fri frakt og sydenhår

Først : vinnerne av extensionskonkurranse jeg hadde tidligere i uken er : Karoline Thue og Siri Elisabeth Nicolaisen! Dere må sende meg mail på [email protected]

Som noen av dere kanskje allerede vet, har jeg brukt extensions siden jeg var 13 år gammel. Nå er jeg 18, så det begynner å bli en stund! Jeg har prøvd uttallige varianter og har egentlig aldri vært helt fornøyd før jeg begynte med luxushair. Her snakker vi at håret blir fort flokete, dårlig fargematch and so on, slik har jeg alltid opplevd det før. . Er så glad jeg  bruker luxushair, har aldri fått så mye komplimenter på håret som nå – og ikke minst etter jeg farget det i farge #2 som jeg bruker nå, utrolig fin farge! ( se fargekaret til luxushair HER, se fargekartet jeg selv har laget  HER ). For øyeblikket bruker jeg clips som har 180 gram og er 50 cm lange, det kan dere kjøpe HER. Synes det er en perfekt lengde og masse hår i en pakke! Nå er det forresten fri frakt på luxushair, da bør man slå til! 

Siden jeg snart skal til syden med kjæresten har jeg bestemt meg for å prøve noe nytt den uken vi er der borte, føler det er perfekt ettersom jeg også kan gi dere tips! Jeg har bestilt hjem tape-extensions, og det er rett og slett fordi jeg har store planer om å bade i både klor og saltvann når jeg er der borte, og vet at clipsene ikke bør bli utsatt for noe sånt ettersom jeg vil beholde de en stund. Har aldri prøvd tapehair før, så dette skal bli spennende! Dere får selvfølgelig være med på hele monteringsprossesen å se resultater før jeg drar! Tapehair kan dere kjøpe HER ♥

Har noen av dere prøvd tapeextensions?

Ja…. hadde egentlig mange bilder jeg skulle laste inn her av tapehåret, men siden blogg.no som vanlig ikke vil fungere får jeg legge det inn senere i kveld. 

47 kommentarer
    1. Du har en kjempe fin blogg! inspirerende : – ) + at du er kjempe pen! Jeg er en fast leser! håper du fortsetter med å blogge i lang tid fremover! : – )

    2. Jeg bruker tapehår fra luxushair, og har aldri vært mer fornøyd med extensions enn jeg er nå! Har prøvd clips derfra også, og tapehåret floker seg mye mindre, holder seg bedre, og ser enda mer naturlig ut! Pluss at jeg slipper å ta det av og på hver dag 🙂

    3. har prøvd luxushair sine tapeextensions før, og det er superbra! men når jeg dusjet ble jo de fleste tapene visenes, så det er kanskje noe du bør tenke på før du hopper i bassenget, hehe! men kos deg masse 😀

    4. wow, fantastiske bilder!
      jeg har og en drøm om å reise verden rundt:) håper jeg kan det engang! det er så mye jeg vil oppleve! bare penger som ikke strekker til enda..

    5. Tape-extensions løsner fort hvis de blir utsatt for varme og fuktighet samtidig, det skjedde med mine fra Luxushair iallefall:/ Er nok mer safe med microringer på sydenferie:)
      Har du forresten kåret vinneren av konkurransen du la ut før den med håret?

    6. har netopp fått håret mitt fra luxuxhair i fargen #2 men håret mitt ble litt for lyst! hvilken hårfarge bruker du til å få samme farge som extension’et?

    7. du må ikke finne på å ha tapeekstensions i syden. Du vil bevare clipshåret ditt, men likevel tape på hår med masse lim og utsette håret for det? det som blir å skje er at kloret og saltvannet vil reagere med tapen, sånn at håret løsner fra tapen og den sitter igjen i håret. det vil bli et rent he****e å få ut.

    8. Jeg har tape exstation og er dødsfornøyd med det! Det ser helt naturlig ut og du kan gjøre alt med det! Ser helt ut som mitt eget hår! Og det syntes ikke i det hele tatt 🙂 Men anbefaler deg heller å gjøre det hos en frisør (det jeg gjorde). De bruker mye mindre sånne greier til å sette på håret og resultate blir mye bedre. Vis du setter på hjemme kan du fort miste hår og det blir ikke noe fint i det hele tatt! Anbefaler å gjøre det hos frisøren :)) Masse lykke til!

    9. Jeg bruker tape hår derfra! Kjempe god kvalitet på håret og det er mye bedre enn clips, pass på å ikke ha så mye hår mellom tapene da de lett splitter seg.Jeg fikk en ny rull med tape fordi jeg klaget å nå har det sittet i godt over en måned og det ser ikke ut som de har tenkt på spiltte seg på en stund 😀

    10. Har hatt tapehår fra luxushair som jeg tok ut for et par uker siden! Var kjempefornøyd, men tok ut håret på feil måte siden jeg endte opp med masse lim som satt igjen etterpå.. Holder enda på å få ut siste rest av limen, men skal definitivt bestille meg nytt når alt er ute av håret 😀

    11. alle skjønner at du skriver akkurat dette innleget for å reklamere for luxushair. vist ikke hadde du ikke fått håret gratis 🙂

    12. Neei! Du må ikke bruke tape extensions i syden! For all del! Klorvannet ødelegger teipen. Det blir flokete og ødelagt med en gang, og så må du klippe det ut…. Ikke gjør det!

    13. Jeg har hatt tape extensions i syden, å fy faen så brusete og slitt det ble! Å ikke minst sinnsykt varmt. Mye bedre å gå uten håret på stranda, å heller sett det på til kvelden 🙂

    14. Når du bader sett det opp eller flett det! For gudsskyld IKKE bad med det uten å sette det opp eller flett det! Da ber du om å ødelegge det! Har selv gjort den feilen!

    15. Lite sikkert at du ser denne kommentaren, men vil si det uansett!
      Så sykt mange av toppbloggerne blogger om trening og kosthold. Og det påvirker veldig, både positivt og negativt. For meg er det mest negativt. Så er jeg er veldig glad for at du ikke bloggere detaliert om slike ting! Bloggen din er den beste, og du fortjener virkelig den plassen du har! 🙂

    16. jeg hadde tapeextantions, da jeg skulle ta de av, satt de så godt fast, at all limen satt fast i håret… frisørene fikk det ikke av sånn som de sku, å jeg måtte klippe av veldig mye hår..

    17. blir det sånn at du skal ta det av rett etter du kommer hjem da, eller skal gå med tape-extensions til de må heises opp igjen og deretter begynne med clips? 🙂

    18. Jeg bruker tapehår fra luxushair og jeg kan med hånden på hjerte si at det er det beste håret jeg noen gang har prøvd (og jeg har prøvd masse..)
      Jeg har hatt i mitt 3 måneder nå og det er ikke antydning til slitt. Har i fargen #2 som du har, og det er silkemykt og ser utrolig sundt og naturlig ut. Anbefaler det virkelig! 😀
      Gleder meg til å se! Lover deg, du kommer til å føle deg som ny, og etter kommer clips til å være en plage.

    19. Jeg anbefaler deg å vente med tape-extensions til du komme hjem fra syden! Jeg satte på samme natten som vi dro til syden og jeg betalte 4000 kr for det. Etter 1 time i bassenget ble håret til et eneste stort kråkereir. Jeg brukte utrolig mange timer på badet med alle mulige typer balsam og oljer og kammer jeg kunne finne! Ingenting fungerte, så jeg måtte dra til frisøren å få det av. Han brukte hårføner til å smelte limet, noe som gjorde helt sinnsykt vondt i hodebunnen! Håret kunne heller ikke reddes, måtte bare kaste det! 4000 kr rett i dass.. Jeg angrer som en gris på at jeg ofret 4000 kr på å være fin i syden, når alt måtte kastes uansett.
      Det er selvfølgelig noe annet hvis du ikke har tenkt å bade med håret under vann, men jeg tror det vil bli skadet av solen uansett. Det beste er nok å kjøpe seg en billig hestehale å bade med, og heller bruke litt tid på å feste clips når du skal ut på kveldene 🙂 Så kan du feste tape når du kommer hjem..

    20. Jeg har prøvd tape extensions og det er ikke sunt for ditt ekte hår! Når man tar det ut mister man mye av sitt eget hår på grunn av tapen! :s du burde prøve permanente extensions, det er deg som funker best og sliter minst på håret. Da mener jeg keratin extensions. Man burde heller ikke bade med tape extensions…

    21. Wææ! Så gøy at du skal til syden med typen din, det blir sikkert utrolig koselig! Menmen blir spendende med clip on då, blir sikkert fint det og 😉

    22. Kristin: hvordan kan du si at tape er mye værre en keratin? Keratin finnes nesten ikke i en moderne salong lengre, fordi det skader håret så utrolig mye. har du typisk nordisk hår og det ikke er satt på helt 110% ordentlig kan du banne på at du ender opp med mer enn en skallet flekk i hodebunnen. tape er det mest skånsomme etter clips, da man legger to taper med litt av ditt eget hår i mellom som en “sandwich”, derfor er det mer skånsomt. har selv hatt keratin en gang, å lider enda av tynt hår da jeg mistet MASSE, men har også brukt tape de siste 3 årene av og på, å ingen skade skjedd. Man burde generelt ikke bade med ekstensions.

    23. Jeg elsker tape extensions! Så digg å slippe klipse av og på hver dag! Og deilig å kunne gjøre alt med det! 🙂 Bare veldig greit å såve med flette så det ikke blir en stor floke om natta!

    24. Jeg hadde tape – extensions som jeg satt på hos Hendrix hair og betalte over 10000 kr for. Badet i klor en gang, hele håret ble en eneste stor tave og tapene løsnet. Du kommer til å slite no skikkelig der nede hvis du setter tape – extensions i før du reiser. Det vil mildt sagt se helt jævlig ut.

    25. Anbefaler tape-extensions på det sterkeste, ser naturlig ut og holder seg sykt bra. Men frisøren min anbefalte ikke å bade i verken saltvann eller klorvann da det kan slite håret ut. Hun anbefalte å sette håret opp isåfall eller å vaske håret med en gang etterpå. Tapen kan bli svakere av det også 🙂 Lykke til!

    26. Hva fikk deg til å bytte til luxushair fra butterfly? Du skrev jo at butterfly var så syyykt bra før, det beste du hadde prøvd…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg