min dag så langt

Første dag med ferie – check! Ferieukene går alltid så fort, og den første dagen har ikke vært noe unntak. Desverre har jeg klart å bli syk, det skjer jo alltid med meg hver gang jeg ikke må på skolen, og når vi har skole er jeg frisk som en fisk, haha. . .

I dag sto jeg opp ganske tidlig, tok en dusj og noen rumpeøvelser på rommet (squats må gjøres morgen og kveld!), fant fram klær og dro til byen før klokken var slått 11:

Nei, jeg redigerer ikke øynene mine blåere for dere som har påstått det – jeg har veldig lyseblå øyne og får masse komplimenter for det, så trenger ikke å redigere heldigvis! Jakken jeg har på meg er fra nelly HER  

Smykket er fra chiquelle 

Så ble det 20 minutter i solariumet, etterfulgt av en tur på gamestop hvor jeg kjøpte black ops 2 (har nr 1 fra før), nye need for speed og en til playstation-stikke. Så om dere lurer på hva jeg skal gjøre i påskeferien så har dere svaret der, haha :) 

Neglene før jeg fikk tatt etterfyll – underholdning at de er “selvlysende” i solariumet, haha

Så dro jeg på SpaSpa for å fikse neglene mine, Kjersti som fikser mine negler er så utrolig morsom og har så mange visdomsord på lager, jeg blir virkelig glad av å være der. Etter neglene var ferdig dro jeg på en sen frokost hjemme hos Stine Mari. Hun fikk ENDELIG kjøpt flybiletter til oslo, vi drar sammen om tre uker og jeg gleder meg masse!Jeg skulle egentlig lunsje med min venn Kristian, men det var litt kommunkasjonssvikt og vi får ta det en annen dag i påsken istedenfor.

Slik ble det!

Får se hva jeg gjør senere i kveld, det blir vel skolearbeid som vanlig. . Og så legger jeg meg mest sansynlig tidlig for å bli 100% frisk igjen – det skjer jo så mye gøy for tiden! 

55 kommentarer

Siste innlegg