uken som kommer

Reklame | annonselenker

Jeg føler skikkelig at det er fredag i dag, garantert fordi vi skal på spa. Egentlig burde vi ha kjørt for flere timer siden, vi har bordreservasjoner klokken 20:00 og det kommer vi aldri i verden til å rekke. Jeg er så tidsopptimist, trodde vi skulle vært fremme i formiddag men nei, det er alltids noe som må fikses her hjemme. Uken blir uansett relativt rolig, vi er på spa helt frem til den 16. Dette er uken som venter:

Ukens utfordring. Dette kommer sikkert til å høres ut som tidenes i-landsproblem, men det er krevende å sette assistenten inn i alt hun skal gjøre. Sikkert for hennes del også, det er jo en helt ny hverdag. For min del innebærer det å gi ifra meg kontroll, og for hennes del er det mye å holde styr på. Men herregud, så flink hun er. Det kommer til å være en utfordring for meg å gi litt slipp. Det kommer også til å være utfordrende å ikke sjekke mailen hvert sekund, for det er jeg vant til og innbiller meg at verden går under om ikke.

Ellers har jeg funnet ut at en tidligere samarbeidspartner misbruker mitt navn og bilde i markedsføringen sin. Vår avtale utløp for over ett år siden, og jeg valgte å sende en mail først å si fint ifra. Vedkommende ønsket ikke å fjerne reklamen, så nå har jeg tatt det videre med advokat. Det er ikke greit. Jeg vet at samme annonsør tidligere har misbrukt andre bloggere / influencere i sin markedsføring, men tydeligvis har det ikke blitt slått ned på og han har bare fortsatt som før.


Solbriller: HER

Ukens kreative: Denne uken begynner vi for alvor planleggingen av noe spennende sammen med TV2. Det er ikke noe jeg har gjort før, faktisk er det noe såpass utenfor comfort zone at jeg får sommerfugler i magen. Jeg skal utfordres, og det er nesten sånn at jeg vil dra i bremsen å si “nei dette klarer jeg ikke likevel”. Mest fordi det blir så emosjonelt og provoserende for min egen del.

Ukens sosiale: Sett bort fra en del kjærestetid de kommende dagene, så er det lite sosialt som skjer. Jeg feirer 17. mai sammen med Kasper, Sandra Lyng, hennes kjæreste og deres sønn. Vi skal grille, ikke drikke, sitte på verandaen å bare kose oss. Det føles så riktig, jeg har vinglet frem og tilbake på hva jeg skal gjøre i år ettersom det ikke føles riktig å feste, og derfor heller ikke føltes riktig å “ta opp plassen” til noen som vil feire hardt på nasjonaldagen. Da passer det fint å ha venner med barn, hehe.

Jakke Bik Bok / genser HER / bukse HER / sko HER

Ukens mat og trening: Jeg har akkurat gjennomført ukens første økt på Barrys Bootcamp med fokus på armer og mage, og så skal jeg trene hver eneste dag på spa. Det er så smidig når man bare kan ta heisen ned i et gym som ofte er folketomt. Dessverre har jeg spist dårlig i det siste, i dag har det vært bra (smoothie, salat, enda mer salat) men det har vært pizza. Og enda mer pizza. Nesten hver eneste kveld. Det kan jeg merke på huden, jeg har fått kviser med en gang (som det blir hver gang jeg skeier bort fra en vegansk kost).

Målet for denne uken er fem treningsøkter, da skal jeg si meg fornøyd.

Utfordringen på det personlige plan nå er å gi slipp. Gi fra meg kontrollen. Ikke bli stresset om ikke alt går etter planen. Er det ikke rart hvordan universet funker? I dag hadde jeg flere nye kviser, jeg fikk parkeringsbot, jeg klarte ikke å henge med på gruppetimen og en skummel mann var ekstremt pågående da jeg var ute å spiste lunsj. Sånt gir meg noia, og jeg vil bare stenge meg inne. Men, på vei hjem klarte jeg å akseptere situasjonen å ha en fin dag likevel, og BAM – så kom den ene gode nyheten etter den andre.

Da er det magisk å leve.

12 kommentarer
    1. Koselig å kjempe kult innlegg å fantastisk svevende blå palmesus Eventyr magisk krystall vakker bilde synes jeg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 👾✌🦌🐱🐈♥️🦋☀️

    2. Hvis du likte serien quicksand, så er ikke “The Sinner” så veldig ulik. Handler om en krimsak hvor det benyttes retrospektiv metode. sjekk ut, finnes på netflix.

    3. Det første som slår mot meg når jeg kommer inn på bloggen din er reklame for kjøttprodukter – pølser, burgere og allverdens grill alternativer fra Coop. Du som forkjemper av “spis mindre kjøtt” – er det innafor?

    4. Har bare et spørsmål jeg virkelig vil ha svar på, som jeg føler du ALDRI har tatt med på bloggen og det er egentlig litt provoserende for å være ærlig. Jeg er selv vegetarianer (altså jeg spiser ikke noe kjøtt, inkludert fisk). Jeg mener ikke dette som hat eller for å “ta deg” på noe, men jeg synes det er veldig dumt at du som har en så stor plattform er med på å mislede folk i forhold til hva det vil si å være vegetarianer, det er en grunn til at definisjonen “pescetarianer” eksisterer. Når folk tror det er å være vegetarianer innebærer å kunne spise fisk, men ikke annet kjøtt, er det så fort at man blir tilbydd fisk; laks, sushi osv når det ikke inngår i kostholdet til en vegetarianer. Så spørsmålet er vel egentlig bare hvorfor du ikke bare kan kalle deg for det du er, altså en “pescetarianer”?

    5. Når skal du fortelle at du har fikset på nesen nå igjen? Man ser jo tydelig at du har gjort det, selv om du prøver å gjemme nesen på snap og bruker gamle bilder. Men den ser veldig bra ut nå da, det har den alltid gjort😊

    6. Du skriver engasjerende og jeg er imponert over din formidlingsevne! Et lite hjertesukk; kan du lære deg forskjellen på å og og? Det vil gi deg mer troverdighet:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg