videoblogg – hvordan jeg sminket meg for ti år siden!

En ny video er ute på kanalen min! Her tar jeg en liten reise på memory lane, viser frem gamle bilder og snakker litt om tenårene mine. Men det beste av alt? Jeg gjenskaper sminkelooken jeg brukte da! Det var foundation på leppene, solpudder i hele ansiktet og what not.. Resultatet ble faktisk “skremmende” likt slik jeg så ut da, så med andre ord har alle operasjonene vært for ingenting, haha.

Husk å subscribe på kanalen min HER.

Er det noen av dere som husker enkelte av bildene, eller kanskje sminket seg likt? 

33 kommentarer
    1. Koselig å blå kulings innlegg synes jeg skikkelig Nydelig bilder synes jeg du er den beste å favoritten min har kosa masse med puse kompis i dag ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld synes jeg sophie Elise hilsen Kristian Magnus ♥️🐱🐈🌌😀

    2. Rått at du dropper å lansere vippemerke til (hvis) det er mulig å gjøre det etisk, det står det respekt av. Etisk produksjon er noe jeg genuint blir glad av å støtte, om det er mat, klær eller sminke. Hold deg for god for fristelsen til å lansere noe uetisk, så tror jeg du vil fortsetter å inspirere flere og flere til å velge å gå de etiske veiene.

    3. den der looken hadde vi desverre i tromsø også, fatte ikke ka man tænkte på på den tida :p haha. Men ja synes du ska lage flere filma å lægge ut på bloggen.

    4. TUSEN hjertelig takk for at du svarte på kommentaren min sophie Elise hilsen Kristian Magnus Kult ♥️

    5. Jeg hadde også en slik periode da jeg var 14 og flere av vennene mine , spesielt det hvite i øyet , haha..

      Så om det var deg eller hvem det var som startet, så var det mange som gikk slik og syntes selv man var fin 🙈

      Men jeg tror også at jeg skjute meg under sminke og tåle dritt fra folk som syntes var stygg med all sminke, fordi da syntes de sminken var stygg og ikke meg som person. Fordi jeg var så redd for å ikke bli akseptert så turte aldri å prøve.

    6. Hei! Digger at du har litt selvironi! Meg og min mann(nå høres vi veldig gamle ut men vi er bare 25😂) har faktisk sittet å sett på tv-serien din i kveld og kost oss 🙂 vi har nok begge veldig sans for deg fordi du faktisk kan snakke om viktige saker i tillegg til alt annet 🙂 du bruker populariteten din til viktige saker også, og det digger jeg! Stå på videre:) du er god!:)

    7. Hei Sophie Elise🌹
      Det der va både kjæmpeartig og samtidig imponeranes å se/høre på!! Kem gjør sånt? Og attpåtil tør å legge det ut på nett???👍
      Én ting e at du prøve å kopiere dæ sjøl ut ifra de ti år gamle bildan dine, hysterisk artig å se på, men kommentaran dine e åsså gull! 🏆
      Uttrykk som “Traktor-Laila på ferie i Sunny Beach”…æ flire må lørvat 😂 Men samtidig; når du forklare koffør du ikkje fortsatte med løsvippe-produksjon, imponerende tankegang!! De fleste ville kun tenkt pænga! 👋
      Og mens jeg nå ‘har deg på tråden’, vil jeg samtidig få rose deg, Sophie Elise. (Nok dialekt 😋)
      Rose deg for den personen du er, så tvers gjennom ærlig, uten manus og helt uten filter!
      Og ikke minst vil jeg rose deg for den utviklingen/retningen du styrer mot nå. Du er i mine øyne en vakker person, både utvendig og innvendig. De tingene du (utvendig) har endret i det siste, har bare gjort deg enda mer vakker.
      Og de erfaringene du hele tiden gjør, på både godt OG vondt, gjør deg til et vakrere menneske innvendig – som igjen stråler ut fra deg. Håper du fortsetter på den veien du nå har valgt, og at den også gjør DEG godt!
      Ønsker deg det beste (+ litt til) i framtiden! 💪😘

      Go’klæm fra en utfløtta Harstadværing ❤

      Ps. Du ser åsså jævlig bra ut med mørkt hår 😉😍

    8. Syns du er kjempesøt med den sminken😂😍 hadde elsket å kjøpe løsvipper du har designet, elsker å bruke løsvipper men finner aldri noen som er heeelt perfekte

      1. Det er en drøm for meg, men det er nesten helt umulig å gjøre etisk. Som regel produseres de i Kina og det føles ikke riktig for meg å bestille opp et stort kvantum av noe som er såpass lite, inneholder mye plast +++ når det allerede finnes så mye på markedet. Om jeg en eller annen gang finner en måte å produsere i Skandinavia og med en mer miljøvennlig embalasje skal det tas opp til vurdering igjen! <3

        1. Hei! Ble heelt oppslukt i å finne den nydelige gensern din på nelly, men klar altså ikke å finne den! Kan du være så snill å linke? 😍

    9. Jeg blir så glad når jeg ser at du smiler og når jeg hører latteren din i slike videoer, det smitter nemlig over på meg selv! Så takk for at du hjelper meg å smile kjære deg<3

    10. Fy søren så vakker du er! Så søt også så «glødende», håper du vil får mest av slike dager som dette fremover – du virker så blid og lett til sinns her😁

    11. Morsom video Sophie 🙂 Jeg liker å høre på deg snakke når du snakker om sånne ting, reflekterer over ditt “gamle” deg osv. Du er nydelig ;*
      Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg