et ekte smil

I dag har jeg tatt med meg Thea på både tusenfryd og kino, så vi har hatt en super lørdag i hovedstaden! Begge er ganske trøtte i kroppen nå, men vi har enda rundt et kilo smågodt igjen som må forsvinne, så jeg tenker det blir enda en film og masse tull før vi legger oss, haha. Vi tok masse bilder i parken idag, og jeg har hatt det veeeeldig gøy den siste halvtimen med bilderedigeringen. Det hele startet med at jeg skulle gjøre Thea litt mindre synlig på et bilde..

 

Som da ble til dette…

Som til slutt ble til dette, før jeg klarte å stoppe og redigere bildene på ordentlig, haha. Om blogg var en kontorjobb hadde jeg fått sparken for lengst, jeg tuller alltid rundt som dette.

Haha, sikkert bare morsomt for meg, iallfall om jeg skal tolke Thea som sitter i senga med headset og ser på modern family…. Uansett! Vi kom oss opp tidlig idag, shoppet litt i bogstadveien, både jeg og Robin tok spraytan på spraytanhuset og SÅ dro vi med bussen til tusenfryd. Jeg har alltid elsket det stedet, og da jeg var yngre kunne jeg stå i kø fra 8 om morningen (uten noen åpenbar grunn, haha) og være i parken helt til den stengte. Heldigvis slapp vi å presse oss så mye rundt idag, det var relativt lite folk i parken og aldri noe særlig til kø. MEN, spin spider var stengt!! Åh, den som er favoritten min jo.. Men man trenger ikke klage for den grunn, hele tusenfryd handler jo om stemningen og ikke minst det deeeeilige adrenalinet man løper rundt med. Vi hadde fantastisk vær, godt humør, masse fine blogglesere og den eneste nedturen for hele dagen må være den hvite stripa jeg fikk i ansiktet. Jepp, jeg klarte å felle en tåre i speed monster på grunn av den sterke vinden, og siden jeg nettopp hadde tatt selvbruning fikk jeg en hvit stripe i ansiktet og ligner nå på Scar, altså den slemme onkelen i løvenes konge. Men dagen har virkelig vært perfekt. Livet er så kort, så man må sette pris på hver eneste dag, hilsen frøken filosophie ♥

(annonselenker) Jeg hadde på meg en shorts fra her (jeg har både klippet og brettet den opp), topp fra her og boots fra her!

Nå – godteri, film, sove. Jeg skal følge Thea til gardermoen i morgen, og krysser fingrene for at jeg får være med henne helt til gaten selv om det kan bli vanskelig.. Gardermoen er ikke så lett å finne fram på når det er første gang alene for henne, så vi drar dit i god tid. Ønsk oss lykke til med det! Håper dere har hatt en like fin dag som oss! Angående ting dere lurer på, sjekk i kommentarfeltet hvor dere har spurt så står det oftest svar der:)

61 kommentarer
    1. Ser ut som du har hatt en kjekk dag! Kan ikke huske sist jeg var på tusenfryd, hehe. Må få meg en tur dit i sommer. Blir glad når du skriver ting som: Livet er så kort, så man må sette pris på hver eneste dag, du er en positiv sjel! 🙂

    2. Jeg sliter med kviser og urenheter øverst på ryggen, dette gjør at jeg ikke føler meg fin i singlett eller er komfortabel. Har du tips på hva jeg kan prøve for å få dette vekk eller redusert? Plis hjelp meg <3

    3. Hei:) Når får vi se bildene fra photoshooten du hadde i NY? Er så spent på å se reusltatet:) Og jeg har sett to-tre av de, men vil gjerne se masse! 🙂

    4. Jeg jobber på Gardermoen, så hvis hun skal fly før jeg jobber (starter 16:00) kunne jeg fulgt hun 🙂 hvis ikke har Gardermoen egne ansatte som hjelper folk rundt, som eldre i rullestol, blinde osv, det går jo Ann å høre 🙂

    5. Du burde komme en tur på oslo vegetarfestival i morgen! Og reklamere litt på bloggen 🙂 masse flott mat og foredrag dær

    6. Holdte på å sprekke av glede når jeg møtte deg, eneste jeg klarte å si var: jeg elsker deg, haha 🙂 skulle ønske jeg kunne snakke mer med deg, kanskje en annen gang 🙂 ha en fin kveld Sophie!

    7. du kommer deg helt til gaten med ledsagerpass! Hvis du går til en skranke før sikkerhetskontrollen (spør noen hvor det er) og sier at du skal ha et ledsagerpass, så erstatter det billetten i sikkerhetskontrollen! Håper det løser seg:)

    8. Kjempe fin blogg du har og synes du er en veldig smart og oppegående jente. Har fått veldig bra inntrykk av deg etter jeg beg å lese bloggen din. Sjekk gjerne ut bloggen min på dalberg.blogg.no ☺

    9. Hva mener du i bloggerne med ” han er jo som han er ” ? dere var veldig søte forresten, tok meg selv i å smile når han var s å søt mot deg,og når du lo <3 du er så skjønnnnnnn

    10. Så dere har hatt en super lørdag i hovedstaden dere ja, da vil jeg bare påpeke at tusenfryd ikke ligger i Oslo, det ligger i Ås kommune, i follo som igjen ligger i Akershus! Fjellvettreglene sier at man skal si ifra hvor man er, sånn at man kan bli funnet om du fordufter, det ville vært vanskelig å finne dere, som sier at dere er i hovedstaden!

    11. Hei Sophie!
      I dag ble jeg plutselig fulgt på instagram av noen som jeg tror er veldig stor fan av deg. Altså @sophieelise11.
      Først trodde jeg det var deg. H*n har skrevet alt du har i biografien på din instagram, helt likt! Helt ærlig tror jeg det er en superfan av deg, men jeg vet ikke. Den blir i tillegg fulgt av tv2bliss. Synes dette er litt merkelig. Under det svarte badedrakt-bildet hvor du har ryggen til, har h*n skrevet noe som indikerer at det er en fan, men det er litt dumt hvis folk tror det er deg, ettersom at alt er helt likt som på din instagram. Ville bare si i fra!

    12. Ser ut som en velsig fin dag! Og såå heldig thea er spm blir tatt med på så mye gøy 🙂
      Men jeg bare lurte på om du kan prøve å bruke den fish-eye-linsen litt mindre? Blir sjøsyk/svimmel av å lese bloggen 😛😜😂

    13. Er du ikke vegerarianer lenger? Bare lurer i og med at jeg ser at det er pepperoni på pizzaen, og den du la ut bilde av for noen dager siden ooog at du spiste godteri med gelatin i? 🙂

    14. Hahaha, jeg elsker humoren din! Lo høyt både av bilde redigerene, Scar greia og filosophie! HAHA!!! Håper dere hadde en super dag, og at du får en like bra helg! 🙂
      Stooor klem <3

    15. Heyy! Når du var på programmet “Det er lov å være blid” så sa du at du angrer litt på tatoveringen under puppene. Bare lurer på hvorfor? Den er jo så utrolig fin og du kler den veldig godt!!

    16. Den generen du har på deg ligner ikke den du har linket til. Den du har på deg er jo mye videre i armene. Har du valgt en stor størrelse slik at den skal være då vid på armene?

    17. høres ut som du hadde en fin dag! 🙂 må også få si at jeg digget bildene! dette var skikkelig stemningsbilder 😀

    18. Hei! For å komme inn må du ha boardingpass eller følgebevis, noe du får hvis dere går til MANUELL check-in og sier at du ønsker å bli med inn. Husk at du må igjennom samme kontroll som henne og heller ikke kan ha flasker osv.. Så enkelt er det. 😊

    19. Hei! Jeg bare lurte på om det er en spesiell krem du vil anbefale for en jente på 15 som har nupper i pannen og noen småkviser rundt omkring på ansiktet?

    20. Så deg på tusenfryd i går, flere ganger! Må være ærlig og si at jeg ble litt startstruck.. Du er jo tross alt en av de jeg ser opp til! Så det var utrolig gøy. Godt og høre at du hadde en fin dag! xx

    21. Anonym spør: Den generen du har på deg ligner ikke den du har linket til. Den du har på deg er jo mye videre i armene. Har du valgt en stor størrelse slik at den skal være då vid på armene?

      Svar: Jeg kjøpte min i medium slik at den skal være lengre bak, og videre i armene:)

    22. anonym spør: Heyy! Når du var på programmet “Det er lov å være blid” så sa du at du angrer litt på tatoveringen under puppene. Bare lurer på hvorfor? Den er jo så utrolig fin og du kler den veldig godt!!

      Svar: først og fremt, tusen takk skal du ha! Jeg er glad i tatoveringen, og har ikke noen vonde følelser mot den, jeg bare angrer litt på hvordan den ser ut. Jeg er glad jeg har en tatovering under puppene, men skulle gjerne hatt den litt lengre opp, litt lengre i vingene, en annerledes diamant osv. Men jeg lever fint med den 😀

    23. Du sa du Hva skulle tatovere noe i fire timer på søndag, som er i dag. Hvor og hva slags tatovering er det? 🙂

    24. Ehh..Sophie? Hvorfor lyver du om at det er samme toppen??? Det er ikke den samme i det HELE tatt. De ndu har har puff armer, og du skriver lengre opp her at det er fordi du tok medium. Hvor dumme tror du at vi er?
      Du har ikke samme stropper engang som på den på Nelly. Dessuten er det ikke samme stoff engang. Lol vi skjønner at du ikke vil at vi skal ha samme topp (noe som er helt greit liksom), men det er jo ikke vits å late som at det er den samme? Du skriver over at det er den, men det er ikke den overhodet.. Det er sånne knyte tråder på den fra nelly foran, og den du har er en stropp rett over. Du har puff armer på din, og NEI kjære deg, du får ikke PUFF armer av å ta en strls større. Skjønner ikke hvorfor du skal lyve om noe så latterlig. Du gjør deg selv veldig troverdig må jeg si hvis du skal lyve om noe så LATTERLIG.
      Du lyver om så sykt mye teit. Skjerp deg, du er snart 21 år. Bryr meg ikke om du hadde linket til en lignene topp, men at du seriøst sitter å lyver om at det er samme? Herlighet.

    25. Kine Emilie: Det er bare tull, for det er samme topp 🙂 Bildene kan jo gjøre at den ser annerledes ut, haha. Jeg har hverken puff i armene, ulike stropper eller noe. 🙂

    26. jeg har den toppen du har på deg, prikk lik. Og den er fra bikbok 🙂 https://bikbok.com/no/7167022_F900
      For den på bilde og linken fra Nelly ser ikke litt like ut en gang … Jeg liker bloggen din og deg veldig godt, så det er ikke no slemt jeg mener med dette, men om tilfelle var at det ikke var samme topp du linket til, hvorfor? 🙂

    27. til deg som jobbet p[ gardemoen.
      jeg ville at Sophie skulle f;lge meg inn for det var f;rste gangen jeg reiste alene fra gardemoen.

    28. Hvordan får du bildene dine sånn? Sånn rund rundt. Er det et spesielt kamera eller er det en app man kan få sånn? Håper på svar, har prøvd å funnet ut det lenge. Elsker bloggen din <3

    29. hei! jeg lurte på den hvite toppen du har på deg på bildene… syns den ser mer “poof” ut på armene og mer “bohem” ut på deg enn på bildene fra nelly… er du sikker på det er samme topp?..syns den var kjempefin på deg btw 🙂

    30. Jeg har ikke vært på Tusenfryd på veldig lenge selv. Så godt og høre at du hadde en så fantastisk fin dag 🙂

    31. Det er umulig å se digg ut på eit troll men du får det til:)
      EEEEEEELLLLLLSKER bloggen din selv om jeg ikke er så aktiv her. ville bare nevne at favoritt programmet mitt er bloggerne fordi du er med <3 elsker deg XOXO<3
      (PS: ikke bry deg om de som skriver hat, de er bare misunnelige på deg fordi du er sååå fiin og poppulær<3<3

    32. Er faktisk helt sykt at du drar å kjøper ting på bikbok for så å finne et plagg som ligner mest mulig å så legge ut adlinks så du kan tjene penger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg