snapchat

Nå har jeg endelig skaffet meg snapchat, igjen. Og nei, jeg er ikke en av de med android som blir helt gal fordi snapchat endelig har kommet, jeg har hatt iphone i flere år haha. . Hadde snapchat før, men gjorde den “feilen” å legge ut brukernavnet mitt her på bloggen slik at jeg fikk 384194819 bilder per dag, og fikk ikke sett bildene fra vennene mine og slikt som jeg ville. Ikke for å være slem, men dere forstår sikkert? ♥ Dere som kjenner meg kan ta kontakt om dere er desperate etter å snappe litt, haha! (egentlig er det jeg som er desperat her) Om du har snapchat kan du godt skrive den her, så snapper jeg et par “heldige” av dere!

Har på meg lue nå her hjemme fordi jeg fryser på HODET av alle steder. Er sykt varm, men akkurat i hodebunnen er jeg iskald. Vet forresten at bloggingen har vært kjedelig i det siste, med dårlige bilder osv men har litt lite motivasjon siden jeg har så lyst på ny linse til kameraet. Skulle egentlig kjøpe det både i går og i dag, men jeg tenker å ønske meg det til bursdag / jul istedenfor. Har ingenting å ønske meg ellers, så jeg får helt enkelt vente! Men senere i dag kommer det et innlegg med litt meninger, det liker dere jo. Snakkes senere!


850 kommentarer

Siste innlegg