tomorrow – bye boobs!

Reklame | reklamelenke Nelly

Nå sitter jeg her med masse nerver.. I morgen tidlig klokken 07:15 har jeg oppmøte på Fornebuklinikken og skal fjerne silikonen. I den anledning inviterte jeg Charlotte og Fetisha over på en puppefest – alle måtte ha på seg fint undertøy, sexy pysjamas og så feiret vi puppene våre, og jeg tok farvel med mine. 🙂Dette kommer sikkert til å høres veldig rart ut, men jeg er faktisk ganske stolt av at jeg tok silikon. Alle var imot det, men jeg gjorde det oppriktig for min egen del og det satte en standard for mitt liv – nemlig at jeg gjør som jeg selv ønsker. 🙂 Og nå fjerner jeg også implantatene, fordi jeg selv ønsker og ikke fordi jeg . Til de som har spurt, ja jeg fjerner alt. Jeg skal ikke ta inn mindre silikon, alt skal bort.

Jeg er fornøyd og stolt over avgjørelsen jeg har tatt! Men, om jeg går ett halvt år uten silikon og finner ut at “nei, jeg vil ha implantater igjen” så utelukker jeg ikke at jeg kommer til å ta det. Men akkurat nå trives jeg ikke med silikon og synes ikke det kler kroppen min :/


Settet jeg har på meg kommer fra MyMuse. 
Innesko som dette er fantastiske! Mine er utsolgt, men jeg fant cirka helt like HER – til bare 199 kr <3 

Nå skal jeg dusje med en spesiell såpe man alltid må bruke dagen før operasjon, og så skal jeg ta litt medisiner som jeg også trenger. Fra midnatt må jeg faste slik at jeg ikke blir kvalm av narkosen.

Shit, ønsk meg lykke til! Alt dokumenteres jo i serien min (altså hvordan jeg bestemte meg, hva folk rundt meg sa, hvordan operasjonen er, konsultasjon og det sykeste av alt: PUPPENE MINE FØR JEG OPERERTE!!!), men om dere har noen spørsmål i mellomtiden så kom med dem her i kommentarfeltet så svarer jeg underveis i helgen. Jeg gleder meg faktisk litt til å ta ha noen dager fri fra møter osv.

66 kommentarer
    1. Masse lykke te gode deg! Ska tenka masse på deg og håpe alt går fint, både før, under og etter operasjonen♡

    2. Hei. Er du ikke redd at puppene uten silikon vil bli slappe siden huden har blitt strukket ut? Regner jo med at man strammer det inn på en måte, men vil ikke det gjøre det vanskeligere å evt putte inn noe senere?

      Masse lykke til💕

    3. Lykke til med operasjonen! 🙂

      Ps; man faster ikke før operasjon for å unngå kvalme, men for å unngå at potensielt mageinnhold kommer opp og tetter luftveier under narkosen
      .. hilsen sykepleier 💉💊

        1. Blir du kvalm og kaster opp, så kommer maten opp og ut spiserøret. Kommer maten i luftveiene er det hakket mer alvorlig.

          Hilsen annen sykepleier 😊

          Og lykke til Sophie!

        2. Martine,
          Med andre ord: man faster før narkose for at man ikke skal få mageinnholdet inn i lungene, noe som i værste fall kan være dødelig. Hvis magesekken er tom så er ikke det en komplikasjon som oppstår; hvis magesekken er full derimot…da kan man få alt innholdet i magesekken inn i lungene. Og det er ikke bra.

    4. Hvordan kommer huden til å se ut, når den har vært så strekt ut? Blir ikke det litt som å slippe lufta ut av en ballong eller tilpasses huden? Sikkert dumt spørsmål men lurer

    5. Er ikke lurt å drikke alkohol kvelden før en operasjon da.
      Håper du viser resultatet, naturlig er best! Håper du dropper nye implantater, man blir bare syk av silikon dessverre. Lykke til!

    6. Lykke til ❤
      Utrolig stolt av den reisen du tar i deg selv og så taknemlig for måten du deler, både på blogg og tv 🙏

    7. Hva gjør du hvis du ikke blir fornøyd? Regner med at du ikke kan fylle inn silikon igjen første månedene hvis resultatet ikke skulle bli bra. Googlet nettop etter bilder som viste bryster som nettop hadde blitt fjerna implantat og det så ut som et punktert dekk rett og slett. Men lykke til uansett, jeg tror det blir fint💕 Når du er så liten av vekst så blir det litt feilproporsjonert med så store pupper. Tror kanskje dette kommer til å kle deg bedre, at du ser mer voksen ut. Det viktigste er at du selv føler deg bra uansett størrelse.
      Hvor lang tid tar det forresten etter opersjonen, før man ser hvordan det blir? Regner med at du sikkert må gå med sports bh og fjerne sting etter hvert men hvor lang restitusjonstid er det? Og gjør det vondt etterpå?

    8. Du har skrevet så utrolig mye forskjellig om dette, så hva er egentlig greia? Først sa du at du elsker hvordan puppene dine ser ut og at de er perfekt størrelse men skulle fjerne fordi de var harde og unkomfortable osv og nå sier du plutselig at det ikke passer til kroppen din? Haha.. Du som sa for kanskje en måned siden at de er «perfekt størrelse»! Forvirrende.. Men masse lykke til!

      1. Du er klar over at hun også har lov til å forandre meninger? Kanskje hun elsket størrelsen for en måned sida, men jo mer hun har tenkt på det så har hun nå innsett at hun synes de er for store for hennes smak. Hvis man ikke endrer meninger her og der i løpet av livet så vokser man ikke som person heller.

    9. Husk at du ikke vil se endelig resultat før om sikkert flere måneder, så ikke bli sjokkert over utseendet første uken, det blir bedre over tid! Skal du forresten fjerne kapsel? Har du lest noe om BII (breast implant illness)?

    10. Synes du er tøff og sterk jeg skal tenke på deg jeg blir spennende med runde to av sophie Elises verden skal hjem ti puse kompis i morgen gleder meg kjempe masse til det for en ting er helt sikkert å det er at det er du som bestemmer å du er favoritten min som du alltid har vært ønsker deg alt og en skikkelig god Natt fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus ♥️🐱🌌

    11. Hva tenker du å gjøre med rumpa? Du mener at puppene ikke passer til kroppen din, men rumpa stikker seg virkelig ut på en mye mer negativ måte. Fikk helt sjokk når jeg så videoen din fra trening på insta her om dagen, hvor du ikke poserte så rumpa ser bra ut og.. Wow! Hvis det er noe som ikke passer til kroppen din så må det jo være den. Den kan se bra ut når du poserer riktig som sagt, men sånn helt avslappa så ser det helt merkelig ut!

    12. Dette er så mpdig gjort av deg og jeg syns vurkelig det er et skritt mot en riktig retning. Du er god nok akkurat slik du er. og du trenger ikke operasjoner får å være lykkelig.

      Lykke til i morgen. Heier på deg

    13. Lykke til Sophie, gleder meg til å se resultatet!!! Jeg hadde selv silikon tidligere men fjernet de fordi jeg gikk ned i vekt = puppene passet ikke meg lengere, og det er det beste valget jeg har tatt. Jeg synes det er sååå bra at du understreker at du både tok silikon og fjerner de fordi det er noe DU vil. Det kommer til å være litt rart i starten, men fy jeg lover deg at det er digg å kunne hoppe, løpe, ligge på magen osvosvosv. uten at puppene gjør det ubehagelig.
      Igjen, lykke til! <3

    14. Åååhh!!! Så spennende!!! LYKKE TIL OG MASSE MER LYKKEEEE❤❤❤ (jeg ga deg det kortet på bok signeringen din❤) bra at du tar dine egne valg💛🙌🏻 tenker at mange har sagt at det var et dårlig forbilde å ta silikon MEN DU TOK DITT EGET VALG👌🏻👌🏻👌🏻 det var SUPERT😍😍😍😍😍😍 LYKKE TIL MASSE L❤VE FRA MEG😘😘😘😘

    15. Jeg blir så provosert over hvordan enkelte omtaler kropp i kommentarfeltet på denne posten. Å dokumentere forholdet sitt til egen kropp er ingenting hva kroppspress angår, i forhold til uttalelser folk tillater seg å komme med rundt andres kropp. Som å kommentere rumpa til Sophie – hvorfor tror folk at de har uttalelsesrett? Eller at puppene blir å se ut som punkterte dekk? For det første, hva så? Det finnes så mye estetikk i det atypiske og underrepresenterte. For det andre, på samme måte som strekkmerker etter fødsel forteller den fysiske endringen, uansett hvordan det blir, en historie.

      Det største problemet hva kroppspress angår er ikke at man blir eksponert til bloggere og modeller, men at Kari Nordmann snakker som om det finnes én rett måte å se ut på – at det blir en sannhet som manifesterer seg i samfunnet.

      Med det sagt, håper jeg Sophie finner seg til rette i sin «nye» kropp og kan verdsette puppene sine for hva de er, hva de forteller og hva de representerer selv om hun bestemmer seg for at hun på sikt ønsker nye implantater. 🙂

      1. Godt uttrykt og bra kommentar! Takk på vegne av oss som tenker det samme, men ikke finner de rette ordene 🙂

    16. Nå pleier ikke jeg å kommentere, men herrefred så mye uhyggelige kommentarer! Skjønner at folk er nysgjerrige på diverse ting, men går vel an å formulere seg på en litt hyggeligere måte… uansett Sophie, masse lykke til! Jeg har selv veldig store naturlige pupper og skulle ønske det var like «enkelt» å forminske de som silikonpupper🙈

    17. Ønsker deg masse lykke til!❤️ Jeg tror dette kommer til å bli kjempefint, og de er flinke på klinikken så det skal gå så bra! Tenker det er greit at du har hatt silikon, da har du prøvd det også! Vi lever jo bare en gang🙏🏼

    18. Lykke til Sophie ❤️❤️ du kommer ikke til å angre! Hadde brystreduksjon for et halvt år siden, hadde like store som du har med silikon og det er en av de beste avgjørelsene jeg har gjort! Var bedre for ryggen og syns det er deilig å endelig kunne slippe å ha på bh! Det var heller ikke vondt i det hele tatt heller, dette kommer til å gå så bra 😃😃💪⭐

    19. Du tok da vel ikke silikon for din egen del? De som flasher puppene på det viset tar det ikke for sin egen del! Og du skriver at du tar de ut fordi de ikke passer kroppen din. Du har jo nettopp skrevet at de er harde som betong. Da er de jo ødelagte og må fjernes. Du må slutte å lyve for å skryte deg selv opp i skyene. Det skinner gjennom hvor usikker du er.

      1. Hun tok silikon fordi hun hadde lyst- ergo for sin egen del. Hun flasher ikke pupper for andres del, hun flasher fordi hun vil og kan. Er det noen som viser seg som usikker så er det et anonymt menneske som rakker ned på andre og bruker punktum som nick. Fisj, så mange klisjeer det er her inne! Sitte å irritere seg over andres utseende og hvordan de velger å forvalte det.

        Du skal ikke tro at du er noe.
        Du skal ikke tro at du er like så meget som oss.
        Du skal ikke tro du er klokere enn oss.
        Du skal ikke innbille deg du er bedre enn oss.
        Du skal ikke tro du vet mere enn oss.
        Du skal ikke tro du er mere enn oss.
        Du skal ikke tro at du duger til noe.
        Du skal ikke le av oss.
        Du skal ikke tro at noen bryr seg om deg.
        Du skal ikke tro at du kan lære oss noe.

        God bedring, SE, og husk: Haters er fans de òg. Peace!

    20. Når blir vi egentlig fornøyd med oss selv? Vi blir vel aldri helt fornøyd igjennom livet, på grunn av helt feile holdninger. Du tok silikon i en ung alder, helt sikkert fordi du hadde komplekser, noe veldig mange har i den «yngre» fasen. Selvfølgelig også igjennom hele livet, men vi vokser og håndterer følelser mye lettere med tiden.
      Du never også at du ikke utelukker en ny brystoperasjon senere, hvis du føler for det.

      My point: Gjør hva enn DU SELV måtte ønske, men gjør det for deg! Og ikke de rundt, spesielt ikke for sånn som TV, media osv. Helt hjernedødt mye av det! Beklager uttrykket, men dessverre den største scammen i verden.
      Når man vokser opp, og «våkner» litt mer, så vil man se hvilke verdier man burde prioritere:)

      Jeg vil avslutte med å skryte litt av deg Sophie. Ikke ved å trekke frem utseende ditt, da det er det siste fokuset for meg.
      Du har vokst stort, og er basically en fasit på hvordan livet til en kvinne fungerer, fra ung til voksen.
      Startsfasen er hard og forvirrende, men vi må igjennom det og vi lærer så mye!

      Vær stolt over hva du har oppnådd på disse årene. For du har gjort alt rett. Du har feilet, lært, vokst og blitt et stort forbilde for veldig mange mennesker.
      Masse lykke til, keep shining:)

    21. Lykke til 🌷
      Du har nå sikkert gjort deg noen erfaringer med store bryst, trening og sportsbh… har du noen anbefalinger til en god sportsbh? God støtte og som holder alt av pupp på plass under hele treningen🙄

    22. Masse lykke til fine sofie ❤ du er pen både med og uten pupper, så dette blir å gå helt fint!

    23. Jeg håper operasjonen har gått fint i dag!
      Jeg skal igjennom samme operasjon om to uker, da jeg vil se om det er silikonimplantatene som har forårsaket min kroniske sykdom . Mange av mine symptom stemmer overens med symtomene til breastimplant illness, og jeg ble temmelig sjokkert når jeg fant ut at det i det hele tatt var en greie. Silikonimplantater skal jo være trygt , i følge kirurger . Anbefaler alle som har implantater , eller som vurderer å få det, om å Google denne sykdommen , og se YouTube videoene fra jenter som har vært svært syk, og blitt frisk kort tid etter fjerning . Sterkt å se! Det er viktig at vi tar ansvar for vår egen helse , for i profittens verden kan vi dessverre ikke stole på at andre gjør det. Så les dere opp, og ta den avgjørelsen dere føler kjennes rett ut for deres kropp <3 Kunnskapen om denne sykdommen vil uansett hjelpe dere, om det viser seg at dere blir uforklarlig syk etter ( også flere år etter) å ha fått silikonimplantat.

      Jeg har hatt silikonimplantat i 9 år, og elsker de så høyt , men ikke høyere enn helsen min! Det hjelper ikke med fine pupper, når du omtrent ikke orker å forlate huset 😉 Jeg kommer bare til å gå fra en B cup til A cup, så jeg håper brystene trekker seg fint tilbake .

      Lykke , lykke til Sophie Elise!
      Stor klem

    24. Masse lykke til! Blir nok uvant, men håper du slår deg til ro det mens du venter på at huden har stabilisert seg <3 Syns det er bra du står for dette selv, virker for at det mer er enn praktisk operasjon, enn en kosmetisk (litt der og da).

      Trist folk forteller deg hvor grusomt dette kan bli, det veit man jo ikke!! Mange som har god hudelastitet og evne til sårheling. Noen får cellulitter, andre får strekkmerker. Sånne ting får man ikke gjort noe med. Håper du avmystifiserer det, sånn at andre kan se hva som skjer fra din side, kanskje tør andre ta ut sin silikon.

      Krysser alt for at du får god rekonvalesens, drit i de trolla..

    25. Lykke til med operasjonen og helbredingen! Dette er nok et av de beste valgene dine for helsa og kroppen ditt fremtidige jeg vil se tilbake på 🙂 Glad for å se at du har blitt mer trygg på deg selv og egen kropp, kanskje du nå etterhvert faktisk kan leve opp til forbilde tittelen din for jenter og kvinner 🙂 Hilsen Marita 31 som er fascinert over å følge deg og se hva du har vokst til 🙂 Tror at mange inkl meg selv kan kjenne seg igjen i usikkerhetene du har hatt så tenk så mange du inspirerer og hjelper nå! <3

    26. Masse lykke til! Jeg tror du kommer til å bli kjempefin!
      Og du kommer jo garantert til å angre i blant – men sånn er det vel med alt? Hver gang jeg farger håret, for eksempel, savner jeg blondt om jeg er brunette. Er det kort, vil jeg ha det langt, er det langt, vil jeg ha det kort. Vi blir jo aldri helt fornøyde med det vi har akkurat når vi har det, og sånn kommer det kanskje til å være med puppene til tider og?
      Det blir jo sikkert uvant, og du må sikkert gi det litt tid før du kjenner på om det er noe du vil ha eller ikke ha! 🙂

    27. Når jeg skriver dette er du sikkert ferdig operert, og kanskje til og med kommet hjem. Jeg håper at operasjonen gikk helt fint og at du er i fin form. En av kirurgene ved klinikken har operert meg flere ganger og er superdyktig. Ine Mørk jobbet til nylig ved Rikshospitalet, og rekonstruerte brystene mine etter kreft. Resultatet ble fantastisk! Dyktig dame som anbefales på det sterkeste.
      Kjære deg, god bedring og jeg håper at du er fornøyd med resultatet. Det vil trolig ta litt tid før du venner deg til forandringen. Selv ble jeg veldig fornøyd med å ende opp med bryster i mindre størrelse enn hva jeg var før kreften. Mye finere estetisk sett også, i mine øyne, og det er jo det viktigste 😉
      Klem!

    28. Kjære Sofie, din avgjørelse blir kjempebra. Jeg vil svært gjerne komme på puppefest, og kan fortelle mange gode puppehistorier😺

    29. Æ e FAN #1 ❤️❤️ Sorri for at æ poste my vræl. Men det va så my lættis her æ it klarte la gå forbi 😂 levalivet 🤙🏻🤙🏻 Pusssssszhh

    30. Jeg er bare nødt til å spørre, hvor er vinglassen med gullstett fra?
      Så utrolig fine, måå haa <3 <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg