I love you

I går var vi på et show som heter “we love the 90s” og for å si det sånn – i DON’T love the 90s! Eller, jeg gjør vel egentlig det, men ikke muskken haha. Ble smågal i hodet etter en liten halvtime og når noen presterte å spy rett over meg og jeg ble lugget i håret tenkte jeg at det var best å dra. Dro videre til et vors før jeg etterhvert havnet tilbake på hotellet igjen, og så ut igjen, og NÅ har jeg kommet tilbake til hotellet. Sliten. .

Er utrolig sliten nå og hotellet ser helt jævlig ut, må sjekke ut klokken 12 og jeg begynner nesten å grine ved tanken på å komme hjem til mamma igjen haha, det blir sååå godt ♥ Kjære harstad, I LOVE YOU! Tro det eller ei men jeg setter utrolig pris på hjembyen min når jeg har vært borte to helger på rad, savner venninne mine, hunden min og rommet mitt. . Nå skal det mest sansynlig bli mange helger hjemme framover! 

64 kommentarer
    1. Hvis du hater hu så mye, synes jeg det er litt rart at du i det hele tatt går inn på bloggen hennes, hahaha

    2. når du skriver “I love you” og legger ut et bilde med deg og en gutt der ansiktet er sensurert med et hjerte, så sier det seg selv at du håper at alle skal tro at du la ut et innlegg om din nye kjæreste…
      er litt morsomt så mye du overdriver i overskriftene dine for å få flere klikk 😉

    3. Som det står i teksten så skriver ho I love you til Harstad og ikke til en gutt 🙂 lurt å lese først

    4. Slutt å kritisere henne. Hun får like mange klikk på bloggen sin uansett om overskriften hadde vært kjedelig og mainstream. Og det hun har sagt om Harstad gir ganske grei mening hvis du tenker deg om, hun liker ikke selve byen og de tilbudene de har (sett under ett), men hun liker folkene som bor der og det hun forbinder med å være hjemmme i Harstad. Slutt å hate. Dere er bare jealous.

    5. Jeg vil bare si noe som driter ut alle haters! av og kalle sofie hore og støgg er fullstendig feil,hore er og gå og selge seg på gata og blir betalt for og pule gutter. støgg er når en person er skikkelig støgg mot en annen eller ikke er noe pen! så dere driter dere så jævlig ut :D! bra sofie har så rba selvtillit <3
      glad i deg sofie!!

    6. Hei du! Kom over dette innlegget her: http://sophieelise.blogg.no/1318536199_dette_er_s_sykt_bra.html
      Nederst skrev du dette:
      “Og dere som reagerte på at jeg ville ha canadagoose som er laget av “pels” bør skjekke fakta! Så vidt jeg vet er det laget av gåsefjær/dun(pels?) og av frie coyateulver der av canada GOOSE, gåsene blir drept uansett og laget mat av under jaktsesongen. I tillegg er canada goose en STOR støttespiller når det kommer til polforskning, som er til stor nytte for isbjørner. Dere kan ikke sitte å stappe i dere mcdonalds og synes DET er rett, mens alt annet blir feil:-) Jeg kan ta direkte sitat fra nettsiden deres ; “Canada Goose does not buy fur from farms of any sort , ever.” Ikke kom her å kall meg dyreplager når jeg ikke spiser kylling på grunn av måten industrien her er, og heller ikke bruker dyretestet sminke”
      Og jeg lurer på, hva mener du om det nå? Hva syntes du om å kjøpe Canada Goose, eller andre merker som Svea og sånn nå?

    7. hvem er den gutten?
      kan du ha spørsmålsrunde?
      er du på gang med noen, eller har kjæreste?
      svar da din tosk

    8. hvorfor sensurerer du annsiktet til han gutten? Alle har sett bildene på instagram uansett, så er ikkeno vits å prøve å sjule at du driver på med en fra Bodø

    9. Du kunne vært utenpå “lek”. Du ser ut som om du konstant er kåt og hypp på kølle. Vil du bli glamourmodell når du blir eldre? Sjukt opplegg

    10. Når noe sånt sjer (at noen lugger, spyr osv på deg) skjønner jeg ikke at du takler. Du er utrolig sterk! Anmeld slikt neste gang!

    11. til alle dere som sier at det er 18+ på “We love the 90’s”, er dere dumme eller? Hu har jo fakelegg og kommer inn over alt

    12. Var du i Bodø i helgen? ;oo
      Hvor var du ute?? Var også ute men så deg ikke :// er stor fan og skulle virkelig ønsket at jeg hadde møtt på deg 🙂

    13. ÅÅÅ!! DU ER SÅ UTROLIG VAKKER!! fin brunfarge og kropp, killer kropp… og håret ditt<3<33< Perfekta!!!

    14. Utrolig trist og dumt at vi lever i en verden hvor folk fokuserer mere på at kritisere folk end at komplimenterer på de gode sider. Vi ved allesammen at vi klær os som det vi bedst kan lide og det er også fint – derfor vil vi alle klæde os og se ud forskelligt. Hvad er problemet i at gå op i sit udseende? Alle er smukke på hver deres måde – men hvad der ikke er smukt er når folk har så dårligt selvtillid at de føler behov for at række ned på andre. Hvad jeg ikke forstår er hvorfor folk ikke får det dårligt når de skriver en styg kommentar til en anden.. føles det virkelig så godt at vide at du så er en ond og slem person? Ja en ting jeg ved bedst er at behandle andre som man selv vil behandles.. og hvis man ikke bryder sig om hvad man ser så luk øjnene og gå din vej. Lad være med at række andre ned bare fordi du har et problem.
      Sophie, du er smuk på din unikke måde og vær stolt af det, og til jer som har hate: Fokuser på at elsk jer selv i stedet for at hade andre.. er sikker på at jeres liv og humør vil blive meget bedre 😉

    15. folk kan si hva de vill om det de sophie, men du er en jente med ordentlige meninger! og et nydelig utseende, man gjør det man kan for å føle seg vell gjør man ikke? Vi alle står foran speilet lenge, og jeg håper du er fornøyd med deg selv, for du er utrolig vakker.

    16. ”I går var vi på et show som heter “we love the 90s” og for å si det sånn – i DON’T love the 90s!”
      – Grunnen til dette er nok at du så vidt vart født på 90 tallet.. tror ikke mange liker musikken i den forstand, men den vekker gode minner fra en herlig barndom og ungdom for de fleste deltagerne.. Men i og med at du bare er 17 år så er det vel ingen som forventer at du skal vite det :))

    17. Av ren nysgjerrighet vil jeg gjerne prøve å finne ut hva slags interesser bloggere har ved siden av klær, sminke og interiør. Det er også interessant å finne ut hva bloggere liker å lese, og hvorfor.
      Hvorfor er det 40 blogger på topplisten som alle handler om det samme? Er det mangel på fantasi, eller er det rett og slett dette som er spennende og inn?
      Dette innlegget vil jeg poste på flere blogger, og neste innlegg vil inneholde en slags oppsummering av hva jeg finner ut.
      Besøk gjerne bloggen min for oppdatering i saken 🙂

    18. Skjønner ikke hvorfor du blir lugget hele tiden. Har du ingen til å passe på deg? Du skulle vært sammen med broren min. Han er verdens tryggeste gutt å være med. Kjekk er han og 😉

    19. Så deg der, skjønner at du syntes d er kjipt å ikke får dra ut på fest der det er 18 års grens. Men er litt dumt å dra dit når du ikke er nokk gammel

    20. Seriøst, bruker du samme bh hver dag eller? Ser den samme bh-stroppen rundt halsen din på typ hvert eneste bilde av deg :s

    21. Så pen du er. Peeen er du! Skulle gitt alt for å få så fin hud som du har.. Har begynt å bruke et hudprodukt fra skinform.no nå for å holde huden så ung og smidig som mulig.

    22. Æ mene det, æ kjenne den gutten på det bilde! Han er bare så aaaawwsome <3 Syns du skal holde deg unna han, for han er MIN! Så da kan du like greit fjerne bildene du har av ham 😉
      Å han er ikke fra Bodø som du tror!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg