de beste minnene

Jeg kom akkurat hjem fra en veldg koselig natt hos min kjære, selv om vi sov sikkert tre timer for lenge idag som vanlig, haha.. Jeg sitter for øyeblikket og tripper litt med bena fordi jeg gleder meg så utrolig mye til vår reise om bare 4 dager – da er vi i Istanbul! Jeg hører så mye bra om byen, og jeg både håper og tror at den vil leve opp til forventningene. En venninne fikk en skreddersydd kjole der til rundt 100 kr, da snakker vi godt kjøp!

Ellers har jeg det utrolig fint om dagen, alt har falt på plass i hodet mitt. . uansett hvor teit det høres ut, så er jeg tilfreds med livet mitt, og det er det lenge siden jeg har vært. Den siste perioden har rett og slett vært fantastisk. Mye på grunn av de jeg omgir meg med, og da spesielt kanskje kjæresten min. Vi har så masse fine minner, og jeg er så glad for at vi hele tiden skaper fler ♥ Jeg tenkte å dele noen fine minner med dere også, disse er fra kjæresten sin mobil.

Gran Canaria i februarmars 2013 

Den søte damen vi satt ved siden av på flyet ned til Gran Canaria, haha! Hun var så herlig.

På tivoli i Barcelona, på toppen av byen. Veldig skummelt, men samtidig ganske romantisk. Som dere ser var jeg ikke helt fornøyd, jeg har så høydeskrekk. . haha. Det utnytter jo Mathias til det fulle og skremmer meg gjerne.

Haha, fast posisjon på hotellrommet i Barcelona. Ut vinduet.

Fra Paris, elsker minnene derfra. En helt utrolig ferie som jeg vil huske til den dagen jeg dør. Hvem glemmer vel å ha vært på piknik-date med kjæresten under eifeltårnet en sen sommerkveld!?

Vår siste tur var jo også i Tyrkia, i Side. Da bodde vi på et fantastisk hotell som heter Horus Paradise, og vi snakker ofte om hvor mye vi savner det, og hvor fint det hele var. Men hver eneste tur er fantastisk, men ikke bare det – jeg synes hverdagene våre her i Harstad er pretty damn good, de også.

♥ Kanskje noen av dere har noen fine kjæresteminner dere vil dele med meg? Det er så koselig å lese! 

42 kommentarer
    1. Hva syns du om at mammatilmichelle både bruker canada goose og gir en bort gratis?
      Mener du også at man må være vegetarianer for å være i mot dyremishandling, og at idet å ikke bruke pels er nok?
      Hadde vært fint å høre fra deg siden du er jo med i babe adventure og sånt 🙂

    2. så fine bilder av dere! å så kjekk Mathias er, du er heldig sophie.. Han er veldig heldig som har deg også <3

    3. hva synes du om det siste innlegget til mammatilmichelle om canada goose jakkene? Kan du skrive et innlegg om hva du synes om det, og si hva du mener i forhold til det hun sier om at man må være vegetarianer for å være i mot pelsindustrien? Er selv helt imot pels, og prøver å spise så lite kjøtt som mulig, men jeg mener nå at det er to forskjellige saker. Digger deg og bloggen din 🙂

    4. Herlig! Må ta med meg kjæresten min til Paris også. Vi har ikke så mange utenlands minner sammen, pga han dro til militæret rett etter skoleslutt og to måneder etter vi blei sammen. Men Gøteborg-tur på et magisk hotel, være barnslige på Liseberg og sene middager. Hyttetur på favorittstedet mitt. Og de koselige stundene hvor vi satt ute på verandaen til sent på natt.

    5. Så koselig! Tror det fineste minnet jeg og min kjære har er vel da vi sto med nøkkelen i hånden og låste opp døren til vårt første hjem sammen! Også klart da vi hentet katten vi adopterte ♥

    6. PLIS svar meg på dette!
      Jeg spiser aldri mer enn 1000 kalorier om dagen, for eg vil bli like fin som deg<3
      Hvor mye spiser du hver dag???

    7. Jeg og kjæresten min ligger hverdag i sengen og koser med hverandre. Han er så deilig, og er til å spise opp, så hverdag spiser jeg han. Elsker deg for alltid sjokolade<3 du&jeg fir alltid
      #foreveralone

    8. Hilde : huff, det var trist å høre. . Jeg teller ikke kalorier, jeg! Det tenker jeg ikke på. Spis det du vil og hold deg heller aktiv!
      Camilla : tre av reisene våre var i sommerferien, så da hadde han fri naturligvis. Gran Canaria var i påsken, og han jobber! 🙂

    9. Åh du er såå heldig å ha en sånn person å dele minner med. Har heldigvis masse venninner med masse latterlige, herlige og forferdelige minner! <3
      Kan ikke du lage et sånn innlegg du lage for en stund siden? Hvor du skrev minner fra da du var mindre. Det var såå gøy å lese.
      Du virker som en kjempeherlig jente og jeg elsker bloggen din. Stå på<3

    10. dere er så utrolig vakre sammen! Blir så glad når du er glad <3 Har selv en kjæreste som jeg har det helt utrolig fint med, det er så deilig å være med noen du virkelig elsker av hele ditt hjerte, og som du kan se for deg en fremtid sammen med! Jeg har vært sammen med kjæresten min i 1 år og 3 måneder, men det føles så mye lengre, og jeg tror virkelig at jeg aldri kommer til å bli lei av å være sammen med han. Håper at du fortsetter å ha det kjempe fint, fordi det syntes jeg virkelig at du fortjener <3 stor klem!

    11. Du er så heldig! Kjæresten er dritpen forresten.
      Vil gjerne høre litt mer om dere,
      kunne du fått til en video der dere svarer på spørsmål sammen kanskje?
      Hadde vert så kjekt å se på!

    12. Vil bare starte med å si at jeg elsker bloggen din og dine tanker om livet. Jeg er selv vegetarianer, men jeg lurer på noe. Spiser du fisk, meieriprodukter og egg? Dvs. Er du laktoovo eller semivegetarianer? Og hva skal du spise i julen? 🙂
      Du fortjener virkelig det beste i livet! Du står for det du mener uansett og du gir deg ikke før du selv er fornøyd! Beundrer deg virkelig. Du viser gang på gang at du ikke er en overlegen rosablogger! <3

    13. Hvorfor svarer du meg ikke?
      Du sier jo at du leser kommentarer og svarer på spørsmål, men det gjør du jo ikke:(

    14. Så herlige dere er! 🙂 Jeg har vært sammen med kjæresten min i 3 år nå(4 dager siden), og vi har også mange fine minner sammen. Vi har vært i Kypros, Tyrkia og Italia sammen på sydenturer, noe som sier seg selv at blir gode minner! Blir ikke bedre enn å ha med kjæresten til syden! Da har jeg det PERFEKT! Vi har også vært på Norge-Sverige-Danmark Roadtrip i 14 dager med familien min, hvor vi også koste oss veldig! Er så godt å ha en kjæreste som alltid er der, og som du kan oppleve livet og verden med! 🙂 Vi planlegger allerede neste år hvor vi skal til Kypros på et helt nytt hotell i Fig Tree Bay sammen med et vennepar av oss, så skal vi på 14 dagers Tyrkiatur til Side, også skal vi antageligvis til Liverpool en tur til høsten (slik er det å ha en over snittet fotballinteressert kjæreste…) Neida, blir nok kjempebra! Bare han blir med på en shoppingrunde!! haha.. Elsker å ha noe å se frem til! Men poenget er: Det er utrooolig deilig å ha noen å oppleve ting med, en ting er venninner, men kjæreste, det blir mer spesielt. Du skjønner meg nok, men de som ikke har kjæreste synes sikkert dette høres helt på trynet ut, haha 🙂 been there.
      Og forresten du virker helt amazing! Du er deg selv, og det liker jeg!

    15. må bare si det til deg sophie 🙂 du har blitt kjempeflink til å blogge i det siste, og å komme med spennende ting folk vil lese om. Bra ting har ordnet seg litt til deg etter det med japan.
      Gleder meg kjempemasse til å se deg når “bloggerne” kommer på tv’n. stå på <3

    16. I påsken var vi i Roma og det anbefales virkelig!!! Rundt påsken er det dyrere også siden det er veldig hellig for katolikkene, men fy så verdt det var hver krone :-)) Elsker å reise med kjæresten!! Koselig å se at dere har så mange minner sammen også <3 Stor klem og god tur!

    17. Hei, kjære deg! Dere kommer til å elske Istanbul! Masse moskeer, kirker, tårn, (ute)steder å få med seg 🙂 Jeg var det for noen uker siden for å besøke kjæresten min og han viste meg så mange fine severdigheter og steder! Brua må dere se, utrolig syn. Vi var også oppå den høyeste bygningen i Istanbul hvor du får se hele byen rundt! Aldri sett noe så vakkert 🙂 Bør være der relativt tidlig (rundt 3-4) om dere vil få med dere solnedgangen over byen! Kos dere masse! Jeg savner Istanbul hver dag 🙂

    18. Har vært sammen med min kjære i 2 og et halvt år, og vi har ganske mange gode minner fra den tiden. Det som må utpeke seg, må være da han kom på besøk til meg i USA da jeg bodde der, det var så godt å se ham etter flere måneder fra hverandre, og i tillegg kom han i romjula og feiret nyttår med meg, så det kunne ikke vært bedre timing! Han er verdens snilleste og mest omtenksomme, og jeg er så heldig <3

    19. Så koselig 🙂 Elsker å se tilbake på minner med kjæresten. Tor vårt best eferieminne er da vi var på e gresk øy, Skopelos, hvor de filmet mamma mia. Veldig fin øy! Vi leide en villa med eget basseng, utegrill og en kjempefin utsikt. Den var mid tpå toppen av øye med bare masse oliventrær rundt og en liten vei. Slik som disse: http://www.ownersdirect.co.uk/skopelos.htm
      Vi måtte leie en bil for å komme oss rundt, og hele uken kjørte vi rundt på forskjellige plasser på øya og dro til strender osv. Det beste minnet fra denne ferien tror jeg må være da vi hadde nattbad i bassenget vårt mens masse flagermus flø over bassenget, frem og tilbake og dyppet ned i vannet for å fange småfluer. Vi lå bare helt stille i et hjørne og så på dem, det var så koselig 🙂

    20. Har ikke vert sammen med kjæresten min så lenge, men vi har både vert på konsert med Bon Jovi og Rihanna, Der var selfølgelig konsertene høydepunktet, men har gode minner fra roadtrippen til konsertene også:) Vi var også på Gran Canaria i høstferien, der vi har enda flere gode minner <3

    21. Kan forresten virkelig anbefale å dra til Skopelos, og spesielt å leie en villa, men en av dere trenger lappen så dere kan leie en mini bil. De fleste villaene er litt oppe i høyden og trenger bil, men det er noen som er nærmere landsbyen som du ikke trenger bil til også. Tror jeg betalte ca 9000 for fly og villa, så det var en god deal Ikke noe party uteliv, bare oss to, masse grillmat, masse drinker og go dtseming helt alene i Hellas. 🙂

    22. Så utrolig koselig å lese kjærestehistoriene deres, jeg ble veldig inspirert til å ta med min kjære rundt hele verden nå<3 Håper vi får gjort det en dag 😀
      Vilde : tusen takk for det! Jeg spiser egg og meieriprodukter, men er nøye på hvilke leverandører jeg velger . Egg spiser jeg kun fra bondegården som er nabo til mormor og morfar, med mindre jeg er på besøk og ikke har noe annet "valg". Jeg er ikke "hysterisk" om du skjønner, jeg har ikke kuttet ut alt som har med dyr å gjøre

    23. Så herlig at dere tørr å være så spontane og eventyrlige! jeg og kjæresten var også i Barcelona for ikke så lenge siden og det var absolutt fantastisk.
      Har lyst å reise verden rundt og blir enda mer inspirert til å dra når jeg leser om reisene dine, så det må du bare fortsette med!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg