hva har jeg og petter northug til felles?

Det er torsdag, noe som for meg betyr bloggrene, og ENDELIG er Robin med på skjermen! Han gruer seg som en gal, noe som innerst inne fryder meg litt over – uke etter uke sitter jeg her med angst og pute forann ansiktet mens han kaller meg for teit, mens nå er det min tur. Jeg tror ikke han gjør en så aller verst profil ikveld men man vet aldri med han, han sier jo ganske mye rart – men jeg håper dere skjønner at jeg aldri ville ha vært sammen med noen som ikke er en god match for meg, uansett hvordan det nå måtte se ut fra utsiden. Det er jo ganske åpenbart… jeg er heller ikke dum, jeg vet at jeg kan få en såkalt “bra gutt” og det er nettopp hva jeg har. Han gjør meg glad, vi har det fint, og jeg føler meg trygg – og det er viktigst. Om man er kjent blogger kommer alltids ryktene om utroskap og ditt og datt til å tikke inn, men det har jeg vel lært meg å leve med. 

Jeg er usikker på om dette er en drøm jeg har hatt i natt, eller om det er realitet – har noen av dere Petter Northug på snap, og har han lagt ut at han ser på bloggerne…? Haha, en rar ting å drømme isåfall, men det er noe jeg har fått for meg nå. Og at Therese Johaug ser på? Hele skinorge ser på bloggene, eller er jeg på totalt villspor? Hadde vært dødsgøy om det faktisk stemmer! Da blir jeg glad 🙂

Uansett, bloggerne 21:30 på tv2 bliss! Gleder meg 😀 

58 kommentarer
    1. Dere er utrolig søte sammen!:) føler ikke helt at du har fått fram hvor bra dere har det sammen gjennom bloggen 😉
      Kan du avsløre hva Petter northug heter på snapp? Hadde vært gøy å følge med på!:)

    2. De skoene du hadde på i starten av Bloggerne episoden nå, de blå.
      Kan du si hvilket merke de er, og hvor de er kjøpt? Evt. link?

    3. Du og Robin er så utrolig skjønne sammen, fikk nesten tårer i øynene av å høre deg fortelle om hvordan det var mellom dere (kjenner jeg har vært singel litt lenge på slike tidspunkt, haha!), håper dere holder sammen lenge!!

    4. Hehe, Heidi Weng sa iallefall at hun så på Bloggerne under Tour de Ski, og avslørte samtidig av Therese gjorde det samme. 🙂

    5. du og Robin er så søte! Ååå. dere passer utrolig bra sammen. satt akkurat før programmet og sa at han må jo være så herlig slik som sophie beskriver han! nå fikk jeg bare bekreftet det i episoden liksom! <3

    6. Så bra at det fungerer bra mellom dere 🙂 Men helt ærlig..greit at du har lært deg å leve med rykter om utroskap og annet dritt, men hva om folk prøver å fortelle deg sannheten og det faktisk viser seg å være sant også tror du ikke på det?

    7. Ja, therese johaug og marit har sagt at de gjør det! men vet ikke med petter northug? haha 🙂 kanskje du har hørt at skijentene gjør det, og drømt at petter gjør det?

    8. Hvor er jakken/kåpen du brukte under dagens episode fra?
      Robin klarte seg forresten kjempe bra, han er dødskjekk både utesendemessig og i personligheten, dere er supersøte! 😀

    9. Tror Heidi Weng så på det i alle fall. Du før prøve å google! Synes episoden var kjempebra! Lo skikkelig av deg og Robin i parken. Skikkelig søte er dere! Måtte le av det med kakkerlakkene på den steinen haha :))

    10. jeg tror aldri du kommer til å få deg en bra gutt. du er jævla stygg. ingenting med deg er ekte. jaja

    11. Jeg må le av kommentaren over, jeg mener hva så om du har endret litt på utseendet ditt? Du er da ekte uansett? Du er den bloggeren jeg mener har den mest ekte bloggen. Du er en ekte person, for det er det på innsiden som tells. Du er fantastisk, og jeg er så glad jeg har fulgt deg siden starten. Jeg har fått se deg utvikles fra en usikker tenåring, noe jeg selv var, til en mer moden ung kvinne som vet hva hun vil og er tryggere på seg selv.
      Jeg har aldri sett på deg som en overfladisk bimbo som bare spiller på utseendet (sett bort ifra de første innleggene dine om ryktene som gikk i byen din osv, haha, men da var du jo ung.) pga de gode meningene dine og måten du er så ærlig. Det beundrer jeg. Håper du aldri tviler på at du har blogglesere som virkelig synes du virker som en fantastisk jente og det kan vi jo nesten si som sikkert ettersom hvordan du driver denne bloggen. Få bloggere som gir en slik følelse av at du blir kjent med personen og får et realistisk innblikk i hverdagen. Måtte du aldri bli en av de bloggerne, for du er min favoritt. Stå på!!!

    12. Satt sammen av mange løse deler da, som sammen utgjør det ultimate fake, det er jo faktisk ikke kødd engang, bare et faktum .

    13. Du som sier hun er satt sammen av løse deler, hva mener du? Restylane, silikon og nese er vel det eneste hun har endret på permanent?(Nå skal det sies at restylane ikke er permanent) Vippeextensions, sminke, selvbruning ++ er jo noe de fleste jenter i ungdomstiden nå bruker selv, dét er et faktum. Gjør det alle norske jenter “ultimate fake”?

    14. Jeg har ham på snapchat 🙂 Hvorfor det? Jo fordi vi er i slekt (firmenninger tror jeg) 🙂
      Ønsker deg en kjempefin og god natt 🙂
      Toril

    15. Hei 😀
      Jo det er sant, Heidi Weng sa hun så på bloggerne på rommet under tour de Ski 🙂 Og det hadde Marit og Therese fått med seg 😛 La link til deg om det på face 🙂

    16. Har lagt merke til at det høyre øyet ditt (blir venstre for deg) er helt skeivt og har liksom en rar form under så det ser ut som du har poser under øynene helt ned til kinnbena. Løsvippene på det øyet har også alltid sett helt merkelig ut. Man legger spesielt godt merke til det på film, videoer og når du legger ut screenshots fra bloggerne. Man ser det veldig god på “Mitt Dansecrew” også når du og crewet står og skal ta imot kommentarer fra dommerne. Hva kommer det av at øyet/øyepartiet ditt er helt skeivt? :S

    17. Petter northug la ut bilde av deg på snap, og at han så på Bloggerne;) Og Petter Stordalen sa i et intervju at han og Gunnhild ser på Bloggerne på sykehuset i Nederland:)

    18. Julie: grunnen for det er at hun er et menneske? Mennesker har asymmertrisk ansikt og kropp…bare til å stirre noen i ansiktet mer en 5 min så ser du det.

    19. Så nettopp den nye episoden med oljebarna og la merke til hvor ofte Robin sier “liksom”, er det ikke irriterende? Eller gjør han ikke det til vanlig? Hehe.. Og bruker han sminke??

    20. Det er ingen ting galt med utseendet ditt. Du er super pen. Jeg ser ingen poser under øynene og det er ingenting galt med øyet ditt. Du er pen så ikke bry deg. De som bare skal skrive hat komentarer kan like gjærne bare drite i og lese da vell. Jeg blir leimeg når folk skriver sånt! Jeg er bare 12 år og vi snakker hele tiden om dette. Det har blitt et tema på skolen fordi det er så mange som hater. Du er altid fin Sophie.

    21. Jeg har han på snap, og ja, han så på bloggerne med den episoden fra du kjøper kattene i Spania 🙂

    22. savner så fælt dine blonde lokker, du er så nydelig med blondt hår.. lenge til du blir å farge det tilbake igjen?:)

    23. Halve utseendet til SE er jo løst, tar du av håret er jo mye av greia helt ribba høne, alt er jo bare i deler; silikon, hår, vipper og løsnese haha

    24. Haha, du skrev Bloggrene istedenfor bloggerne og da tenkte jeg på migrene av bloggerne 😂 (min type humor assa)

    25. Hvem bryr seg om “øyet hennes er skeivt”??? hahahahaha helt bak mål.
      Skjønner ikke på folk noen ganger. De skal pirke på det MINSTE ting. Huff.

    26. Så han Robin i “Oljebarna”- programmet. Er ikke nødvendigvis enig i alt som ble sagt og uttrykt av holdninger, men han fremstod allikevel som søt og virker som dere passer sammen Sophie 🙂 Håper dere har/ får det bra sammen !

    27. hvis du ser på norger beste skijenter på nrk så sier Heidi Weng at hun liker å se på bloggerne, men Johaug hadde andre ting å gjøre 🙂 men det er jo drit stort for deg kan jeg tenke! Bloggerne skulle vart lengre og flere ganger, jeg digger det! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg