bitchy bloggere

Hei! Sitter i hotellsenga og ser på greys anatomy med mamma, de episodene etter flystyrten er så triste. . Bruker egentlig ikke å se på de siste seongene av den serien ettersom jeg føler det samme skjer hele tiden, men disse episoden er jo så spennende! Elsker når det er dramatiske episoder i en serie, som alle skyteepisodene i frustrerte fruer. . Kanskje meg må begynne å se på det igjen.

Var utrolig koselig sammen med Andrea og Bjørn-Erik i dag, de er så utrolig gode og jeg måtte holde meg fra å le meg ihjel mange ganger når vi var på fridays, haha! Ahh. Vi snakket litt om det at folk som ikke har stor blogg ofte tror at de som har stor blogg er sykt bitchy, og det jeg i allfall ikke stemmer nå. . Alle bloggerne jeg har møtt er kjempehyggelige herlige mennesker som jeg går godt overens med! ♥

Forresten, noen av dere som vet om en nettside hvor man kan redigere bilder? Da tenker jeg på å glatte ut huden, redigere øynene sterke osv. Slike ting man trenger som blogger, haha! Brukte picmonkey.com før, men jeg har brukt opp min tid som gratis bruker der. . 

116 kommentarer

Siste innlegg