video – jeg snakker forskjellige dialekter!

Akkurat nå sitter jeg med en rumlende mage og har akkurat svart på kommentarene deres på forrige innlegg. Det var interessant, takk skal dere ha! Jeg har ingenting imot at folk er uenige med meg, og jeg liker diskusjon. Men så klart er det ekstra fint med de som faktisk ser meg slik jeg er (eller prøver å være), det gjør meg glad. Takk igjen!

Grunnen til den rumlende magen er at jeg nettopp har vært på Barrys og kjørt en hard økt med styrke og kondisjon. Svetten rant så mye hele timen at jeg nesten ble flau, men da har man gjort en god jobb. Jeg har også fått tømt hele mailboksen i dag, det føles så deilig! Er det ikke ironisk at man noen ganger gruer seg til å gjøre noe i flere uker, men når man faktisk setter seg ned tar det bare et par timer.. Og så lurer man på, herregud HVORFOR gruet jeg meg? Så typisk oss mennesker.

Forresten, jeg har publisert en ny video på kanalen min der jeg snakker forskjellige dialekter.. Haha. Den kan være koselig å se på en regnfull søndag, som det er nå! 🤗 Håper dere liker, vi ses senere!

 

33 kommentarer
    1. Synes du er så flink til å blogge for tiden, og synes det var gøy at du svarte på kommentarer i forrige innlegg, både kritikk og ros! Synes du ofte ignorerer kommentarfeltet, og spesielt kritikk (hets skal du selvfølgelig bare ignorere/slette). Og veldig morsom video! Du høres så annerledes ut når du snakker «bokmål» haha, så uvant, men du var veldig flink da! Og du er veldig flink til å snakke svensk også må jeg si 🙂 Klem!

    2. Hei

      Vil gjøre deg oppmerksom på at det flovere bilder av en messenger samtaler der du hvis skal kjøpe narkotika på jodel og Kvinneguiden.. Dette må du virkelig sjekke opp.

    3. Digget videoen! Jeg digget best at du pratet bokmål og svensk!!! Du höres “snillere” og mer “bertete” ut! 😉 Kan ikke det typ väre din greie fremover ar du switcher mellom dialekter? Og andre bare…What??? Haha, hadde värt drit rått! For de som synes du er dröy fra för da, kommer til å steile! 😉

    4. Jeg dør!!!! Du høres jo helt annerledes ut! 😂 Noe av det morsomste jeg vet med deg er når du snakker helt sånn monotont nordnorsk og er dødssarkastisk. Ler så jeg griner. Du er faktisk ganske morsom, kommer godt frem i podden.

    5. Ååå haha det her var gøy! Yndlingsvideoen min av deg til nå haha! Jeg digger både deg og Gjelsvik (går visst an (tro det eller ei) haha) men fy så morsomt det var å høre deg på bergensdialekten 😂

      Hører dialekten din gjennom oslodialekten også, men var gøy å høre hvor annerledes du høres ut. Liksom litt “søtere” med én gang.
      Ha en fin dag 😊💛

      1. Tusen takk skal du ha!! Haha. Jeg liker Kristin også, for ordens skyld, det var bare plutselig det eneste referansepunktet jeg kunne komme på.

        Jeg føler også jeg er søtere med oslo-dialekt! Kanskje man skulle bytte.

    6. Skikkelig kult å intresant innlegg synes jeg du er en smart å klok dame synes jeg håper alt er toppers med deg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 🐱🌌🗻🦋♥️☀️🦅

    7. Utrolig morro med Oslo-dialekt, syntes den var knallsterk og kledde deg godt! Selv er jeg veldig dårlig på dialekter, så skal ikke dømme resten😂 Kanskje totning neste gang?

    8. Anbefaler deg å lese Skrivehistorier! Er en rekke historier om det å skrive, skrevet av ulike forfattere. Den er gitt ut av Flamme forlag. Elsker den!

    9. Sykt morsom video! Jeg er sammen med en bergenser da, og for meg hørtes det ut som du prøvde også Ble det en slags svensk dialekt istedenfor. Men slutten når du snakket Bergens dialekt så klarte du deg fint! 👌🏼
      For meg blir det feil at du snakker østlandsk, du høres ikke snillere ut, syns mer det husker fake ut 🙈 syns du heller passer dialekten du har! Men alt i alt, super morsom video!

    10. Underholdene video 😊
      Du må øve deg mer på bergensk, for du er i nærheten men ikke helt 😛
      Fått med deg at vi avslutter ord med AR som oftest.

      Svensken var bra den og, den var du bedre på enn på bergensk 🤪 men er vel ikke så rart det 😊

    11. Nå er bokmål et skriftspråk og ikke en dialekt. Som vil si: MAN PRATER IKKE BOKMÅL!
      Man kan prate dialekter som er nærme bokmål, men man kan ikke prate bokmål.
      Undskyld❤️ Måtte bare få det sakt. Digger videoen og digger deg, Sophie Elise

    12. Skivebom på Førde desverre 😅 seie nok helst «eg har» istadenfor «e he». Eg har noke te deg, det e eit tips du kan ta med deg vidare til neste gang! Øv meir for deg sjølv først, så prøve du igjen med ein ny video snart. Ka ellers e det vel å gjer?

    13. Topp kycklingar med stora heta bröst bara på denna webbplats! Följ länken, du kommer inte ångra det! –
      💖🔞💖🔞💖🔞💖🔞💖🔞💖🔞💖🔞💖🔞💖🔞💖🔞💖🔞💖🔞💖🔞💖🔞💖🔞💖🔞💖🔞

      👉 💚KLICKA💚.

    14. Topp kycklingar med stora heta bröst bara på denna webbplats! Följ länken, du kommer inte ångra det! –
      💖🔞💖🔞💖🔞💖🔞💖🔞💖🔞💖🔞💖🔞💖🔞💖🔞💖🔞💖🔞💖🔞💖🔞💖🔞💖🔞💖🔞

      👉 💚KLICKA💚.

    15. Jahasss, du høres ekstremt ut som Voe/Emilie når du snakker Oslo dialekt! 😂😍 ser det er flere som har lagt merke til det.. så dævver jeg av latter når du banner på bokmål. Synes foresten at det er sykt lættis at folk henger seg opp i at «man ikke snakker bokmål, men at det er et skriftspråk» jeg har alltid sagt jeg snakker bokmål, så ja.. jeg er vel dust da! 🤣 du er så fin å se på, btw. ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg