo idag.. Jeg skal være her helt til hun har kommet seg trygt på flyet, men akkurat nå er hun og shopper litt så jeg sitter alene og slapper litt av med gode jordbær. Jeg sier idag som jeg sier hver gang en ny uke snart setter igang, nå SKAL jeg være sunn. Så kommer mandagen og jeg spiser godteri til frokost igjen, haha.

PS! Angående klessalget den 21 juni (kongens gate 12 i oslo, fra 09:00). Jeg selger klær i hovedsaklig xs-s eller onesize, men også endel oversized. Jeg selger klær fra gant, ralph lauren, forever 21, urban outfitters, adidas, weightless, nike, nelly, sheinside, romwe, junkyard +++,  og over 60 par sko i størrelse 35-37. Jeg tror de aller fleste, uansett størrelse, skal finne noe som passer dem. Blandt annet blir over 120 kjoler solgt! Så, håper mange kommer 🙂

(annonselenker) Jakke fra NLY DESIGN / onepiece fra CASALL.

 

I dag er det en ganske stor dag for meg, jeg skal nemlig ta min første, ordentlig store tatovering! Hvor og hva forblir en liten hemmelighet til jeg er ferdig, men jeg gleder meg veldig til å vise dere ikveld! De aller fleste jeg kjenner skal på Gumball 300 idag og så feste hardt ikveld, men jeg kommer nok til å være helt utslått etter en lang tatoveringssession.. Derfor dropper jeg det denne gang. Jeg og Marte, min samboer, har bestemt oss for å heller ha en rolig kveld med film og nudler, haha!

Nå skal jeg se om jeg finner Thea her, hun er mer interessert i shopping enn å faktisk komme seg hjem virker det som, hehe. Er det noen som klarer å gjette hva og hvor jeg skal tatovere meg idag? OM noen klarer å gjette det, vil de bli belønnet med en link til sin instagram eller blogg i neste innlegg ♥

164 kommentarer

Siste innlegg