vi ses!

Reklame | eget merke

Smurt inn med Self Tan, Medium. Klærne er fra Chiquelle, jeg absolutt elsker den nettbutikken! 💕 Speilet mitt får jeg ofte spørsmål om, det er fra Icon Mirror.

Hei dere! 😘 Jeg trenger å “lande litt” i alt som skjer i livet mitt om dagen med lanseringen. Jeg ønsker å nyte denne opplevelsen istedenfor å ikke være tilstede, fordi jeg stresser. Bloggen kommer derfor til å ha “pause” frem til fredag, men jeg ønsket bare å gi beskjed!

Om du har mulighet har jeg et event i morgen sammen med Glöd Sophie Elise H&M, Karl Johan (consept store). Jeg er på plass fra klokken 18:00 og til 19:30 cirka, og setter så stor pris på alle som kommer! Du trenger så klart ikke å shoppe, du kan bare komme for å si hei, få litt selvbruningsråd, stille spørsmål og henge med meg. Jeg har fått flere av vennene mine til å komme også, blant annet hele casten fra Sophie Elises Verden. Tror det blir en så fin kveld!

Forresten, jeg er helt blown away av alle deres fine tilbakemeldinger. Er så stolt over å gi ut et produkt som er av så bra kvalitet, og ha så mange fornøyde kunder som endelig har funnet “sitt” produkt.

Nå skal jeg ut å spise med Henrik for å feire litt. Kasper har vært bortreist en stund (pga skole), og jeg savner han veeeeeldig ekstra, forresten. Måtte bare få det ut, haha 😅

Glad i dere, snakkes på fredag! Eventuelt i morgen om vi ses i butikken. 

14 kommentarer
    1. Gleder meg så mye til å få testet selvbruningen din! Jeg har liksom “gitt” litt opp fordi jeg aldri finner en jeg virkelig liker, men kjenner jeg deg rett så blir nok denne en favoritt!
      Nyt de kommende dagene og vær stolt av hva du har fått til <3
      Klem <3

      1. I was cured of HIV with the used of natural herbs.I love herbs so much.
        Most times, injection and drugs are just a waste of time. I was cured 8months
        ago, i suffered from HIV for 13yrs but with the help of Dr. voodoo herbal medicine,
        i was cured within few weeks of drinking the herbs he sent to me through
        courier delivery service. This same doctor also cured my Aunty from herpes,
        as soon as i heard she had herpes, i quickly refer her to Dr. voodoo and she was cured
        too after drinking his herbs.I have referred more than 15 persons to Dr.
        voodoo and they were all cured from their various illness. Have you taken
        herbs before?. You have spent so much money on drugs,injections,surgeries
        etc and yet you have no good result to show for it. Contact Dr. voodoo now,
        he is a herbalist doctor, i assured you of a cure if you drink his natural
        herbs. Dr. voodoo have herbs that cures HIV, Herpes, diabetics, asthma,
        hepatitis, HBP, STD, cancer, chronic, etc. Contact Dr voodoo through his
        Email address on: [email protected] or WHATSAP/CALL
        him on +2348140120719 Please share the good news to other people once you are cured

    2. Kos deg masse nå som du har noen fridager skikkelig fornuftig tenkt synes jeg koselig å kult innlegg synes jeg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus ❤😃🌌💯❄🦋🦊

    3. Hei! Jeg er i samme prosess som deg med regulering og kjeveoperasjon. Jeg synes du hadde regulering så kort ettersom at overbittet var så stort! Ba du om å få den av tidligere eller var det kjeveortopeden som sa at du var klar til å ta den av?

    4. Hvordan er denne på sensitiv hud? Min er veldig sensitiv mot, eh, ja, jeg vet egentlig ikke, plutselig får jeg utslett. Men siden den er såpass ren så burde den jo være mulig for meg å bruke og? 🙂 Nyt bloggfri og lansering! 🙂

    5. Fornuftig med en pause noen ganger! <3 Og det er jo ikke akkurat sånn at du IKKE jobber fordi. Så å kke blogge et par dager er jo selvfölgelig meget forståelig! Du jobber jo hardt hver dag, uansett blogginnlegg eller ei! Tror noen glemmer det! Klem! <3

    6. Hei alle sammen, dette er den mest fantastiske tingen jeg noensinne har opplevd i hele mitt liv, og jeg trenger å dele dette store vitnesbyrdet. Jeg vil bare si takk til Dr.Amiso for at jeg tok tid til å hjelpe meg med å formanere den fortryllelsen som bringer tilbake eks-kjæresten min som plutselig mistet interessen for meg etter seks måneders forlovelse, men i dag er vi gift og lykkeligere enn aldri før. Jeg ble virkelig forbløffet og sjokkert da Anne begynte å tigge om tilgivelse og for at jeg skulle akseptere ham tilbake. Jeg mangler ord, og jeg vet ikke hvor mye jeg skal formidle min takknemlighet til deg Dr.Amiso, du er en Gud som er sendt for å gjenopprette ødelagte forhold. Han liker å hjelpe folk med å oppnå sine ønsker, finne ekte kjærlighet. Hvis du har et problem og du leter etter en ekte og ekte veiviser for å løse det problemet for deg. Prøv den store Dr.Amiso i dag, for kreft- eller skilsmissesaker, Jobbfremming og suksess, helse- eller ekteskapelige problemer, ønsker å bli kjent i verden, vinne rettsaker, selskapet nekter å betale deg, noen form for problemer i det hele tatt, slutte å gråte, jeg fant ut at det å ta urtemedisinen sin det beste. å få sine ekselskere tilbake, slutte med voldelige forhold, finne suksess, tiltrekke lykke, finne sjelekamerater og mer. Kontakt ham i dag, og la ham vise deg underverkene og forundringene i hans kjærlighetsformuleringssystem. Han leverer resultater på sitt beste innen ekte stavebesetning. Send en e-post til Dr.Amiso på [email protected]
       

    7. In this new video, you’ll learn the psychology of how to do that “does the selling for you.”
      It feels good to help another person get clear about where they are going in their life or business, and then to help them take a step toward their vision.
      This video teaches you powerful techniques for actually getting a client by really helping them, and then using this as the foundational strategy to grow your coaching business:
      Click To Watch Video 3: How Coaching Sells Itself
      Also, take a minute and sign up for this…
      Live Webinar Monday: How To Become A Virtual Coach
      I’m teaching a live class on Monday to show you the steps to building a fast-growing, profitable, AWESOME coaching business.
      In this class you’ll learn:
      > The #1 skill of high-paid coaches. This is truly the game-changer skill, and once you understand it, this one changes how you do coaching with everyone you work with.. For the long-term
      > How the top coaches get 5x-10x more coaching clients using online marketing, referral strategies, and
      > How to grow your confidence so that you can work with people who will pay you much better for your coaching
      > How to position your coaching so that you can get paid what you’re really worth
      Join me on Monday, and this is going to be all live (and we will not be doing a replay, so definitely come to this class with me to learn live!):
      Register Here For Live Class Monday
      Watch Video 3, then register and come on Monday. You’ll learn a lot.
      I’m looking forward to showing you how to build your coaching business, get more clients, and help a lot more people!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg