bortskjemt

reklamelenke nelly 

Jeg er sagt det før, og det koster meg ca en halv kalori å si det igjen – jeg hater vinteren. Jeg er ikke en av dem som løper opp og ned mens jeg vasker til jul, henger opp julestjerner og tar en liten pause i perfeksjonen, kun for å gå ut å lage snøengel. Der er ikke meg, jeg fryser når jeg er i syden! Men noe som varmet mitt materialistiske, bortskjemte hjerte var at pakken fra nelly kom mye tidligere enn jeg hadde ventet meg, i går var jeg og hentet den. Her har dere godbitene som jeg nå er heldig (og litt fattig) eier av ♥

En helt basic, mørk topp. Jeg har samme i hvit, og jeg elsker den! HER kan den kjøpes. Synes den er dødsexy også, jeg! 

Kjole som ble kjøpt ene og alene for å bruke på julemiddag hos bestemor, men jeg tror faktisk den havner i kofferten når jeg skal til Istanbul også. Julemiddag skal den uansett bli brukt på, var den ikke fin? Veldig familievennlig er den uansett! HER kan den kjøpes 

 Denne kjøpte jeg mest fordi den var så billig, 89 kr kostet den da jeg trykket den med meg i handlekurven. Enkel og grei, alle burde ha en basic “lille-sorte” i skapet sitt Det hadde faktisk ikke jeg, før denne ble min. HER kan den kjøpes! 

Duftelys fra VOLUSPA. Jeg har alltid ett eller annet duftelys på rommet mitt, og de fra VOUSPA er favoritten uten tvil. Dette er også ett godt julegavetips, enten til venninner som har flyttet for seg selv, eller kanskje til mamma. Det er første gang jeg prøver akkurat denne lukten, men det slo ikke feil! Vanligvis kjøper jeg det rosa. HER kan det kjøpes! 

Så, til den dyreste bh’en jeg nå eier. . Men det var den verdt. Man trenger ikke å betale mye for å få en fin bh, for det finnes til og med på h&m og cubus. Men, om man skal ha en behagelig BH som virkelig gir støtte, og som i tillegg ser bra ut, da må man nesten betale litt mer. Denne er i 70E, og passer meg helt perfekt. Både rundt, stroppene og cupen sitter som støpt! Det var faktisk godt å ha den på seg, og det er ikke ofte det skjer for meg. . HER  kan den kjøpes, jeg har også truse som hører til i samme sett, men det er fult mulig å kun kjøpe BH 

 

Det var alle kjøpene mine for denne gang, kjenner jeg meg selv rett kommer jeg nok til å klikke hjem et par ekstra kjoler også. Desember er jo måneden for det!

Ettersom jeg aller helst vil sitte inne å vugge fram og tilbake mens jeg repeterer for meg selv hvor mye jeg hater vinteren, og hvor liten vits i det er å fortsette dette livet, gjør jeg det totalt motsatte – jeg skal kose meg, å ha det best mulig. For hva er vinteren perfekt for? Samle på kalorier, og kose seg med noen man er glad i. Jeg for min del er veldig glad i banan, krem og kanel, så jeg mixed dem sammen . . Og ja, det var godt! 

Når det kommer til “kose seg med noen man er glad i”, så valgte jeg Justin Timberlake. Herregud, for en herlig fyr! Om dere ikke har sett noen intervjuer med han enda, gjør det! Dette under kom jeg over i natt, og følte for å dele det med dere. Intervjueren, Alan Carr, er også utrolig morsom. Anbefaler dere å se igjennom flere av interjuene hans på youtube, blandt annet det med Miley Cyrus! Er det forresten kun jeg som ser på intervjuer med kjendiser når jeg ikke får sove? Var overbevist om at jeg hadde sett alt som er verdt å se, men så kom jeg altså over Alan Carr. . 

Nå skal jeg dra til min kjære å kose, håper vi kan se apollo 13! :) Fantastisk film, så vidt jeg husker. Håper også kjæresten kan lage meg pizza eller ostesmørbrød, han lager alltid mat til meg (jeg har aldri laget mat til han, det er litt flaut å si det).. Pizza eller ostesmørbrød gjør han iallfall bedre enn noen andre jeg kjenner, så jeg krysser fingrene mine. 

 

55 kommentarer
    1. Familiekjolen var kjempe fin! Alt var fint selfølgelig, men må bare si at du er så utrolig nydelig, også når du har klær på deg og pattene gjemt! 🙂

    2. Haha, så morsomt at du også ser på intervjuer med kjendiser når du ikke får sove! Jeg trodde det var bare jeg. Så morsomt 🙂 Jeg ser spesiellt på skuespillere, for å finne ut hvordan de er i virkeligheten. Og forresten, de kjolene var superlekre! Synes du er så fin når du har på deg klær som ikke gir deg DEN kløfta, hvis du skjønner hva jeg mener:-) Vurderer å kjøpe den middags-selskaps-kjolen jeg også! Dødsfin. Klem

    3. Har du gjordt noe med håret deller smiken? Du ser så annerledes ut, positivt assa!
      Kjempe fin og fine klær <3

    4. Ser også på intervjuer når jeg sliter med å sove 😛
      Ser mye på Jennifer Lawrence, utrolig vittig og uhøytidelig i personligheten, kan virkelig anbefales. Eller Ellen Degeneres intervjuer av Taylor Swift, også utrolig artig.

    5. Du er den nydeligeste jente noen sinne! Jeg elsker at du er så åpen på bloggen og att du forteller oss mye av livet ditt! Ikkje rart du er så langt opp på topplista. Du er den personen som det skulle vært fler av i verden! Det finnes jo bare godt inni deg! Du er rett og slett herlig! Jeg elsker deg så mye! Og håper du ser denne kommentaren og husker den. Det hadde betyr utrolig mye! For jeg ser SÅ opp til deg! Du aner ikke.. Skulle ønske jeg var deg.Du er perfekt.
      Stå på Sophie! Å kjolene var kjempe fine!
      Klem<3

    6. Herregud du ble så SYKT mye penere uten restylane i ansiktet, vet ikke om du ser det selv, men naturlig kler deg så mye bedre!!<3

    7. JT has an incredibly good sense of humor and comedic talent, his SNL Christmas skits were awesome and a few years ago he was the host of the ESPY awards and I thought he did a fantastic job with that also.

    8. Kjempe pen og kjempe fine klær! Kunne du lagt ut et innlegg eller video om treningsrutine eller kostholdet ditt?

    9. Hei! Jeg lurer på hvilken størrelse du bruker i myke bh’er? sånne fra nelly som har størrelsene s/m/l/xl.. ? Jeg har lyst til å bestille men er usikker på hvordan de er i størrelsen..

    10. Hehe slik var jeg og, satt å så på andre gjøre alt slik pynt og dritt, hata jul hata vinter og alt… fikk barn og hater fortsatt vinteren osv men elsker å pynte til jul nå pga de da så klart 🙂 MEN røde nisser og sånt dritt kommer ikke inn i vårt hjem! haha

    11. Så fin du er, Sophie! ♡ må bare si at du ble enda mer nydelig med litt mindre Restylane i leppene 😃 Håret ditt har også en perfekt farge, sånn som du har det nå.
      Håper du får en fortsatt fin helg 🙂

    12. hvilken Størrelse hadde du i den julemiddag,blomstrete kjolen? jeg pleier vanligvis å gå etter størrelsene på modellen men den hun hadde på seg var i xsmall, det virker ikke helt som den passer meg da, men kanskje. ikke noe press, men du kan si det til meg så kan det hjelp meg 🙂
      jeg må bare si at når jeg klikket innpå dette innlegget å så bildene av deg, fysøren. du stråler. du er dødspen! digger deg, stå på

    13. Hei Sophie 🙂
      Jeg har et spørsmål jeg håper du vil svare på! Jeg er like gammel som deg og prøver å finne ut av hva jeg vil bli.. Har også kjæreste og vi har vært sammen i snart 2år.
      Føler meg veldig klar egentlig for å flytte sammen, men vil ikke at det skal være for tidlig heller hvis du forstår. Har du noen tanker om dette og føler du at du er på samme sted med din kjæreste?
      Selv er jeg og han klare for det, men det er jo et stort steg med tanke på alder!
      Stor hilsen fra Silje :))

    14. Hahaha, der er vi to!! Jo eldre jeg blir, jo mindre liker jeg vinteren. Selv julen, den fineste tiden på året, trenger ikke lenger ikke så mye snø synes jeg. Faktisk er sommerlvelder finere nå. Ikke liker jeg kulde, leke i snøen, gå på ski, skøyter er greit og huden min reagerer fryktelig dårlig på kulde nå. Når jeg kan flytte ut, flytter jeg til varmere strøk!!! Det var godt å få ut litt klaging og faktisk lese en blogg der det går i noen negative ord om vinterens kulde. Okei, jeg høres sikkert helt rar ut…men det er bra noen deler mine tanker rundt denne årstiden. Kjolen var sykt fin forresten!!! En av de fineste du har synes jeg

    15. Jeg er helt enig med deg, idag fikk vi den første snøen her jeg bor. og jeg kan virkelig ikke si annet enn at jeg ble skuffet. Gleder meg allerede til varmere tider, sol og ikke minst å kunne gå ut. uten at man drukner iklær. Ha en fortsatt fin dag 🙂

    16. Du er vakker, Sophie! Bra du viser frem hva du har, du har mye å være stolt av..:)
      Jeg ser også på kjendisintervjuer haha! Mye morsomt
      Kos deg videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg