korsett

Tnååå, en bloggleser tipset meg om dette bildet som er 2 og 1/2 år siden nå. . Kasander, Mathias, Markus og meg! Husker den dagen veldig godt, det var første gang jeg hadde fått lønn for bloggen og jeg shoppet som en gal på BIKBOK, haha. Da føltes det nytt å ha litt penger mellom hendene, så jeg var helt i ekstase og hadde nesten litt adrenalin. . Nå bryr jeg meg ikke om pengene jeg har, og tenker aldri på penger som noe jeg har “til overs”. Alt skal spares. Rart hvordan ting har endret seg, nå er jo jeg og Mathias kjærester også! Da var vi bare venner. 

Jeg er glad jeg etterhvert tok til sansene, og droppet det platinablonde håret med gule extensions. . Men man er jo bare 16 en gang, det er jo da man bør ha platinablondt hår. Kan jo ikke begynne med det når jeg er 20, tenker jeg! 

 

I går dro jeg og Mathias for å se gravitiy på kino, tydeligvis har den ikke sluttet å gå likevel! Flaks for meg, da fikk jeg jo se litt george clooney i verdensrommet tross alt. Jeg skal bli flinkere til å ta bilder når jeg og Mathias er sammen, som regel glemmer jeg det litt bort fordi vi har det så morsomt og koselig. Men det er jo en stor del av  mitt liv, som jeg vil dere skal få ta litt større del i . . :) Og ja, til noe helt annet. Jeg spiser ikke krabbe, og er imot at de også blir kokt levende. (med tanke på forige innlegg). 

Her kommer et par bilder av min dag her hjemme! Jeg løper straks ut døren. Skal røyke vannpipe og spise minipizza og dessert med jentene ♥ 

Korsettet jeg kjøpte på nelly finner dere HER  , buksa er også fra nelly HER . Her ser dere kanskje hvor lite jeg har i leppene for øyeblikket, av restylane også. Så og si ingenting! 

Snille mamma laget meg vafler med kakao og krem idag♥ 

Så klart får jeg ikke spise alene, hehe. Men det er nesten litt koselig å alltid ha et selskap ved matbordet! Hun kan få smake litt vaffel, jeg gir ikke hunden min sjokolade. Men vaffel er favoritten! 

Jeg har forresten oppdatert jentelista på mi på spotify, den finner dere HER ♥ Egner seg godt på jentevors, men aller best om man er født på 90tallet. 

108 kommentarer
    1. liker vannmuggene som dingler foran trynet ditt. ble tørst jeg nå xDD kom hit å gi meg din morsmelk jomfru maria. amen

    2. Så fine bilder!
      Det er bra du ikke gir hunden din sjokolade, det er farlig!! Har hørt at det er giftig for hunder 😮

    3. Så pent, men også sexy korsett! 😀 Og du har jo så fine lepper nå!! Og veldig fin farge på leppene, hva har du på leppene?

    4. Du må, ja jeg sier MÅ, først og fremst fikse brynene dine. De er skakk skjeve. Og øyevippene dine er alt for store. Jeg vet ikke om du ser det selv, men det at de er så digre gjør at øyelokkene dine ser tunge ut, og du får et sløvt blikk. Bare et lite tips. Du er kjempelekker Sophie 🙂

    5. wææ helvette så nydelig du er!
      synst du ble enda vakrere når du fikk ut restylanen, da kom din naturlige skjønnhet frem 🙂
      du er et stort forbilde, og det mener jeg virkelig! husker du ringte til meg en gang pga du ble så glad for en kommentar jeg hadde lagt igjen, hihi. du tar virkelig vare på fansen din ogsåå, jeg digger deg! jeg heier på deg, stå på sophie!

    6. Leppene dine er masse finere nå <3 Glad du skjønte det til slutt 🙂 Ser så mye mer naturlig og voksent ut! Og FOR en kropp!!?!

    7. Du kan fint ha platinablondt hår når du er 20 så lenge resten av stilen din ikke er for barnslig, og du bruker for mye sminke.

    8. Jeg kan si meg enig med andre jenter som kommenterer, det er ikke ment som kritikk på noen måte men øyenbrynene dine er ikke ordentlig rette, og det ødelegger intrykket man får av ansiktet ditt, for du er jo så pen. Liker godt hvordan leppene dine ser ut nå, og det var et utrolig fint korsett, elsker det.

    9. Den var UTROLIG fin! Elsker rødt undertøy, spesielt nå i julen, hehe. Kroppen din også, den er nesten til å dø for, du er så nydelig

    10. Synd du fikset på ansiktet ditt, synes du var naturlig pen og du trengte ikke å fikse på noe… :-/

    11. Hunden min får ikke noe menneskemat. Tviler på at de har godt av det, og dermed ser jeg ikke vitsen. Sukker og mel er vel uansett farlig for de små? 🙂

    12. Tviler på at det er farlig å gi _litt_ sjokolade til hunder. Forrige hunden vi hadde fikk spise sjokolade og mye menneskemat, og han ble 16 år. Den forventede levealderen for den rasen er 13-14 år. Vi har samme hunderase nå, og han er 8 år og spiser mye menneskemat.

    13. Synes leppene dine er kjempefine nå, du kler det mye bedre nå som det ikke er så mye restylane 🙂 Digger deg Sophie!!!

    14. En av de tingene jeg liker best med deg er ditt nøkterne pengeforbruk – andre toppbloggere kjøper dyre merkevesker og klær og bruker og bruker penger, som om de kunne leve av bloggen for evig tid 🙂 Elsker at når du kjøper noe er det som regel rimelige kær, og at du ikke har en eneste dyr veske! Og du har fine øyebryn, ikke hør på de andre 🙂

    15. Og jeg er 24år med platinablondt hår ned til rumpa (extensions) og jeg elsker det! Jeg synes ikke alder har noe å si hvordan man vil se ut på håret, det er opptil hver enkelt og hva man selv trives best med! 🙂 Jeg synes du er stunning med det lange platinablonde barbie håret! 🙂

    16. fyyyfaen det kledde du! Snakker om antrekket med korsettet, leppene også forresten! Du var rett og slett sexy må jeg si! Nå høres jeg sikkert heelt skjev ut men jeg er altså ikke det, haha! Kan ikke holde inne slike komplimenter synes jeg 😀

    17. Har ikke lest bloggen din siden i sommeren, og ble sykt overrasket når jeg så det nederste bildet! Først tenkte jeg bare at du var enda penere enn jeg husket, men så leste jeg det du skrev om leppene dine under og skjønte at det var grunnen. Virkelig, du har jo mye finere lepper nå synes jeg (har aldri hatt noe imot Restylane). Klem

    18. Må ærlig inrømme at du ikke kler å ha så store pupper. Det ser desverre helt feil ut og veldig fake.
      jeg leser bloggen din daglig og synes du er pen og en flink blogger mebn å fikse så myebpå utseendet nårddu faktisk så helt nydelig ut før operasjoner . Det sykes jeg er synd.

    19. jeg er 1.60 cm og bruker som regel xs i bukse størrelse men problemet er at jeg aldri finner en bukse som passer bein lengden min perfekt. kan du legge ut noen bukser og skrive hvor du har kjøpt dem?
      tusen takk på forhånd

    20. Leppene dine var utrolig fine!! du ble som en helt ny person 🙂
      Stå på, jeg elsker bloggen din!

    21. Herregud. Ska aill som har litt skeive øyenbryn tatover dem, så trur ætj d e mang som går med ekte øyenbryn lenger.

    22. Hei! Dette har ingenting med innlegge å gjøre, men jeg vil bare oppfordre deg til å dele en video her på bloggen. http://bbh.cc/4-minutes-will-change-life/ jeg tenkte at du kunne dele den fordi du er imot dyreskading o.l., og det er en stor reklame! PLIS del den på bloggen!
      Du kan også dele en app her på bloggen som heter “dyretestet”, der det står hvordan produkter som ikke er dyretestet og hvilken som er det. Takk for meg! PLIS GJØR DETTE

    23. Du er så nydelig! virkelig skjønn! 🙂 stå på videre, liker bloggen din veldig godt, ha en fin helg 🙂

    24. du ser alt for flekkete ut på bildet. Det gjorde at jeg ikke syntes at du så fin ut med det korsettet. pluss de puppene da.. herregud, de kler du synes nå jeg! Var bare at du så flekkete ut.

    25. Herremin hatt Sophie, hvor utrolig mye vakrere ansiktet ditt er nå, med naturlige lepper! Skjønnhet 🙂 Men min personlige mening er at puppene er litt for store. Få de litt mindre, så blir du bare enda vakrere!

    26. Gud bedre Sophie, så nydelig du har blitt nå når ansiktet ditt bare blir mer og mer naturlig igjen. Du var fin før også, men kjære vene så vakker du var på det bildet i korsettet. Er kjempeglad for at du endelig skjønner at du er utrolig flott akkurat slik som du er skapt. :)<3

    27. Kjære deg. No kommer “mammatilmichelle” til å gi vekk en Canada Goose jakke, og siden dokke begge er store bloggere synst eg du kan komme med nok et innlegg om Canada Goose! Vær så snill!! <3

    28. Vil bare nevne en ting. Du trenger ikke bekymre deg for skalldyr som blir kokt. Det er den mest humane måten å ta livet av et skalldyr på. De dør nemllig med en gang du slipper de oppi det kokende vannet. Skalldyr blir også litt sløve av å ikke være i havet, så de dør veldig fort uten å merke så mye. Det å prøve å slå ihjel et skalldyr er mye vanskligere og vil ende med at du piner dyret istedenfor å drepe det med en gang. Så slipper du å bekymre deg så alt for mye over hvordan skalldyr blir tilberedt 🙂

    29. Du er helt nydelig 🙂 Mye finere uten all restylanen, så mye mer naturlig! Mener personlig at puppene dine er litt for store til kroppen din, og at du hadde vært enda mer nydelig med litt mindre silikon. Men det er vel bare en smakssak! Digger deg 🙂

    30. utrolig pen! men hva har skjedd med huden din? du har utrolig mange skjolder, på arm, hals og i ansikt 😮 jeg bare lurer.
      jeg har problemer med huden min, har mistet pigmenter på enkelte steder, så har lyse flekker. hvordan bruker jeg selvbruning på best mulig måte for å få det vekk?

    31. Det der har jeg alltid lurt på, hvis man havner på topplisten osv, er det noen som da kontakter deg og spør om kontonummer forså overfører eller må man selv ta kontakt osv osv? 🙂 Plis svar hehe alltid lurt på :p

    32. patetisk at folk sammenligner krabber med hunder. hunder lever lenge i det kokende vannet, krabben dør etter 1-2 sekunder. men jeg er selvfølgelig i mot begge deler og er vegetarianer selv, men det går ikke ann å sammenligne.

    33. Ser ikke ut som at du har tatt ut noe av restylanen. Om du ser på bildene før du tok restylane og nå som du har tatt ut ser du fortsatt at forskjellen er STOR. Du har jo så og si ikke lepper naturlig, mens du har betraktelig større nå selv om du har tatt det ut. Har du virkelig tatt ut alt? For i så fall, hvordan kan det ha seg at leppene dine plutselig har vokst så mye på bare 2 år? Det er ingen kritikk eller noe, er bare nysgjerrig 🙂

    34. mye bedre lepper nå, ser mer ekte ut enn før! men du har jo ennå mer enn ingenting da, for du ha rjo naturlig veldig tynne lepper. men det er ser fint ut nå!

    35. Du er så vakker! men seriøst, du blogger så liiiite 🙁 tror jeg er innom bloggen din 20 gang per dag for å se om det er noen nye innlegg, haha!

    36. Du er en pen jente, men hvorfor bruker du så store øyevipper? De blir altfor tunge, så du ser jo bare sløv ut:-)

    37. Hej kompis!
      Kult at du fant oss! Håper du finner det du leter etter. Forresten, vet du at vi har prisgaranti på hele vårt sortiment? Velkommen!
      Canada Goose Dame Montebello Parka 1747kr
      Canada Goose Dame Kensington Parka 1899kr
      Canada Goose Dame Expedition Parka 1699kr

    38. sophie, er ikke du vegetarianer? da sier jo det seg selv at du ikke spiser krabbe?
      btw, du så nice ut;)

    39. Hei Sophie, jeg lurte pa om jeg kunne faa litt hjelp.. Typen min har snart bdag og jeg aner ikke hva jeg skal gjore denne gangen. Vi. Bor sammen, og har vaert sammen i 5 aar.. Hadde vart fint om du kanskje kom med noen romantiske ideer? KLem:)

    40. Du er så vakker, men du så kjempetynn ut på det ene bildet..
      Jeg har hørt rykter om at du bruker vipper av minkehår?
      Jeg lurer litt på hva du har å si om det 🙂
      Ha en fin helg:)

    41. Så utrolig fine leppene dine ble nå! Akkurat som om hele ansiktet ditt fikk en helt ny glød, syns det var en slags guddommelighet over deg! Må si jeg sjeldent kommenterer, men tenkte jeg skulle gjøre det nå. Inntrykket mitt av deg har blitt så utrolig bra, folk dømmer deg rett og slett alt for mye.. Leser man det du skriver isteden for å bare titte på bildene, vil man se for noen fine meninger og god fornuft du har. Syntes forressten ikke at du trenger å tattovere bryna dine, har sett så mange som har gjort det og som angrer etterpå… moten endrer seg vet du,for noen år siden var det populært med kjempe småe bryn, og jeg kjenner noen som har tattovert slike småe bryn. ikke pent i det hele tatt… så det lille orket det er å tegne det på kan vel både du og jeg klare å pine oss for? uansett, håper du får en fin helg videre! mange klemmer fra en fast leser som eeeeeeendelig orker å kommentere

    42. Wow, du er så nydelig, perfekt kropp på deg og leppene dine er absolutt like fine uten restylane!
      Elsker når du deler bilder av hunden din!
      Ha en strålende helg <3

    43. Ser virkelig ikke bra ut med korsett på deg, i og med at du har så store pupper! 🙂 håper ikke du tar det feil, men ja.

    44. du er mitt forbilde, digger deg. så den kommentaren over bildet gikk faktisk litt inn på meg, jeg har platinablondt hår, og elsker det, kan vel ha det uansett alder…

    45. puppene dine kommer så mye mer til sin rett nå som leppene dine er mer naturlige! haha, det hørtes kanskje litt dumt ut, men det er positivt ment 🙂 du ser fantastisk ut!

    46. Det ene bilde av deg der var rett og slett bare nydelig! Du er pen uansett, men du kler veldig godt leppene dine slik som de er nå.

    47. Skremmer meg litt at så mange unge jenter syntes dette var et bra bilde, greit at bilde i seg selv ikke er redigert og naturlig, men det samme kan man ikke si om jenta som er i bilde. Syntes det er veldig dumt at en så ung jente bruker så mange falske midler for å se “pen” ut. Skal med hånden på hjerte si at jeg faktisk syntes du var pen før, men nå ser det ut som du begyner å bli litt sliten og muligens avhengig av kosmetikken, men det krever vel alder til å finne det ut. Du er flink da som har kommet så langt med det som interesserer deg 🙂

    48. Du er jo så utrolig vakker, jeg mener, SE på DEG da! Wow. Men om du ikke hadde hatt så mye sminke i ansiktet, ville du virkelig tatt pusten fra meg.

    49. Haha, morsomt bilde med deg og Mathias. Men jeg lurte bare på en ting, var du og han fyren du står ved siden av sammen på den tiden? Ihvertfall, hva het han og hvor gammel var han?

    50. Drit langt i hva folk sier.. Altså hvem bruker tid på å se på klumpete øyevipper? Du er digg og tiltrekker flere gutter (sikkert jenter også) daglig. Det korsettet satt fantastisk bra, og ærlig; hvem liker ikke pupper på en jente? haha
      Ha en fin kveld videre, Sophie <3

    51. Åh, har så djævelsk løst på vannpipa sjøl. 🙂 Har ikke røyka det på fleire år!
      Og eg må bærre sei at kvær gang du lægg ut et bilde av degsjøl så tænke eg fyyyy faen, ho har så fine kragebein! Sku ønske mine va så tydeli og fræmtredaness. :’)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg