UKENS SKJEMA

Reklame | annonselenke rayville


Pysj: HER

Tirsdag:

08:00 Vaskedamen kom hjem til oss og måtte bli sluppet inn + ordne med betaling. Jeg hadde ingen steder å gå så det endte med at jeg satt som en idiot ved kjøkkenbordet hele tiden og hadde dårlig samvittighet for egen livsstil  🙂
12:00 Jeg fikset vippene på Eger Skin Clinic, som jeg gjør en gang i blant om jeg vil være ekstra fin.
15:00 Møte hos Natt&Dag. Det gikk fort, jeg var inne og ute i løpet av femten minutter. Men jeg elsker møter som er sånn. Man trenger ikke småsnakke om været.
19:00 Jeg skal gjøre et kommersielt samarbeid på instagram og må filme litt innhold hjemme. Men det er bare gøy!

Onsdag:

10:00 Jeg drar hjem til Dajana for å bli sminket i full glam, slik som vi begge elsker. Herregud, jeg ønsker hun bodde under senga mi og sminket meg hver dag.
12:00 Videre går turen til Cappelen Damm, som er forlaget mitt. Vi må planlegge en veldig forsinket fest for boken min, og feire at den har vært på bestselgerlistene 11 uker på rad.
14:00 Jeg skal gjøre sync i to timer for serien min, det er altså når man ser rett inn i kameraet og snakker om noe som har skjedd – for å inkludere seeren litt mer. Dette er sesongens siste sync.. 🙁 Jeg gleder meg til premiere, da!
19:00 Møte opp på et hotellrom for en spennende shoot.. Som jeg gleder meg veldig til! En shoot jeg ikke ante noe om for en uke siden men som er en stooor greie. 🙂
21:00 Dra innom Europris for å velge ut et par ting. Vi skal fortsette samarbeidet vårt – og det er jeg glad for. De har mye fint interiør, og mye som ser “glam” ut.

Torsdag:

08:15 instagram holder et event / kurs hvor de lærer bort de tekniske tingene. Hvordan funker egentlig algoritmene? Hva skal til for å nå flere folk? Hvordan skape engasjement? Det blir interessant, og noe jeg gleder meg til å lære mer om. Dette kurset varer en del timer.
16:00 Jeg og Fetisha har møte for å diskutere podcasten 🙂 Premiere 29. januar!

Fredag: 

11:00 Jeg skal ENDELIG til personlig trener igjen!!! Halleluja!!! Som jeg gleder meg. Jeg savner å føle meg sterk hver eneste dag..
12:30 Møte med Universal Music for å diskutere hvordan vi skal gjøre det med musikken fremover. Jeg har noen visjoner, og det tror jeg de også har.
14:00 I et møte for å diskutere litt business med en (så langt) hemmelig rådgiver.
20:00 datenight med Kasper

Lørdag:

10:30 Jeg skal på Vinyasa Yoga. Fikk sommerfugler i magen da jeg så det i kalenderen min. Herregud jeg elsker å være i gang med treningen igjen.
12:40 Jeg skal ta spraytan! Det trengs.
15:00 filme en videoblogg om hvordan jeg fester parykkene mine etter ønske fra dere! Jeg skal gjøre mitt beste men det er ikke alltid jeg får til å feste dem så bra. Det er derfor man har hårbånd 🙂
20:00 Dra ut med Adelen! <3

Søndag:

10:00 Barrys Bootcamp – den beste treningen som finnes! Hollywoodtreningen som endelig kom til lille Oslo og gjorde mitt liv hundre ganger bedre.
12:00 Spille inn vår første ordentlig podcast, som slippes allerede to dager etter! Nå er både bilder og jingle på plass 🙂
16:00 Møte en fotograf på Grand Hotell for å ta bilder til bloggen. Jeg skal bli flinkere på det med jevne mellomrom slik at jeg ikke klør meg i hodet og lurer på hvilket bilde jeg skal bruke (slik som i dag).

En helt vanlig uke i mitt liv som får balansert både hygge, men også spennende jobb! Herregud, dette er uken før alt starter. Altså før podcast, før premieren av serien og uken før en svær photoshoot blir sluppet for verden. AMAZING! Har dere en fin uke? 

18 kommentarer
    1. Kjempe kule bilder synes jeg å spennende å kult innlegg synes jeg. I dag har jeg spist en vegetarisk rett til middsg. Det var en pastarett med hjemmelaget tomatsaus. du har inspirert meg DU er best å favoritten min ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 🐱♥️🗻🌌

      1. Det aner jeg ikke! Men sendte melding til interiørdama nå og spurte, så kommer tilbake til deg 🙂 Jeg har bare valgt ut hvilken stil jeg vil ha, men aner ikke navnet på de ulike tingene.

    2. Det Instagram kurset/eventet hørtes veldig interessant ut. Er det noe for alle eller er det et privat arrangement? 🙂

    3. Haha 😁 jeg må altså le når du alltid skriver at du føler deg så dum når vaskedamen kommer 😄 syns æ ser😁

    4. Har en veldig avslappet uke:)
      Btw, hater å mase, men skrev til deg for 2 mnd siden på fb (sophieelise fanpagen) og fortsatt ikke fått noe svar:/

    5. VET at du absolutt ikke mener noe vondt med det, men vaskedame? Vi er i 2019. Kall henne renholder. Du kaller nok ikke en sykepleier for «ammepike» lengre, slik det ble gjort før.

    6. Vettu, jeg pleier ikke lese bloggen din, men nå gikk jeg inn, bare for å gi deg ett stooort klapp på skuldra!!! ❤️❤️❤️ Leste kronikken din som sto i Dagbladet, å jeg ble så stolt!! Fy søren, du er ei fantastisk jente Sophie, med skikkelig bein i nesa! Du er døds tøff, og utrolig klok! Stå på!!! Heier på deg!!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg