venner.

I går var jeg og noen venner på kino. Vi så Pet Semetary og den var helt OK, litt bedre enn forventet men likevel terningkast 4. Som dere vet er jeg streng på film. Men jeg elsker Stephen King, så filmen måtte vi se!

Enkelte av dere tok det veldig bokstavelig da jeg skrev “jeg har nesten ikke venner” og det er jo så klart en overdrevet setning. Jeg har jo disse to blant annet, som jeg har hatt i alle de år. Og utenom disse har jeg et par til. Men det er en stor kontrast bare fra dette og da jeg var “evig sosial”, med på alt, snakket med alle, delte alt. Nå er jeg for det meste alene og jeg har en veldig liten sirkel, med tanke på at jeg er i en bransje hvor man helst skal kjenne veldig mange. Det var bare det jeg mente – jeg har venner, og det vet dere jo. Jeg er veldig glad for vennene mine. De jeg har, er av skikkelig kvalitet. Jeg stoler sånn på dem og de kan stole på meg.

Dere kommer nok til å bli lei av denne Skappel-genseren etterhvert, haha. Jeg har brukt den i strekk siden jeg fikk den.. 

Ellers har jeg mensen akkurat nå. Det driter jeg i, tenker kanskje du. Men jeg har oppdaget noe spennende nå som jeg har fjernet silikonen, og det er at puppene mine vokser en hel størrelse når jeg har mensen eller eggløsning. Spennende for meg, altså – som har hatt implantater og egentlig ikke merket til slike forskjeller i syklusen, og egentlig heller ikke ved vektoppgang eller nedgang. Det var mange av dere som trodde jeg var gravid men nei – der er jeg nok ikke før om flere år. Vi har satt 2030 som en cirka tid for vurdering, haha. Det at puppene vokser så mye gjør størrelser litt vanskelig, burde jeg ha en egen garderobe for mensen? i tillegg blåser kroppen seg opp og jeg føler generelt sett at jeg er en størrelse større, i alle fall rundt magen.. Hmm. Har noen andre av dere det sånn? 

NÅ – skal jeg endelig hoppe i sengen. Vi snakkes i morgen!

32 kommentarer
    1. Du sa i går at du skulle på kino med Joakim? Om dere er venner eller ikke er jo absolutt ikke noe du trenger å si noe om, men hvorfor regelrett lyve å si at «jo, vi skal faktisk på kino sammen i kveld» (du svarte det i går i kommentarfeltet når noen spurte on dere var venner) bare for at liksom.. Skjønner ikke helt greia! Da er det jo bedre å bare ikke svare på akkurat det 🙂

      1. Hvis dette er samme Kristina som henger seg opp i absolutt alt Sophie skriver, så er det himla spesielt. Noen må jo ha tatt bildene, så da er det jo logisk å tro at det er Joakim. Spesielt siden han ofte tar bilder.

    2. Svevende blå bølger å måne skinn og stjerneskudd på Natte himmel i Bodø der halvdan Sivertsen er the man bor kult innlegg å skikkelig Nydelig å vakker bilder synes jeg å kjempe godt å høre at du har god venner DU ER DRØMMENES DANSE fantasi teater karusell mot blå Eventyr himmel i Nord Norge i juni måned kuling synes jeg du er favoritten min ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg pus kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus ♥️🐱🌌🦋✌☀️

    3. Hei! Syns genseren din var helt nydelig💛 Er det mulig å få vite hva slags mønster det er, og hva farge som er blitt brukt?

    4. Er helt vanlig å få vannoppsamling i kroppen når jeg har mensen. Litt rart at du er usikker på sånt?
      Angående det å få barn; Du har valgt å operere deg selv til et ganske annerledes utseende. Har du reflektert over hvordan du vil kunne reagere på egen baby som ligner deg? Spørsmålet virker brutalt, men det er jo absolutt relevant?

      Ser forresten at nesen din er fikset på. Nå er den helt rett.

      1. Enig her, det er ikke noe igjen av den naturlige biologien, barnet vil ligne deg slik du var før da. Men slik er jo ikke du lenger. Ig frem til du får barn vil du jo selvsagt operere mer og da bli enda mer ulik.

    5. Det kalles menstruasjonen. Ikke spill dum, det er du ikke. Du fikk silikon når du var 18, right? Menstruasjon en fikk du vel og før du var 18. Det er jo fullstendig vanlig med oppblåst mage, hovne ben, irritasjon etc….
      Du er 25 år!!! Og fremdeles en tenåring i hodet.

    6. Har aldri merket at puppene har blitt større, har bare hørt om at folk får vondt i kjertlene, men aldri følt det selv. Jeg er alltid ekstra oppblåst i magen, føler meg svakere på trening, og smerter i korsryggen under mensen🙈

    7. Jeg vet ikke hva jeg skal si om alle operasjonene…. ser det nevnes det med å få barn her. Klart hun er klar over at det kommer en annen versjon av deg til verden. Men jeg har alltid tenkt, (det er jo du som selger inn kjæresten din som en oppegående gutt). Men er operasjoner og endring noe han synes er ok? Tukle med naturen slik? Vil ikke han ha en naturlig jente? Uansett om du legg ut bilder uten sminke(som du skriver), så har du både brows, vipper og lepper on fleek. Jeg er så glad jeg er naturlig pen, tar litt btx, men er veldig heldig med genene. Jeg har også mine dager hvor jeg føler meg dritt, men mannen min embracer det naturlige, selv om han gjør gode penger som plastikkirurg. Tilbake til spørsmålet, hva synes egentlig Kasper??

    8. Hun “dumpet” Joakim som venn når han valgte å bruke “stormen” (som hun selv kaller det) rundt henne med debatten med Kristin og tattovering av hårstrå, at Joakim da brukte media til noe positivt: å slippe musikkvideoen sin.

      Hun snakker jo selv om det i en podcast fra den tiden akkurat da.

    9. Hei fine!

      Ser på snap at du skjelver mye på hendene for tiden. Har du prøvd pranolol? Det fungerer utrolig bra på mine skjelvinger. Veldig lav dose (10-20 mg), så det påvirker ikke blodtrykket.

      Stor fredagsklem:)

        1. Hvis du slutter med viktige medisiner pga latskap vil du jo ikke bli bedre. Dumt å skrive nesten et helt innlegg om tremor /skjelvinger, så plutselig er det ikke så farlig alikevel. Husk at det er mange her som følger slavisk hva du gjør. Bare en er for mange, skjønner du? Vær mer kontinuerlig med det du sier og gjør.
          Jeg har og tremor, men så alvorlig at det er nesten umulig å skrive med hånd, og noen ganger pc. Går på gode medisiner som jeg ikke skal slutte på. Vanskelig å ta deg alvorlig uansett hvilke piller du går på, men noen ganget er det viktig å fortsette for å få full effekt. Slutt å vær så ustabil, diagnoser krever noen ganger livslang behandling !!

    10. Åå, den genseren er så fin! Vet du hva den heter? 🙂 Er på jakt etter nytt strikkeprosjekt, så da hadde jo den vært perfekt 😍 Prøvde lete på Skappel sin nettside, men klarte ikke finne den :/

    11. Saa mye ekle kommentarer har jeg pokkern meg aldri sett! Jeg blir flau paa alles vegne her inne. Hvorfor bryr det andre hva Sophie Elise tenker om hvordan barna kommer til aa se ut? Hvor mange barn er ikke ulike sine foreldre? Jeg er 100% lik min egen mor- og faren min ser ikke ut som min far. Det gjoer meg ikke til en “mindre” datter. Herrefred, jeg blir helt oppgitt av folk.

      Heia deg, Sophie! You do you<3

    12. Hei fine! ❤️ Jeg har lest bloggene dine lenge, og digger deg! Men jeg føler det samme selv da jeg har menstruasjon, haha. Jeg har tenkt å ordne sånne mellomlange røde stilletto gele’/akryl negler snart i Oslo, det er så fint! Og Dorthe Skappel er flott! Har tenkt over det flere ganger, men vi er serr så like vi! 🥰 jeg tar meg et glass hvit vin ikveld og skal se på en serie på tv2sumo ikveld tenkte jeg. ha en god helg! 💕🥂

    13. Du skal alltid være glad for at du har venner uansett om det er 1 venn eller 20 venner du har. Jeg har ikke hadd en venn på 5 år og det er utrolig ensomt og slitsomt. Jeg misunner alle som har en venn og alle burde verdsette det før det er for sent.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg