jenteforelskelse

Her snakker vi god start på morgenen! Hver gang jenter skal nevne sin “jenteforelskelse” er det som regel Megan Fox eller Adriana Lima, iallall noe i den gården. Min “girlcrush” er Ellen Degeneres, så enhver morgen jeg starter med henne på skjermen er en god morgen ♥ Hun er hot! Noen som er enig med meg der? 

Jeg skal som sagt fjerne restylanen idag, om bare en halvtime for å være presis. Derfor var det greit å ha en rolig start på dagen, jeg har tatt ansiktsmaske for første gang på veldig lenge! Jeg valgte den i skapet som så kulest ut, selvfølgelig måtte jeg velge den som ble helt blå. Her har dere forventningene mine:

Og slik ble det :

Haha, at jeg aldri lærer! Det blir jo aldri som på pakken, jeg som ville bli blå. . Men den funkte helt greit uansett, hva kan man forvente av noe som koster 20 kr? Nå må jeg skylle den av før jeg går over tiden! Vi snakkes senere idag, jeg har med meg kamera og en venninne for å dokmuentere restyalen-bortgangen. Håper dere får en fin dag! 

 

56 kommentarer

Siste innlegg