VIDEOBLOGG – fjerne silikon, ligging og alt det der

Reklame | nutrilashes

Jeg tok en pause fra youtube da “skal vi danse” sto på, men det er så godt å være tilbake igjen! I går hadde jeg en liten spørsmålsrunde på instagram, og her kommer altså resultatet. Når skal jeg fjerne silikonen? HINT! Det er tidligere enn man skulle trodd! I tillegg blir det som vanlig prat om sex (haha), hvordan man feirer jul, og litt annet kort og godt. Liker denne videoen veldig, og neste kommer allerede på søndag!

Jeg snakker også om Nutrilashes i videoen, som jeg er stolt ambassadør av. Produktet gjør at du får lengre vipper og bryn, er helt vegansk og kan faktisk brukes i hodebunn også om du har mistet litt hår på enkelte områder. Det står riktignok ikke på nettsiden deres, det har jeg bare funnet ut selv av egen erfaring haha.

Akkurat nå får du Nutrilashes til 50% rabatt! Som de skriver på nettsiden, og som jeg kan garantere selv – jeg vet du blir fornøyd. Du finner tilbudet HER!

OG PS! Jeg har en konkurranse på instagram akkurat nå, hvor du kan vinne ETT ÅRS FORBRUK av Nutrilashes! Du finner den HER.

23 kommentarer
    1. Ja jeg tenker at det er du som bestemmer å vise du har lyst til det så er det ingen som skal si noe til det kult innlegg å du er en kuling av en going synes jeg ønsker deg en vidunderlig kveld å alt godt sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😃♥️

    2. Hei! Så gøy at dere er tilbake på YouTube, har svanet dere! Dere lager alltid så bra og morsomme videoer 🙂 Jeg så på den litt tidligere i kveld og kunne ikke la være å tenke på en ting.. Synes du ikke at du bagatelliserer psykisk helse litt? Du var jo ganske åpen om hvorfor du trakk deg fra Skal vi danse, at det var pga psyskisk helse (men også en infeksjon eller noe mener jeg å huske, men dette var ikke fremstilt som hovedgrunnen), og det eneste du sier om det i videoen er «jeg var syk, men nå er jeg frisk»?? Som om det bare er å knipse, så er man ikke psykisk syk en måned senere liksom? Synes den formuleringen var veldig uheldig. Uansett, gleder meg til flere videoer 😀

      PS. Synes den nye headeren din er veldig fin, men nå mister bloggen litt av bloggpreget med en annonse i headeren på den måten. Virker liksom ikke så personlig lenger, er litt mer som om man har klikket seg inn på en nettbutikk eller nettavis eller noe. Bare min mening 🙂

    3. Ta gipsavstøpning av brystene og heng på veggen. Vet mange har gjort det av puppee og gravidmage. Dritkult!

    4. Så gøy at dere er tilbake på YouTube! 😄 Gleder meg så mye til du kommer til Hamar på Lørdag! 😄 Stå på videre begge to! ❤️

    5. Hei! Dette spørsmålet er ikke relevant for innlegget, men jeg kom over et innlegg fra deg i 2015. Du hadde vært hos en spåkone å jeg har lett etter henne så lenge nå! Kunne du gitt meg navnet? 🙂 tusen takk på forhånd!
      <3

    6. Hei Sophie! Føler du ofte at du kanskje unnskylder mindre perfekte perioder i livet med psykisk “sykdom”? Kan kanskje være litt begrensende, men sånn for eks det å kjenne på sterkt press sånn som du gjorde i SVD og å føle seg dårlig pga masse hate-kommentarer er jo virkelig helt menneskelig og trenger kanskje ikke et stempel, fordi da forteller du deg selv at du kanskje er mye verre enn det du egt er? Alle som studerer for eks kjenner jo på mye stress i eksamensperioden, kanskje så mye at det føles ut som hele livet rakner og man føler seg mislykka osv.. men sånn er jo livet:-) Og det går jo over heldigvis, poenget er at man ikke er psykisk syk pga det.. og man begrenser kanskje seg selv ved å tenke at man er det å.. Noe å tenke over, livet er ikke perfekt hele tiden, mange ganger tvert imot:-)

      1. Det er helt sant som du sier at eksamens-stress eller følelsen press som under SVD ikke nødvendigvis er psykisk sykdom – og det er også forskjell på en psykisk plage (for eksempel stress og indre uro under eksamenstiden) og en psykisk sykdom (som det vil bli betegnet som når det stresset, den dårlige følelsen eller den indre uroen blir så stor at den hindrer deg i daglige gjøremål). Dette er jo noe Sophie selv har skrevet en rekke innlegg hvor hun har reflektert over dette både i forhold til seg selv og i forhold til andre, noe som vitner til at hun faktisk har en bevissthet rundt dette. Noe for deg å tenke over er hvordan du kan legitimere å stille spørsmålstegn ved andres psykiske helse? For ved mindre målet ditt er å bidra til å skape mindre åpenhet, mer tabu og mer skam- og skyldfølelse i knyttet til psykisk helse i samfunnet og hos enkeltpersoner sliter jeg med å se at ytringer som denne skal yte noen funksjon?

        1. Noen ganger er man jo så stressa at man for eks ikke orker å lage middag og heller spise sjokolade, er det da en psykisk sykdom? Det fins svært få klare linjer når det gjelder dette temaet.. Poenget var bare kanskje at når man stempler seg selv som syk så er det lett å begrense seg selv og kanskje bruke det som en unnskyldning, istedenfor å bare gjøre virkelig det man vil selv når ting blir litt vanskelig.. Det var bare en tanke, man må jo bare føle det man føler liksom

          1. Selvfølgelig er det ikke et symptom på psykisk sykdom at det er en dag du ikke finner overskudd til å lage middag, eller hvis stresset kun går ut over middagen, men hvis du over tid sliter med å ta vare på deg selv i forhold til kostholdet ditt på grunn av en psykisk belastning, vil jeg absolutt si at det i samspill med andre faktorer kan være et manifestering av psykisk sykdom.

            For all del ikke misforstå meg, for jeg er helt enig i det teoretiske bak kommentarene her, inkludert at det å kalle seg syk (både via formell diagnose og selvdiagnosering) i noen tilfeller kan bidra til å gjøre vondt verre fordi man setter begrensninger for seg selv og den makten man har over sitt eget liv. På samme måte som å erkjenne at man er psykisk syk i andre tilfeller kan være det første og aller viktigste skrittet mot å bli frisk. Jeg kan til og med være enig i at det på generell basis er en viktig debatt å ha.

            Problemet er når debatten grunnes i en enkeltpersons åpenhet om egen psykiske helse slik som i denne situasjonen, uansett om det skjer i kommentarfeltet på en blogg eller om en kollega på pauserommet. Man har som utenforstående begrensede forutsetninger til å uttrykke skepsis til andres psykiske helse. Hvis Sophie mot formodning har vurdert sin egen psykiske tilstand feilaktig har hun et støtteapparat rundt seg i form av både fagfolk og nære relasjoner som vil kunne ta seg av en eventuell korreksjon.

    7. Du har alltid sagt du er 159cm? Plutselig krympa 2 cm? Jeg har også møtt deg på bok turnen, og jeg er 160 og vi er like høye på bilde. Du ser faktisk litt høyere ut. Er det fordi du vil bli oppfattet som liten?

      Syntes forresten det er rå tøft av deg og tørre og ta ut sillikonen. De er jo blitt en del av deg

    8. Heia 🙂

      Skjønner du kan klare tanken på å ta ut silikonen siden du har tatt Brazilian butt-lift og kan spise hva du vil uten å legge på deg siden du har fettsugd rundt hele mage, sider og rygg og lagt det i rumpa 2 ganger! Rumper har jo mye mer å si i dagens samfunn. Du har jo operert resten av kroppen “perfekt”. Jeg hadde også hatt godt nok selvbilde om jeg hadde gjort som deg, men har ikke råd nå… men et godt forbilde, det er du fremdeles ikke selv om du skriver du vil ta ut silikonen. Kjenner så mange jenter som sliter med rumpepress inkludert meg selv og det er helt forferdelig… klarer ikke å ha sex lengre engang. kan du ikke skrive noe om hva din BBL har gjort for selvtilliten din osv? No hate! Jeg skal gjøre det selv så fort jeg får råd. Men helt ærlig; hadde ikke kommet til dette punktet om det ikke hadde vært for offentlige personer som deg som har skaffet DEN rumpa. Sliter skikkelig med det, og er ikke alene! :'(

      1. Hei, kjære Sophie ❤️
        Jeg vil bare si at du er helt fantastisk! Silikon eller ikke silikon, syntes du som ett menneske er helt nydelig, inn og ut. Du gjør en så god jobb, selv i den alderen du er i nå, har du oppnådd mer enn hva en «vanlig» 24 åring ville klart. Investert i bolig, nailer blogg hverdagen, boksigneringer (awmagad du er forfatter for crying out loud!!!) du er jo bare helt rå. Syntes du er så modig som tar dine egne avgjørelser, og ikke at andre gjør det for deg eller forteller deg hva du skal gjøre og ikke gjøre. Jeg er så happy for at jeg kan følge med på hverdagen din slik jeg har gjort i alle år. Jeg blir nesten litt stolt av deg, u da greatest!!

    9. Hei Sophie Elise!

      Jeg har lenge hatt lyst til å spørre deg om du har hørt om Brest Implant Illness? Jeg har jo fått med deg at du har vært mye dårlig, og det er nettopp dét man kan bli av silikonimplantater. Dette er jo selvfølgelig ikke noe industrien bak plastisk kirurgi informerer om, og de benekter det også, -men det er tusenvis av jenter som har reagert negativt på implantatene sine, -og som har fått tilbake livet sitt etter å ha fjernet dem.

      Det finnes en egen gruppe på facebook, sjekk den ut. https://www.facebook.com/groups/Healingbreastimplantillness/
      Der er det mange jenter fra verden over som forteller sine historier, deler bilder, får støtte fra andre underveis før og etter operasjoner osv.

      Masse lykke til!

    10. Hei Sophie ❤️ Jeg er ei 55 år gammel kjerring fra Narvik. Ville bare si at du er ei utrulig flott jente, glad det finnes noen som deg. Ønsker deg og kompisen ei flott jul. Håpe du aldri forandrer deg. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg