what you think, you become

Reklame | egen bok.

TONIGHT! Jeg hater å bli tørr på hendene og liker derfor egentlig ikke å bade, men nå må jeg plutselig gjøre det for at jeg skal sove godt om kvelden. Og hva er vel bedre enn å slenge på seg en ansiktsmaske og se på en julefilm samtidig som badekaret fyller seg opp? Eller, å bade er faktisk ikke så hyggelig når man ikke vasker håret, slik som i dag. Da kan man ikke legge seg nedi og litt av magien forsvinner.  Noe som derimot er veldig fint: det er tid for julefilmer, og først ut var The Holiday som ligger på HBO Nordics!

Her var jeg SÅÅÅ nære på å legge ut et bilde tatt i speilet, hvor jeg sto naken og poserte med ansiktsmaske. Jeg trodde jeg var lur og hadde kun tatt bilde fra skuldrene og opp, og rakk nesten å trykke publiser på innlegget da jeg oppdaget.. Man kunne se hele kroppen min, vagina og alt, i refleksjonen fra ett av de andre speilene. Det er det kjipe ved å ha mange speil + være en idiot tydeligvis, haha.

Tidligere i dag var jeg på boksignering og fikk masse fine gaver, inkludert disse blomsterbukettene to nydelige jenter kom med. Dere trenger virkelig ikke å gi meg gaver, men det varmer virkelig hjertet mitt likevel. <3 Jeg har kjøpt inn masse nye kokebøker! De fleste er vegetariske eller veganske, men to stk inkluderer kjøtt og fisk. Det synes jeg ikke gjør noe, jeg kan bare erstatte med produkter jeg vil spise. OK hvem prøver jeg å lure, jeg hater å lage mat så disse er mest for kjæresten min sin del eller til pynt. MEN en ting jeg faktisk synes er veldig interesant er å lese i kokebøker, det er koselig. Jeg har bladd igjennom alle og tror Vegetar Kosemat er den beste boka for de som er ny vegetarianer eller ikke liker å lage mat, men tror helt ærlig ikke jeg er riktig person til å anbefale noe her. I will check with my boyfriend, haha.

Jeg har hatt en ganske lang dag hvor alt bare har gått galt, og jeg lurer på hvorfor det er sånn – enkelte dager våkner man og bare føler at denne dagen går til helvete, og det slår aldri feil! Kan det være fordi man tenker negativt og da skjer negative ting? Sånn sett tror jeg steinhardt på karma og at universet har kontroll over oss, altså “det du tenker blir du“. Håper jeg klarer å bryte ut av det til i morgen, men det er jeg sikker på at jeg gjør om jeg bare sover godt i natt!

PS! I morgen kommer jeg til Fredrikstad, nærmere bestemt Litteraturhuset. Der har jeg et lukket event, og Joakim er med meg! Han skal intervjue meg live om boken, og så signerer jeg bøker etterpå og tar bilder, snakker og slapper av. Du må ikke ha bok for å komme, men man må melde seg på nå for det er snart ikke flere plasser igjen. Du melder deg på HER.

Nå er det bare et par stopp igjen på bokturneen, nærmere bestemt Ski på fredag, Hamar på lørdag og så til sist, Sandvika storsenter. Så, det gjelder å gripe sjansen nå.

Tusen takk for at dere følger meg hver dag, det setter jeg stor pris på. <3 Ps. Dette innlegget skrev jeg naken, på badegulvet, med pcen på dolokket. Life. 

22 kommentarer
    1. Hei sofie! Det var så hyggelig å møte deg på strømmen senter idag. Barna mine ble så glad etter å møte deg. De gikk nemlig til foto butikken, printet ut bilde de tok med deg og kjøpte ramme til det og kom tilbake for å få rammen signert men de rakk ikke. Du hadde gått.ene datteren min ga deg kort og håpet på om du leser og svarer henne på blogg. Takk for besøket sofie. Du er veldig søt. Jeg hadde også lyst til å gi deg klem men jeg var syk og ville ikke smitte deg men du var veldig veldig søt. XOXO

      1. Hehe datteren min er bare 10 år og har ikke blogg. Hun bare ville at du kommterer kortet hennes hun har laget og det gjorde du på kommentar feltet. Hun ble veldig glad å vite at du leste brevet hennes. Takk for at du er så snill 🙂

    2. Gjetter på at det var vulva å ikke vagina som var synlig på bildet 😛

      Liker du animasjonsfilmer? Om du gjør det så må jeg tips om Arthur Christmas/Arthurs Julegaverace, veldig fin og koselig julefilm 😀

    3. Koselig å intresant innlegg synes jeg du er kjempe morsom synes jeg å favoritten min håper alt er toppers med deg ønsker deg en fantastisk god natt fra meg å katten min sophie Elise♥️ hilsen Kristian Magnus

    4. Plis sjekk med han 🙂 Ønsker meg til jul, tenkte sykt enkelt.. men hvis han har bedre forslag eller anbefaler noen andre, tar jeg i mot tips fra noen som liker å lage mat ;P skal passe litt på vekt, så om noen er sunnere, er det et pluss 🙂

    5. Ææææ!! omg!! Jeg var veganer i 12 år! Jeg skulle bare vært veganer i 5, da skulle jeg innsett at det ikke er det beste valget, desverre! Det føles faen så bra å gjøre det, og man får virkelig tenke på mye annet, og hvor mye bedre og hva som helst, egentlig! Men i bunn og i grunn så kom mangelsykdommene en etter en, og jeg ble tynnere og tynnere i ansiktet! Jeg så virkelig syk ut, og folk trodde sikkert at jeg var narkoman eller noe! Jeg passet på å ta bilder, for å bevise at jeg fremdeles så dritbra ut, og egentlig alle tilfeldige bilder så bra ut! Men mangelsykdommene, og det faktum at det er dritvanskelig å lage mat, kjedelig å være veganer, det holder liksom ikke, og at det er dyrere – det gjorde at jeg kuttet ut å være veganer helt, i 2018! Jeg har helt serri mistet tellingen på nårtid jeg egentlig begynte å spise kjøtt! Men jeg tenker hver gang at det holder, det er noe annet, det føles som at “blod på tann” er tilfredstillende! Det tenker jeg på hver gang jeg spiser kjøtt, for å faktisk bekrefte/nyte det til meg selv, hva jeg føler! Jeg hadde bare drømt om at du hadde vært veganer på samme tid som meg. Jeg drømte om å møte en vegansk kjæreste, og at vi begge var fokuserte på hvordan det føltes å stå rett opp og ned, veganere, side ved side…. Og at det var rett, og gjorde at det fortsatte å være riktig. Alle følelser derfra var blesset av at det føltes riktig… Men gurimalla, idag må du tvinge meg til å spise vegansk, hvis du absolutt vil at jeg skal spise vegansk. Jeg kommer aldri til å bli veganer igjen, tror jeg! Det blir for skummelt med tanke på hvordan ansiktet blir av det!

    6. Liker at du nå svarer på kommentarer og kommuniserer bra med leserne dine! Ha en fin jul gode du❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg