endelig snart ferdig!

Nå er jeg endelig ferdig med langkjøringen, og lappen virker plutselig ikke så fjern likevel! Eller, jo, den gjør det.. Jeg fikk ikke så mye skryt i dag på turen, det er veldig lenge siden jeg har vært bak rattet, og det vistes godt på kjøreferdighetene i dag. Jeg har kjørt i fire timer til sammen i dag, og ettersom nattesøvnen min besto av bare 5 timer søvn, så kunne jeg ha hatt en bedre tur. Men det er godt å ha det overstått, og kjørelæreren min er en herlig skrue. Jenta jeg kjørte sammen med var også super! Jeg kjører hos “gummes trafikkskole” i harstad, til dere som kanskje lurer. 

Meg nå, på med sløveklærne..

.. og meg i morges, før jeg dro. Hakket finere kledd da! 

Blazeren er fra sheinside HER (det er en direktelink til plagget, jeg skal begynne å legge det ut istedenfor så blir det lettere for dere å finne), jeg tror toppen er fra samme nettside og buksen er fra dr. denim på nelly.

Tror jeg fanget kjørelæreren i ett litt oppgitt øyeblikk, haha. .

Ble en del venting i baksetet, ettersom vi byttet på å kjøre. 

Ett litt bedre bilde av hva jeg hadde på meg.

Nå skal jeg se på how I met your mother, merkelig at jeg har klart å blitt avhengig av en komiserie, men også ganske herlig! Hele dagen blir jo til ett eneste stort glis om jeg ser en episode litt nå og da. Jeg ble nettopp ferdig med dexter sesong 4, og jeg klarte ikke å se på mer etter det, enn så lenge. . Noen av dere der ute som også har sett Dexter og følte det litt på samme måte? Er det verdt å se videre?

 

64 kommentarer
    1. Du er så nydelig nå 🙂 jeg var litt redd for at du skulle “ødelegge” deg selv med neseoperasjonen siden jeg syntes du var pen nok fra før av, men om mulig ser du jo enda bedre ut nå og det virker som du også er veldig fornøyd! 🙂 det gleder meg.

    2. ååh så fin nesa di ble! Var vakker fra før da, men du har jo pengene til det og kler alt så hvorfor ikke når det var noe du ville 🙂 Lykke til med lappen, ønsker deg en fin helg <3

    3. Hei, synes nesen ble kjempefin 🙂 du er faktisk tøff som turde å gjennomføre det, du er foresten helt nydelig 🙂

    4. haha ja hadde akkuratt samme som deg! gadd/orka liksom ikke se mer så lastet heller ned mange nye serier før jeg etter et apr måneder lastet ned 5 en.. syns ikke den heller var så bra så gikk langt tid mellom episodene…

    5. Det er en ting jeg lurer på hva ditt synspunkt er. Det er rasen pitbuller! Vet det er ganske tilfeldig å spørre om, men tenker at siden din hjertesak er dyrevern ville jeg tro at dette var ett godt spørsmål. Elsker deg og bloggen din ♥

    6. Døds fin nese ! Alltid vært fin men nå er den liksom enda finere . Trodde ikke det gikk Ann. Hehe.

    7. Dexter er absolutt verdt å fortsette å se! 🙂 henger meg på de som sier at du virkelig kledde den genseren på nederste bilde 🙂 det enkle er kanskje det beste 😛 🙂 super fin 🙂

    8. Hvorfor i helvete tar du bilde av brystene dine på nesten hver innlegg? Prøver du å tease folk eller?
      Selvfølgelig ikke at vi får se dem, men at du zoomer inn på toppene hver gang og puppene er fokuset.

    9. Du er nydelig på det nederste bildet med ditt “Mona Lisa” smil og triste øyne.Jeg vet ikke om du er klar over det selv,men øynene dine sier mer enn du tror.Mange tror nok at du lever det “perfekte liv”,men de fleste av dine lesere er vel unger som ikke ser utover det ytre.
      Nb:Lykke til med førerkortet:)

    10. Hei Sophie
      Æ har lenge gått å tenkt på å kommenter en av dine blogginnlegg. Første gang æ tenkte det va det førr å si; førr ei overfladisk og lite ok jente du e. Andre gang va førr å fortell kor lite fin æ synes du va i den og den blusen. Sånn har det fortsatt. Nu e det på tide at æ kommenter et innlegg, kordan som helst innlegg. Fordi du fortjente virkelig å hør ka æ har å si. Makan til tøffa. Du står fram med ka du ikje e fornøyd med på kroppen din. Du gjør no med det. Du dele dine erfaringe med oss, uredd som du e. Klart du tenk over konsekvensan av å del en del av dæ med oss, men du gjør det alikevel. Kanskje det e nettopp derfor æ følte det va min rett å skulle kommenter akkurat ka æ syntes om dæ den gang. Ikje vet æ. Æ e i allefall glad for at æ ikje va den som kom med den overfladiske kommentarn den gangen, og alle di andre gangen. Æ va dømmanes. Det e ikje en særlig god egenskap det heller. Æ må bare bøy mæ i støve for at du tørr. Samtidig håpa æ at du tilgir mæ førr alle gangan æ har sagt mæ enig eller nikka til folk som har sagt neggative ting om dæ. i går sto æ opp førr dæ. Æ sa mæ ikje enig! Æ synes du e råtøff, det skal folk få vite at æ synes. Det førtjen du også å vite at æ mein.

    11. Du MÅÅ se resten av Dexter! Jeg er 3 episoder unna slutten nå, og sesong 8 er utrolig spennende. Er jo selvfølgelig rart etter sesong 4, men det skjer så mye at man ikke rekker å tenke over det noe særlig. Anbefaler på det sterkeste å fortsette!
      Du er kjempe fin, Sophie! <3

    12. himym er best!!! får aldri nok 🙂 dexter er også en veldig bra serie, jeg må innrømme at det kan bli slitsomt å se i lengden, i vertfall hvis du planlegger og se flere episoder på rad når en har mye å ta igjen i forhold til når det er så mange sesonger som allerede har komt ut. siden en episode varer i 50 minutter. 😛 jeg kan bli litt utålmodig selv. nå har jeg sett alle sesongene, og venter på at en ny episode skal ligge klar på nettet hver mandag 🙂 har også sett alle himym sesongene. men ser det om og om igjen fordi det er så utrolig bra. det er to av mine yndlingserier! det er så utrolig verdt og fortsette å se på, både dexter og himym! dexter er så spennende, og himym så komisk 😀 jeg anbefaler deg pretty little liars. hvis du ikke allerede ser på det da (Y)

    13. Åhh, som jeg elskar how i met your mother! <3 Det er såå koselig, og når man kommer litt lenger ut i serien som sesong 4-5, så kjente jeg virkelig at det var som om jeg kjente karakterene i serien, haha... er så glad det er hele 8 sesonger, men utrolig trist å se den siste episoden da:(

    14. Det går nok bra 🙂 Prøv å få øvelseskjørt så mye som mulig ellers, da blir det rimeligere også.
      Så videoen din litt lengre ned på bloggen og noen flere. Så flott at du er såpass modig å forteller om det vonde om mobbingen. Også det om sykdommen. Liker deg bare bedre og bedre.
      Bra du ikke tar deg nær av stygge kommentarer. Helt utrolig hva enkelte kan skrive… Blir helt satt ut! Men det er de som ikke har bedre å gjøre, enn å dra ned andre… Selvhevdelse.. Helt tragisk!
      Stå på du hvertfall ! 🙂 Kjempefin jente. Håper nesa di føles bedre med tida.

    15. Syntes nesa de så veldig bra ut nå 😀 Gratulerer med vellykket opprasjon hvis man sier det? haha, det ble fint hvertfall 🙂

    16. Følte det samme etter jeg så sesong 4 av dexter, men ja, det er verdt å se videre! sesong 6 er ganske spennende, så den kan du se frem til:)

    17. ja det er seffølgelig verdt det!!! 6 og 7 er de beste sesongene!!! men 5 er ikke så bra, men det er helt best å se. du vil vel se da debra finner ut at dexter dreper!!!!!!!

    18. Ååh, følte det på akkurat samme måte etter sesong 4 av Dexter. Ble ufattelig sur! Hadde en pause på rundt et halvt år, og da begynte jeg å savne serien. Det er absolutt verdt å se videre, selvom jeg foreløpig syntes at sesong 4 er den beste som er laget! (altså, fram til de siste minuttene av den siste episoden..)

    19. Haha, hvorfor er toppen din ÅPEN i en lærekjøre bil? Er det sånn du planlegger å ikke stryke? Siick

    20. Akkuratt ferdig med sesong 6 av dexter, og må ærlig innrømme at sesong 4 og sesong 6 er de beste hittil! Anbefaler deg virkelig å se videre 😉 Du vil få et SJOKK på slutten av sesong 6… Jeg satt i nesten 10min etterpå med hakeslep 😉

    21. Heia! Veit du at med og stemme høyre støtte du på en måte pelsindustruen? Foreslår at du les litt nærmare om dyrepolitikke ves du bryr dæ så mye om dyr som du sir.

    22. Wow, det siste bildet i innlegget må være ett av de finere bildene jeg har sett av deg! Du så veldig naturlig og ikke minst glad ut der 🙂

    23. Glemte å nevne at nesa di har blitt utrolig fin! Får veldig lyst til å operere selv når jeg ser hvor vellykket og fint det ble på deg 🙂 (Altsåvil ikke operere bare pga. du har gjort det, men har hatt komplekser for nesa mi hele livet..)

    24. Jeg har sett alt av Dexter og om jeg husker rett så var sesong 4 dritkjedelig. Helt grusom, men den går rett opp igjen, og hvis du følger med til sesong 7 så er den heeelt fantastisk! Virkelig verdt å se videre!

    25. *smile* Kjører du med 3 knapper åpen i blusen hver kjøretime (som på langkjøringen), så tenker jeg du består med glans 🙂

    26. Du MÅ se videre på Dexter 🙂 Følte det på akkurat samme måte, at siden Rita ikke er der mer vil det bli dritt og alt bare bli trist..Var ordentlig lei meg 🙁 Men se videre, du kommer ikke til å angre:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg