dobbelhake and i know it

Etter min mening kommer det aldri til å bli direkte gøy å se seg selv på tv, selv om jeg følte det gikk helt greit i dag. Når man er så selvkritisk som meg så ble jeg plutselig oppmerksom på en dobbelhake jeg ikke visste var der, kråkenesa mi som jeg trodde var litt mindre, rare lepper som jeg egentlig trodde var sexy, skeiv løsvipp (den var jeg klar over, men faen heller) , rart hår som kunne ha trengt en god runde med hårbørsten, og at jeg kanskje bør gå ned noen kilo eller fem, femten eller femhundre- alt dette på 10 minutter! Glad jeg ikke er kjendis, virkelig. . Men så tenkte jeg bare ” okei, jeg har dobbelhake – life goes on” og deer ble jeg litt smartere i dag!
Del 2 av reportasjen kommer på tv 2 i morgen til ca samme tid, men jeg kommer mer tilbake til det! Noen som så på?

WOHO BLOGGEN MIN PÅ TV, HEIS FLAGGET FOLKENS!! FINN FRAM BUNADEN!! GÅ I TOG!! TRE GANGER HURRA! 


Etter det lå jeg på gulvet en stund å deppa litt, fant fram fuktighetskremen..

Men orket ikke engang ta den på. . Haha, sløvhet! Men, så kom jeg på at det finnes faktisk folk som har det verre enn meg, spesielt nå ved juletider tenker jeg masse på de som er ensom og alene på julaften. Jeg leste at en enke hadde lagt ut annonnse i aftenposten hvor hun var villig til å betale godt for å ikke være ensom på julaften. Jeg fikk direkte vondt i hjertet av å lese det, det finnes så mange der ute som tilbringer jula ensom! Det er forferdelig. . Huff, skulle ønske jeg kunne gjort mye mer for samfunnet på slike områder!

Haha, ligger bare å holder fuktighetskremen i hånda liksom. . 

Nå skal jeg henge litt med Amanda, Lisa og Emil! Blog to you later ♥ 

177 kommentarer
    1. Du er en skam! Direkte kvalmende, bloggleserne dine skulle bare vist hvordan du egentlig her som person. Du er ille på bloggen, men enda værre hjemme. Foreldrene dine må jo være blåste som ikke har tatt tak i deg…. fysj

    2. Ååh, Sophie. Du er ei nydelig jente, og jeg vet ikke hvor mange ganger jeg må si det her. Jeg er langt fra perfekt, jeg har styggere nese enn deg, større dobbelthake enn deg og kunne aldri lagt ut et sånt bilde som det nederste.det har jeg ikke selvtillit til, rett og slett. Du har også lov til å være usikker, selvfølgelig, men hvordan tror du vi andre føler oss? Du klager på ting som ingen andre ser, mens vi har skavanker som er synlig fra månen. Vær så snill, vær mere fornøyd. Utrolig mange jenter ville ha drept for å være deg, ha kroppen og utseendet ditt, og du klager? Siden du er såpass kjent i norge, kan det faktisk hjelpe andre om du er mere fornøyd. Mye mulig innlegget er ironisk, men det bare fikk meg til å tenke over det her.

    3. Sophie! Du er perfekt sånn som du er! Hvis du i det hele tatt leser denne kommentaren ville jeg bare si at du er et forbilde! Jeg har lest bloggen din lenge nå og har funnet ut at du ikke er den alle dømmer deg etter:) stay strong!

    4. hærregud! Blir sjokkert over alle de stygge kommentarene du får her på bloggen. Skam dere folkens, sophie er en helt normal person som lever sitt eget liv. Det skal hun få låv til, hun skal få se ut som hun vil og veie akkurat det hun vil. Spar både hun og alle oss andre for alle de unødvendige kommentarene;)

    5. du er nydelig! alle er selvkritisk! du ser fantastisk ut, men du ser det ikke selv. dobbel har alle i bland uansett hvor tynn man er. og ser man seg selv på video og tv ser man alle feilene, isteden for helheten. du er kjempefin akkurat som du er!

    6. Synes du ser perfekt ut, jeg! Du har kjempefin kropp, fint, og smittende smil og lyser opp dagen til andre ! 🙂 fortsett slik! <3

    7. Jeg håper du så hvor stygge leppene dine ser ut.. De ser ikke så ille ut på bilder, men Gud.. Ble lei meg på dine vegne når jeg så deg på tv.. Slutt med restylan

    8. Du var superfin, Sophie! Bare ikke ta med fyll i leppene, var mye finere før.. Du som hr tykke lepper naturlig og! Og uten extensions ser du så vakker ut:) da blir det ikke 2 much på en måte..

    9. Uff da er du ute etter sympati kommentarer IGJEN? Æ ble DIREKTE flau på dine vegne. Extra flaut var det da program vertene gjorde narr av deg hehehe

    10. jeg så det på tv2.no i stedet, siden surret med tiden! Men tror ikke det var hele siden det varte bare i 7min! Men skal følge med i morgen 🙂 Du er perfekt som du er Sophiee

    11. Vær så snill å slutt å klage på deg selv, andre har det mye verre en deg, og er kanskje overvektige, og når du sier du trenger å gå ned i vekt og egentlig er du er kjempe tynn, tro hvordan andre som er litt tykkere en deg føler seg da. jo de føler ett press til å bli tynnere!
      Å slutt å klage på den dær jævla dobbelt haka di som ikke finnes.
      Kanskje du mente dette som en tull, men helt seriøst. Slutt å klage på alt! andre tar det ikke som en tull.
      Dette var ikke frekt ment, men skjerp deg.

    12. man så dritgodt på tven at du alltid klipper extensionet når du sier du har “naturlig” hår. håret ditt er jo nesten guttekort naturlig jo!

    13. jeg så det! 🙂
      morsomt å se deg på tv’en også! du er utrolig nydelig!
      elsker leppene dine forresten!

    14. seriøst, du ødla selvtillitten min nå.. du har alltid kalgd over å være undervektig og lav, og nå når du spiser mer enn du pleier (som bare er bra for deg, du ser friskere ut), kommer du med at du måslanke deg 5-15 kilo. Tenk over hvordan det påvirker leserene dine. Jeg er jo selv 15, og jeg skulle dødd for din kropp, og det er derfor jeg trener meg ihjel minst 5-6 ganger i uka, for å gå ned i vekt og bli mer fornøyd med meg selv, og det virkelig knuser hele selvtillitten min når så ”små” (ikke alder, men kroppsmessig) jenter som deg kommer med at de må slanke seg.. Er ikke rart media er fucka i dag, og presset på å være tynn og deilig er så stort. Er skammelig.. Du er nydelig Sophie Elise, ikke la at du har en dårlig periode gå utover selvtillitten til leserene dine, er så mange ute der som sliter med spiseforstyrrelser osv, vi trenger ikke flere..Sier det igjen, du har en nydelig kropp og et nydelig ansikt, skulle ønske du kunne se det!

    15. Jeg så på det.. eller så mye jeg rakk før mamma maste om at det var middag og at jeg måtte skru av tv’en. Og helt ærlig – jeg syns ikke du har dobbelthake. Nå vet vel kanskje du det litt bedre enn jeg, men om du har det, så skal du vite at du ikke er den eneste. Ganske sikker på at jeg sitter med dobbelthake nå, med tanke på at jeg ligger i sofan med beina på bordet og hodet vendt rett ned mot pc-skjermen. Synet av folk som sitter på pc/mobil er seriøst noe av det morsomte jeg har sett, for greia er at de ikke aaaaner hvordan de ser ut og ikke bryr seg heller, men det ser bare helt latterlig ut. Slappfisk-tryne, dobbelthake, blått lys opp i ansiktet så man ser ut som et rart monster ellerno, jeg må bare le. Det er ike for å gjøre narr av noen altså, for jeg må innrømme at jeg sitter sånn selv akkurat nå. Hahaha <3

    16. du er mye penere på bilder enn i virkeligheten.. iallefall det vi fikk sett av deg på tv. Der så du egentlig ganske ustelt ut :S

    17. Har fulgt med på bloggen din en god stund nå<3 du har ingen grunn til å kritisere kroppen din. Du er kjempe pen og et forbilde!

    18. Ingen er perfekte. Og så lenge du er fornøyd med deg selv er vel det det beste! Alle har dobbelthake, alle er rare på håret inneimellom, alle har rare lepper innimellom osv… Men uansett so what? Alle er fine som man er hvis man er fornøyd med seg selv! Stå på, Sophie! Drit i haterne, de er et lavmål for seg selv..

    19. Jeg så deg, ble egentlig litt skuffet. Trodde du så bedre ut enn dette, men du er bare helt vanlig som alle andre. har jo egentlig ikke noe å si da 🙂

    20. Jeg er fast leser av bloggen din i nesten to års tid og liker bloggen din godt. Jeg pleier sjeldent å legge igjen slemme kommentarer, men nå blir jeg litt provosert.
      Faktisk så blir jeg ganske irriter når du skriver alt dette negative om kroppen og utseende ditt (i dette innlegget) og legger igjen et lettkledd bilde av deg selv. Det virker som du er klar over at du er ganske tynn og når du skriver at du har dobbelthake og burde gå ned mange kilo blir det for dumt.

    21. har sett deg i virkeligheten, du ser faktisk utrolig bra ut på tv i forhold til i virkeligheten. Bildene dine er jo noe helt sykt, der er du så utrolig pen, utrolig fotogen er du! På TV så du veldig annerledes ut, og i hvert fall i virkeligheten.

    22. Synest du klarte deg bra! Utrolig uproffesjonelt av han stian å etterligne deg rett etterpå ved å le og lage duckface..de skal liksom være programledere. Liker ikke “ettermiddag” lengre!

    23. Sophie, herregud, du er jo perfekt? Jeg skjønner ikke at du kan gå ut på bloggen din å si sånne ting når du sier at du elsker leserne dine? Du burde jo skjønne at folk som faktisk har litt rar nese eller de som har litt mere fett enn dere barbier, blir utrooolig lei seg? Du sårer leserne dine!
      Også når jeg leste det med den gamle kona som betalte folk for å ikke være alene på julaften: herregud som jeg gråt inne i meg. Forferdelig at folk opplever sånne ting 🙁 jeg syntes skikkelig synd på alle og jeg syntes det er bra du også det. Noen ganger tror jeg du er helt uten samvittighet.

    24. Jeg så på og jeg synes du fremsto som en kjempesøt jente 🙂 Kanskje litt smånervøs med det første, men hvem er ikke det når man har kamera klistret i tryne? Jeg synes du gjorde det bra, og håper jeg får tiden til å se på deg i morgen også! 🙂

    25. I Haugesund har vi en plass der vi serverer julemiddag til de som er alene på julaften, da kan de komme og spise mat og snakke med de som vil servere, og det er helt gratis for dem ! det skal jeg gjøre på julaften med god sammvitighet 🙂

    26. jeg fikk ikke sett den, men vil gjerne se den! kan du legge ut en link eller noe sånt på bloggen så jeg vet hvor jeg kan finne den? 😀

    27. du har utrolig fin kropp! har du noen tips til å få sånn kropp bare ved å trene hjemme? isåfall, kan du lage ett innlegg om det? 😀

    28. Heh, du ligner veldig på Heid Alexandra Olsen, det samme runde fyldige ansiktet. Du har lurt oss med bildene dine på bloggen, for det er jo ikke sånn du ser ut i virkeligheten jo. TV lyver ikke.

    29. Skjønner ikke at du ikke liker kroppen din, og deg selv! Du har en helt nydelig kropp, og ikke minst personlighet! Nå kjenner jeg jo ikke deg personlig, men ifølge bloggen din, som er super og får meg i humør når jeg er nedenfor.. er du en herlig jente!
      Du er Nydelig Sophie, og jeg elsker bloggen din!

    30. Må si meg litt enig i de som ikke liker at du klager på kroppen din, det med slanking. Men så er ikke vi i hodet ditt heller, egne “feil” ser man som regel best selv.
      Men det var veldig artig å se på i dag! Synes du er veldig tøff 🙂 får helt vondt i meg av å lese alle de stygge kommentarene, men bare husk på at du legger mer merke til sånne småting selv. Jeg så ingenting galt 🙂 stå på!

    31. Du er skikkelig pen,synes ikke det er noe galt med deg. Og dobbelhaka di synes ikke i det hele tatt,du har ikke heter det !

    32. Hei! Duu jeg skulle gjerne fått se det på tv.. men glemte det helt av! Hvis du får det til, vær så snill legg ut på bloggen eller noe? :/

    33. det finnes masse ting du kan gjøre for å hjelpe de som ikke har det like godt i julen. Sjekk ut rødekors og frelsesarmeen så finner du nok noe der..om du virkelig er keen:)

    34. Syns du var kjempe fin på tv’n jeg 🙂 Tenkte med en gang at du var like fin i virkeligheten som på bilder. Nydelig hud har du også. Så skjønner ikke hvorfor du kommer med sånt negativt tull.. Det eneste negative jeg kan komme med er at du skulle klipt håre litt kortere, syns det ser så unatutlig ut med sååå langt hår. Men det er kanskje det som er tingen?! 🙂 Gleder meg til del 2 i morgen 🙂

    35. Syns du var veldig fin på tven jeg!
      Spennende å endelig høre en stemme til ansiktet, og det var kult!
      Du høres veldig intelligent ut, og du er utrolig vakker 🙂
      Stikk gjerne innom bloggen min :))

    36. Jeg gikk glipp av det… Har planet om å se del 2 i morgen, men jeg har kjempe lyst til å få sett del 1 også! Er det noen muligheter for at du kunne lagt ut link til hvor eg eventuelt kunne fått sett det på nettet? Vil også bare si at jeg elsker bloggen din og deg! Du inspirerer meg SÅÅ mye du skulle bare vist! Du er bare verdens peneste, du <3 🙂

    37. Du er heldig med bildene dine iallfall! Veldig fotogen 🙂 Ser jo helt annerledes ut i virkeligheten…

    38. Man kan se det på ettermiddagen på tv2 sumo, men det koster penger folkens.
      Synes foresten du ser HELT anderledes ut på tv enn på bildene dine. På tv ser du normal du, og på bilder ser du perfekt bimbo ut. Så hei, fotoredigering, det ser man tydelig. Men for all del du er pen jente og jeg så ingen dobbelthake! 🙂

    39. Jeg så deg tilfeldigvis på Tv.. og er ikke ute etter å slenge dritt til deg i det hele tatt. Men du virket veldig sjenert og avvisende, litt overlegen og usikker. Så ser du jo bare helt annerledes ut også enn på bildene. Menmen, var morro å se deg:)

    40. Wow, blei skikkelig sjokka, du ligner ikke overhode på bildene her og på Tv. o.O Du fremstiller deg nok litt mere som perfekt over bloggen ja, I don’t blame you. Men godt å vite at du egentlig ikke er så mye mere spesiell enn noen av oss andre, hehe. 🙂

    41. DRIT i kommentarene. Fy faen blir satt ut. Egentlig blir jeg irritert når folk som kritiserer blir kalt misunnelige, for det er ikke alltid tilfellet. Men i dette tilfellet tror jeg det er det. Leserne som døøør etter å finne feil på deg, nå kan de skrive at “hei! du ser anerledes ut live, derfor er du ikke så pen likevel”. Det er jo gullsjansen deres til å fortelle deg at du ikke er så bra som du tror.
      Håper du ser dette selv, Sophie, og at de IKKE HAR RETT. Du er nydelig, har en sykt digg rumpe! Go sprettrumpe! Hehe 😀 Tenk at disse stygge kommentarene bare handler om at folk liker å fortelle deg at “du ikke er så pen som du tror”. Selvsikkerhet i lille Norge er ikke helt godtatt virker det som.
      Klem!

    42. Tja.. vil ikke si at det har noe til usikkerheten å gjøre med folk som sier at du su annerledes ut på tv.. at du så normal ut. Kan ikke helt se hvorfor det skulle være noe sjalusi i det? Selv synes jeg du så helt annerledes ut på tv.. som en vanlig jente 🙂

    43. Slapp av Sophie. Selv om du nå har forstått at du ikke er så pen som du trodde og som du har lurt leserne dine til å tro, så er du fortsatt søt, selv om du bare er alminnelig som de fleste leserne dine. Du kan være glad det er slik, for normalt pene mennesker er de som er mest fornøyde med livet sitt av alle, det er de som ler sist og best. Ikke folk som er overdrevent pene. De må bare prestere og prestere til de er utmattede av seg selv og sin perfeksjonisme. 🙂

    44. Sophie.
      Nesten alle jeg kjenner har dobbelthake, og de er ikke overvektige eller stygge. Akkurat som deg! Du er ikke stygg eller overvektig. Du trenger virkelig ikke gå ned i vekt.
      Og nesa di er som den er, hvem er det som har bestemt at neser må være små og korte? Du har ikke akkurat en stor nese men om du hadde hatt det så, greit? Hvem bryr seg,virkelig. Ingen av leserens dine bryr seg virkelig om nesa di. Du får flere hundre tusen kommentarer om hvor perfekt du er og hvor mange som ville gitt alt for og se ut som deg ( inkludert meg) og de bryr seg ikke om en nese og en dobbelthake. Om du ikke liker leppene dine nå så bare vent noen måneder til restylanen er blir borte og se i speilet igjen om du faktisk liker leppene dine naturlig( som mange gjør)DU ER DEN DU ER OG SER UT SOM DU GJØR OG DET ER PERFEKT.

    45. Jeg ble litt skuffet da jeg så deg på tv egentlig.. Jeg har alltid elsket bloggen din og trodd at du var en utrolig genial og smart jente, du sa at vi får se den virkelige deg på det programmet, men hvis det var den virkelige deg var du ikke noe lik slik jeg trodde du var… Du fremstår mye smartere og søtere på bloggen, men i går virket du egentlig bare litt overlegen, så tror du ikke helt viste den beste siden din, for vet at du har mere å by på enn det. Og vær så smil: slutt å klag over hårfargen din! Faen så irriterende det er 😛 finnes værre ting 🙁 håper neste sending blir bedre 🙂

    46. Selvkrisk? Meg i ræva. Din lille idiot, du legger ikke ut bilder av deg selv ” naken ” også sier du er selvkritisk? Blir kvalm av å lese bloggen din. Jeg er voksen nok til å ikke engang ta det nært hva du skriver, altså det ødelegger ikke min selvtillit. Den blir bedre av å lese hvor idiotisk du er. Men tenk på alle de ” små ” jentene som er missofornøyd med seg selv? Så skal du? Din barbie dukke. Du er fornøyd, du tror du er PERFEKT. Du vil bare ha det gnidd inn med teskje hele forbanna tiden. Før var du fin. Men desverre så går ikke sminken gjennom tryne og inn på innsiden din. Du er stygg, ja du er stygg.

    47. Ahahah, åherregud. Jeg ler så hardt. Den selvironien og sarkasmen som dette innlegget er gjennomsyret av får meg til å le så tårene triller. Ikke frekt ment, men jeg visste ikke at du hadde humor. Du er jo liksom “barbie”, men dette, åh.. Fortsett slik!

    48. Begge opptakene ligger på sumo 🙂 Heter Ettermiddag… leppene dine er forferdelig stygg 🙁 uff… håper du ser det selv 😛

    49. Fy faen Sophie!! Du må minst gå ned 8 kilo, du er jo sykt feit. Skjønner ikke at du tørr å vise deg blandt folk.
      Skjerp deg

    50. Jeg har lest bloggen din hver dag i flere mnd nå og aldri lest kommentarene før nå. Jeg er sjokkert over hvor slemme folk er mot deg! Til og med flere av de innleggene som i utgangspunktet skal være snille har en slem undertone i seg. Jeg synes ikke det er rart i hele tatt at du blir selvkritisk så stygge kommentarer du får. Hadde jeg vært på din alder hadde jeg garantert funnet feil ved meg selv, selv om de egentlig ikke finnes.

    51. Haha gå ned i vekt, å du kommer til å se ut som om du er syk. Men det er det du vil, så horfor ikke bare si det!!

    52. Hviss du syns du e så jævlig feit da, koffer i faen legg du ut hall nakene bilda av dæ sjøl da? Gjør jo itj d viss du syns du e feit vettu… Feita!

    53. Haha, liker at de folkene du var med tv, stresser med å holde seg for ikke å le av deg..xD du var akkurat slik jeg så for meg at du var, overfladisk (du gadd jo ikke å se på hun som hilset på deg en gang, blant annet), teit , og uten noe sjarme!:P

    54. jaja, life goes on. Fortsett å være den du er og den du liker å være. Så får alle bare mene det de vil.
      😀

    55. Du ser myyye bedre ut på bilder, enn på tv! Ble veldig overraska, trodde du var penere enn det, i virkeligheten… Prøv også å huske på at det finnes en verden der ute, det er ikke bare Sophie Elise som finnes:)

    56. Skjerp deg.. Du vet godt at ingenting av det du skriver her er sant. Skjerp deg.. Hadde du virkelig sett slik på deg selv hadde du aldri lagt ut selvsikre bilder av deg selv.

    57. Dårlig forbilde, horete, stygg (med sminke og diverse “fiksninger”)uhyggelig, blæ! likte deg før, men ikke nå lenger…. tynne folk som kaller seg feit er det samme som a si at hele verden er feit!!! Du er direkte slem!!!!

    58. hahaha, du så jo ut som titten tei på tv! herregud den nesa di stakk jo en meter opp i lufta :p Så ingen store pupper heller. Helt anderledes i virkeligheten enn på bilder. Skjønner ikke at du ikke skammer deg å at du tør å lage en så falsk fasade som denne bloggen. stakkars jente….

    59. Jeg så på i går!:) jeg fikk et Enda bedre syn på deg etter det
      Programmet, du er en pen jente! Elsker stilen din og alt! Har lest bloggen din i over et halvt år og elsker den fortsatt! Ikke hør på de som kommenterer stygge ting, de er bare misunnelige ! Håper du fortsetter Å blogge lenge!:)))

    60. selvtilliten deres må være ganske knekt allerede hvis et par bilder får dere til å føle dere dårlig

    61. Nesa di var jo LITEN på filmen da!! Da man så deg fra siden så man jo at den er liten.
      Alle unge folk har litt ekstra fett i ansiktet. Du kommer til å vokse det av deg og når den tid kommer vil du savne fylden…

    62. Hvis du syns du er feit så kan du vel begynne å trene litt mer, da? Ikke lag et problem ut av noe som kan fikses.

    63. Så på det i går ja! Og jeg digger deg! Men jeg blir nesten litt sur,når du som er så tynn og så perfekt,klager over vekta di og vil gå ned i vekt? Du er jo helt perfekt,og når du sier det føler jeg at jeg må gå veldig mye ned i vekt,jeg er ikke i nærheten av deg engang…..

    64. Jeg hadde ikke kommet til å kjent deg igjen på gata. Du ser helt forskjellig ut i virkeligheten! (På tide å slutte å redigere bilder (og roe ned make-up’en)…)
      Og hva har du gjort med leppene dine? Ser litt snodig ut… På tide å vokse opp tror jeg. Vær deg selv, naturlig, uten alt det dillet…
      Og hvor er dobbelthaken?! Og hvor er de 15-kiloene du skal ta av? Hvor er “kråke-nesen” din?
      Nei vett’u hva. Det du babler om er bare fjas… Voks opp jente!

    65. Det jeg mente var ikke at de er sjalu på utseendet hennes i denne sammenheng. Jeg tenkte mer på at Sophie er kjent, rik og har selvtillit. Og nå så det veldig ut som at folk som misliker henne hadde en sjanse til å fortelle henne at hun ser annerledes ut. Kanskje ikke sjalusi nei, men et eller annet spesielt behov for å trykke en vellyket person ned… Ser ikke hvorfor noen skulle trykket henne ned på den måten, annet en at de får en glede ut av å fortelle en vellyket person at “oi du er ikke så bra likevel”.

    66. Og jeg siktet til de som sa hun ikke er like pen i virkeligheten, og kommenterte nesen og leppene hennes. Altså de stygge kommentarene.

    67. Ærlig talt.. Gi deg med den sutringen, du burde tenke på alle overvektige osv som leser dette, helt sikker på at de får en tåre i øynekroken. Tenk på de! Du ser ut som ei flis kjøre deg

    68. Det er så sinnskyt slemt mot alle andre jenter der ute at du skriver som du gjør. “Haters gonna hate” tenker du sikkert du når du ser dette, men snakk om å ha lite sympati og ydmykhet. Du er ingen verdig blogger. Vi skal være forbilder, ikke mennesker som får folk til å få dårlig selvtillit. Håper du tar til deg kommentarer, fordi du har mye, mye å lære om folkeskikk, og “livets skole” som det ser ut som at du går på, holder rett og slett ikke!

    69. Kan ikke du bare tenke at du er så heldig som får leve ett så jævla godt liv. Du må kanskje ha litt respekt til de som har dårlig selvtillit og litt overvektig, du får være glad for at du har fult av sminke for at du skal føle deg pen, penger for å få silikon i de j***a leppene dine. Du er gammel nok til å se det selv, eller er du ikke det? Husk at det er en del jenter (gutter for den del) som er på bloggen din vær dag som får lese dette. Jeg sitter her å har dårlig sanvitighet for de folka som har det litt vanskelig. Du må lære deg å bli voksen, for min del anbefaler jeg deg å slutte å skrive så mye tull, inerst inne så vet jeg at du synes deg selv er penere en alle andre, men det er sikkert bare meg.Jeg skal i vertfall slutte å lese bloggen din så det er klart!!

    70. Kjære, kjære, kjære lille jente.
      Du har et forferdelig stort ego. Unge jenter i hele Norge leser bloggen din, de ser opp til deg. Du har fått muligheten til å eksponere deg på fjernsyn, radio og aviser. Du en av få heldige som får sjansen til å formidle noe i sosiale medier pga den du er og bloggen din. Det som er synd er at du gjør det her til utseendefiksering så til de grader. Ingen, jeg gjentar ingen er perfekte. Men å poengtere alle dine feil på bloggen, klage på småting kun DU ser og deretter poste ett bilde av kroppen din er så inni granskauen provoserende! Det handler ikke om sjalusi, kritikk eller nedlatende ord om deg som person, men om å sette ting i perspektiv å tenke litt lenger enn de falske øyenvippene dine. Verden er så mye mer enn å se ut som en barbie, det er det du har inni i hodet og hjertet ditt som er viktig. Du mister respekt ved å fremstille deg selv sånn.

    71. å BUHU. Slutt med grininga, og begynn å tren skikkelig hvis du føler deg så tjukk. Ingenting kommer av seg selv

    72. Syns du var kjempe skjønn på tv jeg! 😉
      men du var ganske forandret der iforhold til bildene du legger ut på bloggen, men Sophie var du ihvertfall 😀

    73. Det nye designet ditt, funker ikke på apple eeller nettbrett….
      Forresten horfor beruker du sånne bilder i headeren, srry men bilde er litt grusomt :p

    74. Må nesten beklage, men du har ingen dobbelhake. Du er alt for selvkritisk. Og ikke trenger du å gå ned noen kilo heller, herligheten. Ikke bry deg.

    75. Hadde jeg vært deg hadde jeg slettet denne bloggen for lenge siden, for dette er flaut. Synes du framstår som en god person de gangene du skriver om “hjertesakene” dine, men når jeg ser videoblogger av deg og andre innlegg, blir jeg rett og slett lei meg. Og da jeg så deg på tv igår og etterpå leste dette innlegget, ble jeg sjokkert. Skjerp deg

    76. Herlighet, ro ned litt med kommentarene folkens. JA, det var en OVERRASKELSE at hun så helt annerledes ut på tv enn på bloggen. Men so what? Hun kan ikke noe for at hun er stygg!

    77. hei. unnskyld meg her, men er du stokke dum? du er ei jenta på 17-18år, kler deg som en barbi dukke og alt! du har drømmekroppen og utsende på plass. men er det virkelig alt det handler om før deg? Her i fra så har jeg fått et dårlig syn på deg!
      jeg er en jente på 15år, har litt mage, dobbelhake, feite lår. jeg tenker ikke på den der dobbelhaka mi som JEG har, men derimot du som ikke har ei påstår at du har! jeg blir fortvilt.
      synes du øddlegger så utrolig mye for deg selv. jeg kjenner inni meg at jeg blir rasende når jeg ser du legge ut bilder av deg lettkledd. fyfaen.
      blir så sint
      men jeg mener dette, du burde å ta å sjerpe deg, og synes du burde og skifte header. før og si det mild sakt, den ser ikke ut. sorry, men for ditt eget beste, bytt!

    78. slanker du deg nå så forsvinner du jo!!!!!!!!!!!11 hah å sindre; hun er ikke stygg.. Alle er fin ppå sin “Spesielle måte” haha

    79. Tenker du ikke på leserne? Du sprer noe som kalles dårlig selvbilde! Slanke seg? NEI! ikke du ! Det finnes folk som er overvektige og sliter med det. Som sulter seg og har spiseforstyrrelser.. Ikke tenk tanken at du er tykk! du er dødstynn! flere tusen mennesker kan bare drømme om kroppen din! Du er så syyyykt mye tynnere enn de fleste!

    80. Dere som kommenterer stygt; dere ER klar over at det sitter en person bak denne bloggen, en person som ganske sikkert går gjennom kommentarfeltet? Uansett hva man mener om seg selv er det sjelden hyggelig å få høre slike ting, og derfor bør dere tenke dere om før dere poster! Enten dere er enige med henne eller ei – det er ingenting å henge seg opp i, herlighet! Dette er en blogg, og om dere ikke liker hva som postes på den, klikk på den lille x-en øverst i hjørnet på skjermen, og vips – problem solved!

    81. ..så selvkritisk som deg. Virkelig? Du finnes jo ikke kritisk til noe annet enn utseendebasert småplukk. Og selvinnsikten er jo totalmangel! Nei herregud, jeg gleder meg til du modnes litt om en fem-års tid og skammer deg tilstrekkelig over hvor tåpelig du er i all offentlighet. Du gjør meg kvalm

    82. Du prøver virkelig og bli en Barbie, mye sminke falskt hår og uekte bilder.. Og bare klager over hvordan du ser ut hele tiden. Skriker etter oppmerksomhet er det du gjør. lol 😛

    83. Klagingklagingklaging!! Ane du kordan jenta som faktisk slit med vekt osv har det? Det her va et unødvendig innlegg. Det e jenta fra 12 år og oppåver som læs bloggen din,å det må du begynne å tenke på før du legg ut sånne ting. De “vektprobleman” dine kan du holde for dæ sjøl når du ikke har noen problema! Du fortjene verkelig ikke førsteplassen,du tenke jo ikke over at du e et forbilde for mange tenåringsjente.

    84. Nå må dere skjerpe dere.
      Selvtilliten til en person kan være like lav for en person selvom hun er tynnere eller “penere” osv.. På samme måte som at selvom noen kanskje har det værre en deg kan din smerte være like ille. Alle må slutte å sammenligne seg selv med andre. Fordi det er nemlig følelser vi snakker om nå, og betegnelsen på det kan ikke sees, men FØLES.
      Det det handler om her er at hun har dårlig selvtillit, og det er ikke det samme som å si, JEG ER FEIT, men jeg er ikke fornøyd, kanskje hun er redd for hva alle syntes, hun har tross alt flere tusen som leser og dømmer henne hver dag. Tenk det presset hun er satt under.
      Hun kan ikke bestemme sine egne følelser, dette er noe hun sliter med.
      For å sette det på spissen og få dere til å forstå: En med spiseforstyllser osv. er ikke fornøyd med seg selv, det er ikke noe galt med DERE men det er denne personen som har problemene.
      Hun kan ikke bestemme hvordan hun føler seg. Jeg forstår akuratt hvordan hun har det. Folk må slutte å sette alle i bås. Det er bare overvektige personer som har “lov” til å være ufornøyd emd seg selv.. NEI! Dette er VIRKELIGHETEN DERE! Det ER FOLK som sliter, som dere ikke kan se eller hadde trodd at hadde gjort det. Det er nettopp dette som er problemet. Våkn opp.
      Selvfølgelig er det amnge faktorer som får folk til å reagere. Men dette er hennes blogg, det er hennes meninger og hennes følelser. Okey, kanskje hun bør tenke seg litt fordi det nå er gått til et profesjonelt nivå. Noen tror kanskje hun bare tuller for oppmerksomhet fordi hun legger ut et så fint bilde etterpå. Men uansett om det hadde vært sant, så har dere INGEN rett til å være slem, fordi dere vet ALDRI, hvordan folk egentlig har det.
      Kanskje hun tok 100 bilder, ble aldri fornøyd og gråt, redd for hva folk skal syntes om det bildet. Men likevel poster et. Hvem vet? Ingen unntatt hun, SÅ SLUTT Å YTRE ALLE DERES JÆVLA MENINGER!
      Det blir ikke akuratt noe bedre for selvtillitten hennes når alt hun sier eller gjør er galt.

    85. jeg så det :)) Du har ikke noe å være flau over! Nytt design? Det var veldig fint da, men de bildene.. Er du blott glamormodell?

    86. Morsomt at du klager så mye over selvtilliten og utseende ditt når du i samme innlegg legger ut slike bilder som dette 😉 DOBBELTMORAL AS FUCK

    87. Har du redigert bildene i headeren så du ser ut som en barbie med vilje, eller er det bare sånn du ser ut?
      Synes det er FLOTT hvordan du klager over kroppen og utseendet ditt og at du ikke liker å legge ut bilder av deg selv i annahvert innlegg, når du legger ut så mange bilder av deg selv – i g-streng, du viser magen, lår, alt mulig! Hvor selvmedlidende er det mulig å bli? En som hadde syntes det om seg selv, hadde ikke lagt ut sånne bilder! Slutt å prøve å få andre til å synes synd på deg når du ikke trenger det, det er det verste som finnes.

    88. Hva har du gjort med håret ditt da? Så deg på tv nettopp, og det er jo helt flekkete bak fordi extensionsene er mye lysere enn ditt eget hår. Burde du ikke kjøpt noe som passer litt bedre til ditt eget?

    89. Klarer rett og slett ikke skrive det jeg skulle skrive. Blir bare ør i hodet av selvopptatte, slevkritiserende barbiedukker som tror de ser helt for jævelig ut, når de rett og slett bare ser ut som en barbiedukke ( barbie er jo perfekt? ) Så ta å hold kjeft, du burde være mer voksen til nå. Du tenker bra kort når du dømmer deg selv på noe så idiotisk, når det finnes 1000vis av andre som virkelig! sliter!
      Du ser langt ifra feit,stygg eller noe lignende ut! OG DET VET DU!.

    90. Altså jeg mistenker at du skriver de negative tingene om deg for at folk skal skrive positive. Om du går ned 5 eller 15 kilo nå, er du dø. Jeg er yngre enn deg og veier mere. Så slutt å syt og blogg positivt, takk.

    91. Dobbelthake in my ass. Du har ingenting å klage på, du er perfekt slank, også sier du at du vil gå ned 5 kilo. Om du hadde gjort det hadde du blitt et skjelett. Ta deg sammen og ikke skriv sånn vås, det eneste du gjør da er å knekke selvtilliten til andre. Og om dette var ment som en spøk, så tok ikke jeg det som en.

    92. Denne kommentaren kommer helt sikkert til å bli helt borte i alle de andre du får, men samma faen…
      Jeg er fast leser av bloggen din, du skriver mye bra, spennende, irriterende, provoserende and so on. Dette innlegget her var en smuuule over kanten mener nå jeg, for å skrive at du har dobbelthake og burde gå ned såppas mye og er så kritisk til deg selv (selvom du vet at ingenting av det stemmer) er utrolig teit gjort av deg. Syntes det er unødvendig med tanke på at du har modellkropp, som da vil si sprettrumpe, stramme lår, stram å fin mage, stoore pupper, og laaangt ifra dobbelthake.
      Jeg er rett og slett sjalu på kroppen din jeg, og skulle gjort hva som helst for å kunne proppe i meg alt jeg fikk øye på på butikken og ikke hadde trengt å tenke over hva jeg putta i munn! Jeg føler meg rett og slett ekkel og stygg, feit og blubbette når jeg leser dette som du skriver! Jeg er normal i kroppen min, men ja, dette fikk meg virkelig til å føle meg som en svært overvektig person. De som faktisk sliter med overvekt og leser bloggen din, sliter nok enda mer med selvbildet sitt nå tenker jeg.
      Greit nok at du sier det du gjør, for alle jenter klager på utseende sitt, men ærlig talt. Du VET selv at du har noe som kan kalles for en perfekt kropp, så ja…
      DONE!

    93. Sorry meg, men du ødelegger faktisk andre menneskers syn på seg selv? De som føler de er styggere og kraftigere enn deg, hva faen tror du de tenker? Det er vanskelig å føle at andre er bedre enn en selv, og det hjelper ihverfall ikke når folk som deg klager over kroppen sin.. Manger tenker sånn “hvis sophie er feit, hva er jeg da?” Folk får spsieforstyrrelser av sånt, sophie, det er på tide å bruke hodet litt. Du har lov å være misfornøyd, men vi som er styggere enn deg føler oss så utrolig lite verdt og rakket ned på da du er sånn ” eeeer sååå feeeit” da du veier ti kg..

    94. Du er drit pen Sophie!! Leser bloggen din og elsker den! Overse alle de stygge og tragiske kommentarene, stå på! <3

    95. Det blir bare alt for dumt å si at du burde slanke deg! Du vet godt selv at du er for tynn, så dette skrev du bare for oppmerksomhet. tenk på de som sliter seg ihjel omtrent for å slanke seg, som faktisk er overvektige. pass på hva du skriver på bloggen

    96. Haha, satt å så på TV2 med pappa da du kom på tv. Plutselig utbryter pappa: “har hun gjort noe med seg selv, noe sånn botox?” Jeg: ” ja.” Han: “haha, hun ser jo helt løyen ut!” (Løyen=merkelig)

    97. Håper for guds skyld at dette innlegget var ment med en ironisk undertone. I et innlegg lenger opp skriver du at alle må huske på at du kun er et menneske med følelser, men du vet selv godt hvordan du skal provosere leserne dine slik at de spammer ned kommentarfeltene dine med stygge ord! Når du skriver ting som omhandler utseendet ditt kan du ikke forvente annet enn at folk kommer til å kommentere- både positivt og negativt. Vil du derfor ha mindre drittslenging hadde det kanskje vært en idè å la være å framprovosere slike reaksjoner?

    98. Du vet du er pen og du kan jammen å bruke det! synes det rett og slett er tåpelig å legge ut innlegg om hvor du kritiserer ditt eget utseende… skjerp deg, trodde du var mer selvkritisk enn det…. LAVMÅL

    99. Åååh så deilig å se, du er akkurat som alle oss andre jenter!! 🙂 Finner feil på deg selv:) Wooho! Og at du skriver det på bloggen. Du kunne jo latt vær og holdt de tankene for deg selv. MEN du velger å skrive dine ord, og da blir jeg så glad 😀 Det viser at du ikke er noe annet enn et menneske, du også 😀

    100. Du så helt grusom ut! Dobbelthake, stygge lepper, stygt smil. Man så skillet mellom extensionsene og håret ditt. Du virka bitchy og du bekreftet bare horestempelet.

    101. Hei.. Du er den mest perfekte jeg noen gang har sett… Skulle ønske jeg var deg :(. Jeg veier 107 kg… Å jeg syns du er helt perfekt.. Du trenger ikke å slanke deg !!! Jeg trenger… .. Jeg blir mobbet hver eneste dag.. Folk kaller meg : stygga, feita, bolla, drep deg selv feite jævel…. :::( jeg hater meg selv… Jeg skjønner ikke hvorfor du skal slanke deg!! Du er jo helt PERFEKT. !! Fra Vigdis Mari Olga. Et navn jeg hater.. En person jeg hater… ::(

    102. Nei, vet du hva?! Nå holder det. Sitter her og sier at du skal gå ned 5, 15 eller 500 kg når du veier 45-50 kg i en alder av 17? Tenk på de overvektige som sitter og leser bloggen din, ser opp til deg. Også sitter du og skriver at du har dobbelthake? Jeg tror du vet selv at du er pen, når du legger ut slike bilder av deg selv med duckface og magebilder. Slutt og klag, det gjør ingenting bedre for deg selv eller dine leserne dine som har et ordentlig vektproblem. Tenk hvordan de må føle seg! Nå synes jeg virkelig du skal skrive et innlegg hvor du beklager for dette, eller rett og slett slette dette patetiske innlegget. Voks opp, og tenk før du handler.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg