hva har det å si?

I dag var jeg som sagt med på ettermiddagen på tv2, klokken 19:00 ble det sendt. Jeg og de tre andre jentene fra bloggerne skulle snakke litt om vår nye serie med samme navn. Premieredato er satt til 12. januar på tv2 BLISS! 

 

Hver gang jeg har sett meg selv på tv får jeg en åpenbaring. Jeg er egentlig ikke noe særlig pen. Man tror jo gjerne selv at man er litt over gjennomsnittet, for når man ser seg selv i speilet er man jo finere enn hva man er i virkeligheten. Samme på bilder, man poserer jo slik man vet at man selv blir finest! Jeg har en vinkel jeg selv er så forbanna stygg fra, og selvfølgelig blir jeg alltid filmet fra den siden. Og sminken er ikke slik jeg er vandt med heller, jeg liker å sminke meg selv. . Selv om de som jobber på TV2 er flinke, så føler jeg meg alltid best når jeg styrer litt.

 

 

Uansett, det at jeg ikke er særlig pen har jeg vært klar over en god stund – det er ett par år siden jeg gikk og følte meg som en “over gjennomsnittlig person”, haha. Åpenbaringen i dag var den at jeg faktisk er ganske morsom, og at jeg er snill, og det er alt som betyr noe. Når vi er 60 år er det ingen som ser deilig ut uansett, men en god personlighet kommer man langt med.Det er en viktig innstillig, selv om jeg liker å holde på med utseende er det ikke lengre det viktigste i verden for meg. Nå kan jeg le av et “stygt” bilde, fordi -. hva faen har det å si? Tenk over det. Hva i all verden betyr det?

Jeg fikk også med meg noen gaver fra vår herlige produsent, Vegard Normann (også fra harstad, tommel opp!). Ett stort bilde av oss jentene, tskjorter, bilder og klistremerker med meg selv på. Gjett hvem som skal tvinge venner, familie og kjæreste til å henge det opp over alt? 

Dette bildet skal henge på hedersplass til den dagen jeg dør! Gleder meg til å vise barn og barnebarn en gang i tiden! “Skjønner dere, bestemor var faktisk litt kul. Jeg lyver ikke!” kan jeg si da. 

 

Anyblog, nå er jeg på hotellrommet og skal nyte litt alenetid før Istanbul i morgen. Ikke det at jeg gruer meg til å være med kjæresten, men det er godt å være helt alene. Lese bok, tenke, rape, plukke seg i nesa og andre ting som hører en rosablogger til. Når jeg møter kjæresten skal jeg jo sitte til pynt og be han gå ut av hele hotellet omså jeg må tisse litt. Vel, nå ble det nok info! 🙂


Litt bedre bilde av den søte toppen jeg har på meg idag. Den er fra missime.se! Tror jeg skal lage en guide snart over alle nettbutikkene jeg fast handler hos. Det er ganske mange, og man går glipp av mye om man bare holder seg til standard-butikker som nelly, zalando osv (selv om det er mye bra der også!)

Armbånd fra litt over hele verden. . 

Finnes det noe bedre enn gode sokker nå på vinteren? Vel, det finnes mange ting som er bedre, for eksempel kakao. Men lester er jammen meg ikke verst, det heller! Disse fikk jeg hos moren til Mathias. 

I morgen skal jeg opp tidlig for å møte min kjære på flyplassen. Han ankommer gardemoen rundt 07:30, jeg bare krysser fingrene for at flyplassen holder åpent. Den ble visstnok stengt i kveld grunnet mye tåke og dårlige siktforhold, så jeg håper for alt i verden at turen vår går som den skal. . Om ikke blir jeg så lei meg. Kryss fingrene for oss! Selv om julestemningen i oslo er god, vil jeg aller helst tilbringe denne helgen i Istanbul.  .


As I told you, today was TV-time for me, haha. Me and the other girls from the TV show “bloggerne” made an appereance on TV2, just to talk about our upcoming show in january. I also just made peace with the fact that I may not be the best looking girl in the world, but I kinda like (or love) my personality. I have a lot of passion for things that matters, i’m kind, funny and at the same time i really dont give a fuck. And in the end, that’s all that matters! Yes, I care about hair, clothes and makeup, but it’s not the most important thing in the world for me anymore. At one point it actually was. . Imagine that! 

Well, now i’m going to chill by myself in the hotelroom. Just burp, run around naked, fart and all that other girly-stuff. Tomorrow when I meet my boyfriend before our trip to Istanbul I have to be at my best, hehe. So i better get disgusting before it’s too late!

 

117 kommentarer
    1. Liker at du ærlig og viser at du ikke er 100% fornøyd med deg selv, selvom jeg mener at du har all grunn til å være det <3

    2. Synes nå du er pen uansett jeg;-) Likevel, det er helt sant at det er få bestemødre som er deilige, og alle skal en gang bli gammel. Du oppnår så utrolig mye bra du kan være stolt over å kunne fortelle barnebarna dine når den dag kommer. Det betyr mer 🙂 Stå på og vær like fantastisk som du pleier:D

    3. sophie! Du e så sykt pen, men jeg lurte på; – går det an at du kan få tilgang til klippet av deg på tv2 idag, fordi tv2 sumo må du vel ha en bruker? 🙂 bare et spm<3
      ha en forsatt fin kveld, og kos deg masse i Istanbul 😀

    4. Fikk dessverre ikke sett det 🙁 Vet du om det går an å få sett det på pc’en eller noe sånt? Har lett på tv2.no, men den siste er fra 3 uker siden. Har du noe peiling på når dagens episode kommer ut på nettet, eller om det er en annen plass jeg kan se det? 🙂 Håper du svarer, har veldig lyst til å se det!

    5. Fikk sett det, det var kjempe bra innslag og det er helt sant det du sier om at personlighet er SÅÅÅ mye viktigere enn utseende!! For hvem faen bryr seg ?
      GOD tur til dere begge i morgen, det blir nok en kjempe fin tur!! Krysser fingrene for dere 😀

    6. Nå må du GI deg, da, jeg så på dere jeg – og du er nydelig! Både på bilder og TV 🙂 I tillegg til å være morsom, så jeg vil si du er full pakke! Greit nok å ikke være fornøyd selv, det er vel ingen av oss, men du skal vite at du har GRUNN til å være fornøyd, iallfall, for du er fin inside out. Spent på å se serien deres! Du er egentlig den eneste av bloggerne jeg følger fast, så det er du som blir min grunn til å se på 🙂

    7. Gleder meg masse til å se dere på tvn i Januar : )
      Dessverre fikk jeg ikke med meg Ettermiddagen i dag : / Men kanskje du har mulighet til å legge ut intervjuet på bloggen så jeg kan få se? 🙂
      Jeg synes du er en fantastisk god blogger, og jeg leser bloggen din hver dag selv om jeg ikke er så flink til å kommentere : ) Jeg synes også du har et kjempe vakkert utseende : )

    8. Haha jeg ler, flotte stikkord for alenetid! Det er nok godt for oss alle å ha en gang i blant og slik som du styrer til tider forstår jeg ekstra godt at du nyter å være alene av og til. 🙂

    9. Helt enig i det du sier! Personlighet er utrolig mye viktigere enn utseende. Men jeg synes du er nydelig uansett da 🙂

    10. hmm, skjønner hva du mener med at du vet at du er stygg, men sånn seriøst.. du mener vel ikke at du er STYGG ? for det er du ikke 🙂 kanskje du syns du er litt mindre pen enn det du trodde du var, men det betyr IKKE at du er stygg.

    11. 1. sett deg i virkeligheten, 100% ærlig så syntes jeg du er kjempepen og dødssøt <3
      2. Kom hjem fra Istanbul idag. Og selvom det er Tyrkia var det vaktisk snøstorm der når vi dro, så husk å ta med varme klær for ditt eget beste!

    12. Jeg synes du er helt utrolig nydelig og vakker, både utvendig og innvendig! Min yndlingsblogger til tusen, hver gang jeg er innpå blogg.no er det din blogg jeg gleder meg aller mest til å lese 🙂 Takk for at du inspirerer meg til å bli et bedre og vakrere menneske, både med tanke på innsiden og utseende. Selv om vi ikke kjenner hverandre, så har jeg blitt glad i deg! Kanskje en rar ting å skrive, men forhåpentligvis så forstår du hva jeg mener. Du sprer glede i min hverdag, og det gjør at jeg er glad i deg og bloggen 🙂 Tuuusen takk for at du er du! Stor klem fra meg! 🙂 <3

    13. Du er så herlig! Digger deg virkelig Sophie! Krysser fingerene for dere imorgen, kos deg max, slapp av med kjæresten og bare kos deg meer. Du er et nydelig vesen, skulle så ønske jeg kunne kjent deg!

    14. Trust me, du er myye penere enn du var i dag på ettermiddagen! Tror det er pga sminken 🙂 så ikke tro at du ser slik ut egentlig 🙂 men jeg er veldig glad for å høre at du ikke lenger bryr deg like mye om utseendet som før og har skjønt at det er personlighet som betyr noe 😀

    15. Skjønner virkelig ikke hva du snakker om! Synes du var perfekt på ettermiddagen også jeg! Men jeg digger innstillingen din, for hva har vell utseende å si til slutt uansett? Selv om du har ett perfekt utseende så kommer du jo ikke så veldig langt med en rævva personlighet!
      Håper du storkoser deg i Istanbull og at flyturen går braa!

    16. ikke si sånt da søte deg, for meg vil du allti være en av di peneste jentene i norge!! Og det mener jeg, du har perfekt kropp og ansikt, er nok mange som er sjalu på deg! 😀 Personligheten din virker også kjempebra, suns du virker som en kjempe bra person på alle måter! Du har hjulpet meg masse også gjennom bloggen din, har vell lest den siden du starta nesten. Håper du koser deg og får det fint i istanbul! Klem fra meg <3

    17. Du er kjempe pen! Nå må du slutte og tulle, du har all grunn til å være fornøyd med deg selv! 🙂
      Jeg lurte på hva boken på bildet heter?:)

    18. fy faen, den jenta her klager så sykt mye for å få andres sympati. Lesere skjønner jo ikke at det hun vil dere skal skrive, skriver dere. “åå, du er så pen, slutt å tull, du er vakker” bla bla bla. Slutt å klag på så jævla mye sophie elise, du er bare en bortskjemt liten drittunge

    19. Nå må du gi deg! Du er kjempe fin både på innsiden og utsiden!! alle har den vinkelen de bare virkelig ikke kan bli tatt bilde av i, haha. Du er nydelig, sophie <3

    20. Du var den peneste av alle som satt der, definitivt den mest naturlige også.. Du hadde mindre sminke enn alle de andre og du så helt nydelig ut

    21. Kjøpte meg tv2Sumo nå, måtte jo såklart se det! Etter min smak, så synes nå jeg at du var den peneste av alle bloggerne, jeg syns og har alltid syntes at du er så ufattelig nydelig!! Og det er ikke noe jeg bare sier, akuratt 🙂 Var et bra innslag, du hadde jo bare bra kommentarer på spørsmålene de stilte deg! Stå på, Sophie!

    22. Når du bestiller jakker/kåper fra sheinside, bestiller du small eller medium? 🙂 vet du om de er små i strl? 🙂

    23. Synes du er kjempepen uansett jeg da, men er du sikker på at man ser seg selv penere i speilet enn i virkeligheten? I så fall er jeg glad jeg ikke kan se meg selv i virkeligheten, haha!

    24. Du ser annerledes ut på tv enn det du gjør på bilder, men du ser igjen annerledes ut i virkeligheten enn det du gjør på tv? Du er mye penere i virkeligheten enn på bilder! Og du har ingen grunn til å tro du er stygg! Du er hvertfall gjennomsnittelig pen, ikke under den skalaen. Verken har du stygt ansikt, hår eller kropp, og for å si det rett ut: Det er ikke mange som har alle de tre tingene kombinert!
      Du er heldig som har både drømmekroppen, håret, og det utrolig vakre og gjennkjennelige fjeset! Du er unik Sophie, fordi det er ingen andre som ser ut akkurat sånn som deg! I tillegg har du maaaange lesere som ser opp til deg, og ønsker det samme håret, den samme kroppen, være like fotogen som deg, vakker, stilen din – you name it! Selvfølgelig er det ingen som er 100% fornøyd med seg selv, så jeg forstår at du føler deg “stygg.” Hvem føler seg vel ikke stygg? Men du skal vite at du har både et vakkert utseende, og et vakkert innseende! Det er jo en grunn til at du er på topplista, og det er en grunn til at folk vil ta bilder eller snakke med deg når de ser deg!

    25. Sophy! Du er vakker! Så fine lår du har også, du ser mye mer trent ut nå enn før 🙂 Du har alltid vært nydelig for meg, du kan på en måte aldri bli stygg? Uansett.
      Elsker håret ditt nå, er veldig likt mitt, hehe 🙂 Du burde satse på å bli politiker? syntes du er så flink til å skrive og forklare deg!
      Jeg har også lagt merke til at utseende ikke har så mye å si lenger, jeg føler meg vel, og grei. Før følte jeg meg som verdens peneste, haha, det var jeg ikke altså!
      Kos deg Sophy! <3

    26. Kan du ikke legge ut filmsnutten fra dagens Ettermiddagen. Sånn for oss som ikke var hjemme på den tiden😄

    27. Kan du legge ut et klipp, jeg fikk ikke sett det siden jeg var på jobb..:(
      Og sånn btw, du har helt perfekte bein!!

    28. Vil forresten legge igjen kommentaren ang. Miley Cyrus billetene igjen, siden det er alt jeg tenker på om dagen nesten, hahah.. Får ikke lønning før 20; så er redd billettene blir utsolgt innen det:(
      Jeg pleier aldri å melde meg på konkurranser, men dette er et unntak! HELT SIDEN JEG VAR LITEN JENTE OG SÅ MILEY CYRUS SOM HANNAH MONTANA PÅ DISNEY CHANNEL HAR JEG ØNSKET Å SE HENNE LIVE. Hun har alltid vært mitt største forbilde og jeg har alltid DRØMT om dagen jeg får se henne live. Jeg har ikke likt henne bare pga. de åpenbare sangene som Party in the USA, The Climb, We can’t stop osv, men for den musikken hun har laget som ikke er så kjent, som f.eks Four walls, goodbye osv. Jeg har lest selvbiografien hennes og til og med vært medlem av Miley Cyrus fan side. Haha, høres sikkert helt sprø ut, men hun har virkelig vært et forbilde for meg, og det er hun enda. Hun er seg selv og det er noe vi alle kunne lært noe av.
      [email protected]

    29. Nei hun syns ikke selv at hun er stygg.Hun skriver det slik fordi dere skal skrive at hun er så pen selvfølglig..

    30. Vær så snill å jobb med innstillingen din til deg selv, for det du sier at du ikke er noe pen er bare tull. Du er jo så utrolig pen! Og nå i det siste har du aldri sett vakrere ut. Flott jente er du!

    31. Du er ikke den mest uskjønne bloggeren, men du begynner å se litt gammel ut bare i en alder av 19. På noen av bildene ser du ut som du er 40. Det er sikkert alt stresset med bloggingen som gjør det. Du må sove mer og slappe av. God tur til Istanbul 🙂

    32. Heei!
      Jeg har lest om disse barbiedukkene du tenker å gi til noen som kanskje trenger det litt ekstra? Ville værtfall tipse om at i Bodø står det et stort juletre på Grand Hotell hvor man kan legge gaver med en lapp hvor man skriver hvilket kjønn og hvilken alder gaven passer til, så blir gavene levert ut til dem som kanskje ikke gleder seg så mye til jul! Fint tiltak, bare et tips:)

    33. Hei. Jeg leste nettop et litt tidligere innlegg, “den følelsen”. Jeg kjenner igjen litt av meg selv. Har du noen tips om hvordan jeg skal komme meg gjennom det? Hva gjorde du får å få slutt på det? Jeg takler det ikke lenger.

    34. Sånn må du ikke tenke. Jeg tror heller at du vil se tilbake på deg selv som ung når du er 60 og undre over hva i all verden du hadde å være misfornøyd med. Du er fin hele tiden! Det er positivt at du faktisk reflekterer åpent rundt tema som utseende. Det gjør ikke alle bloggere.

    35. Du ser veldig annerledes ut i virkeligheten enn på bilder. Husker jeg ble litt sånn “Wow” da jeg så deg flere ganger på Hove i år. Har alltid trodd at du er ganske høy og “sexy” utseendemessig, men du var jo bitteliten og søt i stedet. I tillegg er ansiktet ditt helt annerledes enn det ser ut som på bloggen. Vil ikke påstå at du er styggere i virkeligheten enn på bilder, men føler ikke bildene gjenspeiler deg sånn som du egentlig ser ut. Du ser mye mer sexy og voksen ut på bilder, mens i virkeligheten kunne jeg tatt deg for å være 15 på en måte.
      Kjenner meg igjen i det du sier om at man ser annerledes ut i speilet. Jeg har alltid ment at jeg har hatt et pent ansikt og er fornøyd når jeg ser meg forfra i speilet hjemme. Men med en gang jeg blir tatt bilde av eller står i et prøverom med speil i alle vinkler føler jeg bare for å grine. Har av og til tenkt på at jeg kanskje ser feil i speilet på en måte, for bilder lyver jo ikke. Man blir jo også speilvendt i speilet, så har kanskje litt å si det og. Ikke vet jeg. Håper bare for guds skyld at jeg ser ut sånn som jeg ser meg i speilet.

    36. Oppmerksomhetsyk du er, igjen skriver du ett innlegg basert på at du bare er interessert i tilbakemeldinger som fyller egoet ditt. Var en fast leser før og titter innom nå og da, men syns ikke noe om deg lenger ( ikke fordi jeg er sjalu, det er så lame at folk skal tro det handler om det hele tiden) men fordi du er blitt en selvopptatt idiot som bare kommer med innlegg for å show off, syns det er kjempe fint å vise kropp å slikt, men du er virkelig bare ute etter å fiske frem kommentarer der folk sier hvor pen du er hele tiden ( det er helt åpenlyst og flaut, for oss som er litt oppegående i hodet ), det er veldig sant at du ser nesten perfekt ut på bilder, men dessverre ikke i virkeligheten, det er min og mine sine meninger, sier ikke at du er stygg. Men orker ikke å lese bloggen din lenger, alt handler om utseende ditt og klagin anyway:(:(

    37. Unnskyld, men litt rart at du viser bilder av deg selv konstant, legger ut bilder hver eneste dag med trutmunn og så skriver du at du ikke synes du er pen. Virker litt som du bare ønsker at alle skal si at du er det, at det er det at du trenger bekreftelse som er problemet.

    38. Psst! Du, søta, slutt å fiske etter komplimenter! Jeg har dette å komme med: Om 20 år kommer du til å hate deg selv for at du syns du var så “stygg” idag! Sett pris på det mens du har det 🙂
      “Youth is wasted on the young”

    39. Synes det er synd at du har så dårlig selvtillit når det gjelder utseende, synes du er ei veldig søt jente. Du kan fikse på det du vil, men som du selv sier så er det innsiden som teller, viser du at du er pen fra innsiden, så vises det på utsiden også mener jeg.

    40. Jeg beklager, men jeg må bryte det ned for deg, du er meget stygg. Du er styggere enn gjenommsnittet faktisk. Du ligner på en average nordmann som har formert seg med donald duck. Just leting ya know, sånn at du ikke innser det senere og blir lei deg liksom.

    41. Hei Sophie Elise! Jeg er en av mange frivillige i Dyrebeskyttelsen Norge avd Haugaland.
      Dyrebeskyttelsen Norge Haugaland er med i Hovedfinalen. Nå i desember arrangeres superfinalen for månedsvinnerne. Der gir A.Utvik tilsvarende 1.000 kroner for hver solgte A. Utvik ? leilighet i 2013! Potten er i dag på hele 85.000,-. Hjelp oss å vinne.
      Dyrebeskyttelsen Norge Haugaland utgjør en stor rolle i å ta inn eierløse dyr, gir de veterinærbehandling. dette koster penger, og er du med å stemmer hver dag så kan vi hjelpe enda flere dyr Hjelp oss å vinne og stem hver dag .
      For å kunne stemme må du “like” siden til A.Utvik. Stem hver dag så vi kan hjelpe enda flere dyr til å få et godt liv i et varig hjem.
      Jeg hadde håpet du kunne skrive noe om dette på bloggen din, slik at andre dyrevenner også kan stemme. Tonje Kvamme har gjort det samme, men din blogg har enda noen flere lesere.
      Stem med PC :
      https://www.facebook.com/a.utvik.as?
      sk=app_278465152274055&app_data
      Stem med MOBIL:
      https://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.wishpond.com%2Fvc%2F84865%3Fscid%3D60263%26type%3DMerchant&h=tAQHvGN8R
      Hilsen Linnea 🙂

    42. Bryr dæ ikke om utseende? Trur du motsir dæ sjøl litt der med tanke på de operasjonan du har tatt. Jaja…

    43. Hanna: Off, nei herregud, hva er galt med deg? Sophie Elise er en nydelig jente og har et utseende mange misunner henne! Hun er hvertfall IKKE under gjennomsnittet!

    44. Selvom du ikke er Jessica Alba-vakker så er du jo veldig søt og sjarmerende og du er jo vakker men kanskje på en annen måte enn de du sammenligner deg med? Er jo mange måter å være vakker på, du har jo sterk sjarme feks som mange andre jenter kan drømme om og drn sjarmen er noe som kommer innenfra så det er det ingen som kan operere seg til å få 🙂 Du har jo feks helt utrolig vakre snille øyne <3

    45. Det er sant at du er egenklig ikke noe pen i det hele tatt, er litt morsomt for du er jo fotogen på bilder. Men liker personligheten din, så det at du ikke er så veldig pen gjør ingenting! 🙂

    46. Faktisk for å være litt slem, så syns jeg du så veldig merkelig ut på TV i går. Men du er jo søt da! 🙂
      Du må slutte å tenke på hvordan du ser ut hele tiden, når du smiler, når du snakker osv. Det ser bare falskt ut! Stå på 🙂

    47. Du er ikke pen. Hadde jeg tatt botox og brukt mye penger på solarium og alt det tullet ville jeg og de fleste sett finere ut.. Jeg mener personlig at jeg selv (og flertallet) ser bedre ut enn det du gjør nå (etter alt det).

    48. skjønner ikke hvorfor folk skal være så slemme? har man ikke noe fint å si så er det bare å droppe å kommentere det! sophie er pen, det har hun alltid vært, på utsiden og ikke minst innsiden. det dere gjør er å ødelegge den stakkars jenta, og bryter ned den lille selvtilliten hun har fra før. alle har så sterke meninger om alt, og ingenting vil alltid være bra nok for alle. koster det virkelig så mye å ta et skritt tilbake og svelge stoltheten? det er ingen som ville sagt noe av det negative som blir kommentert her i virkeligheten (med mindre det er noe alvorlig galt med vedkommet), så hvorfor velger dere å kommentere det her? det er like vondt for sophie å høre. skjerp dere!

    49. Etter min mening, har ikke utseende en dritt å si. Folk tenker aaalt for mye på utseende. Spesielt hele media. Det burde faktisk bli slutt på det. Alle er fine på sin egen måte, og vis litt respekt. Så lenge man har en bra personlighet er man aldri stygg 🙂 Stå på Sophie, for du er virkelig nydelig!

    50. What du er jo såå pen! Har sett på Ettermiddagen hver gang du har vært der, og liker deg bare bedre og bedre for hver gang (om det er mulig). Det jeg liker best er at du ikke er det minste overlegen, og heller ikke sånn oppmerkssomhetssyk som ikke vil la andre snakke. Seriøst, du er så nydelig!! Både på innsiden og utsiden

    51. det var rett og slett trist å se på deg i går. du så virkelig annerledes ut. du hadde vært mye penere om du var helt naturlig som før. men alle operasjonene og alt gjør at du ser tykk ut i ansiktet og rett og slett falsk ut. du er jo en tynn å pen jente, eller du var værtfall pen. håper du blir litt mere som før. det er trist å ha fulgt med bloggen din lenge og se deg forfalle på den måten her..

    52. Jeg kjenner deg ikke i det hele tatt Sophie, men jeg har fulgt bloggen din i et par år og jeg er rett og slett stolt av deg. Stolt av hvor flink du har blitt i det siste til å blogge. Når det gjelder utseendet ditt, syns jeg du var penere før, men bloggingen har blitt så mye bedre.

    53. Sophie du er helt nydelig og kjempe søt. Du er forbildet mitt og du har en fantastisk personlighet. Du er en super blogger og du har ingen grunn i hele verden til å tenke at du er stygg!

    54. som makeupartist kan jeg iallefall si at den sminken var IKKE bra.. veldig uflatterende farger og stygg bronzer. Det var også veldig lite flatterende lys i det studioet.. Tror de fleste hadde sett litt mindre pen ut enn til vanlig med den sminken og den lyssettingen så du må ikke tenke for ille om deg selv basert på det der altså!! 🙂

    55. du fisker så det holder etter komplimenter! og klart alle småjentene synes du er dødspen, alle de er jo i “styggeperioden” som jeg tror alle vet hva er haha!
      synes du er søt, men du er ikke drop dead gorgeous, men det er i mine øyne, jeg syns heller ikke at jeg selv er det.
      men LITT TRAGISK å fikse slik, du ser søt ut, og JA personlighet er myyye viktigere!
      er morro å se deg live, for da får man se mer hvordan du ser ut og ikke retusjerte bilder!

    56. Hei! jeg må bara si at jeg synes du er veldig pen! Ialle fall etter at du fjernet restylanen i leppene, ikke frekt ment mot deg før ;)) hihi! Så du må ikke tenke at du ikke er pen, vær stolt!! :)) og nei jeg er heller ingen “småjente” som den ene kommentaren her sier.. stå på kjære deg! :))

    57. Du er super duper pen! ♥
      Du er super duper pen! ♥
      Du er super duper pen! ♥
      Du er super duper pen! ♥
      Du er super duper pen! ♥

    58. Efedrin används framförallt av unga kvinnor i fitness-sammanhang för att det är fettförbrännande och det marknadsförs som bantningsmedel i olika kosttillskott.
      Det förekommer också i styrketränings-sammanhang för dess uppiggande effekt.
      Efedrin används också i styrketräningssammanhang för att definiera musklerna.
      Det vill säga förbränna så mycket av underhudsfettet så att musklerna syns tydligare.
      Läs mer om Efedrin och Reductil på http://medicinshopen.com

    59. Øynene dine, hodeformen, pannen, tenne og leppene dine, og de altfor store uproposjonale brystene dine (og litt nasen og kroppen) er det som gjør det så stygg. Spesieeelt øynene dine!

    60. Bare stygge jentår syns du er fin, i forhold til seg selv ialefall. Og du vil jo bare at vi skal si at du er pen. Nei, du er meget grim, og lev med det.

    61. Herre min “Runa el” og “trude”. Er det mulig å skrive noe så stygt? Dere må virkelig være to bitre kjerringer. Æsj! Sophie Elise, du er en pen jente! Men må ærlig innrømme at du er myyyeee vakrere uten at “dilldallet” 🙂 Ta det som et kompliment!

    62. Sophie! Du er en av de peneste jeg har sett. Du er virkelig nydelig, og du må aldri tro noe annet! <3 men liker at du viser at du ikke er 100% fornøyd med deg selv, hvem er vel det? Man kan være kåret til verdens vakreste utallige ganger og likevel tro at man er stygg.
      Ikke tro på de stygge kommentarene. Det er jo klart at når man ser en så perfekt jente som deg, vil alltid noen prøve å føle seg bedre. Tingen er bare at noen gjør det på helt feil måte ved å kommentere sånn! Alltid vært utrolig misunnelig på utseendet ditt!

    63. Jeg har lest bloggen din i et år cirka nå og jeg synes du er kjempepen! Du har et såpass unikt utsende som gjør at folk legger merke til deg 🙂
      Det er sant at personlighet er viktigere en utsende, men du har begge deler på plass 🙂

    64. Slutt å tull! Du så kjempe flott ut, og ikke minst var du både morsom og reflektert. Du er nok langt i fra stygg, kjære deg!

    65. Er ikke du pen! Du er faen meg pen. Synd at du sier det sånn som du gjør, for folk som ikke er så pene som deg får enda mindre selvtillit. Du kom ikke på forsiden på fhm bare pgr av kroppen din, de hadde ikke valgt deg hvis du ikke hadde vært pen! TENK DEG OM SOPHIE

    66. Hehe okey nå begynner jeg å bli irritert på enkelte som kommenterer! Ikke alle synes dem er stygg for at dem syns Sophie er fin, pen søt osv. Jeg synes Sophie er pen og søt, men jeg vil ikke si at jeg er stygg. Klart jeg er ikke tynn og har aldri å kommer aldri til å få den “perfekte” kropp.hvorfor? Jo for ingen er perfekt ingen kan bli perfekt.. å være “perfekt” handler iallefall ikke om kropp(og det er min meining). La folk få være dem de er og kanskje feie for sin egen dør før dem begynner å hakke på andre! Vi alle er forskjellige og her sine egene meninger, men det betyr ikke at man skal skrive stygge kommentarer til folk på nettet!
      Sophie om du er ute etter å fiske, så gjør det! Det er alltids godt å høre fra andre(ikke bare fra familie og venner). Av og til er det vanskelig å sette seg høyt og hvorfor ikke bare bruke bloggen din til det!

    67. E.Anita: Hehe ja, godt du skjønner det. Det var uansett heller ALDRI meningen å fiske etter komplimenter her, det var for å komme med menneskelige tanker som vi alle har – dette var jo ment som et positivt innlegg om hvor viktig personlighet er, jeg har ingen problemer om hvordan jeg selv ser ut

    68. Jeg synes det, Sophie Elise, at DU er så utrolig vakker naturlig! Det er så synd at du ikke så det før du begynte å “ødelegge” deg selv med alle operasjonene og behandlingene dine..
      En annen ting (dette er ikke for å kritisere deg), men hvorfor har du vært så dårlig på å blogge i det siste? Før så var det oppdatering hver gang jeg gikk inn på bloggen, nå klikker jeg meg inn på samme innlegget hver gang.. Er det noen grunn til dette? 🙂

    69. Nora Grane: Herreguuud snakk om å missforstå poenget.. dette var ikke et “jeg er stygg og det er kjipt” innlegg, haha. Jeg prøvde å få fram at uansett om jeg ikke er perfekt så har jeg heller ingen problemer med hvordan jeg ser ut 🙂

    70. Ganske interessant, men det har jeg også tenkt på hver gang jeg ser deg på tv. Du er jo faktisk ikke så fin som på bildene, hvilket jeg jo forstår, for man gjør seg jo til på bilder, men det er allikevel veldig interessant.

    71. http://sophieelise.blogg.no/m_112013.html – Hvorfor klage?
      Du skrev dette innlegget for et par uker siden. Vil bare ha din refleksjon over dette innlegget versus det du skrev her? Ser at du skriver dette med en humoristisk undertone, men det er en minimal selvmotsigelse. Ikke at du klager over utseende ditt i overstående innlegg, men tendensen er der. Dette er ikke kritikk, bare et spørsmål.

    72. Hehe sånn tenker jeg og 🙂 btw ikke be typen din gå ut når du er på do da :p haha, det er faktisk nøkkelen til et friskt forhold å faktisk tørre å slippe en fjert forann de og faktisk si fra: “Nå må jeg drite, men sitt gjerne å se på tv imens” haha 🙂 da kan man virkelig være seg selv 😉 slipper bli flau overalt :p jeg var flau da jeg var tenåring men nå kunne jeg ikke gi mer f :p hehe kan fise etter en uke ut i et forhold liksom… 😮

    73. Hahah, jeg er i et forhold hvor vi kan faktisk gå på do sammen, uansett oppdrag x) ehehe, og vi har vært sammen i tre år nå

    74. Vel, okei. Noen ganger, på noen bilder, syns jeg du er utrolig pen. Men ofte ikke så veldig.. Vet ikke helt, er liksom noe annerledes med deg enn for ett-to år siden. Også så det ut som du hadde veldig små øyne på tv, sminken var ikke bra nei! Du burde sminka deg selv kanskje. Den sminken der fikk frem urenhetene dine, og fra siden så det ut som du hadde et veldig stort hode. Vet ikke helt.. Syns liksom du var mye penere før. Men ser her at de fleste i kommentarfeltet syns du er veldig pen, så ikke ta dette til deg. Men er bare min mening!

    75. Du er vel helt ærlig talt ikke rette personen til å sette spørsmålstegn om hvorvidt det betyr noe om hvordan man ser ut?
      Du fikser jo som en desperat på utseende ditt – nettopp for å se bedre ut.
      Flaske lepper, falske vipper, falskt hår, falske pupper, falsk nese, falsk brunfarge. Alt er jo falskt.

    76. tror du har mer selvinnsikt enn de fleste gir deg kred for og du har rett når vi er 60 er få veldig deilig -finnes noen unntak 😀
      Anyway personlighet er viktigst hjelper ikkje å være smellvakker om innsiden er full av stygge grønne troll. Så der scorer du nok høyt på å ha t digert hjerte, være opptatt av familie og venners og dyrs velferd.
      At man bryr seg om utseende sitt er ikkje så farlig så lenge man vet at til syvende og sist må utsiden og innsiden stemme <3 kos deg i Istanbul 🙂

    77. Er så utrolig enig med deg. Så lenge man har en bra personlighet blir utseende mye bedre med engang. Du virker som en utrolig herlig og snill person, alle skulle vært som deg! Ikke bare bryr du deg om sminke og det de fleste bloggerne bryr seg om, men du bryr deg om dyrevelferd, noe flere skulle gjort. Du er utrolig vakker!

    78. Synes du er nydelig uansett jeg! Og ikke att jeg kjenner deg men det jeg har sett/lest å forstått av personligheten din virker du som en ærlig, hærlig, omtenksom og godhjertet person. På bloggen din skinner hvertfall personligheten din gjennom og gjør deg toppen på kaka pen! Dette begynte å høres domt ut. Ville bare du skulle vite at som toppblogger, er du min favoritt både innvendig og utvendig! Du har inspirert meg til mye rart! Og en av tingene må være å kun bestille og kjøpe sminke,shampoo og parfyme som ikke er dyretestet! Tusen takk for alt, for att du blogger, deler små detaljer av din hverdag. Du inspirerer både meg og mange flere!
      Du og kjæresten er utrolig søte sammen foresten!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg