update

Hei, dere.

Jeg begynner sånn halvveis å komme meg på beina igjen etter operasjonen. Både i forkant, men også nå etterpå, har jeg tenkt mye på hvordan jeg skal dele hele opplevelsen med dere. Jeg ønsker så klart ikke å romantisere det jeg har vært igjennom nå, for selv om alt har gått fint, er det ikke særlig kult å gå igjennom.

Vel, vi kan jo begynne med formen min? Etter operasjonen har jeg vært mye hoven i hele kroppen, noe jeg fortsatt er. Kastet mye opp, men grei matlyst. Jeg har for det meste ligget på magen i sengen og sett på Greys Anatomy (så glad jeg har blitt obsessed med den serien og har noe å se på). Operasjonen gikk fint og jeg har check-up på tirsdag.

Kirurgen ga meg derimot masse informasjon som gjorde meg provosert, men dessverre ikke sjokkert. Det viser seg at jeg har hatt implantater som egentlig er beregnet på brystene, men i rumpa (dette mistenkte han allerede etter første konsultasjon men nå er det altså bekreftet) – noe som har gitt meg masse ubehag og smerter, men som på sikt ville ha vært direkte farlig! Disse hadde heller ikke livsgaranti og måtte ha blitt byttet ut om et par år, som jeg heller ikke hadde fått informasjon om. Jeg tør nesten ikke å tenke på hva som ville vært konsekvensen av dette, om jeg bare hadde blitt gående sånn..  Kirurgen fortalte meg videre at BBL (operasjonen flest unge jenter drar til f.eks Tyrkia for å utføre, mange for fjerde eller femte gang) er den aller farligste kosmetiske operasjonen du kan gjøre, med høyest dødelighet. På toppen av det er et slikt inngrep nærmest svindel å regne når man er petite som meg. Fettet du har flyttet på forsvinner med en gang. Hva får man høre da? “Bare å operere igjen, fire eller fem ganger må mange ha for å få topp resultat”, det er nærmest useriøse kirurgers markedsføringsstrategi. Det er fire eller fem ganger, med verdens mest dødelige kosmetiske inngrep.

Hvordan føles det å dele alt dette med dere? Tja, både skammelig og flaut for å være ærlig. Jeg synes egentlig dette er privat, og hadde foretrukket å ikke fortelle det til noen. Men, det blir kanskje også feil – og forhåpentligvis kan dette få andre til å tenke seg om..?

Nå får jeg ikke sitte på rumpa mer enn femten minutter av gangen – slik kommer det til å være de neste to ukene. Flyturen hjem er på onsdag og da skal jeg reise i 11 timer (!) og må altså rundt å gå i flyet hvert 15 minutt. Det blir jo herlig.. Gruer meg til den, kjenner jeg! Slik må jeg holde på i to uker, og så kan jeg sitte litt lengre, og bygge det gradvis opp. Treningen kan jeg begynne med om en måned. Gleder meg allerede og kan tydelig se for meg hvordan jeg skal bygge opp formen igjen, steg for steg!

Jeg har det i alle fall fint og blir godt passet på, Henrik er her med meg. <3 Jeg betalte flyturen hans og oppholdet i bytte mot at han passer på meg på morgenen og kvelden, noe han heldigvis synes går helt fint. Jeg er veldig glad det ikke er Kasper som er med meg, for jeg har virkelig vært i dårlig form med masse oppkast og forstoppelse og gud vet hva, haha..

Uansett! Glad dette er overstått og at jeg tok tak i dette, for jeg har følt så lenge at noe ikke helt stemte og der hadde jeg rett! Man kjenner det bare på seg, når noe ikke er som det skal i kroppen..

Jeg ser kanskje litt “klumpete” ut på bildet under her, men det er pga bandasjen.

132 kommentarer
    1. Syns det er skikkelig fint av deg at du deler – både på godt og vondt. Det viser bare at du er menneskelig akkurat som alle oss andre. Vi gjør alle feil her i livet, men å stå i det i etterkant er det ikke alle som gjør, da fortjener du en klapp på skulderen. Det skal mye mot i å dele alt du gjør på denne måten og du skal vite at vi setter utrolig stor pris på det og på deg. Masse god bedring – håper alt står bra til med deg også håper jeg at resultatet av hele denne reisen du har vært på gjør deg klokere, sterkere og tryggere ❤️ Sender en stor klem!

    2. Ønsker deg god bedring Sophie Elise!

      Til dere som driver å kommenterer negativt om Sophie Elise, holde det for dere selv! Det er ingen som er interessert i å høre på dere sutre, dra heller et annet sted og klag!

      Ønsker deg en superduper Desember S E! 🙂

    3. Urolig fin deling Sophie! Jeg skal faktisk operere puppene mine selv om ikke så lenge – men på en av Oslos beste klinikker heldigvis, takk for alle erfaringer du har delt, veeldig glad jeg velger å betale ekstra for å få gjort det ordentlig der fremfor en billig tur til Tyrkia! Masse god bedring, håper på flere ærlige oppdateringer underveis, det tror jeg mange setter pris på. Sender varme klemmer!

    4. God bedring fineste Sophie! Du er virkelig sterk og modig🥰 forferdelig skummelt å lese om Sannheten om den første operasjonen, mtp at det virker som det er mange som vil gjøre det! Da synes jeg at det er utrolig flott at du vil dele den mørke siden, selvom det kanskje er flaut.. fordi folk trenger å få vite sannheten!
      Har så stor respekt for deg og ønsker deg igjen, god bedring og trygg flytur hjem❤️

      1. God bedring til deg. Sikkert deilig å være ferdig med operasjonen…Har tenkt at stakkars deg som skal gå gjennom det der alene…..Ble lettet at du har med deg Henrik som passer på deg. Masse lykke til med dagene frem til hjemturen, og ikke minst turen hjem. Takk for at du deler ufiltrert.

    5. Åh, wow, det høres skummelt ut! Glad du har fått det ut av kroppen nå, selv om jeg også kommer til å synes litt synd på deg de neste ukene. 🙂

    6. Synes det er kjempefint at du deler, også de negative sidene som man ofte ikke tenker på! Er det lov å spørre hva du har gjort? Har du satt inn nye implantater (ment for rumpe) eller sprøytet inn fett eller noen form for injeksjoner? Husker at du skrev for litt siden at kirurgen hadde sagt at det ikke ville gå å gå tilbake til helt naturlig uten å få et stygt arr osv, pluss at du ikke ville kunne trene den opp fordi de hadde fjernet alt av eget fettvev i første operasjon. Lurer litt på hvordan han løste det! God bedring videre. Klem! PS: Prøvde nettopp Glöd som min første selvbruning ever og elsket resultatet!

      1. <3 tusen takk!

        Jeg har ikke fett eller noen form for injeksjoner, det er små implantater (under halvparten så store som før). De har i tillegg riktig "form", da de tidligere var beregnet for puppene og jeg derfor fikk et veldig unaturlig resultat. Jeg får nok vite mer om hva han har gjort når jeg drar innom på konsultasjonen igjen på tirsdag.

        Klem, og takk for at du liker Glöd! Det betyr mye.

        1. Jeg mener at du ikke skal dele noen informasjon om operasjonen. Her beskriver du tingene, og uansett er jo det en form for reklame om kropp og kroppspress. Helt unødvendig å påvirke på noen som helst måte. Du må bestemme selv over din egen kropp, men vær privat med de tingene som du opererer, injiserer osv.

          1. La henne dele! Det er mange jenter som leser bloggen og får med seg viktig info her. Om det kun er 5 av 100000 som vurderte bbl i tyrkia Eller annet shady klinikk så tenker de seg nok om etter å ha lest hva sophie skriver. Det er mange som ønsker å gjøre noe men som ikke har noen med erfaring å snakke med. Da går man på en smell og må under kniven flere ganger for å fikse …

            1. Jeg er nok ikke enig med deg, dette i lys av påvirkningskraften hun eier med en stor bloggplattform. Når det er sagt så har myndighetene innført klare regler som går på kroppspress, og som er trådt i kraft fra primo oktober då.

              At SE skal opptre som en slags Klara Klok omkring plastikk kirurgi fordi hun selv har gjort personlige valg omkring operasjoner og manipulering av sitt eget utseende, er også å fortsette promotering og egenreklame for sånt. Jeg viser da også til alle unge følgere som er lett påvirkelige til å ville ønske å gjøre noe med sin kropp og utseende.

      2. Og det stemmer – han sa det ikke ville vært å anbefale å gå tilbake til helt naturlig. Jeg kunne selvsagt ha valgt å gjøre det, men hørte på hans anbefaling. <3

        1. Hvorfor ikke gå tilbake til helt naturlig? Er det fordi det ville være slapp hud om du hadde gjort det?
          Og hva med implantatene du har fått nå, er det slik at du må bytte ut de etter x antall år?

        2. Det sier alle kirurger fordi de skal tjene penger Sophie 🙂 Det så også min kirurg til meg da jeg ville ta ut brystimplantatene mine. Heldigvis gjorde jeg det allikevel, og to år etter operasjonen er resultatet mitt helt supert og fint. Selv uten implantater!

    7. Herregud så bra at du har fått fjernet de, konsekvensen kunne jo vært fatal. Så flott av deg at du deler så andre kanskje kan slippe å gå igjennom det samme. Takk. God bedring.

    8. Hei, dere snakker så mye om Tyrkia. Det fins også veldig dårlige og billigere kliniller her i Norge som utfører feil og livsfarlig operasjoner. I Tyrkia er det beste legene og klinikkene så lenge man drar de beste te stedene og betaler ekstra. Ingen har bedt Sofia for å operere seg der nede, hun har gjort det fordi det var billig da må hun oppleve sånne ting.

      1. Du har helt rett – jeg gjorde det fordi det var billig, og det er også det jeg prøver å kommunisere. Det er også derfor de fleste reiser til andre land for å operere. Det finnes så klart useriøse klinikker i Norge også men regelverket her er strengere, samt det er enklere å klage på noe.

    9. Flott av deg å dele dette Sophie. Til skrekk og advarsel. Folk må tenke seg om, og undersøke bedre. Man kan faktisk dø av inngrep i baken på de useriøse og billigklinikkene. Bra at du gjorde noe med dette. Modig at du deler. Riktig god bedring og håper resultatet er noe du kan leve med ❤

    10. Masse god bedring! Skulle skrevet mye om hvor mye jeg digger integriteten din, men blir litt tom for ord 😊 bøyer meg i hatten for deg! Vær stolt av deg selv ❤️

    11. Jeg tror Kasper er så glad i deg at han bare hadde holdt rundt deg uansett åssen du har det. Det virker jo som kjærligheten dere imellom er så sterk at den tåler både gode og dårlige dager!!
      Masse god bedring og takk for at du deler. Det stopper nok mange unge i å gå i samme fella ❤️

    12. Setter pris på at du deler dette, henviser til en kommentar lengre oppe: du er menneskelig, det er greit å ta feil valg, og like så greit å rette opp i feilen igjen. Ikke minst er det bare så utrolig bra på dine vegne at du føler dette var det riktige valg å ta. Uansett, lykke til framover, og håper prosessen går lettere for seg!<33

    13. Hei. Er det mulig å få vite hvor du har operert deg nå? jeg vil veldig gjerne reparere min egen BBL. Jwg stoler på at du har gjort veldig god research, derfor spørr jeg deg.

          1. Jeg svarer på et enkelt spørsmål, som forhåpentligvis kan hjelpe en jente som åpenbart er i en kjip situasjon. Da hun ikke hadde lagt igjen mailen sin, var dette måten å få gitt henne et svar på.

            Så, dette er ikke reklame. Jeg har hverken fått sponset eller betalt for å omtale hans navn, jeg gir ikke noen link, og jeg har heller ikke delt noe før / etter. Jeg vil absolutt si det er innafor.

            1. Tusen takk, jeg ser ikke på dette som reklame. Jeg trengte virkelig dette svaret ❤️

            2. https://fim.as/62324-Hva-er-kosmetiske-inngrep

              Tanken din er forsåvidt god, men dere hadde sikkert kunnet utveksle info. privat, og ikke i offentligheten. Jeg oppfatter det slik at du promoterer plastisk kirurgi, ved å dele din historie og detaljene omkring denne her på bloggen. Du har lagt inn nye implantater osv. – og det er jo et kosmetisk/kirurgisk inngrep.
              Skal du være/opptre som rådgiver i sånne spørsmål fremover da, og hvor vi muligens vil se bilder av den nye rumpa med de nye implantatene? Før- og etter bilder?

          2. Jenny, det var da veldig så på du skulle være? Hvis de nye retningslinjene for sosiale medier er så viktig for deg, hvorfor ser jeg deg ikke kommentere på alle andre influensere som bryter reglene – mye oftere enn Sophie Elise og? Virker som du bare er ute etter å ta Sophie, og da er det litt for dumt å gjemme seg bak regler, det forstår vel du og😉

            1. Hei Kristine. Så du mener at SE bryter reglene, ja. Da er det vel ikke så feil å rette fokus på disse tingene som absolutt er aktuelt i sosiale medier, det være seg her eller andre steder? Jeg gjemmer meg ikke bak disse reglene, men prøver å rette fokuset PÅ de, og de er virkelig viktige om vi sammen tenker på alle de som sliter med sin egen selvfølelse og kroppspress. Operasjoner er ikke veien til lykke i livet. Livslykke oppnås ikke gjennom et utall av plastikkoperasjoner på korrigerende repeat. Hva tenker du hvis bloggeieren om litt tid publiserer bilder av den nye rumpa? Da blir det jo såkalte etterbilder, siden den gamle rumpa er «godt» dokumentert i SoMe.
              Har du sjekket det nye regelverket som er gjeldende nå, Kristine? De gjelder alle influensere, bare sånn at det er nevnt.

            2. Fullstendig støtte til deg Jenny! Her har bloggeier trampet hardt over DE ETISKE RETNINGSLINJENE MOT KROPPSPRESS. Hvorfor er det ingen av de ansvarlige for disse reglene som tar tak og ser denne meningsløse bloggposten?

        1. Du har gjort god research sa du? Med en halvtimes research fant jeg akkurat ut at typen er klin gæren og har utført mange mislykkede operasjoner, så jeg ville vært oppriktig bekymret om jeg var deg. Sjekk ut instakontoen drryanstantonjourney.

    14. Vet du, det er bra at du deler dette! Det viser så veldig tydelig hvorfor det 1) er viktig med god research 2) hvorfor billig sjelden er best i slike tilfeller.
      Du har jo vært heldig at du ikke har opplevd store komplikasjoner etter Tyrkia-operasjonen! Ja, du gjorde en stor feil som kunne blitt fatal, men du er ærlig om det. Livet handler ikke om å være feilfrie, men å lære av de feilene man gjør og kanskje også gi den lærdommen videre til andre slik at de slipper å gå gjennom det samme.
      Ønsker deg god bedring!

    15. Håper du snart vil føle deg mye bedre! Du er tøff <3 og så lurer jeg på; hvor er genseren fra? Fytti den var nydelig!

    16. Jeg opereses i tyrkia om noen få dager. Gleder meg 🥰 de har noen av verdens beste kirurger på BBL, man må bare gjøre grundig research først! Og jeg har ALDRI hørt om noen som har gjort 4-5 BBL. Nå overdirver du. De som vil ha ekstreme resultater tar gjerne 2 eller 3 runder men at det er mer uvanlig og 4-5 er å overdrive VELDIG 🤣 god bedring ❤

      1. Det kan sikkert stemme, så lenge man gjør grundig research. Men, BBL er likevel livsfarlig, dødelighet er på 1 av 3000. Sinnsykt høye tall. Å gjøre 2 eller 3 av samme operasjon er uansett hva helt sinnsykt drøyt.

        Og nei, jeg overdriver ikke. Jeg har selv møtt flere som har tatt BBL både fire og fem ganger. Jeg synes til og med to ganger er alt for mye.

    17. Det er fint at du deler, det tar guts å stå i det og innrømme at man angrer. Masse god bedring til deg fine du <3

    18. Jeg er nå 6 uker etter min bbl operasjon ♡ kan ikke sitte overhodet.. Jeg tok ikke implantater men eget fett- siden jeg var en stor dame til å begynne med. Jeg veit hva du går igjennom.. Det er tøft og hardt! Og bryst implantatene er ikke ukjent problem. Jeg valgte å operere meg i Gøteborg pga den dødsfaren. Syke syke greier!

      Har 3 til 4 uker igjen på magen.. ikke rygg, ikke på sidene eller sitte. Jeg begynner å bli gal!

      Jeg har delt mye om min operasjon på sosiale medier. Men som sagt – aldri glorifisert. Jeg har vist blod. Sinne. Gørr. Hevelse. Forstoppelse +++.. viktig å være åpen og ærlig om det negative også. ♡

      God bedring!

      Connie, 31 år.

    19. Det er kun positivt at du deler dine erfaringer. Alle operasjoner vil alltid bringe med seg en viss risiko. Et så stort inngrep som å sette inn rumpeimplantater må KUN utføres av seriøse kirurger som vet hva de gjør og har pasientsikkerheten i høysetet.

      Du er fin som du er, Sophie. Har lest bloggen siden du skrev ditt første innlegg. Jeg vet du liker den “falske” glam-looken, men du er virkelig vakker og har alltid vært det, både på innsiden og utsiden. Ingen operasjoner gjør deg finere. Det gode du har i deg er det som gjør deg vakker! Alt godt fra meg til deg❤️

    20. Derfor mener jeg det er viktig du deler operasjoner Osv.. det er heeeelt sykt!! Godt du stolte på magefølelsen, selvom rompa også hadde ett utseende som tilsa at noe var galt. Håper Isabel Raad også sjekker ut sin bare for sikkerthetsskyld♥️ Jeg så på insta at klinikken utfører helt sykt mange av BBL, de ser jo helt unaturlig ut og som barbiedukker. Jeg trodde den operasjonen gikk ut på å flytte fett bare, ikke sette inn implantater 😳😳😳

    21. Jeg skal faktisk sette inn nye små implantater i rompa på torsdag.. hadde implantater for 3 år siden som var alt for tykke og gjorde at muskelen som dekte implantatet ble tynnet ut. Jeg måtte ta de ut og etter det har rompa mi blitt skikkelig slapp 🙁gruer meg noe jævlig fordi er så redd for at det samme skal skje igjen, selv med små implantater…veldig tilfeldig at du gjorde det samme på samme tid ! Men finner støtte i bloggen din og håper at det går bra med deg ♥️♥️♥️ god bedring!

    22. Synes at dette kommentarfeltet virker redigert,anbefaler heller Jodel så får man et mer nyansert bilde 😔

    23. Ærlig og Åpent å ekte innlegg du er så tøff og modig å favoritten min og beste synes jeg du er et godt forbilde ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god Natt fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😃♥️♥️

    24. Sååå bra du fikk det fjernet! Huff, så sykt at de gjör sånne feil! Jeg har hört om det i det siste at det er flere som har dödd av BBL… Sååå skremmende!!! Derfor syns jeg det er veldig bra at du deler dette!!! <3 Man må VIRKELIG tenke seg om mange ganger för man tar sånne valg! Selv har jeg aldri tort å gjort noe sånt. Ville ikke satt meg i fare… Og personlig liker jeg det naturlige. Men jeg dömmer ingen som gjör noe inngrep. Håper det går bra med deg, Sophie! <3
      God klem! <3

    25. DET ER SÅ SINNSYKT VIKTIG AT DU DELER DETTE OG DENNE SIDEN AV SAKEN OGSÅ! Kan nesten med trygghet si at du «redder» andre unge jenter (og kanskje gutter?). Heia deg

    26. Gjorde ikke Isabell Raad nøyaktig samme inngrep på samme klinikk i Tyrkia? Hun burde vell kanskje også vurdere å ta ut implantatene. Tenker at hvis du fikk feil implantater, så er sjansen for at hun også fikk det ganske stor! :/

    27. Du innså at rumpa di så mislykket ut , dro til LA for å få en bedre rumpe å vise fram på IG, ikke for å hovedsakelig ta ut implantater… ? 🙂 hvorfor ikke heller innrømme det enn å late som «du ble anbefalt å ta inn nye».som om ikke det var planen hele tiden å gi den et bedre utseende å gjøre ny operasjon…
      helt greit at du vil operere deg, men vær ærlig ? ikke prøv å framstå som om at du ville gå tilbake til det «naturlige». Det er BS. Du ville bare ha en rumpe som så bedre ut. Og det er forståelig , fordi rumpa di var ekstremt uproporsjonalt ift kroppen din.

      1. Har en venninne som tok samme operasjon på samme klinikk for noen år siden. Like før sommeren i år, gikk også hun inn for å ta ut implantatene av samme grunn som Sophie Elise. Slutt å hate på alt Sophie gjør. Om Sophie puster, så klarer sånne som deg og hate på det også.. Skjerp deg!

        1. Jepp Silje, du har venner som har operert det samme som SE, du har sikkert venner med Griffon og Spitzpoo og du har sikkert en kjæreste som heter Kasper og kjøper alt SE anbfaler🤣🤣🤣. Nå må du slutte å mase. For det første er du naivt godtroende og for det andre, det er ikke alle som skriver her som «hater på alt Sophie gjør» hva nå det betyr. Det er snakk om diskusjon og meningsutveksling…

    28. Utrolig flaut å ta rompeoperasjon 😅
      Altsåå hva er ekte med deg i det hele tatt? Du er jo så operert at det blir usexy! Du er jo mer operert enn de som mest beskyldt for det også. Når man blir operert så mye så anses man ikke som pen lenger, men en plastdukke.. Du får også andre unge til å operere seg.. rett og slett.. skjønner ikke du kan ha lov til å blogge heller. Du er også nordmann, stor rompe passer ikke nordmenn, men mennesker som har det genetisk!

      1. Emilie: Vet du hva som gjør en person usexy og lite pen? Slik du snakker til folk. Selv det vakreste mennesket blir usjarmerende og uattraktiv hvis de behandler folk på den måten. Dessuten er det mange nordmenn med naturlig stor rumpe. Fasiten er ikke nødvendigvis deg selv og din lille rumpe.

    29. OMG, hva driver du med? Jeg blir oppriktig rasende av dette innlegget. Hva med reglene om kroppspress og hva influensere Ikke får lov til å fronte? Er du fortsatt i narkose eller? Virker ikke som du har noen til å passe på deg når du slipper et slikt innlegg. Jeg er dypt uenig i både det å dele en dritt om dette, og å navngi kirurgen? Har ikke ord

      1. HELT enig med deg. Viser bare hvor uintelligent man kan være og at hennes virkelighetsforståelse er temmelig forvridd. Etter Kristin Gjelsviks oppgjør sist gang var det nok bare krokodilletårer og tomme ord vi fikk fra Sophie Elise. Ganske komisk å se klipp fra debatten med tidenes spill for galleriet. Tar nok ikke lang tid før den nye rumpa smøres utover blogg og instagramfeed. Tror du har hatt godt av å trekke deg litt fra rampelyset Sophie. Og kle på deg.

      2. Herregud, både du og hun under. Dere er så sjukt intr i å hakke Hun ned. Jeg blir kvalm av dere, er ikke rart folk har dårlig selvtillit når det finnes mennesker
        Som dere, som bare klikker seg inn for å spre dritt.

        Innlegget her er DRIT BRA! Tenk hvor mange hun redder ved å opplyse om komplikasjoner og egne opplevelser. Å nevne kirurgen til en stakkars person som har gått i samme fella er jo bare hyggelig!
        Har dere tenkt på at hun som spurte om navn garantert kommenterer her på bloggen fordi det er anonymt, og at hun åpenbart er flau over tidligere valg. Heia SE. Jeg digger at du skriver akk det du mener og opplever.

        1. For det første «oppgitt» les korrektur på det du skriver. For det andre, innlegget er en katastrofe hvis man ser det i lys av retningslinjer mot kroppspress for influencere. Les de, står svart på hvitt. Fullstendig unødvendig å legge ut plastisk-kirurgens navn.

    30. Glad du deler, det bra og det dårlige. Bra du får fikset opp i ting før det kunne gått sikkerlig galt. Kjempe fint du skriver om dette. Helt ok om man vil fikse på utsende, men fint å kunne lese om de useriøse slik at man tar seg tid til å finne seriøse og innse at billigst ikke er best når det kommer til slik.
      Masse god bedring og lykke til med flyreisen, håper det går bra 💜

    31. Jeg er så glad for all smerte du har nå. Håper det ikke gir seg med det første og at du får en skikklig dritt flytur hjem til norge ☺️ måtte smertene vedvare og bli endel av deg så lenge det går an. Deilig å vite at smertene ikke er noe du kan operere deg bort ifra 😁

      1. Håper du blir frisk. Og at du får det bedre med deg selv veldig snart. Må være grusomt å ha det så vondt inni seg som du åpenbart har det.

    32. Kjære Sophie, jeg håper du snart finner ro og trygghet i deg selv og i ditt liv <3
      Du har hatt en hard barndom som har etterlatt arr mange av oss kanskje ikke forstår, men jeg håper de demonene fra fortiden snart slutter å terrorisere deg. For alt jeg ønsker for deg er at du skal klare å nyte akkurat det du har foran deg. Å stoppe opp og være glad hver gang du får til noe du har gruet deg til eller vært usikker på. Å nyte kvalitetstid med kjæreste, familie og venner. At du skal finne ut hva livet egentlig handler om for deg, for du begynner å bli voksen og jeg kan ikke tro at det er operasjoner, løsnegler, løshår, sminke, fillers, pupper og rumpe som skal være fokus nr. 1 lengre, det er du for smart til!!

    33. Jeg synes utelukkende det er bra at du deler, og håper det får folk til å tenke seg om. Er det verdt å risikere livet sitt for å gå den korteste veien til større rumpe? Så absolutt ikke. Spesielt når én runde på operasjonsbordet sjeldent gir det resultatet man ønsker. Det finnes en youtuber som dokumenterte sin prossess (hun opererte på en ganske beryktet klinikk i Mexico). Dessverre døde hun av komplikasjoner rett etter operasjonen. Jeg er inderlig glad for at det går bra med deg, og at du valgte å gjennomføre denne korrigeringen slik at du minimerer sjansen for komplikasjoner i fremtiden. Den tyrkiske kirurgen burde få skittentøyet sitt hengt ut på tørk slik at alle holder seg unna den klinikken.

        1. Det er bra for både dem som vurderer operasjon og dem som aldri har vurdert det. De som vurderer det hører Sophies skrekkhistorie og dropper det forhåpentligvis, og de som aldri har vurdert det vurderer det i såfall ikke etter å ha lest dette. Leste du i det hele tatt innlegget? Sophie snakker ikke positivt om rumpeoperasjonen. Tvert i mot.

          1. Selvfølgelig har jeg lest innlegget, og alle kommentarene til dere som lovpriser. Jeg gjentar, rumpeoperasjon skulle ikke vært et tema i et hele tatt, det er bare helt fjernt å blogge om slikt. Tenk hva det setter i gang hos unge jenter…..Nå skal hundrevis google denne dusten av en plastisk kirurg i USA, og grine seg til implantater både her og der. Bare å oppgi navnet er helt utenfor lovlighetens grenser. Håper det finnes folk som er voksne nok til å få barna sine fra å lese det tullet her.

          2. Nei hun snakker ikke positivt om rumpe operasjon. Og vi forstår det har skjedd mye galt her. Men likefullt kommer vi til å se den rumpen fremover i alle vinkler og close up. Det null stiller fullstendig «skrekkhistorien».

    34. Håper du snart føler deg bedre igjen <3 Var det slik at du opererte inn nye og mindre implantater? Mener du skrev noe om at det gir bedre resultat enn å kun fjerne. Blir det sånn at du må bytte ut disse også etterhvert? Hvordan er det da med dødelighet under operasjon, komplikasjoner osv? 🙂

    35. Det er MYE mer komplikasjoner med implantater enn BBL. Og de fleste nøyer seg med 1 runde, ikke alle har kroppsdymforfi som deg. Men BBL får man formet hele kroppen og får lagd fine hofter og fettet som overlever er der for alltid. Når man tar BBL så overdriver kirurgen resultatet fordi man vet ikke alt fettet overlever. Man får lagt fetteræt hvor man vil i rumpa, og får mye finere fasong enn med implantater som nesten alltid peker nedover.

      1. Hu er lei seg for at hun alltid kommer til å se ut som en gutt forfra fordi hun allerede har sugd ut alt fettet hun kunne for noen år siden og det er slipt vekk av puppeimplantatene hun hadde i rumpa, forver hip dips. Så hun prøver å nedsnakke BBL stakkars 😥😂

    36. Hei Sophie Elise! Først og fremst vil jeg bare si at det er flott at du deler, på godt og på vondt. Håper du føler deg bedre snart og at du blir fornøyd med resultatet, det er det eneste som er viktig! 🙂 <3

      Så vil jeg bare si at jeg synes det er forferdelig tragisk hvordan noen mennesker kommenterer. Kroppspress er noe som er i hodet til mennesker, og det å skylde på influencere synes jeg bare blir for dumt. La oss ikke glemme ytringsfriheten og friheten til å dele det vi ønsker. Er det bare influencerene som er "naturlige" som får lov til å dele? VÅKN OPP FOLKENS. Verden fungere ikke slik.

      Alle opplever kroppspress, det er normalt. Men slutt å sammenlign dere med menneskene rundt dere, og først da vil dere bli lykkelige. Slett sosiale medier, slutt å les bloggen til Sophie Elise om det plager dere så mye. Verden blir mer og mer teknologisk og da er det bedre å skjerme dere selv, enn å prøve å hindre at mennesker deler informasjon. Bare fordi du føler deg krenket eller kjenner på kroppspress. Kroppspress er et personlig problem, og den eneste som kan hjelpe er en selv.

      Det er tydelig at det er mange som setter pris på at Sophie Elise deler informasjonene rundt prosessen hun er i, fordi de selv er i samme situasjon. Mennesker er forskjellige, og om noen ønsker å endre på utseende sitt, så er det ens eget problem. Slutt å bry dere så mye om hva andre gjør og fokuser mer på egne ting.

      Sånn, nå har jeg fått ut litt frustrasjon. Stå på videre Sophie Elise, du er rå <3

    37. Her er det utrolig mange stygge og usmakelige kommentarer! Tenk at dere sitter der å slenger drit til et annet menneske på den måten.

      Jeg har aldri vært for kosmetiske operasjoner og vil nok aldri gå den veien selv. Men det gir meg på ingen måter rett eller behov til å spy ut av meg slik kvalme med ønsker om smerte, kallenavn og annet usmakelig virrvarr som alle dere viktig Per’er over her kaster ut på det åpne Internett.
      Hvordan gjør det dere bedre? På hvilken måte er dere et bedre forbilde for unge jenter og gutter? De sitter på samme måte å leser deres kommentarer som innlegget til SE. Forbanna nettroll, skam dere! Virkelig, SKAM DERE!

      Sophie Elise, masse god bedring!

    38. Syntes det er kjempebra at du deler!! Det bidrar til at man tenker seg om to ganger, og at man er klar over konsekvensene og hva som faktisk skjer på diverse klinikker (slike hører man jo gjerne bare om i “ekstreme” tilfeller, som feks i Botched). Takk for at du deler, og god bedring!

    39. Igjen så skuffer du.. når alle «trodde» du skulle fjerne.. så har du bare lagt inn nye..
      Usunt forbilde! Helt sykt!

    40. Ikke operer inn silikon, det er helseskadelig. Gjerne søk opp ‘Breast implant illness’, jeg har selv slitt med det og fjernet silikonene, mistet flere symptomer få måneder senere.

      1. Endelig en som belyser dette. Så mange kvinner sliter med skader av/etter silikon. Autoimmune sykdommer, håravfall, dårlig hud og depresjoner.
        Vi har nok bare sett begynnelsen dessverre.

    41. Rart at det hele tiden er “kirurgen som anbefaler” – enten det er nese, pupper eller rumpe.
      Jeg stiller meg tvilende til det!
      Jeg tenker det heller er pasienten som “forlanger” hva hun vil ha.

      1. Kirurger vil jo såklart bruke sin kompetanse og fortelle hva som er det beste å gjøre, så får man velge om man vil følge det eller ikke. Synes ikke det er rart i det hele tatt..

      2. Eh? Vet du hva du snakker om? Vært på konsultasjon før? Jeg ble anbefalt nese når jeg dro pga øyne…ja, og jeg fikset nesa. Er superfornøyd. Kirurger skal være estetiske og se hvor problemet egentlig er. Er utrolig heldig som ikke har noe komplikasjoner i ettertid.

    42. Gåsehud! Visst er dette innlegget viktig. Det er kjempeviktig og jeg er så imponert over at du deler, Sophie. ❤️ Tusen takk.
      Du trenger ikke « vokse» for noen, men likevel, i mine øyne vokser du hver eneste dag og du er mye viktigere enn du tror.

      Masse god bedring til deg!

    43. Heisann! Er ikke BBL at de fjerner fett fra andre steder på kroppen, og plasserer det på rumpe og hofter osv for å få mer timeglassfigur? Siden du sier du har implantater, ble usikker.

    44. God bedring sophie! Jeg lurer bare på hvorfor du valgte billigst mulig sted for operasjon med din inntekt, du av alle burde jo tenkt kvalitet og best mulig. Jeg selv opererte når jeg var 21 år i Norge og tenkte overhode ikke billigst mulig (har en ganske normal inntekt og «liten» i forhold til deg.)

    45. Hvis noen vurdere kirurgen hun har nevnt, for all del IKKE gjør det. Sjekk ut instakontoen drryanstantonjourney. Skjønner ikke hvordan du kan hevde at du har gjort god research, det tok meg 5 (!) minutter å finne massevis av jenter med mislykkede operasjoner av han legen. Dette lover ikke godt, uff!!

      1. Legg merke til at Sofie steen isachsrn har fjernet navnet hans fra bloggen. Nå kaller hun han bare kirurgen 😂😂😂😂 det som stod tidligere var “Han heter Dr Ryan A.Stanton”… Og ja, han har flere titalls klager på seg. Kalles også “scam ryan” blant de som har tatt kirurgiske operasjoner hos han.

          1. Ja, det står der, og SE skriver i et tilsvar lenger opp at hun gir hans navn til en følger som spør. Dette mener hun er helt greit fordi følgeren ikke hadde lagt igjen sin e-post.

            Jeg mener at å legge ut navn på en kirurg er en opplysning som fremmer kosmetisk kirurgi. Sammen med beskrivelse av nye implantater og forløp er det åpenbart en forandring av hennes egen kropp gjennom plastisk kirurgi. Basert på gamle bilder av rumpa, og mulige fremtidige bilder av den nye, vil dette favne de nye reglene for influensere om kroppspress?

            Legger ut linken som myndighetene har gitt. Her er mulighet til å klage på influensere, om en mener at regelverket er brutt;

            https://fim.as/klage

            Selv har jeg gått gjennom plastikkoperasjoner, men det har vært pga. kreft to ganger. Derfor var de nødvendige av medisinske grunner. Ellers ville jeg aldri gjennomført sånt.

    46. Sophie!! Synes det er bra at du deler dette! Det kan påvirke unge jenter den veien at de revuderer samme operasjon. Hørtes sykt skummelt ut, og bra at du har fått gjort noe med det. Synes ikke du skal skamme deg, for alle kan gjøre feil, og i det samfunnet vi lever i med så mye kroppspress er det ikke så rart! God bedring til deg <33

    47. Synes det er fint at du deler! God bedring <3 Lurer på om du kanskje vil skrive et innlegg om hvordan du tenker å bygge opp kroppen igjen med treningen? Jeg har en kronisk sykdom, og ønsker å begynne å trene for å se om det hjelper, så tenker at eg slikt innlegg kanskje hadde vert til inspirasjon og motivasjon. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg