project six pack

Nå skal jeg starte med noe helt nytt – jeg vil nemlig ha six pack, i alle fall mye mer trent mage! Jeg synes jenter med feminine muskler ( om man kan kalle det for det?) er sinnsykt sexy! Ikke body builder, men bare slik at man ser de har jobbet hardt for den kroppen de har. 
Jeg vet det har blitt mye kroppsnakk på bloggen så vi styrer unna det fra og med nå – i alle fall i to måneder. Grunnen til at jeg informerer dere om dette er fordi da får jeg mye mer press på meg til å klare det, så vi gjør en deal! Om to måneder, altså den 14. August skal jeg legge ut bilde av magen min igjen, forhåpentligvis med mye mer muskler. Tror dere jeg klarer det, eller? Målrett jobbing starting now! 

Hadde vært kjempegøy om noen blogglesere kastet seg på et lignende prosjekt jeg kan følge med på! :)

Husk det folkens, 14 August skal det til høyre være meg!

 

41 kommentarer
    1. Victorias secret modellene har perfekte mager! Spesielt Candice Swanepoel. Det er sånn som de jeg har lyst på, men vet ikke hvordan jeg skal trene for å få det.. 🙂

    2. Du trenger jo ikkje så vell-trent mage får å ha en super-digg mage. Tren litt og den blir perfekt!: Lykke til!

    3. Du er jo kjempe slank, men jeg er enig i at det er fint med veltrent mage 🙂 Forresten, ikke trekk inn magen! du er jo så flott som du er!!

    4. Hei, trekker den faktisk ikke inn, men takk for komplimanget!:D Har veldig fine proposjoner (eller hva det nå heter) i magen fra før av og godt utgangspungt, så tror dette kommer til å gå kjempebra:D
      -Sophie

    5. Ikke for å være negativ på noen måte, men målet du har satt deg er fysisk umulig. Jenter med sånne resultater er som vanlig innenfor fitness og bikini bransjen hvor de får betalt for å spise riktig og trene mye. Et mer realistisk mål ville vel være å få til det resultatet på 6 måneder eller mer og da skal du holde en streng diett. http://www.simplyshredded.com/bmr-sponsored-athlete-fitness-model-kerri-hayes-talks-with-simplyshredded-com.html << der har du en link til en av de som jeg personlig synes har den mest sexy'e damekroppen noen sinne. Der står også dietten og treningen hun gjør for å holde seg sånn. Går du på " Interviews" og så på "Women's Interviews" finner du en haug av mange andre med perfekt trent kropp. Ønsker deg lykke til med trening Sophie og håper du oppnår de målene du ønsker. Ps. A great pleasure in life, is doing what people say you cannot do.

    6. Husk sit-ups osv hjelper ikke noe spesielt på å få fram musklene dine, fettprosenten din må ned i tilleg til dette. Samt har det mye med genetikk å gjøre… Men lykke til 🙂

    7. Because your worth it;
      Ja jeg vet, heldigvis er jeg ikke helt uvitende og pappa drar meg med på alle slags mulige kostholdsdietter om jeg bare vil, siden han er så godt som fitness-ekspert! jeg får bare se:-)

    8. Vet du får en del negative kommentarer på bloggen- og her kommer min første! Det er fint med six pack, men vær så snill å ikke få så mye magemuskler som på bildet her oppe! Du har jævla fin mage fra før sophie:-) hele kroppen din er perfekt!

    9. Jeg også synes det er DRITTFINT med perfekt mengde av definerte magemuskler på jenter! (Ikke bodybuilder, som du sier:)) Er konkurransesvømmer, så har veldig mye muskler i hele kroppen, også magen:) Kjempefornøyd med det! Jeg elsker også rygg-, biceps og leggmuskler på jenter, syns det er kjempefint:) Du kommer helt sikkert til å klare det!:)

    10. Du har kjempe fin mage nå! men det viktigste er vell at du skal være fornøyd, masse lykke til. Jeg er sikker på at du klarer det! tror du at du kan legge ut noen tips om hvordan du trener? ønsker og gjøre det samme, men jeg er ikke gammel nok til og slippe inn på noe treningssenter skjønner du ;s;s Så hadde vært fint om du ga noen tips man kunne utføre hjemme, om du orker da!:-)
      klem

    11. kan ikke du lage et innlegg der du viser rommet ditt? 😀 og et innlegg med hvilken sminke produkter du bruker? og et innlegg med fav. klesplaggene dine fra topp til tå. 🙂

    12. Hei, må bare si at jeg digger bloggen din har blitt fast leser 🙂
      Jeg har tenkt og henge meg på prosjektet ditt, har hatt noe lignende før. Men når jeg fikk for mye muskler mistet jeg motivasjonen og sluttet, fordi jeg følte meg feitere 😛 noe som er rart siden jeg allti har vært tynn, men nå skal jeg altså prøve ijenn, takk for inspirasjon 😉
      du kommer til og klare det helt fint er enkelt og få fine muskler når man er tynn fra før … 😀
      lykke til !

    13. Det er litt vanskelig å bare henge seg på fordi det er ikke alle som har den motivasjonen du har. Det hadde vært mye bedre om du hadde skrevet vær eneste dag hvordan øvelser du gjør å hvor mange. Da blir det mye lettere for andre og henge med og man gjør det sammen. Skjønner jo at du ikke vil at det skal være en treningsblogg, men hadde vært så bra om du hadde gjort det!

    14. Beundrer prosjektet ditt 🙂 Men hvordan trener du, når du skal trene mage? Jeg har også lyst til å få en trent mage. Men vet ikke hvordan jeg skal trene.
      For jeg er nemlig ikke en treningsjente. Dessverre, men vil bli 🙂

    15. Jeg tenkte jeg skulle trene og få six-pack til sommeren. Har ikke gjort noe enda, så får vel begynne snart.. Tror jeg henger meg på jeg 🙂

    16. hei, det høyrest bra ut. eg drive å trene mage å lår, jogge ikkje so langt. men gangske fort.(Y) lykke te:) stå på . og ja, eg trur du kan klara å få det te:-*

    17. Lykke til til deg! Jeg skal starte et prosjekt neste uke (som varer i tre uker) for å få bort de etterlengtede kiloene som jeg har strevd og strevd med å få bort, også for å få den fine four eller sixpacken. Vi får se. Så neste uke, kan du følge med på min blogg om du vil.

    18. Har planer om å gjøre akkurat det samme! Jogger 4-5 km hver dag + tar stykreøvelser i rundt en halv time hver dag. 🙂

    19. Jeg tror ikke at jenter kan få magemuskler. *synlige* De som har det tar mannlige.. hormoner? Er det det det heter? Men anyway – det har jeg hørt da. Så du kan dette tilbake på dette innlegget om du ikke får det til.

    20. anee ; Så klart kan jenter også få magemuskler. Det handler jo ikke om hormoner, men om hvor mye du tar trening særriøst. Kjenner mange jenter med magemuskler som vises, og vil da si at trening hjelper 😉

    21. jeg trener ingenting annet en at jeg rir på hest hver dag, har magemuskler så det holder:O så jeg skal alldrig begynne og trene mer en ridningen.. lykke til med opplegget sofie!:) stå på!

    22. Jeg hiver meg på!
      For min del må du gjerne oppdatere masse om treningen din. Siden jeg er et konkuranse menneske, skal jeg liksom klare det hvis f.eks “du” klarer det (hehe).
      Så tror jeg går på en joggetur med en gang, vi snakkes!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg