LYKKERUS!

Etter store mengder peptalk fra dere og oppfordringer om å reise kan jeg nå gladelig blogge direkte fra gardemoen – vi prøver oss på reise til USA! Formen til Robin er helt jævlig men han kriger seg igjennom det, vi har vært på sykehuset to dager på rad men hva gjør man ikke for en ferie, haha.. Så jeg bare håper flyturen går greit, og at han ikke får noen større plager. Jeg trøster han med at vi kan slappe av på hotellet de første dagene omså, men som pappa strengt sa til meg i telefonen tidligere, “man slapper ikke av i usa”.

Men, gjett hva denne kron-idioten har prestert å glemme igjen hjemme? Jo, kameraet.. Det nesten viktigste for meg når jeg reiser på tur. Det er så typisk etter denne uka her og egentlig generelt sett typisk meg. Jeg vurderte å kjøpe et digitalkamera nå nettopp, men det ble litt for mye penger å legge på noe jeg kun skal bruke en uke.. Så, jeg kjøpte heller en selfiestick som på toppen av det hele er rosa! Jeg håper bilder tatt med iphone duger for dere på denne turen, jeg skal iallfall fotografere masse og heller prøve å formidle meg i tekst. Det liker iallfall jeg best 🙂 

♥ Selfie-stick ♥ (Jeg har missforstått konseptet som tar bilde AV den, og ikke med den)

Deeeeer ja! 

Jeg må ha sett ganske så komisk ut, for flere har fått seg en god latter mens de går forbi her.. De forbipasserende ser jo ikke Robin som ligger rakt ut, og tror jeg tar bilder alene haha. Da kom det noen som ville være med på bloggen!

Å reise bort med min kjæreste skatt er det beste jeg vet. Ønsk oss god tur, så skriver jeg til dere fra Florida! Og nei, det skal så klart ikke bare bli masse bilder tatt med min nye selfiestang, hehe.

73 kommentarer
    1. haha drømmer om deg hele tiden jeg. I natt drømte jeg at du, robin og jeg var i en kjempe stor vannpark hinderløype, det var kjempe gøy

    2. God tur! 🙂 Jeg har selfiestick selv, eller ene kameraten min kjøpte det til meg i fylla på skjærtorsdagen.. haha! Fungerer helt supert, og utrolig hvor mye gøy man kan ha det med selfiesticken.. 🙂
      Nå ble jeg glad for at dere dro 😀 Dette fortjener dere begge to, håper virkelig at Robin snart blir frisk sånn at dere to får en super ferie. Kos dere masse! Drømte forresten om deg og Robin her om dagen, og vet ikke hvorfor. Drømte at du, Robin og jeg skulle til Oslo (?) på Shopping. Så kom Robin og hentet meg i bilen deres hjemme hos meg, så spurte jeg hvor du var – og da var du på vei til Harstad med flyet fra Los Angeles, så vi måtte til Harstad å hente deg der. Tror timene gikk fort, jeg og Robin hadde det supergøy med snapchat på telefonen (av en eller annen rar grunn). Vi stoppet innom Statoil for å kjøpe boller og kaffe så vi kunne kose oss med noe på vei hjem til deg. Jeg husker at Robin fortalte meg sååå mye om deg og at du var så søt og snill! Når vi kom frem til Harstad kom du løpende ut av huset og hoppet rett i armene på Robin, dere var såå glade for å se hverandre etter bare en uke! Åh, jeg ble så glad av å ”se” dere to. Jeg fikk en superlang klem av deg, og du var superglad for å se meg også (av en eller annen grunn virket det som om vi kjente hverandre, haha).. 🙂 Vi satte oss inn i bilen, Robin kjørte og jeg satt bak. Du tok masse bilder av deg og meg og la dem ut på bloggen der du fortalte alt vi hadde gjort, hva du og jeg kjøpte og hvordan Robin hadde det i løpet av dagen. Var kjempe koselig, ble nesten lei meg av å våkne når jeg innså at jeg ikke kjenner hverken deg eller Robin.. 🙂

    3. Tøft gjort å reise så langt syk . Masse god bedring til han. Få i han masse vann så bakterier blir renset ut.

    4. Så kjekt at dere kom dere på tur! Håper formen til Robin kommer seg, så dere kan slappe av og få se litt av Florida menst dere er der 🙂 Gøy at du har fått seg selfie-stang, den passet virkelig til deg også, rosa og greier, haha! Gleder meg til å se bilder og høre fra turen, mobilbilder funker nok bra – så lenge du har bra lys tar iPhone bra bilder 🙂 Gooood tur, kos dere masse!

    5. Så bra at dere bestemte dere for å dra! Får håpe Robin blir fort frisk igjen! God tur og kos dere masse! 😀

    6. Robin er en suuuperhelt som gjør dette, Sophie! Han bryr seg tydelig masse om deg, det er såååå fint å se på <3 ta godt vare på kverandre!!:)

    7. Så bra dere klarte å få dere i vei. Det var dumt å se deg så skuffa igår. Dere må kose dere masse, og ønsk Robin god bedring ♥

    8. Håper du har reiseforsikring om han blir syk over there koster det masse…….God bedring…..håper han ikkje har hodepine eller bihulebetennelse.for det på fly er et helvete
      God tur

    9. Synes det er så bra at du oppdaterer hvor enn du er, og at ikke alle innleggene dine virker planlagt til punkt og prikke. Det må du fortsette med!
      Ønsker dere en god tur og god bedring til Robin 🙂

    10. Stakkars Robin, selvfølgelig føler han at han MÅ være med når du skrev om det på bloggen igår og la kjempe press på han?? Håper formen hans kommer seg og at det ikke er smittsomme saker han har.. Nå har du jo ikke sagt hvordan type syk han er.. Men veldig veldig egoistisk og sette han på et fly om det faktisk er smittsomt! Hva med alle rundt dere? Er en grunn til at det er 48 timers regler i barnehager osv når det kommer til å sykdom og det å være hjemme… Uansett, håper turen blir fin og nok en gang, håper Robin gjør det som er best for HAN og ikke ødelegger helsa helt for å tilfredstille deg nå…
      Hadde min kjæreste vært på sykehuset og liggi strakt ut sånn, hadde jeg tvunget han til å bli hjemme og pleid han isteden..

    11. Vet det kanskje er litt personlig, men hvordan syk er Robin? 😛 Ønsker dere en stråålende tur, og masse god bedring til Robin!! <33 🙂

    12. Åh kjente en stor glede når jeg leste dette her! Hadde blitt så glad jeg også, så kos dere supermasse og masse god bedring til Robin!

    13. Glad dere bestemte dere for og dra,og masse god bedring til Robin! Man får håpe han ikke blir værre. Ha en fantastisk tur dere 🙂 Jeg blir så glad av se at du har det så bra! Ser du har tatt blond dipdye i håret. Ser veldig fint ut 🙂

    14. Nå ble jeg glad på dine vegne, god bedring med Robin! PS: du har så sykt vakkert smil!! Smil mer, frøken! 😉

    15. Kos dere masse! 😀
      God bedring til Robin, håper han blir bedre så dere får vært med på moroa Florida har å tilby!
      Og du var helt nyydelig på det nederste bildet, du må ha et av de vakreste smilene jeg har sett.
      (Herregud, drømte at folk syntes det var helt normalt å bryte seg inn i husene til andre mens de som bodde der var på ferie. Jeg hadde glemt noe i huset, så jeg kom hjem igjen, og da hadde folk fra paralellklasser okkupert enkelte rom, og ett hadde Robin tatt. Jeg lurte på hvorfor han ikke sov med deg, og hvorfor han ikke ble med til USA, siden han så tydelig var frisk i drømmen. Hahah, han bare ba meg la han sove ifred som om dette var helt normalt, og så gikk jeg bare. Ler.)

    16. Haha sykt kjedelig og gleme kamera hjemme. Men heldig vis har man kamera på mobilene nå. Kos dere kjempe masse på ferie. Håper han snart blir friskere og at dere får nyttet USA kjempe masse.

    17. God tur 🙂 Håper virkelig Robin blir frisk snart, hva er det som feiler han? Hils han god bedring 🙂

    18. Ønsker dere begge en riktig god tur! Kos dere skikkelig begge to og god bedring til kjærestemannen 🙂

    19. ææh, fikk plutselig en trang til å si at du er den beste bloggern, så jeg klikket med inn atter en gang bare for å si det 😀 !! Hehe, bare tenkte på det fordi du er den eneste bloggeren jeg gleder meg sånn ordentlig til enda en update fra(?) hehe, merkelig. Dere må kose der MASSE i USA! :)<3

    20. Så fint smil du har!
      Fargen du har i tuppene er utrolig fin på deg! Hadde likt å sett hele håret ditt i den fargen! Eller at i stedet for “dipdye” overgangen, kunne det vært ombre? Det var i allefall veldig fint uansett!
      GOD TUR!

    21. å anstrenge seg for mye når man er syk kan rett og slett være farlig… jeg gjorde det, og nå 2 og et halvt år senere har jeg fortsatt ikke blitt frisk… jeg fikk ME av å anstrenge meg for mye mens jeg hadde en infeksjon i kroppen….. er helt forjæveli og angrer mer enn noe annet på at jeg ikke tok det med ro….

    22. Så fint at dere drar ned! Jeg vet ikke hvordan syk Robin er, men i USA har de jo ganske mye sterke saker som hjelper mot alt mulig. Sikkert lurt å stikke innom et apotek for en rask nødløsning hehe 🙂 god tur!

    23. Åå masse god bedring til Robin, og god tur til dere begge! Håper dere får en fantastisk tur til tross for sykdommen! <3

    24. Sophie Elise, et eneste som er beundringsverdig ved deg, er ditt engasjement for dyrs rettigheter. I hvert fall når det kommer til hva du viser verden. Alt det andre du viser av deg selv – den egosentriske opptattheten av kosmetikk, klær og utseende – er forkastelig. Men det er aldri for sent å snu.
      Besøk Nordfront.net

    25. Masse gode klemmer til deg, det fortjener du, så masse dritt som du får slengt hit og dit i kommentarfeltet og sikkert andre steder også. Og selvfølgelig god bedring til Robin, ønsker dere begge en kjempefin tur! 🙂

    26. Åh det blir gøy!! Kos dere 😀 Jeg bor i USA nå og vet at å være syk i USA; det er jævlig dyrt. Så prøv å ikke dra til sykehus eller lignende, og hvis dere skal kjøpe medisiner der på butikker (de har også mye bra), så husk å sjekk godt om det først (søk rundt på nettet osv). Håper Robin blir frisk og at dere får en super tur 🙂

    27. Kos dere masse på tur og god bedring til Robin! Savner videobloggene dine, du kunne vel ikke prøvd å filme litt underveis i USA så vi får et bedre innblikk av turen deres? Hadde vært veldig gøy å se:)

    28. Det finnes små linser som kan settes på kameraet til iPhonen slik at du får litt bedre kvalitet – og litt forskjellig type bilder – macro, fisheye osv. Kanskje det kan være en liten vri på ferien? Så slipper du å kun ha helt simple iPhone-bilder. Kan jo bli litt kjedelig i lengen med tanke på kvaliteten. Det blir i hvert fall ikke så spennende for øyet :/

    29. Hei! Jeg har aldri fulgt deg slavisk, men jeg har vært innom bloggen din i ny og ne. I dag bestemte jeg meg for å lese kommentarene på dette blogginnlegget og atter en gang blir jeg overrasket over folks oppførsel. At andre der ute skal kritisere DEG for at du ikke ønsker å gå glipp av en USA tur, er forkastelig. Folk bør bruke mindre tid på å kritisere andre for valg de tar og heller fokusere på sitt eget liv og være oppmerksom på sine egne problemer. Kanskje enkelte har så lite å gjøre at de faktisk lever av å kritisere andre? Det er FLAUT det! Når det er sagt ønsker jeg deg og Robin er riktig god tur til USA. Jeg håper dere får kost dere masse og at formen til Robin blir bedre 🙂

    30. ja det er det minste han kan gjøre når du betale mye rart og han ingenting,han burde bli med samma om han er litt syk eller dødssyk

    31. Så bra at det ble tur likevel da! Håper dere får en fantastisk tur, det fortjener dere begge! 🙂 God bedring til Robin, og maasse god tur! <3

    32. Åå, jeg ble glad når jeg ser at dere reiser til tross for at han er syk! Vedder på at han blir frisk fort, og at dere får nyte tiden sammen i Florida! Jeg er superjealous! Goood tur til dere begge og ikke minst; God bedring til Robin! 🙂
      PS: Du er så vakker, Sophie! Jeg blir så glad hver gang jeg leser bloggen din, du er en ordentlig inspirasjon i hverdagen 🙂

    33. Så nå skal dere altså smitte andre som skal på ferie :p Om det er noe smittsomt han har selvfølgelig. Lufta sirkuleres jo en god del ombord..
      Men håper han blir bedre og dere får kost dere litt hvertfall! 😀

    34. Jeg får helt angst av å se hvor mye dritt noen mennesker får seg til å skrive. Dere klager, klager og klager helst enda litt til. Skjønner dere ikke at det er frivillig hvor man velger å befinne seg på internett? Eller er det kanskje bare for at dere bare føler en sterk trang til å opptre som om dere har noen rett til å dømme andre? Jeg SPYR. Tenk om noen hadde snakket sånn om dere. Eller, dere er vel perfekte regner jeg med. Med tanke på at dere føler dere kan påpeke hva som er feil med alle rundt dere.

    35. Så bra dere fikk dra 🙂 Men må si meg enig med noen av de over her. Hadde min kjæreste vært dårlig ville jeg aldri dratt noe sted. Såklart vil jo han dra for å gjøre deg glad, men jeg hadde fått virkelig dårlig samvittighet. Det er absolutt ikke for å være slem at jeg sier det her, for jeg digger begge to veldig! Men det er altså min mening 🙂

    36. Du er så fantastisk nydelig når du smiler slik du gjør på det nederste bildet! Du må smile slik mye oftere, personligheten din skinner på en måte bedre gjennom da!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg