favoritten

reklamelenker NELLY 

Nå sitter jeg her og banner for meg selv, jeg er så dum noen ganger. Eller, rettere sagt, jeg er så utrolig treig med å få gjort ting som absolutt burde ha vært gjort for ett år siden. Jeg blir snart 19 år, og enda har jeg Visa Electron. Det vil si, et “barnekort”. Jeg kan ikke bestille ting på internett, ta taxi eller sjekke inn på hotell. Så her sitter jeg og skal bestille julegave til min kjære, som forsåvidt var en vanskelig oppgave i seg selv, men nå jeg må få hjelp av mamma og pappa. . Haha, kanskje på tide å bytte bankkort da, eller?

Her er vannpipa jeg vant, forresten! Skal teste den ut om et par dager tenker jeg. 

Men jeg er iallfall takknemlig som har klart å finne ut hva jeg skal gi han, kjærester er alltid de vanskeligste. Jeg måtte bare tenke på hva han virkelig ville ha blitt glad for, å legge bort tankene om hva jeg aller helst vil gi. Jeg liker jo godt å kjøpe klær og morsomme småting til gutter, men nå har jeg klart å styre unna alt det. Håper han blir glad! Ellers skal jeg få ferdig alle venninnegaver straks, jeg har allerede planlagt hva jeg skal gi til de forskjellige. Det føles godt, vanligvis utsetter jeg alt til lille-julaften.

Genseren jeg har på meg finner dere HER ♥

 

En nettside jeg derimot kan bestille fra selv om jeg er “ung og dum” er nelly, de har postoppkrav (altså at man betaler når man henter pakken på posten). Derfor kan jeg altså bestille som en gal derfra! Som jeg beregnet kom alt 8 dager etter bestilling. 

Denne jakken ble med en gang en favoritt her hos meg, den har alt jeg leter etter hos en vinterjakke. Jeg har ganske strenge krav, ettersom det ikke kan være skinn eller pels, i tillegg må den se feminin ut, være varm, ikke så veldig dyr og helst i en mørk farge. Og jeg liker fuskepels på hetta. Denne var ikke så fryktelig varm, men helt okei! Funker fint å bruke nå iallfall. Den koster 699 og kan kjøpes HER . Verdt hver eneste krone!

 

 

Nå skal jeg dra til Marte og Julie på besøk en tur ♥ 

 

37 kommentarer
    1. Så utrolig fin den jakka var, men lurer på om du kunne svart meg på hotmailen, sendt en mail til deg 🙂

    2. Haha, pleier å være ganske treig med sånne ting selv, men du gjør veldig lurt i å bestille nytt kort i hvert fall 🙂 Nå er du jo litt rikere enn meg, men kunne aldri tenkt meg å betale 59 kr i postoppkravsavgift hver gang jeg henter en pakke fra Nelly, det virker litt meningsløst når man kan slippe 🙂
      Veldig fin jakke forresten! 🙂

    3. Eg e 21 og eg har enda visa electron, haha.. og eg fant ut førr 2 uke sia at eg ikke kunne betale taxi me det, når eg satt i taxien.. off! x) men grunn tell at eg har det e at eg bestill bærre me faktura sånn at eg har 2 uke på å betale pakka i nettbanken åsså har eg hørt at “voksenkort” kosta pænga å ha, en fastpris kvært år eller nåenting :C

    4. Har selv visa electron, og bestiller hele tiden fra nelly, men med paypal istede for postoppgrav 🙂 det er helt genialt, og det er mange sider som har paypal som metode å bestille med

    5. Hei Sophie! Du, jeg bare lurer på en ting.. På det bildet du la ut av dere jentene på vorspielet, vet du hvor kjolen til brunetten forann med den kobberfargede paljettkjolen er fra?? Såå fine dere var 🙂
      Klem fra meg, ha en finfin kveld!!!

    6. Haha blir 20 på lørdag, og har også enda electron, så du er ikke alene! Kanskje på tide å skaffe seg nytt? 🙂 fin jakke, nydelig du er!

    7. e det virkelig så jævlig vanskelig å smile? må du alltid prøve å se sexy ut? skjønner ikkje kordan du kan være et forbilde for jenter. du e et skam eller

    8. Jeg har visa elektron og kan bestille på nettet, så lenge jeg har kodebrikke og nettbank 🙂 det ble “aktivert” etter at jeg fylte 18, selv om jeg fortsatt har “barnekort” 🙂

    9. Hva røyker du når du bruker vannpipa? Kan du lage et innlegg om hvordan det funker, og hva det er for noe? 🙂

    10. Jeg har også visa elektron.. det suger så utrolig, jeg kan til og med ikke sjekke min egen konto! Uffamei. Håper du har en fin kveld Sophie <3

    11. Kan du vær så snill og lage et innlegg om julegavetips til kjæresten og venner? :)) trenger viirkelig hjelp!

    12. Tonje : jeg kan godt gjøre det, men det er så vanskelig fordi jeg sitter litt stuck selv. Når det kommer til kjæreste kan det være et godt tips å spørre venner av han va han trenger 🙂
      Datsnom : haha jeg kan heller ikke sjekke egen konto:(
      Anonym : jeg har ikke prøvd enda, men må vel nesten være frukt-tobakk som man bruker i vannpiper regner jeg med. .
      Mats : føler at å smile er like “falskt” som å sitte å se alvorlig ut, når jeg ikke føler for å smile 🙂

    13. Du, si meg en ting. Forstår du egentlig betydningen av hva som står på drikkebegeret? I kombinasjon med headerfotoet fremstår du ikke akkurat elegant… Ja, ja. Opp til deg å velge hvordan du vil fremstå.

    14. men korsn får du bestilt ting på nettet da? eller får du bare alt gratis og det meste av “dine positive omtala” bare e betalt?;)

    15. ooooisann. extensionsene dine kresjer jo helt med ditt naturlige hår. kanskje på tide å bytte frisør?

    16. Oi, den kåpen bestilte jeg faktisk for bare noen dager siden.
      Jeg bestilte den i strl S, hva bestilte du den i?
      Kjipt hvis den er for liten for meg nå.

    17. Jeg har også visa electron, og jeg kan bestille og betale på nett uten paypal eller postoppkrav.. Jeg er 17, så det har ikke noe med alderen å gjøre siden jeg har hatt dette kortet siden jeg var 15 omtrent 🙂 Så jeg tror det kommer litt ann på hvilken bank man har..

    18. Jeg er 16 og har også visa electron. Jeg har sånne tall på korte og kodebrikke så jeg kan bestille ting fra nettet. Har kanskje noe å si hvilken bank du har. Jeg har i DNB. Hadde først ikke sånne tall, men så fikk jeg tilsendt nytt fra banken.

    19. Du har fått myye finere øyenbryn nå! Ikke fullt så “strekete” liksom, men ja.. Fine ihvertfall 🙂 og du er PEN!

    20. Har ennå ikke funnet meg vinterjakke, er nemlig utrolig kresen på det jeg også. Går nå fortsatt med sommerjakke, er litt kaldt.. Men den der var en av de fineste jeg har sett i år! Den kledde deg veldig godt<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg