videoblogg – reagerer på første episode av bloggerne

Reklame | annonselenke

Denne videoen har jeg tenkt på å gjøre lenge, men jeg har faktisk vært for klein. Jeg klarer egentlig ikke å se de første episodene av Bloggerne fordi jeg har fryktet alt jeg har sagt og gjort, men her kommer det altså! Reaction på første episode av bloggerne, som er filmet for 6 år siden!

Lite ante jeg at jeg hadde FHM-photoshoot i den episoden. FY FAEN SÅ FLAUT! Det trodde jeg ikke skulle være så ille å se på som det faktisk var. For å være ærlig trodde jeg at jeg egentlig var en ganske reflektert liten dame, men jeg kan forstå JÆVLIG godt om folk tenkte noe annet. Og så har jeg byttet dialekt? Det er også ganske sprøtt.

Om dere skulle lure, toppen jeg har på meg finner du HER! Pleier alltid å få mange slike spørsmål etter youtube-videoer så jeg prøver å komme litt i forkjøpet her. 💕

29 kommentarer
    1. Haha, så gøy å se på.

      Lurte på om du også kunne reagere til russetiden din episodene, og om du også kunne skrevet om hvordan russetiden din var eller eventuelle tips til fremtidige russ

    2. Har fulgt deg siden 2011 da fu startet faktisk, var også et lite klipp av meg som tok bilde med deg i den videoen

    3. Skikkelig kule bilder synes jeg og kult innlegg synes jeg du er favoritten min å en kuling og jeg har sett på sophie Elises verden i kveld ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😃🐱♥️🌌

    4. Hvor stor tror du sjansen er for at du om 6 nye år sier akkurat det samme, når du leser blogginnleggene dine fra 2019? «For å være ærlig tenkte jeg at jeg var en ganske reflektert liten dame, men jeg kan godt forstå at folk tenkte noe annet»…😉

    5. Her var det store forandringer på utseende, herremin! 🙂 Jeg lurer på, har du operert øyelokkene eller noe? Øynene dine er så mye mer åpne nå enn den gang. Som om alt er strukket oppover.

      1. Hun tar en laserbehandling på øyelokkene, så det er sikkert det som har gjort at øynene ser mer åpne ut.

    6. Papir fobien ennå ikke dukket opp? Ser og skjønner det er mye du har gjort med utseende, og det er vel stort sett det rn får ut av å se denne videoen. Ikke akkurat spennende.

    7. Ååå digger deg! Såå gøy å se videoen! Jeg har fulgt deg i fire år cirka, skulle ønske jeg fulgte deg fra start.

    8. Ser ut som en annen! Ser at du har løftet brynene med Botox. Ja hele deg, hver minste ting er forandret. At du ikke gremmes. Kattedamen. Hva tenker dine foreldre når de ser seg i speilet? Du finnes ikke jorda i det hele tatt.

    9. Vakker da, og vakker nå. På mange måter har du jo beholdt personligheten din, du har bare endret meninger. Du er ærlig, usminket, og uredd når det kommer til å uttale seg, og det liker jeg. Til spørsmålet ditt: Husker ikke nøyaktig når jeg begynte å følge deg, men jeg vet at det var en god stund før den fiktive bloggkrangelen. Du ble nemlig ganske tidlig stor i Bodø.

    10. Trist å se hvordan du har fullstendig operert deg fra å være en veleldig søt og pen jente, til noe som ser utrolig falsk ut. Du har nå trekk fra Michael Jackson. Har fulgt deg en stund, men nå får jeg alltid en dårlig følelse når jeg leser bloggen din. Jeg synes oppriktig synd på deg som tror at operasjoner hjelper på selvtillit, det fører bare til at fler og fler komplekser dukker opp. Glad for at du aldri mer kan dele det med oss for det er fullstendig idioti slik du har holdt på i maaaange år.

      1. Trist at noen får seg selv til å skrive så kjipe kommentarer. Hørte på podkastene til Sophie og Fetisha i går og da sa S så bra at selv om hun gjør sine feil er hun er i det minste ikke en person som får seg selv til å skrive stygge ting til folk! Den er jeg så enig i. Alle gjør feil og som Sophie sier “jeg er i endring”, så feil vil man alltid fortsette å gjøre og ingen er noengang feilfrie. Men å si at hun har MJ-trekk er helt feil! Sophie er fortsatt ei søt og pen jente og hun har masse fornuftig å komme med inni kaka av et spennende ytre. Det er min oppfatning etter sporadisk følging siden 2012/2013.

    11. Åå, fikk skikkelig gode minner når du kom til JB konserten! Første og eneste gangen jeg har sett deg på ekte, og jeg tenkte faktisk ikke at du var styggere på ekte. Har aldri vært fast leser på bloggen, men har fulgt med på det meste du har gjort siden du starta, og lest bøkene dine❤️

    12. HAhaha, husker så sykt godt den kommentaren om han “40 år gamle Peder som sitter å runker” og at det “påvirke jo ikkje min hverdag”. Hahahaha, ler fortsatt av det.. Kommer kanskje ut som litt ‘ureflektert’, men er jo forsåvidt også veldig sant. Haha, kanskje du skulle hatt et innlegg med “gullkorn” fra deg? Ting du har sagt ila karrieren som har fått mye oppmerksom, blitt brukt mot deg kanskje, morsomme ting osv? Sånn som dette med 40 år gamle Peder, og sånn som “heller dobbeltmoralsk enn ingen moral” osvosv. Tror det kunne vært gøy!

    13. Hei, Sophie!

      Jeg har fulgt deg sporadisk i mange år og fått med meg ganske mye, men jeg har blitt mer glad i å følge deg den siste tiden da jeg ser vi har en del like interesser. Og jeg liker at du bruker plattformen din til å fremme gode saker og inspirere folk til å gjøre bedre valg for verden og dyr.

      I natt var jeg på en lang kjøretur og da hørte jeg på podkastene deres og de liker jeg! Det er ingen tvil om at du er reflektert og smart uansett hva folk mener om hva du gjør med utseendet ditt. Du er forresten vakrere enn noensinne nå når du ikke har restylane og silikon. Du kler skikkelig godt å være naturlig og sminken din sitter perfekt.

      Jeg var selv blogger i flere år i tenårene, men jeg taklet ikke dette “skjønnhetsjaget” som du kaller det. Det å konstant strebe etter perfeksjon. Man blir så ekstremt fokusert på detaljer når man skal utlevere seg daglig. Jeg var alt for svak for å takle det, så jeg kunne ikke leve et liv hvor det ble en stor del av meg. Det kan jo rett og slett være farlig. Man ser jo bare hvor lett folk har for å sende en stygg kommentar og hvor fort det påvirker den som mottar den, og så anklager folk deg for å ha komplekser. Jeg kjenner jeg blir irritert for jeg husker meg selv som ei ganske usikker jente noen år tilbake (og fortsatt for den del, men er mer “jorda” og voksen nå), og det er man jo i tenårene og utover 20-årene. Tilbakemeldinger fra folk og behandling fra miljøet rundt deg kan være så giftig, og rett og slett farlig. Folk burde ikke ha så lett for å åpne kjeften sin om negative ting da de ødelegger folk. Og det at du er en offentlig person betyr ikke at de har rett til det eller at du MÅ tåle det. Jeg snudde fokuset mitt vekk fra blogging, men hadde jeg ikke gjort det tror jeg faktisk vi ville kjent hverandre, hehe.

      Poenget mitt er at tross all dritten du får så har du utviklet deg til det bedre! Det står det respekt av.

      Forresten, ang. det at du ga folk det de forventer av deg; Prove them wrong! Du er jo så mye mer enn de drøye utsagnene, photoshootene og operasjonene. Du har så mye livserfaring allerede og gode råd og tanker som folk virkelig kan dra hjelp av. Det visste jeg allerede, men hørte det ordentlig i podkasten. Vis verden hvor produktiv og smart du er. Jeg tror mange trenger å se det. 🙂

      Dette ble litt langt og hadde kanskje passa godt i en mail, men jeg tenker folk like gjerne kan få lese det.

      Klem fra meg!

    14. På samme måte som du syntes det e merkelig å teit at folk skryt av å aldri ha lest ei bok, e det like teit (og garantert ikke sant) at du aldri har laga middag.

    15. Fremdeles feilbruk av ordet vagina. Du mener nok underlivet når du snakker om et rør til å fange opp tiss. Vaginaen er et indre organ, som ikke har noe som helst med urin å gjøre. Urinrøret kommer ned/ut like ved skjede()åpningen. fortsettelsen» på skjeden erVagina der foster vokser. Kikk på opplysningsfiler m bilder og lær dette nå!

      1. Kanskje gjøre det selv også?
        Urinrøret har åpning FORAN skjelden. Og fosteret vokser i livmoren, ikke i vagina. Om du skal belære andre bør du ihvertfall sjekke fakta først.

        Og hvem bryr seg?

    16. veldig morsomt og se hvor du har forandret deg siden den gang – eg har sett og lest mye av dette gjennom årene,men fulgte deg neppe fra 2012,men leste meg gjennom mye av bloggen din for endel år siden

      Jammen bra du er den du er nå – sånn blir man når man vokser og utvikler seg <3

    17. Plastic people! For en syk verden. Få deg terapi, få deg et liv Sofie Elise. Du er selvopptatt og lever i en boble. Gruppeterapi og bloggforbud i et år er hva du trenger. Konstruktivt ment.

    18. Kjære Sophie. I starten av videoen snakker du om «stormen du har stått i» og at «alle skal mene noe om deg». Hvor fjern og trangsynt er du? Du lager stormen du står i selv, og at folk mener noe om deg har du OGSÅ har du også valgt selv. Ta deg sammen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg