sminkefri

God lørdagskveld! I går hadde jeg en ordentlig “spisedag” hvor det ble alt for mye av det gode, så nå har jeg besøk av Stine Mari og hun spiser pizza mens jeg ser på Titanic, haha.. Hardt å holde seg unna! Får kose meg med litt eyecandy istedenfor, altså Leonardo i Titanic ;) Så fin, er dere ikke enige? 

Det er virkelig helt sykt hvor fort dagene går, spesielt nå som det er mørketid. Angsten er her definitivt, så kanskje jeg skal ta meg en tur ut i kveld for å lette litt på “presset” jeg føler? Har savnet å dra ut med jentene her i harstad, så håper jeg får tatt meg turen ikveld! 

Her er jeg faktisk 100% uten sminke! Ikke noe på bryn, vipper eller noe som helst. Genseren er fra sheinside.com, buksa er fra river island hos nelly HER og armbåndet fra missme

Før jeg legger sminken skal jeg begynne å lese igjennom boka “vakker” som visstnok skal lære meg alt det grunnleggende innen sminke, og gjerne litt ekstra. Jeg har startet på kapitellet om vipper nå, for det er noe jeg aldri klarer å få helt rett. . Dette er forsåvidt en fin julegave å gi til noen som interesserer seg for sminke! Den kan kjøpes HER 

44 kommentarer
    1. Du er jo fin uten sminke 🙂 Men jeg lurte på, tok ikke du ut restylane i overleppa? For det ser nemlig ikke sånn ut. Ser litt rart ut når du smiler. No offence altså 🙂

    2. Første gang jeg kommenterer etter å ha lest bloggen din en liten stund. Jeg pleier som oftest å scrolle gjennom kommentarene du får, og blir så trist over alle de negavetive kommentarene som blir skrevet. Du fortjener ingenting vondt!
      Du virker som ei utrolig søt jente! Og jeg må si at du er rett og slett vakker uten sminke.

    3. Har du tatt restylan igjen? Tok ikke du det nettopp ut, eller er det noe jeg ikke har fått med meg?
      Du er forresten drit pen uten sminke!

    4. Herregud, du trenger jo ikke sminke!? Dritpen uten 😮 Du er jo pen uansett da!<3 Eeelsker deg og bloggen:)

    5. Du er fin både med og uten sminke, om brynene dine er tegnet eller ikke burde folk respektere deg for den du er uansett hva. Hvis de bare skal komme med negative ting så kan de heller la være med å si det. Just can’t live that negative way, make wy for a positive day ;* <3

    6. fantastisk bok ser det ut til -eg ønsker meg den
      Og du er nydelig uten makeup-tuller du hadde eg sett så opplagt ut uten hadde eg aldri brukt makeup til hverdags unntatt kanskje litt på leppene 😀

    7. Kan du snart ha spørsmålsrunde? 🙂 Jeg har en del spørsmål angående det her med dyrevern og vegetarianisme. Har nemlig tenkt til å bli vegetarianer, men er litt uviten om en del ting, så hadde vært fint med noen råd og tips 🙂

    8. Til de som sier at hun har sminket øyenbrynene, så er det mulig å farge øyenbrynene sånn at de er synlige, til de som ikke visste det 😉

    9. Kjempe fin uten sminke! Når jeg ikke hadde sett deg uten sminke tenkte jeg “sikkert bare pen fordi hun har dynket seg i sminke”. Men nå ser jeg at du er minst like pen uten! bah.. lenge leve sjalusien..

    10. For det første , du er nydelig , med og uten sminke, det lover jeg . du er mitt absolutte forbilde. du er kjempe flink som blogger. jeg skal bli akkurat som deg. A K K U R A T. jeg vet dette er alt for mye å be om, men kan du ha en slags kampanje, at du liksom ber folk om å hashtagge #vierimotpels #sophieelise også innen fek.s 29. november, at du går igjennom bildene som har tagget det (Instagram ) at du følger dem som du mener fortjener det? 🙂 det hadde vært utrolig kult om du følgermeg.. eheh

    11. Marianne : det var en god tanke, men da må jeg nesten gi noe bedre i premiere enn bare en follow. . kan godt followe deg, men vet ikke hva du heter på instagram.
      Henriette : tusen takk! 🙂
      Lise : haha. tusen takk! du kan “trøste”deg med at jeg har farget brynene hos profesjonelle da!
      MarteHjerte : Oj, jeg glemte visst å skrive det! Det er en svensk nettbutikk som heter missme.se, om du har hørt om svenske kissie så er hun en av eierne:-)

    12. Er det sant at du og Lisa ikke er venner lengre fordi at hun spiste kjøtt?:S
      Hun forsvant jo bare fra bloggen en dag:(

    13. Hilde : haha nei det er overhode ikke sant! Anne-Sofie er den eneste av vennene mine som er veggis, og jeg støter da ikke bort de andre av den grunn. Kjæresten min er f.eks ikke vegetarianer, så det er ikke noe problem! Vi bare skle fra hverandre av “naturlige” grunner, altså at hun hang mye med en gjeng og jeg med en annen.

    14. Ser nesten ikke forskjell bare litt på øynene dine. Du er utrolig nydelig Sophie både med og uten sminke! <3 Har selv nettopp lagt ut en video hvor jeg viser meg uten sminke på bloggen min 🙂

    15. er du fuckings seriøs?? spisedag igår, så du dropper å spise pizza? er det rart du skaper kroppspress? herregud, jævli dårlig forbilde.. faen ikke rart folk får spiseforstyrrelser

    16. Hvorfor lager du et innlegg med “sminkefri” som overskrift og sier at “idag er jeg FAKTISK sminkefri”.. også lager du sak ut av at folk kommenterer du bruker mye sminke osv. Og som Julie sier over her, du dropper pizza fordi du hadde “spisedag” igår? Ikke rart det er så sinnsykt høyt kroppspress i samfunnet nei, selv om det er indirekte. Såklart skal man få si og skrive hva man vil, og du kan ikke gå å ta hensyn til absolutt alt hele tiden, men akkurat det med kropp fokuserer du mye på. Og du har flere ganger lagd innlegg rundt dette, samtidig nevner du at du selv ikke bryr deg om det, du trener ikke og spiser bare dritt. Meen så plutselig hadde du “spisedag” igår (jeg skjønner det ikke er en spisedag i en eller annen diett, men at du mener at du spiste mye dritt igår), og kan ikke spise pizza idag. Hvor står du hen da? Er du fokusert på vekta, eller er du ikke det? Jeg tror du vet godt hva jeg mener, uten at jeg trenger å ramse side opp og side ned her med det 🙂

    17. NYDELIG uten sminke! Wow. Meen, du, synes det var litt unødvendig å skrive at du hadde spisedag igår, og derfor dropper å spise pizza idag. Selv blir jeg ikke påvirket av det, men kunne lett blitt det for noen år siden… Ikke helt krise at du skrev det eller noe, men slik kan lett missforstås! Uansett, ha en forsatt fin helg 🙂

    18. Anonym : ja, jeg forstår hva du mener! Det ble litt feil formulert av meg, og var ikke ment på den måten. Jeg endte opp med å spise som en gris igår uansett, haha!
      sandra kristin : haha, det tviler jeg på at du gjør! men tusen takk:)
      Julie Marlén : tusen takk! den videoen må jeg ta en titt på 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg