podcast – svar på spørsmål

Her har dere del 1 & 2 av podcasten som ble spilt inn sammen med Anette-Marie! Veldig gøy å svare på spørsmålene deres slik og håper dere litt bedre kjent med meg nå 🙂 

Del 1. 

Del 2. 

Ny blond sveis! Jeg har på meg bukse fra weightless / genser choies / lue river island


Jeg har glemt å fortelle dere at jeg hadde “botoxparty” hjemme hos  meg for noen dager siden, haha. Det kom en lege hjem til meg og satt botox i pannen på meg og en venninne før vi dro ut, og det får jo ikke full effekt før etter nesten en uke så nå er jeg stiv som en stokk i ansiktet og klarer ikke å utrykke meg, haha. Om jeg er sjokkert, glad, lei meg eller uansett, utrykket er det samme. Det løsner jo litt opp etterhvert, men akkurat NÅ er det veldig spessielt.  Fuck, når vi snakker om utseendet. Jeg spiste nettopp godteri for tredje gang i dag, og jeg har en bikinishoot på fredag. . haha, starter med diett fredag morgen da. Lenge leve selvdisiplin! Nå skal vi rydde leiligheten her hjemme og dra på besøk, i morgen sjekker jeg og min kjære inn på hotell for noen dager slik at man får en liten omveksling. Det har jeg virkelig trengt etter alt stresset som er nå for tiden, når jeg bytter omgivelser får jeg også ny motivasjon. Her hjemme har jeg tenkt oppvask, handle, lage mat +++ som bare har vært ekstra stressmomenter som jeg virkelig ikke trenger akkurat nå. 

Vi skal bare kose oss ikveld, så vi snakkes imorgen! Da har jeg radiointervju på p5 ganske tidlig på morgenen, så dere får sjekke det ut klokken 10:30 om dere har mulighet ♥

 

119 kommentarer
    1. Haha, så du også på Svenske Hollywoodfruer? Herregud de kjerringene er gale, så mye underholdning tho elsker det! Jeg er også fra nord, mo i rana, men sier heldigvis ikke “dettan” synes det er så stygt 😮 Hva er det styggeste ordet i dialekta di syns du? For min del er det “grøvlat”, det er virkelig fælt x)

    2. Tenke seg til at du for noen dager siden sa i en videoblogg at du ikke er noe særlig utseendefiksert.. Men på Bloggerne sier du at du kunne hatt vondt i hele kroppen, så lenge du var fin.Kødder du, eller? Tenker du egentlig over hva du sier? Virker som om ting bare ramler ut av munnen din/tastaturet ditt som ikke gir noe mening, men du bare måå liksom.. Får litt lystløgner-vibe av deg. En som ikke bryr seg så mye om utseende har operert puppene, operert nesa, har restylane i leppene, botox i kinnene, botox i panna, extensions, tatoverte øyenbryn, falske negler, vippeextensions, blekede tenner, selvbruning, solarium og har tidligere vært avhengig av melanotan. I en alder av 19 år. Men opptatt av utseende, det er du altså ikke. Da lurer jeg veldig på hvordan de som faktisk er utseendefikserte ser ut..

    3. Måten du beskriver hva som stresser deg beviser egentlig bare hvor utrolig umoden og lite klar for voksenlivet du egentlig er. Hvis du er nødt til å dra på hotell en gang i mnd for å “orke” å rydde, lage mat og ta oppvasken, så burde du flytte hjem til foreldrene dine istedet for å kaste bort penger på en leigilhet du ikke er moden nok til å ta vare på.

    4. Du var utrolig pen på bildet! Må si helt ærlig at jeg liker deg bedre med langt hår. Men jeg lurer på en ting… Hva i alle dager blir du så stresset av når du er hjemme? Kanskje du ikke er moden nok til å bo alene dersom du trenger å “komme deg vekk” fra rydding og handling. Håper du skjønner hvor sinnsykt bra du har det, når du kan unne deg hotell flere ganger i måneden bare fordi du er lei av å handle mat.

    5. Så utrolig gøy!
      Elsker håret ditt nå, forresten! Satte du i mindre extensions denne gangen? 🙂
      Forresten syntes jeg du kledde det kortet håret ditt utrolig godt også! Skjønner virkelig godt hva du mener med at enkelte folk sier ting er fint fordi de ønsker at folk skal se stygge ut (det er jo et faktum at folk er sånn), men i dette tilfellet mener nå ihvertfall jeg at det var oppriktig skikkelig søtt og kledelig! Du så også eldre ut, men på en bra måte 🙂 Det skal vel uansett sies at alt kler den smukke, ikke sant?

    6. Det er ditt valg å begynne med botox.I en alder av 20! år. Men er det nødvendig å skrive det på bloggen din?? Med så mange unge lesere så er det utrolig uheldig!!

    7. Lordjesus! Du er 19!!! Huden din er på sitt beste, uten rynker, så tar du botox? Og det med at du blir sliten/stresset av det alle andre kaller hverdagsliv, det er skremmende..
      Jeg synes du har virket så likandes, men nå skjønner jeg at jeg må holde døtrene mine unna din blogg, du er ikke helt god:(

    8. Jeg tror folk glemmer hvor ung du egentlig er. Siden du ikke kan ta vare på en leilighet alene.. Eller ta vare på dyr. Men fint bilde 🙂 helt erlig,alt for platina blond.. Ser mere fake ut da. 🙂

    9. Josie and the pussycats se den filmen!:) vikitig viktig film,det handler om mindcontroll som de fleste er en slave av!

    10. hei igjen.
      jeg syns at hvis du trenger tid på hotell for å få inspirasjon,så gjør du det. er jo dine penger!:)
      lenge siden du har vært på kontoret ditt? husker du sa det hjalp mye på konsentrasjonen. da er det lettere å fokusere på det man skal gjøre uten å bli distrahert av andre ting!:)

    11. Herregud så slemme folk er. Jeg blir helt matt. Skjønner ikke at det går ann å slenge ut stygge kommentarer kun for å såre et annet menneske?
      De fleste er nok bare sjalu for at du kan ta deg en tur på hotell når du er lei alt hverdagsmas. Alle kunne nok tenkt seg det om de hadde mulighet. De som kommenterer over her er bare skutt i hodet.
      Jeg er sikker på at mange misforstår deg kun fordi du er nordlending egentlig. Hele familien min er fra nordnorge(ikke langt unna deg), og når de er på besøk her nede blir folk litt satt ut av dem. Men de har jo en helt annen måte å uttrykke seg på, og er ofte ironiske med en god overdrivelse av ting. Og jeg elsker at du har den personligheten! Håper du tar godt vare på nordlendingenes måte å gi faen på, og ikke tar til deg all den dritten folk skriver her, for de er seriøst bare skada i hodet.
      Ha en fin dag 🙂

    12. Seriøst Sophie, botoxparty???DU ER 19 år GAMMEL, du er fortsatt en tenåringsjente!, hva er det konkret du trengte botox til???!!! Det er en veldig skremmende utvikling med deg *rister på hodet*

    13. Jeg håper dette innlegget bare var kødd. Hvis ikke så har du mista deg selv helt. Du er ikke lenger Sophie, blir lei meg av å lese bloggen din.

    14. Botox i din alder? Hører du selv hvor sykt det er? Du trenger det ikke i det hele tatt.. Noe så trist.. Spent på hvordan du ser ut om noen år.

    15. Kanskje du burde ha en sunn livsstil, i stedet for å hoppe på ulike dietter her og der.. Det er jo ikke rart du får mangler og må ta tilskudd. Vist du spiser en variert vegetarkost med nok kalorier får man ikke søtsug hele tiden og vitaminmangel 😉 Sjekk ut disse gruppene på facebook for inspirajson: veggispreik, veganprat og hva slags veganmat lager du i dag?

    16. Virker som du prøver så hardt du kan å være falsk bimbo barbie…er ihvertfall slike signaler du sender ut, hvorfor skal du så til grader prøve å være noe du ikke er?

    17. jeg blir leimeg, botox? allerede, ok du vil jó se så mye bra ut at det går an, men du tenker ikke på framtiden, ansikte dit kommer til å falle i biter og råtne i en alder av 40…
      Men hvorfor beskymrer jeg meg? det er ikke jeg som kommert til å se ut som om jeg har en STIV MASKE påmeg i 30 år alderen…
      Og alt hva doktoren sier, soiller ingen rolle, han bil bare ha pengene

    18. Kjempe artig å høre på dere, digger dere begge to 🙂 og du har verdens søteste latter Sophie! Håper dere spiller inn flere slike podcaster, det hadde vært så gøy:)

    19. Synes det er så virkelighetsfjernt at du drar på hotell så ofte som du gjør, når du likevel bor i hovedstaden.

    20. Stressende hverdag?? Eehh.. Du verken jobber eller studerer. Du har hushjelp. Du har sagt selv at du ikke lager mat selv. Hverdagen din består av å ta botox og nytt exstensions. Wow, stressende hverdag. Hahahahah, nei.

    21. For et trist menneske du har blitt.. Få beina ned på jorda. Botox? Hvor dum er du egentlig? Utseende, oppmerksomhet og penger er tydeligvis det eneste du tenker på. Du har forandret deg så sykt. Orker ikke lese dette tullet lenger

    22. haha julaften i år. heldig du som allerede har hatt julaften i år. men synd du ikke husker den ja…

    23. Anette Mari virker så mye mer reflektert enn deg. Godt å høre hun stille deg litt kritiske spørsmål når du svarer dumt

    24. For en fullstendig blåst, kynisk drittunge du er! Hadde vært synd på deg om det ikke var for at du er et forferdelig menneske i tillegg. Lykke til, bloggfenomenet varer ikke evig, og du er jo fullstendig talentløs og dum som en stokk (selv om du av uvisse grunner tror innbiller deg noe annet).

    25. Tok botox for snart to uker siden, det slo inn for fullt allerede kvelden etter. Var sykt stiv i panna påfølgende uke, men det har heldigvis gått seg til nå. Så skjønner hvordan du har det!

    26. Latterlig å lese alle de negative kommentarene. Om en dame på 40+ hadde tatt botox i pannen så hadde ingen reagert, men når en under 30 gjør det, så er det fullstendig krise og man ødelegger selvbildet til så mange unge jenter? Det var det mye logikk i.
      Sophie Elise er smart, snill, omsorgssfull, og veldig søt! Jeg digger denne dama, fordi hun tørr å være seg selv selvom grinete mødre i en midtlivskrise driver og klager på alt hun gjør! Love youu, Sophie 🙂

    27. Tror du virkelig at leserne dine er så onde at vi sier du er pen når du egentlig er stygg, fordi vi vil være bedre enn deg og trekke deg ned? Det sier jo litt om deg.. Tror ikke folk bør stole på komplimenter de får av deg, dersom det er slik din tankegang er.. Kan det ikke tenkes at vi faktisk er ærlige, snille jenter? Eller er det noe du ikke kjenner til? Nå ble jeg veldig irritert over deg.

    28. Dette var kjempemorro å høre på! Takk til deg og Anette-Marie som tok dere tid til dette, veldig bra. Vil gjerne ha mer av dette, klem.

    29. Karoline 17:16 : selv er jeg 30 år og har fortsatt ikke en eneste rynke i trynet, .og når jeg får det så skal de jaggu meg få være der, sånn er det å eldes med stil!
      Sophie Elise er en tenåringsjente på 19 år og da er det overhodet ikke uten grunn at mange reagerer!

    30. H.E.R.R.E.G.U.D.
      Livet er vanskelig, hva?
      Lurer på hvordan du skal overleve den dagen du ikke tjener penger på å lage fjollete blogginnlegg.

    31. OKEI SOPHY, KAN DU LESE DETTE
      DET SKRIVES IKKE “SPESSIELT” DET SKRIVES “SPESIELT”
      HOLD SHIT JEG HAR IRRITERT MEG OVER DET FOR AGES!!!!!!!!!!!!!!!

    32. BOTOXPARTY? Det er det sykeste … Håper den legen blir kastet ut av legeforeningen! Sette Botox på tenåringer er søren meg helt sprøtt.

    33. Lurte på hva du la ut for noen minutter siden, noe man likte på facebook og alle fikk premie hvis de likte en side? Skjønte ikke helt! Veldig spennende å høre på dette med podcast, elsket denne måten!

    34. Jeg blir helt matt av å lese bloggen din. Du er en liten drittunge som hver dag gir råd om alt mulig, som om du hjerneblåste møkkaunge har livserfaring. Jeg får meg en god latter hvertfall og takk for det. Du er et dårlig forbilde, tenk over alle de unge leserne du har som har deg som forbilde- og det du sier er: fiks trynet ditt om noen sier du er stygg, silikon om noen sier du har små pupper eller at selvtilliten din er dårlig om du ikke er ferdig utviklet i en alder av 16 år. Hjelpes. Bloggen din er noe svkip! Bruk den lille nøtta du har på noe fornuftig! Kom deg ut og opp i trærne!
      Du er ei søt jente, men jeg vet under all botoxen og sminka så sitter det en liten jente som helst ville vært foruten alt presset DU føler du har. Jeg vet om en god del som leser bloggen din kun for å få en god latter, og det gjør de! Takk for at du er en snakkis. Kom deg til en psykolog.
      Wannabe

    35. Hei. Jeg skal til Oslo om ca en måned, og jeg trenger virkelig litt tips om bra butikker. Hvis det er noen bra butikker som du liker hadde det hvert veldig fint om du kunnet nevnt noen av dem , og evt hvor de ligger?
      Hilsen en shoppinggal bloggleser 🙂

    36. Karoline: Nei, da hadde nok ikke like mange reagert. Men det handler om at kvinner over 40 faktisk HAR RYNKER. Ei jente på 19(!!) har ikke det.
      Og ja, Sophie er ei søt jente. Det har faktisk ingenting med dette å gjøre heller. Folk reagerer pga bekymring. Ikke hat/misunnelse som du hinter til at folk gjør. Men INGEN som er 19 år TRENGER botox. Det må du også skjønne.

    37. Du må ha et stort problem!! Hva feiler deg? Det kommer en dag der ingen gidder å lese den fjasete bloggen din lengre. Det kommer en dag der du ikke har tilgang til bøttevis med penger lengre. Og det kommer garantert en dag der du får en real oppvekker!

    38. Karoline: Skjønner du ikke forskjellen på signalene det gir at en 40-åring skriver at hun tar botox og at en 19-åring gjør det? Da må jeg forklare: Når en 19 åring skriver at hun tar botox, kan unge, naive mennesker som ser opp til denne 19-åringen tenke at det bør de også gjøre, og så gjør de det. Uheldig, uheldig, uheldig. At en 40-åring gjør det bryr de seg nok fint lite om.
      Og til et par andre: Sophie Elise er ikke så ung lenger, hun er snart 20 år. Og valgene bør være deretter.

    39. “Karoline
      22.10.2014 kl.17:16
      Latterlig å lese alle de negative kommentarene. Om en dame på 40+ hadde tatt botox i pannen så hadde ingen reagert, men når en under 30 gjør det, så er det fullstendig krise og man ødelegger selvbildet til så mange unge jenter? Det var det mye logikk i.
      Sophie Elise er smart, snill, omsorgssfull, og veldig søt! Jeg digger denne dama, fordi hun tørr å være seg selv selvom grinete mødre i en midtlivskrise driver og klager på alt hun gjør! Love youu, Sophie :-)”
      Jeg regner med at du er en nær venninne siden du sier det du sier. Men: “Under 30”?? Dette gjelder ei jente som ikke har fylt 20!!! En tenåring!!

    40. Utrolig bra svart, Sophie!
      Faen så mye dritt folk kommenterer, blir helt paff her jeg sitter. Hvis Sophie Elise vil ta botox, så tror jeg nok hun gjør det uavhengig av hva dere sier, og hva i helvete får dere til å tro at deres mening har noe å si? at det går an. Mennesker nå til dags, tror meningene deres er alt som har noe å si. Mer selvsentrerte mennesker skal du faen meg lete lenge etter.
      Håper du har en flott kveld videre, Sophie <3

    41. Det var da faen til mye kritikk du skulle få da? “Du er faen ikke god!” “wannabe” and so on. Jeg blir kvalm av å lese alle disse kommentarene. Bloggen hennes er en jobb, det vi ser på sophieelise.blogg.no er ikke en meter av det andre hun jobber med, at folk ikke kan skjønne det irriterer meg noe jævlig. Hva hun velger å bruke pengene sine på er hennes sak, om det så er plastiske operasjoner eller å bo på hotell. Who the fuck cares, jeg lurer virkelig.
      Jeg er helt enig i de som sier at du ikke trenger botox, men jeg legger meg på ingen måte opp i hva du velger å gjøre med din egen kropp. Det har jeg ingen ting med, og det er ikke opp til noen av leserne dine å dømme deg for det eller kalle deg sjuk av den grunn.
      Hvorfor lever vi en verden hvor alle andre enn deg skal avgjøre din selvverd? La jenta få tenke selv i steden for å fortelle henne hvordan hun skal leve livet sitt. Har du ikke nok med ditt eget liv?
      Så til deg som kommenterer hensynsløs dritt: Er du virkelig så liten? Jeg synes synd på deg som er så langt unna seg selv. Kom i det minste med noe konstruktivt så det ser ut som om du er oppegående.
      Håper du får en fin natt/kveld/dag helt avhengig av når du leser dette, jeg synes fortsatt du er et godt menneske 🙂

    42. Mamma som 16: selvsagt gjør Sophie som hun vil. Pøs på med botox hvis hun ønsker det! Men jeg synes hun kan holde slike påfunn for seg selv siden hun er et forbilde for unge lesere og hun selv er 19.. Du mener at det er selvsentrerte mennesker som sier i fra? Forstår du ikke hvorfor man sier i fra? Hjelpes

    43. Fryder meg at Badendyck tjener dobbelt så mye som deg !
      Og jeg gleder meg til å se hvordan du vil takle et VIRKELIG liv når den tiden kommer. Du klarer jo faan ikke en brøkdel NÅ.

    44. Shiiiiit så frekke folk er da! Kommenterer dritt på alt. Unge mennesker kan være stresset, selv om man ikke har barn. Bare det å begynne på voksenlivet er stressende, vite at man må gjøre ting selv, klare seg selv, jobbe, studere, lekser, fagbrev. Dette er stressfaktorer, selv om man ikke har barn. I tillegg skrives det “stressende” og ikke “stressene”, for å irritere dere like mye som dere irriterte meg.
      OG. Ungdommen idag er utseendefikserte, er ikke noe vits å sitte å peke på andre og bare “DU bryr deg hvordan du ser ut, DU bryr deg, haha, lol, du bryr deg”, hva så om vi bryr oss? Jeg misliker å gå i postkassen uten sminke, fordi jeg føler meg ustelt da. Jeg må innrømme at jeg syns det er mye finere med stelte sminket kvinenr i butikken, enn de som kommer inn med joggebukse, hårdott og null sminke, ser ut som de har sovd i to timer og ikke dusjet på flere dager. Ut ifra dette har jeg bestemt meg for å alltid forlate huset stelt, og sminket, slik at folk ser jeg er ren og pen. Dette er ikke noe å henge folk for. Det har heller ikke noe med at man har dårlig selvtillit, det har bare noe med at man gjør det man føler seg mest vel med. Hvorfor skal vi tvinge oss gjennom ting som vi ikke føler oss vel med, hvis vi kan la det vær? skjønner ikke hvorfor dette irriterer folk så masse. La nå oss unge som er opptatt av sminke, være nettopp det. La de unge som vil ta silikon ta det, la de ta restylane, hva søren gjør det dere at noen andre gjør slikt? jeg bare skjønner det ikke. Og jeg har ikke silikon eller botox eller what not, så det er ikke bare de som ser ut som “duckface” som mener dette. Jeg mener at folk får se ut hvordan de vil. Det er mange som har emo klesstil, helt svart og lilla med nagler og seler, løper dere etter disse på gaten og slenger drit til dem? Neppe. Så la nå bare Sophie få se ut sånn som hun vil også. Ingenting ondt mot emoer, var bare den stilen jeg kom på i farten. Sophie er en nydelig jente 🙂 Heldigvis vet hun dette selv.

    45. 00:45 :
      Du? SoFie jobber ikke, studerer ikke, har ikke lekser å gjøre og tar så absolutt ikke et fagbrev. (Må være i overfladiskhet og narsissisme, i såfall.) Hun kan ikke lage mat i en alder av 20 år. Hun klarer ikke holde en leilighet på 40m2 i orden, så hun må ha hus/vaskehjelp.
      Regner heller ikke med at hun kan noe av det andre de fleste av oss kunne da vi var 12 år.
      Og hun GLEMMER regninger! ( “næmmen iiik&OMG…må jeg betale for ting??”)

    46. Sophie, har ikke Michael Jackson + 10000 andre lært deg noen ting om botox og operasjoner? Det er ikke pent, man blir bare helt ødelagt å se på. Du er 19 år og allerede begynt å se ut som en med konstant vind i ansiktet. Fjeset ditt får en sånn “dratt bakover” utseende. Du skal bli eldre en 20 vet du, og da må du huske at du gjør deg selv en bjørnetjeneste hva utseende og helse angår når du holder på sånn. PLEASE OPEN YOUR EYES!

    47. Sorry, men jeg skal være brutalt ærlig og si at jeg synes du er et dårlig menneske. Nettopp fordi du har så mange unge lesere som ser opp til deg(gudene vet hvorfor..) Du er så svak. Du ser ikke ut som deg selv, og det er bare utrolig pinlig. Har sett deg på TV, og i virkeligheten ser du ikke ut som du ser ut på bildene dine I DET HELE TATT. Herrejesus, hva skjer med verden? Bli fornøyd med deg selv. Da kommer du til å få det mye bedre. Vær naturlig og godta hvordan du ser ut selvom du ikke er så pen som det du skulle ønske du var. Du har sikkert noen gode sider også, men det kommer virkelig ikke fram i bloggen din(eller på “Bloggerne” for den saks skyld..) Jeg mener du er dum som et brød. Du som ofte nevner at du er smart? Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte, men virkelighetsoppfatningen din er helt på bærtur. Våkn opp! Du bidrar til at unge jenter får dårligere selvtillit og selvbilde. Det er veldig slemt. Gjør alle en tjeneste og legg ned den giftige bloggen din. Glad jeg ikke er like svak som det du er. Med bloggen din gjør du verden til et jævligere sted å leve i for mange unge jenter som sliter med hvordan de ser ut. For det er vel egentlig ingen 14-åringer som ikke er usikre på kroppen sin? Og tenåringer ser opp til de som er eldre. De har ikke kommet lengre i livet ennå til å fatte at man ikke oppnår noe respekt av å holde på sånn som du gjør, eller til å å ta avstand fra deg. Tenk over at du ødelegger store deler av livet til mange. Dette har du hørt utallige ganger før, så jeg forstår ikke hvordan det går an å være så usmart og ikke ta til deg godhjertede ord. Det sier mye om deg som person. De fleste leserne dine leser bloggen din fordi det er god underholdning, det skal sies. Flaut…
      Og dette er ikke drittslenging, men saklig kritikk. Harde fakta. Beklager, jeg vet at du kanskje blir lei deg, men du trenger å våkne opp og ta inn over deg det vi som er eldre enn deg sier. Jeg liker ikke å såre andre mennesker, så vær så snill, prøv å ta det som gode råd fra oss med mer livserfaring og virkelighetsoppfatning. Lytt til de som er mentalt sterkere enn deg selv. Håper ikke kommentaren min ødelegger dagen din, men jeg prøver å framprovosere en reaksjon. Slutt å redigere alle bildene du legger ut og bli fornøyd med hvordan du egentlig ser ut. Da vil du få mer respekt.

    48. Jeg gremmes over kommentarene dine Sophie.. Mangfoldet består obviously av korttenkte idioter som virkelig ikke har noen som helst forståelse om hvilken jord det er vi befinner oss på. Det hun Thea skriver over, kan jeg på ingen måte ta seriøst.. Da det lyser sjalusi på laaaang vei! ”Dette er ikke drittslenging, men saklig kritikk”, stakkars jente. Haha. Håper virkelig ikke du tar det til deg. Jeg forstår godt hvorfor leserne ser opp til deg. Du er en reflektert, smart og ikke minst STERK jente. Du er ikke redd for og skille deg ut, og det er det jeg ser opp til.
      Forresten, podcasten din var genial, og jeg kan si fra heeeelt i bunnen av hjerterota at jeg sitter igjen med et 100 ganger så godt inntrykk av deg nå! Jeg digger deg, honestly.

    49. Er du så jævlig usikker på deg selv at du bare må si det til Sophie? Hvem bryr seg?
      Hun har tatt botox, hva så? Hennes problem om hun ser ut som lik på 40 år. Ikke andres.

    50. Skjønner godt hvorfor du stengte kommentarfeltet på dr Lykke innlegget. Villedende markedsføring når det står du får gave også trykker du deg inn så må du kjøpe noe for over 399 kr for å bruke de 100 kr. Rett og slett stygt!

    51. Vil bare si en ting til alle som kommenterer at det er helt sykt at hun tar botox nå.
      Tar du botox etter du har fått rynker, så kan botoxen glatte ut noe av rynkene. Hvis man tar botox FØR man får rynker, så hindrer det fremtidige rynker. Skjønner det godt jeg, hadde jeg hatt råd hadde jeg sikkert gjort det selv! 🙂

    52. da vet me iallfall at du ikke er stram i huden av naturlige grunner
      men glemmer hele tiden ut at du er botoxtryne og jukse til stramere hud

    53. Jeg har en niese på 17 år, som leser bloggen din…og prater mye om Sophie ditt, Sophie datt 🙂 Jeg smiler som regel,og lar det gå inn ene øret og ut det andre. Men da hun fortalte meg om at du hadde botoxparty, før byn, måtte jeg bare lese det selv….dette er trist!!! Du bør søke hjelp, og gå i deg selv, for med drøssevis med unge lesere,har du faktisk ett ansvar.
      Karoline: det er veeeeldig stor forskjell på å være 19 og 40+

    54. Om jeg er skjalu? Akkurat som kidsa skulle sagt det sjæl, så da regner jeg med at det er det dere er. Det er det mest hjernedøde argumentet umodne jenter pleier å bruke. Hun får meg til å føle meg enda mer fornøyd med meg selv enn det jeg allerede er ved å se på bildene hennes og lese det hun skriver (akkurat som alle andre som er eldre enn henne.) Hun kunne vært så mye bedre enn det hun faktisk er. Jeg mente virkelig hvert eneste ord av det jeg skrev. Våkn opp, unger! Det er tragisk at noen kan fremme slike verdier. Kom dere ut og bidra litt i samfunnet. Inlegget jeg skrev handler ikke om MEG, les det en gang til. Konsentrer dere, om dere har nok hjernekapasitet til det – og forstå at dette handler om unge, usikre jenter som ser opp til en som gjør seg selv til et produkt.
      Dere er noen selvsentrerte drittunger. Akkurat som Sophie. Skammelig.

    55. Vet du hva? Den parodien som er laget av deg og Robin er skremmende lik virkeligheten. Måten han fremstiller deg på får deg til å virke som du er komplett idiot, men etter å ha lest bloggen din en stund så ser jeg jo at dette ikke er en parodi, det er virkeligheten, akkurat sånn som han fremstiller deg både utseendemessig og personligheten er identitisk med deg. Skremmende, burde gi deg en tankevekker…

    56. Hva skjer med lite blogging fortiden? Hvis du først legger ut noe, legger du det ut sent på kvelden/natta…
      Hadde vært kult med litt mer jevnlige poster! 🙂

    57. Kjære Sophie
      Først vil jeg starte meg å si unnskyld. Unnskyld for at jeg kanskje var litt kvass i kommentaren om Robin, det var ikke meningen. Jeg var bare redd for at han bruker deg for å bli kjent, og jeg synes du fortjener det beste. Det er kun derfor. Jeg er virkelig glad i deg på en rar måte. Det første jeg gjør når jeg står opp er å gå inn på bloggen din, og det er også det siste jeg gjør før jeg legger meg. Jeg vil at du skal lykkes, at du skal ha det bra. Jeg vil ikke at noen skal kunne få lure deg eller såre deg på noen som helst måte.
      Men jeg ser nå at det er ikke sånn jeg var redd for, iallefall virker det ikke sånn lenger. Jeg tror Robin er ordentlig glad i deg, og håper at han behandler deg bra og ikke får deg med på for mye tull. Du er en fantastisk fin jente Sophie. Jeg vil bare deg det beste.
      Så jeg håper også at du kan se det fra min side, jeg var bare redd for at han skal såre deg, eller lure deg. For det får han ikke lov til! Ønsker dere alt godt sammen og håper virkelig det går bra for dere to, for du virker lykkelig sammen med han, og det er jo bare fint. Men hvis det skulle skjære seg med dere, så ikke glem den fantastiske jenta du er, du trenger ingen andre enn deg selv, du er sterk! Husk det, alltid! Jeg kommer aldri til å slutte å lese bloggen din, selvom jeg truet med dette i forje kommentar jeg skrev så var det såklart bare noe jeg skrev i sinne over at jeg følte Robin gjorde deg til en dårligere person. Men det tror jeg ikke man kan, jeg tror du er for sterk til det, for sterk til å la en gutt forandre deg og dine verdier.
      Håper du har en fin dag videre, hilsen en leser som er veldig veldig glad i deg.

    58. Shit! Jeg syns så synd på deg, har misforstått hele livet du! Du tror du er noe du ikke er. Tenk om internettet går bort, hva har du da? Hva har du da oppnådd i livet? Du sier du vil ha barn, men ikke alle kvinner er egnet for å være en mor, spesielt ikke du. Du klarte jo ikke ta vare på to katter engang! Hvordan skal det gå?
      Du er til å spy av! Du skriker etter oppmerksomhet, og du er det fakeeste menneske jeg noen gang her sett! Lykke til videre i livet

    59. hei se på deg sølv du har falske bobs og falsk hår og muligens lepper hva blir det neste synes ikke du fortjener og være på 1 lista på blogg.no når det er så mye falskt av deg

    60. Nøyaktig hva er poenget med botox som 19-åring? Botox går ut av ansiktet etterhvert, og rynker får man som regel ikke før man nærmer seg 30, så at det er forebyggende for deg er bare tull. Hva er da grunnen? Virker som at du tar det kun fordi det er en “trend” blant de litt mer velstående fruene. Håper du innser hvor blåst det hele virker. Jeg er av samme alderskull som deg, og tanken på Botox er jo bare virkelighetsfjern. Har ingenting imot operasjoner og injeksoner generelt, men botox i så ung alder gir virkelig ingen mening.
      Og om du må ta inn på hotell fordi du har oppvask hjemme så synes jeg bare synd på deg. Da er du åpenbart ikke klar for å bo alene om du ikke klarer å holde det sånn tålig reint og lage mat. Jeg er på jobb/møter/trening hver dag fra 10-22, altså 12 timer dagen, og til og med JEG klarer meg fint i egen leilighet uten å måtte sjekke inn på hotell av den grunn. Da burde for faen du som BLOGGER for livsoppholdet klare det. Noe annet er bare umodent.

    61. Hahahah. Den parodien på bloggerne! Det er jo dere!!! Akkurat like ekle som dere er, overfladiske og høye på dere selv :p

    62. HVORFOR BLOGGER DU SÅ LITE??? JEG SITTER HELE DAGEN Å VENTER PÅ ET INNLEGG! DU HAR BLOGGET LITE I EN GOD STUND NÅ!

    63. Jeg skjønner virkelig ikke at du orker/vil blogge! All den dritten du får, det kan ikke være bra for et menneske! Du er virkelig sterk som fortsetter å blogge uansett hva folk skriver/sier til deg!! Jeg synes det er så dårlig gjort at folk skal kommentere hva du velger å gjøre med deg selv(botox/plastisk kirurgi), fordi det har de absolutt INGENTING med i det hele tatt!! Stå på Sophie, hev deg over haterne!

    64. Skjønner godt hvorfor du stengte kommentarfeltet på dr Lykke innlegget. Villedende markedsføring når det står du får gave også trykker du deg inn så må du kjøpe noe for over 399 kr for å bruke de 100 kr. Rett og slett stygt!
      Seriøst?

    65. Hei Sophie Elise!
      Jeg er ekstremt opptatt av dyrevern, og det er jo du og(forhåpentligvis enda??), derfor så savner jeg innlegg om mer nyttig info om nettopp dyrevern og ditt syn ellers. Gikk igjennom kategorien “dyrevern” og jeg ser at det er lenge siden sist oppdatering. Håper du snart opprettholder din interesse for dyrs rettigheter gjennom bloggen.

    66. seriøst, bloggen din e blitt så fette elendig. du blogga TOPPEN én gång i døgnet – akkurat som tcmn gjor når ting blei førr stressanes førr ho. ser verkelig fram tel at første plassen blir erstatta av nån andre. nån som faktisk vis respekt og vis leseran at de sett pris på at de tjen massevis av PENGA og div. på grunn av de som stekk innom. satan, du sug.

    67. Hei Sophie.
      Jeg bare lurer på en ting: hvorfor blogger du så lite om dagen? Jeg er student og når jeg bruker store deler av dagen på å lese, er det så koselig å stikke innom bloggen for å få en pause – en god underholdning. Blir så skuffet for hver gang jeg klikker meg innom er det ikke noe nytt. I det siste har det sjeldent vært det, utenom reklame. Håper det blir bedre etterhvert 🙂

    68. Silikonpupper, botox, restylan, løshår, løsvipper. I tillegg redigerer du bildene dine til det nesten ugjenkjennelige. Har sett flere kommentere hvor anderledes du ser ut på tv.
      Jeg tror du trenger hjelp. Jeg tror ingen i sin rette forstand driver på sånn i en alder av 19 år. Og du sier du ikke er utseendefokusert. Dummeste jeg har hørt.
      Og du mener ingen hadde reagert om noen på 30 hadde gjort det samma som deg, men du er ikke 30… Du er 19, du er tennåring.
      Og når du svarte på spørsmålene om framtida di og jobb og utdanning. Åhhh. Det virker som om du har blitt att av denne bobla di. Når drømmen er å leve som Kardashian familien, ja da har du blitt virklighetsfjærn. At du ikke setter deg høyere mål, du som liksom skal være så reflektert. Det skremmer meg.

    69. Hvor er de brune linsene dine fra? Som du brukte på premieren.. Kjøpte noen på superkul.no som skulle være brune, men jeg fikk grønne øyne og jeg har blå fra før.. Skjønner ingenting og vil ikke begå samme feil igjen.. Og de du hadde var såå fine! Håper på svar 🙂 gleder meg til senkveld i morgen!

    70. Kjære sofie elise!
      Du er ingen vegeterianer du er lakto-ovo- vegeterianer dermed får du i deg de fleste mineraler og vitaminer du tror du har mangel på. Hold deg til jern tilskudd og D vitamin tislkudd. Men du spiser jo mye sushi så du trenger egentlig ikke det heller.
      Vær så snill ikke oppford andre til å ta kosttilskudd da variert kosthold holder i massevis. Du som er så god i markedsføring burde vite hvor mye folk tjener på å selge noen produkter som har akkurat like mye og akkurat samme innhold som en vanlig banan.

    71. Du er så sinnsykt nydelig. Så bilder av deg fra premierefesten, og fy søren du er pen. Du stråler!

    72. hei! så deg på senkveld i dag, det var dritgøy! det er synd jeg ikke fikk tatt bilde med deg 🙁 blir gøy å se hvordan det går seinere hahaha

    73. Botox er jo imot rynker!?? Lurer på hva en tjueåring tar det for? Rynker kommer vel om ti år fir fin del…

    74. Er det Marna sitt innlegg på komikerfrue.blogg.no du snakker om i podcasten? Altså er det dårlig stemning mellom dere pga det innlegget hun skrev om deg, Robin og 50kg innlegget?

    75. Artig å lese alle jenter som er full av misunnelse her. Sjalusi og atter sjalusi! Antar du som jeg Sophie ser hvor teite de er!
      Stå på og overse disse jentene/damene/kjerringene som må ty til mobbing for å føle seg bedre!!

    76. Jeg vil bare si at du er nydeli akkurat som du er å at du ikke må bry deg om de stygge kommentarene og at du bare må bry deg om de pene komentarene❤
      Du er pen akkurat som du er og du er ikke kjukk❤!
      Jeg vil bli like pen som deg❤💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg