tits

adlink

 Prøvde meg på en liten, falsk sidecut her. Kanskje noe for meg? Jakken finner dere HER ♥ 


Hei bloggen! I dag er det første dagen i en ny måned, og jeg får vondt i magen med tanke på hvor fort dette året har gått. Tiden flyr etter man er ferdig med skole, så dere som enda er der – nyt det mens dere enda er unge, haha! Så, jeg tipper de fleste av dere er litt bakfulle etter gårdagen? ;) Personlig feiret jeg natt til 1. mai på en rolig måte! Jeg har vært hos Anette Marie fra igår, hun fungerer som en slags storesøster / støttekontakt / bestevenn / fotograf for meg, og jeg har det aldri kjedelig selv om vi ikke gjør noe spesielt. Det er så godt med slike vennskap, hvor man bare er sammen! 

Med andre ord hadde jeg en veldig avslappet og fin kveld, jeg er litt lei av disse kvelden folk bruker som “unnskyldning” til å drikke seg drita som nå, det blir aldri like gøy når man legger så mye press på en kveld. Å drikke hodet av seg kan man jo gjøre når som helst, haha. . . Nyttårsaften er jo litt samme greie.


 

Akkurat nå er jeg hakket ufreshere enn i går, så jeg får spare dere for synet. Slike bilder som disse vil jeg ha fler av! Elsker å ta bilder, så gøy. Snart er det hjem til kjæresten igjen, vi snakkes der eller i kommentarfeltet. Ps : Anette spiser brunost med majones og nugatti med hvitost. Hva skjer? 

 

64 kommentarer
    1. Du er utrolig pen Sophie! Føler du har “funnet deg selv” nå, og du virker mye tryggere på hvem du er nå enn du gjorde før!

    2. Nugatti med hvitost er godt, men brunost med masjones.. Den er jeg ikke helt for ;p Kos deg videre og ha en super fin dag 🙂

    3. Brunost å majones er dt beste jeg vett om, spesielt på bolle med rosiner! Naaam <3 <3
      Nugatti og hvitost er ikke så veldig godt..
      Men bildene var kjempefine! <3

    4. digger disse bildene! spiste faktisk også brunost med majones når jeg var liten. husker at det var kjempe godt da, men klarer ikke tanken på det nå!

    5. Hahah, jeg pleide ganske ofte å spise brunost med majones før. Det er ikke så ille som det høres ut altså

    6. Jeg bare lurte på en ting, du har tidligere lagt ut bilde av resultat av solflekker, altså føflekker. feks her: http://sophieelise.blogg.no/1314613377_barbiedopet_sin_baksi.html
      og jeg lurer på hvordan du dekker de til nå? sliter med hvordan man kan dekke til føflekker, har du tips?
      eller har du fjernet dem? lurer veldig på det siden du har lagt ut mer naturlige bilder i det siste uten at man kan se det.. du er veldig pen btw! 🙂 <3 kan du svare?

    7. Er så utrolig glad for at det er flere enn meg som føler det sånn rundt natt til 1. mai. Greit nok at man vil feste og ha det gøy en gang i blant, men hvorfor må man ha slike spesielle dager for å gjøre akkurat det? Personlig satt jeg hjemme for å “demonstrere” mot slike dager der det liksom er bestemt at man skal feste uten noen som helst grunn, med å se på filmer og sove. Samtidig var alle vennene mine ute på forskjellige fester, haha.

    8. Fine bilder! ..fuck, kunne ønske jeg såg ut som du.. Haha, jeg har faktisk utrolig hangover fra i går. Har ikke noe i mot å drikke meg drita egentlig, er jo kjekt, samme om det er natt til 1.mai eller en random lørdag.

    9. Likte det øverste bildet! Det så skikkelig proft ut!
      Jeg festet heller ikke i går, hvis det ikke passer meg den kvelden, føler jeg ikke for å tvinge meg selv til en fest bare fordi det er 1.mai og alle andre er ute å fester. Så jeg tok det helt med ro. Feste gjør jeg når det passer meg og ikke kalenderen:))

    10. Are you fucking serious? Det er ikke bare voksne damer/menn som
      leser bloggen din? Det er også ungdommer ned til alderen 11 leser den? Unødvendig å legge ut slike bilder, trodde du kunne bedre enn dette:)

    11. Prøver stadig å se din reflekterte side, for jeg vet du har noen intelligente aspekter ved deg, men så ser jeg disse bildene og tenker for en idiot du er så spiller så mye på kropp. Jeg klarer ikke å se forbi det, disse bildene ser rett og slett tåpelige ut. Du virker utrolig selvopptatt, og du viser ikke “girl power” ved å blotte deg så åpenlyst for oppmerksomhet.

    12. Hahaha når æ va mindre spiste æ brunost med majones hele tia å det va såå godt! Men æ tør ikke å prøve det igjen liksom! Nugatti med kvitost e det mange som spis!

    13. litt skeptisk til bildene, hva synes mathias om at du viser 2/3 av brystene dine til hele Norge?
      menmen, ikke mange av disse innleggene, digger fortsatt bloggen din<3

    14. Mathias vet antakelig hvem han er sammen med, at Sophie Elise viser litt kropp er da ingen nyhet (FHM, bloggen, babeadventure…). Regner med at man som kjæreste til henne da også vet at det er en side av henne og dermed respekterer det valget også. Det er jo ikke akkurat som om hun viser nipple….
      Jeg ville ikke lagt ut slike bilder av meg selv, men det er fordi jeg er meg. Sophie Elise gjør som hun vil og står for det. Og de som står for det de gjør kan gjøre akkurat hva de vil! 🙂
      brunost og majones er bare sært!

    15. Hei Sophie Elise 🙂
      Dette har ikke så mye med selve innlegget å gjøre, mer headeren. Hvor finner du fine bikinier? Jeg har store pupper, som deg, og har veldig problemer med å finne bikinier som passer.. Håper du har noen tips 🙂

    16. Hva synes kjæresten din om at du driver og viser halve kroppen din for alle de som leser bloggen din? Har han noe meninger om det, lissom syns han ikke at du blir “mindre spesiell” når alle har sett kroppen din?
      Btw. puppene dine er så store at det ser stygt ut.

    17. Heii sophie!:)
      Jeg digger kroppen din og du er inspirasjon for meg! Alt er perfekt bortsett fra leppene <3 ( no offence:* ) og jeg synes også at hvorfor skal du være lei deg og ufornøyd med deg selv når du kan fikse på d? Jeg vurderer å kjøpe extansions , bleike tennene og ta silikon i rumpa, for d er d som skal til føler jeg for at jeg skal føle meg lykkelig og være fornøyd med meg selv;) og ikke bry deg om haters de er bare misunnelige for at du ser så bra ut!<3
      ~Malin<3
      STOR "FAN" <3

    18. Haha, jeg ler meg ihjel av det første bildet. Det ser virkelig ut som at du har èn stor pupp midt på brystet!

    19. Gah, Er ikke nødvendigvis enig i alt Sophie Elise gjør. Men hva i all verden? Folk soler seg da toppløs på stranda? Dette er jo bare en kløft.

    20. Så utrolig tøffe bilder, elsker at du tør å være deg selv og gjøre det du vil uten å tenke så mye på hva folk vil synes om det!! Ha en super helg 😀

    21. Jeg bare lurte på en ting, du har tidligere lagt ut bilde av resultat av solflekker, altså føflekker. feks her: http://sophieelise.blogg.no/1314613377_barbiedopet_sin_baksi.html
      og jeg lurer på hvordan du dekker de til nå? sliter med hvordan man kan dekke til føflekker, har du tips?
      eller har du fjernet dem? lurer veldig på det siden du har lagt ut mer naturlige bilder i det siste uten at man kan se det.. du er veldig pen btw! 🙂 <3 kan du svare?
      SVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR <3

    22. ….. Sånne bilder er ekle, vi ser jo nesten de to dingledangene dine.. Det er utrolig ekkelt, spes for barn!som også vil lese bloggen din…

    23. Dette er da virkelig ikke drøye bilder! De som synes det bør holde seg inne i sommer. Er nesten skummelt at folk mener litt kløft er helt upassende for barn over 10 år. Når skal de lære at kropp er det mest naturlige som finnes og ikke noe man skal skamme seg over?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg