sunday is funday

reklamelenker nelly

 I anledning mamma sin bursdag (hun blir 14 år i tilfelle noen lurte. . ), så dro vi til mormor og morfar på ett lite besøk i kveld! Det var koselig å se dem igjen, selv om vi ikke bor så langt ifra hverandre er det desverre ikke ofte vi sees. Vi barnebarna kaller forresten mormor for besse, og morfar for Far. Sistenevnte er vel ikke et helt uvanlig kallenavn, men besse? Tror ikke noen andre bestemødre kalles for det! De er forresten helt umulige å få med på bilder, begge to. Besse kom med en lang tale om hvorfor hun ikke ser bra ut på bilder, og at jeg heller kunne gå å knipse ett bilde fra 1959 som henger på veggen, haha.

 “Legg ut dette bildet hvor jeg lager grimase, da”, sa hun. . Så slik blir det! Far måtte heller bare snikes med i bakgrunnen. Skjørtet mitt er fra sheinside.com

Hver gang jeg er hos besteforeldrene mine må jeg såklart se i fotoalbum og få høre historier fra da jeg selv var liten. Her har dere meg og pappa som blar igjennom, og jeg fikk høre ett og annet fra min egen barndom som jeg ikke husker selv. 

 

Her er en liten godbit fra barnealbumet mitt. . Meg med headset. Pappa fortalte meg at jeg hatet det, og han måtte være skikkelig kjapp med å få knipset dette bildet før jeg tok dem av igjen.

Da vi kom hjem hadde jeg fått adventspakke for denne søndagen, mamma styrer og ordner selv om hun har bursdag! Veldig, veldig koselig å ha noe slikt å komme hjem til.

Jeg fikk en hello kitty tannbørste og sminkefjerner, selv om det ikke vises så godt på bildet. Ble kjempeglad, som dere vet samler jeg jo på hello kitty gjenstander, så denne passer godt inn i samlingen min. Anyblaze, nå er jeg hos lotte og vi skal gå tur! 

Cardigan fra madlady og topp fra chiquelle.no 


 

Her har dere det jeg kjøpte meg idag!

1. Stockings koster 129 kr HER – det er dødssexy, synes jeg! Og gutter eelsker det. / 2. Wet n Wild neglelakk HER / 3. Sølvnegelakk HER / 4. Kjole HER 

1. Blå singlett 159 kr HER / 2. Basic grått skjørt 179 kr HER 

64 kommentarer

Siste innlegg