making up a changing mind

Det er så rart, med fasit i hånda klarer man likevel å begå samme feil tusen ganger på rad. Den vanlige berg-og-dal-banen som man villig setter seg inn i, gang på gang. Jeg vil jo så gjerne… Men likevel setter jeg meg selv og mitt eget beste sist, og bærer andre sine byrder på mine skuldre helt til jeg faller.

Og et eller annet sted håper man nok litt på at noen andre skal huske litt når man har glemt bort seg selv. Det er het forjævlig når man føler at alle andre går rundt en, og “vet” masse som man ikke helt klarer å innse selv.

Det er sikkert helt på tryne å si det, men de fine kommentarene deres redder dagen min litt oftere enn de bør. Dere er jævlig bra, mange av dere ♥ Og for dere har jeg lyst til å være sterk. 

101 kommentarer
    1. Uff leppene dine ser helt forferdelig ut nå Sophie..
      Nå er jeg også bare drittlei av denne dårlige bloggen din. Du svarer aldri på kommentarer og jeg gidder ikke lese bloggen din eller bruke tid her lenger.
      Du bare klager og bærer deg og du er spydig og stygg mot andre som “ririterer deg”..
      DU hater utro folk – du har vært utro. Du klarer aldri å ta ansvar. Karma at du har operert deg selv stygg

    2. Du er så bra Sophie, stå på, eller slapp av om du vil! Vi er her for deg uansett hva, hvis media skriver bullshit eller overdriver noe om deg vet vi “sannheten,” du er ikke en dukke som alle skal drive å leke med, offentlig person eller ikke.

    3. Jeg digger deg så ekstremt mye <3 du har ett utseende andre jenter bare kan drømme om <3 misunner deg til tusen <3333

    4. Usaklig negativ kritikk kommer helst fra noen som ikke klarer å bearbeide egne issues, på annen måte enn å slenge med leppa mot andre. Forsøk å overse slike hjernedøde uttalelser, de er ikke verdt verken tiden din eller humøret ditt;)

    5. Stå på, Sophie! Jeg liker deg, og liker at du er tøff og står i mot det meste. Det er ikke mange som vet hvordan det er å være en offentlig person, og måtte stå i mot såpass mye press hele tiden. Skjønner heller ikke hvordan folk faktisk kan kommentere såpass mye stygt som dem gjør.. Det er fælt å se. Mobbing sier jeg bare.. IKKE GREIT.
      Vær deg selv, fortsett som du gjør 🙂 Liker deg, fine menneske.

    6. Skjønner alt for godt hva du mener. Alle andre enn en selv vet, og en er så opptatt av at andre skal ha det ok og gjerne fasade at en aldri slipper noen helt inn og det går ut over seg selv.
      Håper det ordner seg, og at du tenker litt mer på deg selv og hva DU trenger 😉

    7. Det pågår grov misshandling av elefanter i “Disney World” og det er bare 2 uker siden Sophie Elise var der og omtalte parken som sitt favorittsted på hele jorda.
      Minst 3 elefanter har mistet livet de siste årene som følge av dårlige forhold i denne parken.
      Hvis fokus på dyrevelferd er så viktig, hvorfor er ingen villig til å konfrontere Sophie Elise med dette?
      Kanskje dyr ikke var så viktig likevel?

    8. Kan du ikke skrive om din mening om tyrefekting – regner med du er imot det. Så kan du linke til en underskriftskampanje mot det eller noe? Jeg synes tyrefekting er helt forferdlig, og mener at tortur ikke skal være en del av en kultur på noen som helst måte.

    9. Du virker veldig sterk og reflektert! Det er helt utrolig at du klarer å gå igjennom all den dritten du får slengt imot deg! Det er så jævlig mye ufortjent hat mot bloggere, og i en verden der man liksom er imot mobbing, virker det som mobbing av bloggere og andre offentlige personer er et unntak! Hvorfor mister folk all sin folkeskikk når de skrur på internett? Merker jeg blir veldig provosert, når den egentlige hensikten med denne kommentaren bare var å si at jeg digger deg!
      Tror det er mange andre som meg, som syntes du er utrolig kul men ikke gidder å kommentere det! Har en venninne som sliter med nesen sin, og ser på deg som sitt største selvbilde. Hun har ikke alltid hatt så god selvtilitt, men den begynner å blir bedre med årene<3 du er best!

    10. Yvonne Sørensen!! Helt forbanna alvorlig! Jeg blir så oppgitt over mennesker som deg som bare sprer dritt. Det kan umulig gjøre dagen din bedre av å slenge dritt til andre mennesker du egentlig ikke kjenner i det hele tatt? Og hvordan hun velger å ha leppene sine får nå virkelig være opp til henne! Mennesker som deg blir jeg virkelig oppgitt over, og håper du en dag får det bedre med deg selv, sånn at du slipper å hakke og være stygg mot andre mennesker!
      Sophie, det kan faen ikke være lett og være deg alltid. Jeg selv er 24 år, og vet selv at jeg ikke hadde taklet halvparten av den dritten du får, og har fått slengt i trynet hver dag i flere år, siden du var en tenåring. Det er ikke alt du gjør jeg er enig i, eller synes noe om, MEN jeg synes du er sterk, og jeg synes du virker som en skikkelig godjente som bryr seg om verden og de rundt seg:)
      De som klikker seg inn her kun for å spre drit… Tja- de kan umulig ha det godt med seg selv….
      Dette måtte jeg bare få ut, jeg BLIR så frustrert! Sender deg en trøstende klem helt fra Bergen! 🙂 Ikke gi deg!

    11. Herregud folk eier ikke hjerne. blir skremt av at det er så mange som ikke vet hva de snakker om og som ikke greier se det positive i det du gjør. Enkelte folk burde finne ut hva som feiler dem

    12. Du fortjener all støtte og positive tilbakemeldinger du kan få!!! Vær sterk, og prell av deg alt som ikke betyr noe – ikke har noe godt for seg. klem! <3

    13. Stå på:) Spar på komplimentene, forsøk å gi negative kommentarer minst mulig plass i livet ditt, du fortjener det ikke!

    14. Hahahah! Yvonne Sørensen, i alle dager? Er du skada eller? Bare plaprer ned så mange tilfeldige personangrep som mulig i en og samme kommentar fordi du ikke har noe bedre å ta henne på.
      Hadde gitt deg vekk gratis om du var ungen min, håper livet ditt er blir bedre etterhvert, så du kan nyte det fremfor å bruke det på å spre bæsj utover andre som ligger laangt foran deg 😉

    15. Hei. Tenkte bare å si ifra om at jeg så på videobloggen din at huden din har blitt mye renere nå etter at du tok de pillene! Du ser kjempefin ut 🙂

    16. Du er så søt sophie❤️Ta dette som en leveregel. Når du står opp om morgen spør du deg selv hva du kan gjøre for deg selv om det så en en ting for at dagen din skal bli bedre. Du er ei god jente som bryr deg om alle andre før deg selv. Så før dagen din starter bruk hvertfall noen få min på hva DU føler å tenker.

    17. Så akkurat på videoen i forrige innlegg. Folk uttaler seg som om de vet hvordan andres liv er. Mange glemmer at en blogg ikke sier alt om en person. Bloggen er ikke hele deg liksom =) La det negative gå inne det ene øret og ut det andre;) Synes folk kan droppe å finne opp sine egne historier om hvorfor du blogger om visse ting osv, utrolig teit.

    18. Du er så jævlig rå, å jeg digger deg tvers gjennom! Du vet at det er tusener på tusener av mennesker som ser opp til deg og synes dine valg og dine meninger er verdt å lytte til! Ikke la deg knekke av dritten, det er jo bare ynkelige mennesker med dårlig selvtillit som prøver å knekke ned andre fordi de er så jævlig miserable selv.. 🙂

    19. det virker som om folk bare fokuserer på det de ikke liker om deg og bare overser det bra (jeg synes alt er bra om deg da 🙂 du er super og tør og være deg selv virker det som) håper det ikke er så mye dritt som du tar til deg 🙂 og for et bilde!

    20. Unnskyld meg YVONNE SØRENSEN, men du har ingen rett til å uttale deg på den måten med bare BULLSHIT! Sofie er en fantastisk jente. Du sier hun er stygg mot andre? Hva er du nå da? Liksom snill du, når du skriver sånn til henne? Sofie er snill, og en utrolig smart og flink jente! Og at hun har vært utro? Hvordan i helvette kan du være så sikker på det? Tror ikke hun har vært det, men uansett så er det en feil alle kan kommer borti, det er ikke så enkelt som man tror. Stå på Sofie, jeg digger deg! <3

    21. Digger deg Sophie! Bare å stå på, du viser alle haterne at de bør bare skamme seg ved å slenge med leppa, og kan i det minste tørre å si hvem de er! #pingler

    22. Herlighet, du må ha et kaos av et følelsesliv… Hva med å ta en pause fra offentligheten? Veldig tydelig at dette er for mye for deg og at det ikke er bra for deg… Ellers kan du jo begynne med å reflektere, tenke osv. før du uttaler deg om temaer/personlige ting til du er helt sikker på hva du mener.. Du forandrer jo mening annenhver uke, veldig ustabilt og uforutsigbar.. Bestem deg for om du vil være sterk/ komfortabel med deg selv eller et ustabilt følelsesmenneske som syns synd i seg selv og som føler seg spesiel kun fordi du har empati for andre rundt enn (det er forresten en allminelig egenskaper hos mennesker).. På tide å bestemme seg for å være classy eller trashy også kanskje.. Håper du velger førstnevnte, da det kler deg mye bedre!
      Lykke til iallfall!

    23. Hei Sopjhie Elise,jeg er mye eldre enn deg men det er ett eller annet med deg… Du er deg selv og det skal du vite at er mer enn bra nok. Du er ærlig og prøver kanskje innimellom å finne deg selv og hva du står for og hva som er viktig for deg. Men sånn har det jo vært for alle. Jeg syns du er bra nok som du er. Du har meninger og med tida så blir du sterkere og vet hva som er rett for deg. Blir trist av å lese de som skriver så ondskapsfullt til deg. Prøv å ikke bry deg,lett å si men… Du er et godt menneske,omsorgsfull å gla i folk og dyr. Jeg elsker dyr og skulle ønske at du kunne bruke mer at tida di på det. Dur trenger oss mennesker og du som er kjent kan gjøre en kjempejobb. For folk hører på deg!! Aldri slutt å bry deg om det som du syns er viktig. Ikke bry deg om hva andre mener. Syns du er flott og håret ditt er bare he,t nydelig. Ønsker deg alt godt. Klem fra Karin

    24. Du har vært her ute på interwebben i mange år. Du er profilert og det forventes mye av deg. Men så er du 20 år… Når jeg var 20 år var jeg rusmisbruker og dypt deprimert. Jeg ANTE ikke hvem jeg var eller ville være… Nå er jeg 25, og selvom jeg begynner å finne meg selv mer og mer er jeg fortsatt lost til tider. Ikke fikk ejg like mye tyn som du får… Det knyter seg i magen min hver gang jeg leser kommentarer på bloggen din… Jeg ser for meg deg som leser dem, prøver å ikke slippe dem inn, ikke la dem påvirke deg… Jeg vet ikke om jeg hadde orket det nå, men jeg kan garantere at jeg ikke hadde klart det som 20-åring. You’re doing fine, just take your time. Klem.

    25. Heier på deg! du er et godt menneske som er ærlig og omsorgsfull. trenger flere av sånne som deg 😉

    26. Du e et nydelig og sterkt menneske! Virkelig ei å se opp til!! <3 du har så mye potensiale. Slutt å fokuser på det negative. Heier på deg!

    27. Før trodde jeg du var en berte som var så opptatt av store pupper gutter og sladder! Vel la meg si rett ut at du er helt FAB! Du er helt annerledes enn det jeg skulle tro du var! Hvis folk tror jeg sier dette for oppmerksomhet tar de helt utrolig feil! Kjør på! Jeg STØTTER deg!

    28. “Benedicte
      22.04.2015 kl.18:10
      Yvonne Sørensen!! Helt forbanna alvorlig! Jeg blir så oppgitt over mennesker som deg som bare sprer dritt. Det kan umulig gjøre dagen din bedre av å slenge dritt til andre mennesker du egentlig ikke kjenner i det hele tatt?”
      Ser du i det hele tatt hvor dobbeltmoralsk du er? 🙂

    29. Du er ikke sterk, når du må opperere deg 14 ganger for å ikke ligne på deg selv lenger. No offense, men du var penere før, når du så naturlig ut og var et sunt forbilde for unge jenter og ikke et resultat av en overbetalt plastisk kirurg. Og være sterk vet du ikke noe om, så det kan du faktisk drite i å uttale deg om. Du sier du bærer andres byrder ja vel. STAKKARS deg.

    30. Regner med at dette har noe med utroskapen til Robin som det ryktes så mye om? :/ Jeg selv har bare hørt/lest det flere steder, og tenker at det må jo være noen som har sett noe? Han vanker jo i det miljøet der sånt er vanlig og “greit”, så forundrer meg ikke om det stemmer. Men utrolig kjipt hvis det er sant ja :/

    31. Viss du ikke har noe fint å si, så ikke si det!! Ikke gidd å komenter dritt kommentarer!! Viss du ikke liker bloggen, ikke les den!! Alle folk har faktisk følelser, selv om de er kjente!! Tenk om før du kommenterer!!❤️

    32. Det er helt lættis at noen i det hele tatt bryr seg om de stygge kommentarene. Ignoranse tror jeg hadde drept flammen. Hvis alle hadde totalt oversett kommentarene tror jeg ikke de hadde pågått videre. Nå er jeg nok litt ironisk selv da, i og med at jeg skriver denne kommentaren her. Men dere, LA SLIKE KOMMENTARER GÅ UPÅAKTET HEN (eller hva det nå enn heter) eller? Jeg elsker foressten bloggen din Sophie!

    33. Hei Sophie.
      Jeg har nå fulgt bloggen din i 3 år, helt siden jeg tilfeldigvis klikket meg inn for å se hva alt dette “fuzzet” var for noe. Jeg har noen ganger lest kommentarene, og jeg må bare si: HANDS DOWN, så mye drit du får for absolutt ingenting er helt utrolig.
      Jeg ville bare si at du må ikke la disse håpløse menneskene gå innpå deg. Du er vakker på innsiden, og det er det som teller til slutten likevel uansett hvor mange fillers eller operasjoner du har. Ikke la disse stygge kommentarene styre deg i den ene eller andre retningen. Ta et steg tilbake, trekk pusten dypt og smil. Vær selvsikker og ikke kast bort tid på de som ikke tilfører deg noe positivt.
      Vær forandringen du ønsker å se, alle må starte et sted, så ikke bry deg om at folk syns du er dobbeltmoralsk eller ditten og datten. Du er bare menneskelig, og det er greit.
      Lykke til!

    34. Hei Sophie.
      Æ forstår dæ godt, og det e tydelig at du føle dæ veldig lost. For det første e æ enig i alle kommentara om at du e tøff som tåle alle stygge kommentaran som strømme inn. Det e tydelig at noen menneska ikke skjemmes over å rakke ned på andre, og æ synes oppriktig synd på dem.
      Æ syns du e ei vakker jente, selvsagt på utsida, men mest av alt på innsida. Du sier du ikke vet kem du e eller føle du har ei ega personlighet, men æ oppfatte det stikk motsatte. Av alle blogga der ute æ har lest, e du uten tvil den mest usensurerte og ærlige. Fra det øyeblikket man klikke inn for man en liten overdose av Sophie-personlighet! Ei ung, men moden og sterk jente som vet å ta vare på sæ sjøl. Ei som står for dyrevern, ei som tenker på andre istede for seg selv, ei som prøve å gjøre en forskjell her i verden. Du e ei helt normal jente på 20 år som millioner av andre bryr sæ om korsn de ser ut, det e det INGENTING galt i, selv om altfor mange påstår det. Du e snill, omsorgsfull, sosial, godt likt, tar dæ sjøl lite høytidilig – god selvironi, pen, velformulert og sunn (ser bortifra sukkeret. kem som ikke e avhenging av sukker liksom 😉 )jente. Du e ett forbilde for så utrulig mange jente, og det kun av å være dæ sjøl.
      Æ har lært av erfaring at man kan ikke se tilbake i tid for å finne ut kem man e. man forandre sæ for hver dag som går. Man e den man e i dag, og de handlingen man utføre gjør dæ til den du e. Og æ må si at du får både utført og sagt myyye som æ bare har TENKT på å gjøre.
      NO blei det veldig langt og kronglat skrevet, men æ håper du forstår kor æ vil hen.
      Hadde vi kjent hverandre, så hadde æ hjulpet dæ så godt æ hadde kunnet. Men vi gjør ikke det, så detta blir dessverre det beste æ kan bidra med.
      Du fortjene alt godt og aldri tvil på dæ sjøl.
      klem fra en fellow nordlending.

    35. Håper alt ordner seg for deg! Sliter litt om dagene jeg også..
      Og syns folk som YVONNE SØRENSEN kan la vær å spre de negative holdningene sine. Ingen som tvinger dere til å lese bloggen, så SKJERP DERE og prøv å oppføre dere som folk!

    36. Du er så sterk du! Sikker på at du klarer det meste,men sett deg selv og din helse først av og til også 🙂 Fantastisk kult og fint bilde av deg forresten 🙂

    37. Det som æ ikke skjønne, e koffer andre ska henge sæ oppi kossn Sophie ser ut. Om ho vil ha store leppe og store puppa – så la no jenta få ha det. Det e skape jo faktisk ikke nåkka problema i dåkkers hverdag. Om det e så plagsomt for dåkker som kommentere det, så har dåkker lite å irritere dåkker over. Selv om Sophie ligg på topplista, så e det ingen som e tvingt til å klikke sæ innom bloggen hennes. Absolutt ingen. Dåkker velge det sjøl, faktisk.
      Etter å ha lest bloggen din i så mange år, Sophie. Så e ser man lett og tydelig at du prøve å få til nåkka her i verden. Du vil bare alle godt – og det skal du ha. For det vises utrolig godt også! Æ misunne dæ sånn, for æ skulle ønske æ va like sterk psykisk som du e. Du takle stygge kommentara, og sjøl blir æ lei mæ om æ får en stygg kommentar. Det e på ingen måte dårlig av dæ å ha stilt opp i FHM eller hatt mange shoots der du vise fram kropp. Det vise at du e faktisk et oppegåanes menneske, fordi det du e selvsikker. Du får til hvis du vil – og du orke å prøve! Du orke å få me dæ folk til å feks ikke kjøpe påskeeggan i lilla kartong fordi du står på ditt og har undersøkt ting. Fordi du igjen prøve å få stopp på dårlige ting som ikke e bra overhode. Uansett om kor mye kritikk du får.
      Ikke la kommentara som e negativ knekke dæ. Æ kan skjønne at det e tungt i blant, eller egentlig ikke. Fordi æ vet sjøl ikke kossn det e å stå i dine sko og oppleve det, men æ kan se for mæ at du blir lei du også engang i blant. Fordi du e faktisk et menneske du også. Du ska faktisk bli behandla lik som alle andre, uansett om du e en stor blogger og et kjent fjes på TV.
      Stå på videre, Sophie! Du har oppnådd mye bare på de her bloggåran, og du kommer t å oppnå enda mer. Fordi du tør å ha dine egne meninge. Takk dæ sjøl, og ikke andre. Det e pga det at du har kommet dit du e idag! 🙂

    38. Sophie, etter eg har lest bloggen din så må eg si, fy søren så flink du er og skrive !!!! 😀 Du må begynne og skrive bøker!! Du er dritt flink!! ;D i am a fan 😀

    39. Kjære Sophie Elise, jeg har så innmari lyst til å gi deg en lang og god klem, for det tror jeg du trenger nå! Jeg er så utrolig flau av alle menneskene som skriver så utrolig mye dritt til deg, og jeg er så utrolig flau over alle som tøffer seg og setter seg selv i et bedre lys med å dra deg ned. Jeg er flau over alle de gamle menneskene som offentlig på facebook holder på med mobbing og netthets av deg. Hva slags samfunn er det egentlig vi lever i?! Det hører ikke hjemme noen steder, og jeg håper du bare lar det prelle av!
      Du har så utrolig mye bra ved deg, Sophie. Du er så utrolig tøff, har bein i nesa og jeg har så utrolig stor respekt for deg og det du gjør. Det er ikke alle som tør å stå for alt det du gjør, og slettes ikke i media. Det er hardt å være i media, men jeg håper virkelig du “står han av”, som vi sier, for du og din stemme trengs i det offentlige rom.
      Jeg heier på deg, og håper du har et godt støtteapparat for tunge dager!

    40. Jeg er såååå enig i anonym 22.04.2015 kl.22:45.
      Folk som gir opperksomhet og skal prøve å støtte Sophie, gjør bare at Sophie får mer hat. Blir sykt teit når alle skal drive av å forsvare blogg eier. Ignorer dem slik som hun, så kanskje det blir mye mindre dritt her!

    41. Vet dere hva? Om vi snakker om sterke personer så er faen meg Sophie Elise definitivt en av de sterkeste. Så mye dritt hun får fra dere hver dag, jeg kan ærlig si at jeg aldri hadde taklet det. Jeg synes du virker som en fantastisk person, og jeg håper du aldri lar deg knekke av sånne dritt folk. Du er vakker, sterk, smart og herlig, aldri glem det. Stå på vidre!

    42. Har du endelig skjønt at Robin har vært utro – Igjen? Jaja kall det karma siden du sier du hat de som har vært utro, har null forståelse for det men har selv inrømmet at du har vært det. Jaja hadde jeg vært sammen med noe så operert og falskt så hadde jeg også gått etter noe mer digg.

    43. hahaha ser i kommentarfeltet hvor mange bitre hurper det egentlig fins i norge.
      Men ja Sophie, håper du har en kjempefin dag! By the way; Prøv å starte dagen med favorittsangen din på anlegget, det gjør så mye med humøret 🙂

    44. Digger deg, Sophie <3 Du er virkelig en sterk person med mange fine meninger. Likte veldig godt den forrige videoen din. Du er så flink!

    45. Er det ingen av dere som hyller Sophie Elise helt blindt som ser at dere gjør hun en enorm bjørnetjeneste å da mener jeg ENORM?
      Tenk dere selv, hvis du har en synlig buse i nesa så vil en god venn si ifra slik at du slipper å gå rundt sånn, en dårlig venn sier ingenting og bare lar deg gå rundt med busa hengende ut og mens alle andre ler av deg så fortsetter den dårlige vennen å si at “neida, det er ikke noe galt, de bare ser på deg fordi de syns du er så pen”
      Det dere gjør er å være den dårlige vennen som ikke sier ifra slik at Sophie Elise forsatt er nødt til å gå rundt med en “buse hengende ut av nesa”
      Jeg synes hun skal stå på og fortsette å uttrykke sine meninger, noe hun skal ha all honnør for!
      Men leserene her burde også ta ansvar og være den gode vennen ikke den dårlige!

    46. HERLIGHET det er så mange onde, fæle mennesker på nettet! Jeg fatter ikke hvordan noen i det hele tatt kan kommentere noe så nedbrytende og sårende som det enkelte gjør her! Du er faktisk sterkere psykisk enn det du tror Sophie, for i tillegg til å bryte deg selv ned, må du takle en enorm mengde med dritt – og det er så sinnsykt urettferdig.
      Og angående den følelsen av å ha hele verdens byrder på sine skuldre – jeg har det på samme måte.. Jeg bestemte meg for å gå fra veggis til veganer for litt under en måned siden, etter at jeg så filmene Veguated og Cowspiracy, og etter å ha skjønt mer av hvor sinnsykt ødeleggende kjøttindustrien er, ble jeg bare deprimert.. for mennesker er så ignorante og dumme!! Huff.. Kunne ønske jeg kjente deg på ekte, Sophie, så kunne jeg hatt noen likesinnede å diskutere alt mellom himmel og jord med. <3

    47. Vil gjerne lese flere innlegg om opplevelsene dine av lucid dreaming! Er preget av det samme selv, bare mot min vilje..

    48. synes du er en av de sterkeste.. helt ærlig hadde jeg aldri klart å hatt en så stor blogg, sammtidig så vi har så forfedelig stygge mennesker der ute i verden så kommenterer stygt bare for å verr stygg mot en..og dette bare pga sjalusi
      Så ja du er helt klart en av de sterkeste jeg vet om!

    49. Du fortjener så mye bedre enn han. Du er så.. Finner ikke det rette ordet. De sier at ulikheter tiltrekker hverandre, men blir det for ulikt så blir det bare feil. Han holder deg tilbake. Spread your wings and fly, bby. Du er sterkere alene 🙂

    50. Kunne du skrevet et innlegg om forholdet mellom deg og Robin ? Med det tenker jeg at dere virker veldig forskjellig, bortsett fra at dere begge to er opptatt av hvordan dere ser ut. ( Noe som ikke er ment som negativ i mine øyne) Men grunnen til at jeg spør er at du virker som en veldig reflektert jente, som virker genuint opptatt av dyrevern og miljøvern og andre samfunnsproblemer, men Robin har aldri uttrykt seg ang noen sånne ting ? Forhåndsdømmer ingen, men på bloggen Robin skriver på står det jo kun om sex og jenter..

    51. Håper du kommer deg “back on track” slik du vil og at ting ordner seg 🙂 Nydelige du <3
      Også lurer jeg veeeldig på hvor buska di er ifra? Forsåvidt toppen også 😉 Det var et veldig stilig antrekk!
      Klem til deg

    52. Utrolig fint av deg å vise takknemligheten din overfor oss <3 veldig gladi bloggen din! du er så fin Sophie- stå på!!

    53. Robin bruker deg åpenbart bare for fame and attention, hvis ikke hadde han ikke vært utro. Ikke la deg lure av sjarmerende smil og godord!

    54. Du ser helt fantastisk ut! Kan du skrive et innlegg om hvordan kosthold/treningrutiner du har? Stor inspirasjon, hadde vært fint med noen tips <3

    55. If you do the mistake more than once its a choice.
      Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on you.
      Og husk at å være sterk for noen andre bærer deg ikke langt! Vær sterk for deg selv, så kan du bære deg selv og andre enda lenger!
      Btw, jeg liker måten du tenker på. Måten du uttrykker deg på! Stå på videre, gjør det som gjør deg lykkelig! Og fortsett å kjempe for dyra! Woop!!

    56. Kjære Sophie Elise!
      Jeg digger deg og bloggen din! Er kanskje ikke alltid like enig i ting du gjør eller sier, men alle kan ikke være enige i alt. Og ingen er like takk for det, ellers ville det ha blitt en kjedelig verden å leve i!
      Syns det er inponerende hvordan du takler og kommer deg igjenn om all drittselnging og stygge kommenentarer mot deg! Det er noe jeg vet mange ikke hadde klart.
      Du skriver i innlegget ditt at du ønsker å være sterk for oss, jeg skulle ønske du kunne være sterk for deg selv! Det er det du kommer lengst med, å være sterk for deg selv. Jo sterkere du er for deg selv jo mer mestrer du ting du aldri trodde du skulle mestre, samt å hjelpe andre og være deres sterke person. 🙂
      Ønsker deg en fantastisk god uke!
      ps: Digger Love Like That!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg