prioriteringer

Jeg håper ikke jeg er den eneste som gjør alt annet enn det jeg burde gjøre når det kommer til skole. Idag burde jeg ha finpusset på eksamensforberedelsene, istedenfor har jeg sett i taket, plukket småstein i hagen (random), laget litt for mye mat, sett litt mer i taket, OG sortert sminken og smykkene mine.

 

 

 

Men, at jeg faktisk fikk organisert litt ditt og datt idag er jeg utrolig glad for! Det føles så godt når man tar et steg tilbake og ser på alt man har organisert, hehe. Jeg er vel neppe den eneste som lar alt av smykker og sminke flyte litt rundt her og der, både gammelt og nytt, samtidig som jeg ikke helt aner hva jeg har? Dette gjør at jeg bruker lengre tid hver eneste dag, bare på å lete fram sminken jeg egentlig trenger.

Disse skal jeg defintivt ta godt vare på til den dagen jeg selv flytter ut, de er så fine i designet at de kommer til å gjøre seg superfint på et bad! De er ikke så veldig dyre heller, de aller fleste av beholderne koster under 100 kr om du bestiller de på makestyle.no Jeg har selv lett etter lignende produkter på bohus og jysk, hvor det både var dyrere og mindre pent. . Så slike ting bør man absolutt kjøpe på nettet!

25 kommentarer
    1. Har eksamen i morgen, og jeg har bare wasted bort hele dagen min nesten.. Krysser fingrene uansett, dette går bra 🙂 Gratulerer med 8 måneder med kjæresten forresten!

    2. Hadde eksamen idag, og fikk 4. Vi slutter på skolen imorra, og er glad jeg er ferdig med alt eksamen greia! 🙂

    3. Bruker du Loreal produkter? For det blir nemlig testet på dyr! Trodde ikke du brukte dyre testet sminke.:(

    4. jeg bare lurte på en ting, siden du er så i mot dyretesting og sånn
      hvorfor bruker du da bare dyretestet sminke? synes du ikke det blir litt feil for da støtter du de selskapene som tester på dyr økonomisk.

    5. Jeg skjønner meg faen ikke på deg. Du er såå imot dyremisshandling, men likevel har du sminke som Lancome, Dior og loreal?

    6. Jeg vet ikke om det bare gjelder meg, men jeg kan ikke se de to-tre øverste linjene av innleggene dine, for overskriften kommer over :/

    7. Hah, jeg føler meg helt gjennomsnittlig opptatt av dyr og sånt, men til og med jeg bruker ikke produkter fra hverken Loreal eller Dior nettopp pga. de er dyretesta. Ble sykt skuffa nå…

    8. Loreal og dior er testet på dyr. Likevel sier du at du kun bruker sminke som _ikke_ er testet på dyr? Du har ikke satt deg så godt inn i det…

    9. Hei! Jeg håper du ser dette. Ville bare spørre, du har sagt at du ikke bruker dyretesta sminke,men jeg ser her at det er det, det er en av de verste også faktisk. Så jeg bare lurte på om det du sa bare var løgn eler om du ikke bryr deg så mye om det lenger ? Eller hva, vet ikke jeg… 🙂
      -Håper å få svar

    10. Hei! Så fint du har sortert tingene, jeg pleier også det, er både ryddig og dekorativt å sortere sånn.
      Men en ting jeg reagerer veldig på i dette innlegget er at du legger ut bilder av flere dyretestede produkter. Du har jo sagt at du ikke bruker NOEN slags dyretestet sminke ( f.eks. her skrev du det: http://sophieelise.blogg.no/1364344167_jeg_bryr_meg__gjr_du.html )!
      I mine øyne er det faktisk veldig ille gjort ettersom du faktisk er en av Norges mest kjente bloggere. Når du legger ut bilde av det, blir det som å reklamere for disse dyretestede produktene!
      Så det jeg lurte på var om du har sluttet å bry deg om det? Det synes jeg er veldig dumt i så fall, det er så flott at noen som er såpass kjent som deg kan spre informasjon om slike ting folk ofte dytter bort fordi de ikke ønsker å tenke på det en gang. Jeg er selv vegetarianer, bruker ikke dyretestet sminke eller pels osv. og syns det var litt dumt å se bilder av dyretestede produkter på bloggen din…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg