Skal selge den lille babyen min..

Jeg har da bestemt meg for å selge min lille chihuahua, som er snart 4 mnd gammel. Grunnen til dette er at jeg faktisk ikke har tid/tatt meg tid til å ta vare på henne, og hun fortjener utrolig mye mer enn at jeg er sammen med henne en time om dagen. Det er utrolig trist for meg, men jeg må bare være realistisk.. Det er en utrolig vond følelse å komme hjem til henne å føle at jeg svikter, så derfor leter jeg nå etter noen som kan gi henne et bedre hjem enn meg!

Grunnen til at jeg velger å skrive om det her på bloggen, er fordi så mange av dere lesere har vist interesse i henne, så kanskje noen av dere vet om noen som vil kjøpe en liten chihuahua? Jeg hadde en chihihuahua før henne, og Rigmor(som hunden heter) er mye mindre enn den første, utrolig lydig, snill, og ikke minst – helt hvit! Noe som er ganske sjeldent i chihuahua verdenen. Har jo hatt henne en liten stund så det meste av oppdragelsesdelen har vi tatt hånd om, og hun elsker nye mennesker.

Ja, den har stamtavle. Kjøpte den selv for 20tusen, men selger den mye billigere enn det. Pengene betyr ikke så mye, tenker mer på at den skal få et godt hjem

Åh, dere aner ikke hvor vondt det gjør å skrive dette innlegget… Kommer til å savne henne så sinnsykt! :'(

Om noen er interesserte, kan dere sende meg en mail på [email protected]. Merk mailen med chihuahua! Dere kan også ringe/sende melding på 45802540 🙂

31 kommentarer
    1. Jeg bor på Hamar, og har allerede en Chihuahua som er veldig sosial, og som terenger litt selskap. Hun elsker andre hunder ( Spesielt små) og er veldig snill. (Hun har aldri bitt) Vi går ofte turer, og sørger for å ha mat og vann til henne hele tiden! Vi er en familie på 2 voksene og et barn på tretten. Og vi tar godt vare på hunden vår. Vi har mer enn nok tid til en til. Jeg tror hunden din kunne fått ett kjempe fint liv hos oss
      Mail: [email protected]
      Ps. Det vil selfølfelig komme litt ann på prisen. Om du kunne sende meg en mail på ca hvor mye du vil ha for henne, hadde det vært fint!
      Mvh Marianne!

    2. Åhh, du må jo ikke selge hunden din, Rigmor er jo så nydelig, hun er for søt og nydelig til og bli solgt 🙁
      Men håper du finner noen som er snille med henne, for hun skal ha et flott hjem, med noen som elsker henne <3
      Håper hun får et godt og trygt hjem da 🙂 <3
      Lykke til Rigmor <3

    3. du er en god hundeeier som gjør dette. Be proud of your self! <3 Rigmor får nok en nytt godt hjem! 😀 <3

    4. ååå, jeg vil såå gjerne kjøpe den.
      Den er så nydeligr <3
      Eg er ei jente som elsker hunder og er 14 snart 15 år . bor sammen med mamma og med 2 småsøsken på leknes i Lofoten 🙂 .
      Jeg letter etter en chihuhua hund som er til salg og denne er perfekt til meg. Så hadde vært superglad om du selge den til jeg!. Spurt selvfølgelig mamma om det var greit og hun sa ja. For begge elsker hunder.
      vær så snill kontakt meg på: [email protected]!
      håper på svar:)
      btw. du har veldig fin blogg + at du er pen 🙂
      jeg er blitt fast leser 😀

    5. kjempe fin hund… kansje litt dumt og kjøpe en hund, også finne ut at du skal selge den etter 4 månder, da tenkte du ikke igjennom nok før du kjøpte den, og kjøpe en hun er stort ansvar!!!
      når du kjøper en hund må du sette av masse tid til deg, og la den komme før mye annet!!!!!!
      litt uansvarlig og kjøpe en hund også ikke ha tid til den, du skulle tenkt mer over det ;P
      skulle gjerne kjøpt den, fordi den er utrloig vakker. men har alt 2 hunder som tar mye tid.

    6. tenk om du heller kunne brukt den tia du bruker på bloggen til hunden din istedet.. blogging e jo bare nå du fordriver tia di med atm. Bikkja har du faktisk i flere år, og knytter et bånd til. Æ syns helt ærlig at du sku tenkt dæ om to ganga før du kjøpte den stakkars uskyldige søtingen..

    7. Herregud kor nydelig ho va! Flott at du tenke på hund og gir ho et nytt hjem der ho kan ha det godt 🙂

    8. ENIG MED MARIANNE A!
      Hvis jeg var deg, ville jeg sluttet og blogge (selvom jeg elsker bloggen din) og tatt meg av hunden min. hvis du er så veldig glad i henne burde hun komme før bloggen.

    9. Du burde virkelig ikke legge ut hunden din til salg på bloggen din. Bryr du deg om den, noe jeg virkelig tror du gjør siden du skriver det du gjør, så burde legge den til salgs et ordentlig sted. Når du legger den ut her, så er det sikkert en random bimbojente som synes det er kult med chihuahua som vil ha den, og ikke en seriøs eier. Jeg sier det bare for å hjelpe, mener ikke være frekk. Jeg er litt enig me de over, kanskje heller slutte med bloggingen og heller ta deg av hunden? Man kjøper ikke en hund for å så si at man ikke har tid, for å så kunne selge den. Man kjøper ikke hunder på impuls, det fortjener de virkelig ikke.
      Legg heller bloggingen til side og prioriter hunden, det tror jeg ikke du kommer til å angre på!
      Håper alt ordner seg!

    10. blogging bruker jeg max en time av dagen min på, så tror nok ikke det går på det. tror det går på min VILJE. hadde som sagt en chihuahua i 2 år før denne og det gikk helt fint, den PRIORITERTE jeg. Så døde den, som var utrolig tungt for meg – innbildte meg at det kom til å bli det samme med en ny hund, det var det ikke. men som sagt, bloggingen tar så utrolig liten tid, så det går ikke på det.
      den er til salgs flere steder og:-)

    11. men frøken.. den ene timen kunne du brukt på å gå tur med hunden din ellernå. mange småting gjør tilsammen e stor forskjell 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg