den perfekte kjolen

reklamelinker 

Nå har jeg endelig fått tid til å vise dere mine siste innkjøp, jeg er så fornøyd! Hva er deres favoritt? Har dere funnet kjole til jul allerede? 

Utrolig fin kjole som jeg egentlig hadde tenkt til å bruke på julaften, men på grunn av utringningen passer den seg nok bedre på bursdagen min? Jeg har den i xs, den kostet  399 kr og er utrolig behagelig å ha på seg. Detaljene på ryggen er nok det jeg liker best med hele kjolen. Den kan kjøpes HER

Dette blir nok mest sansynlig nyttårskjolen, den sitter utrolig bra på meg og er akkurat passe “bling-bling” for min smak, haha. Den koster bare 279 kroner, og jeg har også denne i XS. Den kan kjøpes HER 

Er den ikke fin? Jeg synes faktisk den er finere i virkeligheten enn på nettsiden til Nelly. 

Skjørt fra nelly HER. Synes det er så fint å bruke skjørt med masse detaljer om man har en helt enkel genser til, og svarte strømpebukser. 299 kr kostet det, og kan kjøpes HER

Sølvsmykke, dette kjøpte jeg også for å ha til en svart kjole som ikke har så mye detaljer. Syntes det var veldig fint, og ganske billig! 199 kr kostet det, og kan kjøpes  HER

Og min nye lampe fra Ellos! Jeg syntes det var litt vanskelig å finne denne på nettsiden, ettersom pcen min jobber så tregt. Men den skal ligge nederst på DENNE siden, og kostet under 500 kr. Jeg elsker den, og den passet veldig godt inn i min og lillesøster sin stue! Har bestilt mye interiør på ellos og er alltid like fornøyd. 

34 kommentarer

Siste innlegg