oslo > live tv

reklamelenker nelly 

 Gooood kveld!

I går var jeg hos noen venninner for å lage pepperkakehus, men vi endte altså opp med å droppe hele greia grunnet mangel på godteri – ingen godteri, ingen pynt til huset! Istedenfor åpnet vi hele sjokoladelakenderen. . Jeg håper det er flere som har gått i den fellen? Nå er det like før jeg åpner alle lukene her hjemme også. Sjokoladen i kalenderne smaker noe helt for seg selv. . Det smaker jul, rett og slett!

Men det var igår, og idag er det pakking som står på planen for min del. .  Den fine, store, rosa kofferten min begynner å bli ganske slitt etter ett hardt år!

Planen var å pakke ett antrekk til hver dag, pluss et par kjoler for kveldene i Istanbul når vi skal ut å spise. Å planlegge pakkingen og finne fram antrekk er noe jeg prøver på hver gang jeg skal reise, men denne gangen gikk det faktisk! Nå er jeg litt stolt, haha. Ikke noe stress i Istanbul med hva jeg skal ha på meg, og hva jeg skal matche!

Vi reiser ned med Turkish Airlines (riktignok booket via Detur), og reiste med samme til Side. Det er ett helt okei flyselskap, men jeg krysser fingrene for at vi får plass ved en nødutgang. Mathias er jo 1.90 høy så det er neppe særlig godt å sitte flere timer i ett trangt flysete. .

 Hotellet vi skal bo på når vi kommer fram til Istanbul heter Eresim Taxim og ligger i “Karl Johan” haha. Vet ikke hvordan jeg ellers skal forklare det, men i sentrum med andre ord! Det gleder hjertet mitt, da har vi shopping rundt hvert hjørne!

Det viktigste når man skal på storbyferie er heller ikke hotellet, jeg foretrekker å ha det billig og sentralt. Man skal jo oppleve så mye som mulig. .For oss to ville det nå blitt 2500 per person, med fly og hotell for tre dager – sånn ca, jeg husker ikke nøyaktig! Hotellet har treningsrom og basseng, så jeg pakker med meg både treningstøy og bikini – just in case! Jeg er bare glad det har innkludert frokost, woho.

I morgen drar jeg alene til oslo for å gjøre litt jobb, og så skal jeg være gjest på Ettermiddagen på tv2 sammen med de andre jentene fra “Bloggerne”: Det håper jeg dere vil se på! Vi er på skjermen rundt klokken 19, så da håper jeg mange av dere vil ta seg en titt? ♥ Under legger jeg ved et klipp fra første gang jeg var gjest på Ettermiddagen, det er over ett år siden, og første gang jeg var på direkte TV. Så om dere tenker dere om, så er det ikke så rart at jeg pyntet litt på håret underveis, haha. .  

Forresten så vil jeg anbefale alle i harstad til å sjekke ut “Pass it on”, og gi gaver til de som trenger det nå i julen. Artkkel om prosjektet, hvor blandt annet jeg er nevnt på grunn av min hjelp til organisasjonen, kan dere lese HER . Føles godt å glede andre, spesielt nå før julen. . Vel vel. Nå skal jeg hoppe til sengs!

Bedre bilde av hva jeg har på meg i dag – helt svart! Singlett fra nelly HER, og jakke/cardigan fra madlady.se 


Besides eating every chocolate in the christmas calander, i’m busy packing for my trip to Istanbul. But before I go there, I have to go to Oslo alone for one day and work a little bit. . I’m going to be a guest on the tv show “Ettermiddagen”, it’s a live talkshow on norwegian TV2. I’ve been a guest four times before, and they also followed me for two days in oslo a while back and made it into two episodes. So that’s not really new for me, but everytime it’s better to be a part of because i’m getting used to being on camera. In this blogpost I added a video of my first time on “Ettermiddagen”, and it was also my first time to be on live, national televison. I was a little bit nervous so you can’t blame me for touching my hair all the time, haha. I just wanted to look OK!

On the tvshow i’m going to talk about the new documentary tvseries i’m a part of, called “Bloggerne”. It begins on TV2 January 12th, and i’m so exited and nervous for it all! 

I’m almost done with my packing, and i’m going straight to bed after. I have to get up super early tomorrow to catch my plain to the capital (wow, that makes me think of Hunger Games. Let’s just call it Oslo!).

53 kommentarer
    1. Du vet at det snødde i Istanbul i dag? Så ville tatt med litt varme klær just in case, pleier alltid og gå ned til jakke vær her nede i disse tider. Kanskje jeg møter på deg når du kommer nedover 🙂

    2. God kveld Sophie 🙂 Dette er virkelig ikke frekt ment, men har du fylt på mer i leppene dine? Har fått med meg at du har tatt ut men de så veldig fyldige ut. Absolutt ikke stygt ment, jeg kommenterer ofte og synes du er en veldig vakker jente. <3 Håper du får det kjempe bra i Istanbul, og skal selvfølgelig følge med på skjermen imorgen klokken 19 😀 Ha en kjempe fin kveld <3

    3. Ååå så heldig du er som får dra på en ferie med Mathias nå! Jeg er så skolei om dagen, hadde gjort såå mye for å dra på tur med kjæresten min og♥ Dere får det nok dødsbra, håper du oppdaterer oss med mange bilder! Lykke til på Ettermiddagen imorgen, jeg skal se påå 🙂

    4. Kos dere masse på tur! Har flydd masse med Turkish Airlines, utrolig bra service! Skal hvertfall ikke klage på maten, hehe! Det vet jeg at du også liker 😀

    5. Håper ikke du har pakket med deg bare kjoler! I dag snødde det i Istanbul og på torsdag er det meldt regn og 3-4 grader haha:) bare så du vet det! Kos deg masse uansett, vakre du<3

    6. Hei 🙂 jeg skriver ofte kommentarer til deg, ofte veldig lange og utfyllende kommentarer 😛 så jeg veit aldri om du orker å lese hele, men det er ikke så viktig, det er sikkert en og annen personen som plukker det opp. Jeg ER SÅ UTROLIG stolt av deg, hva du står for, din ærlighet, hva du gjør, hvordan du ter og kler deg. At du tørr å stå opp for deg og din stil. At du kan sitte på LIVE TV, dulle med håret ditt, for så å dele på det på bloggen din og ærlig fortelle hva du føler. Jeg er en feminist, har vært det bevisst i 7 år nå, og du er et av mine aller største idealer. Du er RÅ, ÆRLIG, EKTE og inspirerende. Plastisk kirurgi og hele pakka, JEG ELSKER ærligheten bak det hele, det får folk til å se hvordan det faktisk foregår. Du er vakker, smart og en GOD rollemodell for alle. Jeg liker stilen din, kroppen din og vesenet ditt. Ingen kan komme å si noe annet, du er ene og alene en positiv energi<3 Takk for at du inspirerer meg til å tørre å være meg selv<3

    7. Hei! Hva har du gjort med håret ditt når du var på “ettermiddagen” på tv i fjor ? 😀 kjempefint!

    8. Jag reste mig upp ur soffan, han följde efter. Kramade mig bakifrån. Gned sin hårdhet mot min fylliga rumpa. Så smekte han mig där, över baken, vilket alltid gör mig fullständigt galen. Han föll ned på knä och kysste min kropp bakifrån. Begravde sitt ansikte mellan mina skinkor och slickade mig sedan ända ner till fötterna. Men just i denna stund ville jag inte ha någon romantik, ville inte retas och trilskas. Just den här stunden ville jag bara ha honom inuti mig. Jag hade saknat hans stora, hårda kuk något så infernaliskt mycket, det var inte sant vad en kroppsdel som annars var så skön kunde skava så mot sinnet i avsaknad. Han visste om det. Allt detta visste han om, det var därför han med sån självsäkerhet var i färd med att plåga mig genom ett förspel trots att jag inte klarade av det. Jag drog av hans byxor, han tog av sig skjortan. Jag slickade hans hals och bröstvårtor, och så ned runt hans navel som jag vet att han gillar så mycket.
      Vill du läsa mer? sexgudinna.blogg.se

    9. Haha, det husker jeg at jeg så på, du har forandret deg myye siden da! Positivt alså 🙂
      Må få sett reprise av programmet, er ikke hjemme i den tiden.. æærh!
      Så syykt gøy ut å reise til Istanbul, ææ KOS DERE MASSE
      Ha en god natt og fin tur til Oslo i morgen Sophie <3

    10. Kos deg masse i Istanbul! Haha, jeg gikk akkurat i samme fellen idag og åpnet alle lukene på sjokolade kalenderen. Klarte ikke å si nei til fristelsen. 🙂

    11. Burde du ikke ha bedre plass i kofferten din når du skal shoppe? 😮
      meen, kos deg på tur, kjempe misunnelig! <3

    12. Hei, plain betyr enkelt mens Plane betyr fly. Tøft at du tørr å skrive på engelsk også. :)) Stå på

    13. du virker veldig reflektert både når du skriver om ting som opptar deg og når du blir intervjuet. Jeg er imponert over deg og syns du virker som ei fornuftig og sterk jente !

    14. Bor uheldigvis ikke i harstad, så får ikke sjekka det ut..:/ Men elsker å glede andre, skal se om jeg finner en slags organisasjon som passer seg for meg her jeg bor:)

    15. Ååååh kos deg masse i Istanbul !
      Er fra Tyrkia selv, så vet godt hvor fantastisk fint det er i Istanbul ! ❤❤

    16. hei!
      jeg ser at hælene på JC skoene dine er ganske slitte, du burde prøve å gni noen valnøtter på de værste merkene, så er de ikke så synlige lenger, det fungerer på mine og de blir jo mye finere og ser nyere ut etterpå!
      🙂

    17. Hei <3 har du en tante som heter Therese? Og to kusiner som heter Emily og Annikka og en onkel som heter Raymond? P.s. du har verdens beste blogg!!!

    18. Haha, din jævla dolle. Det ser jo ut som du vil stappe hånda nedi buksa og starte med noe jeg ikke skal nevne. Det ser ut som du er så forbanna kåt at du ikke klarer å sitte vanlig med både kroppen eller blikket. Jesus chirst. klarte ikke å se halve engang. Haha

    19. Åå du er så nydelig ! Skjønner ikke hvordan man kan være så pen som deg og ha så fin personlighet og være så omtenksom som deg! <3
      Men lurer på en ting: hvilken krøllstang vil du anbefale? Gorgeus eller mast? Eller en helt annen kanskje.. Håper du svarer på dette <3

    20. Du kan umulig ha tatt ut restylanen av leppene, de var ikke så store før du tok det. De er fremdeles unormalt store, utifra hva jeg ser på “Ettermiddagen”.

    21. Emma : på ettermiddagen der hadde jeg faktisk også restylane. . men som jeg har sagt før, alt går ikke ut og det tar lang tid.
      Siri Bjelland : jeg har begge, men bruker georgus når jeg krøller håret 😀 den rosa, hihi.
      Og tusen takk, dere <3

    22. Vil bare minne deg på forskjellen av “et” og “ett”. Har sett at du alltid skriver “ett” når det skal stå “et”. Husk at “ett” er tallord, og “et” er artikkel. Jeg har ett hus (får frem at jeg har 1 hus, ikke 2, 3 eller 8) og jeg har et hus (slik som i bruken av artiklene ei og en) 🙂

    23. Hvorfor ser du alltid så sinnsykt kåt ut på bildene du tar av deg selv? Ikke hver dag er fhm, husk det da..

    24. jeg hater deg sophie 🙁
      du har mobba. fuck you.
      jeg har blitt sykt mobba helt siden 2 klasse. de har bankt meg , og en gutt har til og med voldtatt meg,de har sakt mangen stygge ting til meg.
      jeg HATER alle de som er mobbere!
      en gang mobber ,alltid mobber.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg