ro ned, da

Jeg kom akkurat inn døren her hjemme, jeg har vært på besøk hos utrolig søte Martine! Vi har for det meste bare snakket, og dere skjønner sikkert hva det går i – gossip, gutter, kjærlighet.. Ja, slike ting! 

Og dere kan bare ta det helt med ro angående trampolinebildet fra tidligere i dag – ja jeg presset opp rumpa, som dere vet ønsker jeg more junk in my trunk! Og jeg tror neppe noen dør av det, vi er jenter! Vi pusher som regel opp det som er å pushe opp. Jeg gjør det, alle gjør det! Såklart trekker jeg inn magen og presser rumpa litt ekstra utover når jeg blotter meg selv halvnaken på nettet. Vær bare glad noen innrømmer det. Men når det skal være sagt, rumpa mi er min stolthet og jeg elsker den, den er fin og STOR i forhold til resten av meg.  Nå legger vi den saken død, dont worry be happy , det er sommerferie folkens! Vi har bedre å gjøre enn å sitte inne å diskutere rumpa mi, eller? ;) Det håper jeg i alle fall…

Meg og verdens søteste Martine:







34 kommentarer
    1. bra sophie, må innrømme jeg og gjør det:-D å jeg vet det ikke er bare oss to som gjør det, folk er bare ikke tøffe nok til å innrømme det
      er egentlig ikke noe galt i det

    2. Du virker som en super herlig jente uansett form eller farge 😉 som sikkert mange andre sier så ikke bry deg om negative kommentarer! fokuser heller på de positive 😀
      Men som noen sier en negativ kommentar kan sette seg dypere en ti positive… deror fokuser på de positive 😀 Du har en super bra blogg!! <3

    3. loooololooool, du skrev jo i et innlegg for litt siden “jeg kommer aldri til å like rumpa mi” haha herregud, bestem deg kvinne!!

    4. hjertet mitt hoppet over et slag og selvtilliten min sank noen hakk for å si det slik når jeg så bildet av bakdelen din! regner med du har jobbet mye for den, og da fortjener du faktisk skryt 😀 har selv vært liitt slapp på rumpetreninga i det siste, meen når jeg så bilde av deg tenkte jeg bare; slik vil jeg også haa :'((, så da ble det en sikkelig treningsøkt på meg i dag også
      silikon

    5. anonoym to over: jeg som alle andre, har dager der jeg hater rumpa mi og noen dager der jeg liker den. som du kanskje har fått med deg trener jeg masse, og har nå kommet til det pungtet der jeg er fornøyd:-) HELDIGIVS, det trodde jeg aldri kom til å skje. men så må sklart folk komentere ” den er for liten, for stor, for tynn, for spiss, for brei” etc.

    6. Hei, kjempe fin blogg 😀
      – Besøke min blogg? Intressert i å kjøpe Vintage Louis Vuitton vesker til god pris?
      Ta en titt da vel 🙂
      vintagebags.blogg.no

    7. Jeg mistet litt sansen for deg etter hva du svarte på en kommentar fra meg. Den fantes ikke vondt ment, men syntes svaret ditt var ubehagelig. Opprinnelig likte jeg bloggen din veldig godt..

    8. Fuck all the haters! 😀 Skjønner godt at du hever deg lett over taperne som er så misunnelig på deg at de bare må kommentere dritt! Du er så fin atte! 😀

    9. Dette her er ikke for å være frekk eller rakke ned på deg, men ta det som konstruktiv kritikk, du kan for min del egentlig bare ikke bry deg om denne kommentaren men jeg kunne ikke dy meg. Jeg kjenner deg ikke irl, men leser bloggen din. Grunnen til at jeg leser bloggen din vet jeg ikke, den bare fenger meg kanskje? Men iværtfall, det jeg skulle fram til at jeg synes du framstiller deg selv gjennom kroppen din, for å si det sånn. Om jeg skal si akkurat hva jeg mener om deg så har du et veeeldig fint ansikt, fin nese og fine øyner. Jeg digger også munnen din, spesielt når du lager sånn trutmunn. Men jeg synes du bruker alt for mye energi på å bry deg så om kroppen din, i så og si nesten hvert eneste innlegg synes jeg det er noe om kroppen din. Greit du, og jeg forsåvidt, er tenåringer og livet går opp og ned, men jeg blir rett og slett lei meg av det. Og grunnen til det er at jeg sliter veldig med MITT selvbilde pga av min kropp. Og når jeg ser bilder av deg så ser du så fantastisk fin ut.. Gret at du kanskje ikke har “jentete” former, det mener jeg altså, men du har så mye annet, som man ikke kan “sminke” seg til. Eks nesen din. Det er ikke noe du kan gå på butikken og kjøpe for at den skal se “finere” ut. Nesen er nok mitt største problem, den er liten, men samtidig er den veeldig stor, alt i fra vinkler du ser den i. Jeg har småe pupper, og det er forsåvidt noe jeg liker, men jeg er 16år, og puppene mine “henger” allerede litt. Det ser bare ut som to fett klumper som henger rett ned, og jeg haater det. Skal vi ta og snakke om min gutteaktige kropp også i samme slengen? Jeg er tynn, har ingen former, midjen min går nesten AV for å tolke det slik, og alltid når jeg står/går så klarer jeg ikke ha armene ned, må alltid fikle med noe eller ha de i lomme.. Jeg sliter så sinnsykt med meg selv. Vet at det er så mye annet en kan måtte bekymre seg for over i verden, jeg er jo trossalt frisk om vi ser bort fra at jeg er en del nærsynt, som igjen lenker meg til briller/linser.. Jeg tenker så ofte at jeg heller ikke ville vært fødd, fordi jeg rett og slett ikke ser ut. Jeg er blitt mobbet i mange år på barneskolen og ungdomskolen av folk, pga utseende mitt. Fordi jeg var så tynn, fordi nesen min var så rar osv. Da kunne folk sitte to meter unna meg og liksom late som om jeg ikke hørt at de snakket om hvor stygg jeg var. Jeg husker vi satt i en ring og snakket hele klassen, også til slutt var det sånn at alle små snakket med alle osv. Og da satt det noen ovenfor meg, og jeg hørte at de snakket om da vi skulle i bassenget. At jeg måtte være den eneste som ikke kom til å bade, om jeg gjorde det, kom jeg til å se FORFERDELIG ut i bikini. Jeg bare lo og latet som jeg ikke hørte det.. Men sånn har livet mitt alltid vært. Tilogmed siden jeg gikk i 5. klasse ble jeg mobbet pga utseende mitt. Det har formet meg til den jeg er idag, ingen “nære” venner, ingen bestevennine. Jeg er blitt veldig sjenert med årene, og jeg ser dag ut og dag inn det samme speibildet og tenker de samme tankene.. Jeg er utrolig lei av livet mitt generelt nå. Men jeg mener ikke å ta selvmord eller noe, for jeg har nemlig fått en mulighet til å flytte og gå på skole til høsten, ny plass og nye folk. Så jeg kan få en “fresh” start. Du tenekr kanskje at jeg er helt korka i hodet og hvorfor jeg bruker tid på å skrive dette til deg? Da er svaret mitt.. Jeg vet ikke. Du virker som en kjempeflott jente, du er den aller vakreste 94ern og jeg er veldig glad for at du deler “livet sanne historier” på bloggen din. I værtfall så håper jeg du fortsetter og blogger, du virker som en flott jente Sophie 🙂

    10. Julia: Kommentaren din fikk meg til å tenke.. Jeg gikk ut av innlegget, men måtte gå inn igjen fordi jeg følte jeg måtte få skrevet no tilbake. Livet du beskriver med mobbing er helt forfedelig, og jeg får en klump i magen av å tenke på hvor grusomme folk kan være. Jeg har selv aldri blitt mobbet, så jeg klarer nok ikke å tenke meg til hvor ille det er, men bare det lille jeg klarer å forestille meg er mer enn nok.. Ingen skal måtte bli mobbet for hvordan de ser ut. Hadde jeg vært deg, hadde jeg begynt å gå til en psykolog for å få bedre selvtillit. For vet du hva? du er helt sikkert flott slik du er! Kanskje er nesa de litt annerledes enn andres, kanskje er du tynnere enn andre eller puppene dine er små. Men det er da så mye mer i et menneske enn dette. Dette er bare noen få ytre trekk, tenk på alle dine indre egenskaper da? eller andre sider ved kroppen din? Jeg håper at du en dag klarer å få nok selvtillit til å se at du er et fantastisk menneske, Julia! Håper virkelig du leser dette.

    11. Haha, æ elske når nånn klare å provosere haters. Stå på sophie, du virke som ei herlig jente, virke utruuuulig intelligent og du e forferdelig pen! 🙂 Husk; Haters makes you famous 😉

    12. du har den fineste kroppen jeg vet om !! haters don’t hate you, they hate themselves – because you’re a reflection of what they wish to be.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg