TIRSDAG

Noe av det viktigste jeg har i livet mitt, er forholdet mitt til Kasper. Det vet dere jo. For meg er det et privat pusterom som er mellom oss, akkurat vår greie er privat. Jeg snakker mye om han, om tingene han gjør, og om tingene han gjør for meg men å skulle bringe han direkte inn i noe så tett som dette, har virket skummelt.  Dere har lenge etterlyst en podcast-episode med han som gjest, og det tok en stund før det føltes riktig, men nå er den ute. Du finner den HER! 🤗

Fortell meg gjerne hva dere synes i dette kommentarfeltet.

Jeg har vært på photoshoot i hele dag, og det har vært kjempefint – men dessverre er jeg veldig forkjølt og måtte bruke all energien jeg hadde på shooten. Ergo, jeg har ikke kreativt overskudd akkurat nå! Men bildene ble så fine. Jeg gleder meg til jeg kan avsløre prosjektet, sånn helt offisielt avsløre i det minste.

Jeg henger i kommentarfeltet litt igjennom kvelden, så tar vi det derfra. 💕Kan ikke forstå hvordan jeg skal komme meg på høstnalseringen i Bergen med denne formen, men det får bare gå!

101 kommentarer
    1. Kjempefin podcast Episode synes jeg å Kasper er en kuling og du er favoritten min og beste Nydelig fantastisk vakker bilder synes jeg ønsker deg alt godt og en riktig fantastisk god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀🌌🐱🗻🦋♥️✌🦅

      1. Kasper har så sykt Snowflake Syndrome :’) Hørte linnea Myhre si det i podcasten sin og det var så spot on !!

        1. Det er helt utrolig at dere setter krav om etisk korrekthet når INGEN av dere har mulighet til å være det selv. I steden for å klage over at andre ikke gjør noe. Gjør noe selv, og hei fram hvert eneste riktig steg vi tar alene og sammen.

          Det værste er ikke å være etisk ukorrekt. Det værste er å gi faen. Og der bør premissene for debatten ligge.

          Skjerp dere!

    2. Er ikke du veganer? At du bruker Uggs er jo helt på trynet. Tror ikke du vet hva som skjer med dyrene når de lager disse skoene..Støtter dyremishandling du 😉

      1. Og en ting til hvis du påstår de er fake så er du ikke bevisst på hvordan det lages og hva arbeiderne tjener.

        1. Blir faen meg for dumt, hadde du virkelig kjempet for dyrevern hadde du latt være å bruke de skoene. «Stylisten hadde med skoa» også? Hun tredde de vel ikke på føttene dine og fotograferte deg under tvang? Ta litt ansvar for egne handlinger, for en gangs skyld. Herregud.

          1. Kjære deg “S”, tror du at du er med på en positiv forandring for dyrene og/eller verden ved å sitte og slenge anonyme drittkommentarer på nett? Hva vil du oppnå med det du holder på med her, søker du en reell forandring eller trenger du bare en søplebøtte for de vonde følelsene dine? Skjerpings!

            1. Anette, de fleste er anonyme her. Ikke noen dritt kommentar her, bare en påminnelse til triverdighetsløse Sofie. Hvis du liksom noen ganger skal være så enormt dyre og miljøvennlig bør en iallefall huske at en har et par uggs på seg. Dette engasjementet hennes blir bare provoserende og flaut.

        2. Du kan da si nei til uggs. Hadde du sagt nei, ville du plutselig fått mye mer troverdighet. Du tar de på for å følge strømmen akkurat der og da. Du er svak rett og slett. En persom med de rette verdiene hadde gjort stikk motsatt av det du gjorde. Du reklamerer for uggs på BLOGGEN din!!!!!

          1. Alvorlig. Man støtter ikke dyremishandling fordi man benytter seg at et par skotøy som ikke er hennes? Skoene blir ikke promotert verken på blogg eller i samarbeidet hun utfører, det er stikkeplagg som er varen. Blir helt sjokkert over hvor smålig dere er

            Stå på Sophie, du er kjempeflink og din podcast med Kasper var helt nydelig. Virker til at dere har en fantastisk påvirkning og innflytelse på hverandre:)

            1. Tusen takk for så fine ord <3

              Jeg forstår at folk har kampsaker og er lidenskapelige, det er jeg på mange områder. Men, jeg tenker dessverre ikke slik at "nei, jeg får gå barfot, skoene stylisten hadde med seg er av ull" når det tross alt ikke er skoene som skal promoteres. Derfor virker det også helt meningsløst å skulle forsvare.

      2. Til Elise Abrahamsen som kan og vet alt:
        Nettopp derfor det er så feil å være veganer Elise Abrahamsen, er så mange teite og ubrukelige «regler» vegan-politiet lager. Selvfølgelig må vi bruke ull her på berget, sauen lider hvis den ikke blir klippet, DET er dyremishandling det. Digger ull, digger UGG’s, elsker kjøtt og skinn, og mener at veganismen har gått altfor langt. Skal SE droppe hele samarbeidet med Skappel da? Ull hele greia der liksom. Nei, vet dere hva, bruk hue

    3. Ganske synlig at det er ekte uggs du har på deg:) facinerende hvordan du får til å gå med ekte skinnveske, ull osv . La meg gjette, du vil vell forsvare dette og med at det er kjøpt brukt så da er det jo okey ?🙂

    4. Har hørt podden deres hver tirsdag siden den begynte, og elsker den! Men må nok si at denne episoden med Kasper var den beste hittil. Med tanke på at han holder seg unna rampelyset og sosiale media synes jeg han var utrolig åpen og personlig! Og selv om jeg elsker at du, Sophie, er veldig direkte og fri for filter, var det veldig fint å høre deg så «jordnær» og avslappet med Kasper. Loved it!

        1. Hold kjeft Elise Abrahamsen! Hva er dette for en uttalelse? Er du helt ute? :
          «Husk at når du er veganer skal du ikke bruke noe som kommer fra dyr…..» Det er da virkelig IKKE du som bestemmer hva og hvordan SE skal leve???? Det er bare for deg å drite i om hun bruker UGG’S og ull! Hun sier hun ikke er veganer, men prøver å spise vegansk hjemme. Så la henne nå være. Mange andre ting kan diskuteres, men dette blir for dumt. Kunne aldri vært 100% veganer, det har jo klikka for flere, er nok for lite animalsk og digg mat i kostholdet!

          1. Lime: Man lar andre gjøre hva man vil, men hun får kommentarer fordi folk tror at hun er veganer. så misforståelse der 🙂

            men må spørre hvorfor det har klikka for alle veganere? fordi man ønsker å bruke stemmen sin på de som ikke kan snakke for seg? er ikke det fantastisk da? at noen mennesker velger å stå opp for de som blir oversett, torturert, skapt hit til verden for å bli drept (ja vi alle skal dø, men vi er ikke planlagt å bli myrdet når vi er 2år).
            Så hun får nok litt tips fordi folk tror at hun er veganer og eventuelt ikke vet nok rundt det 🙂 er jo bare godt ment det. for sophie, for dyrene og for verden. men enkelte bør kanskje skifte tonefall litt.

            1. Jeg forsvarer aldri noen bloggere, men kjære deg, NÅ ble jeg provosert Mona! Du skriver jo grammatikalsk feil, det er én ting, men «vi er ikke planlagt å bli myrdet når vi er 2 år» Snakker du om dyr??? Jeg har mange dyr og sørger for dyrevelferd overalt, men hvis det er mord=på dyr du snakker om her så f…y..Enig at SE kan definere nærmere å VÆRE VEGANER, eller å ha et VEGANSK KOSTHOLD, men utover det er kommentaren din helt pølse. Ta deg en kotelett, lei av fanatiske veganere

    5. Du hadde ikke kreativt overskudd i går når du kun la ut annonseinnlegg eller dagen før når du ikke blogget heller da..? Virker som latskap, eller at bloggen blir nedprioritert.

      1. Hei du!

        Jeg har vært på shoot hele dagen med høy feber (forstår ikke hvordan det er latskap, jeg var ute av døren 06:30 i morges og kom hjem 16, helt utslitt) og helt jævlig form. Da har jeg ikke så mye å “gi” når jeg kommer hjem, så tenkte det var bedre med et innlegg her, enn ingenting. Da jeg kom hjem måtte jeg ta to telefonmøter, og så var det ikke mer å gi.

        I går var jeg forresten like dårlig, men filmet hele dagen. Dagen før der igjen, som du refererer til, var jeg alt for dårlig. Jeg klarte derimot å møte en deadline og leverte inn 100 sider med tekst, skrevet i word, til et annet prosjekt. De aller fleste dager klarer jeg å gjøre absolutt alt, men om jeg er forjævlig syk, så går det ikke! Da må jeg prioritere, og noen ganger faller bloggen bort, ja.

        Annonseinnlegget var skrevet på forhånd.

        Håper det oppklarte for deg.

        1. Men dagen før klarte du å dra ut i Harstad og drikke, og dagen etter var plutselig formen så dårlig? Jaja, kanskje rett og slett fyllesyke siden du drikker så sjelden nå. Hvis ikke må jeg si at du er over gjennomsnittet mye syk da du klager over influensa, omgangssyke osv annenhver uke. Latskap var kanskje feil valg av ord, men ja..

          1. Herregud. Ja, jeg dro ut for å drikke på lørdag. Kanskje jeg frøys for mye den kvelden og ble dårlig på grunn av det, kanskje jeg har blitt dårlig fordi jeg lå i en fontene for et par dager siden i en aksjon, kanskje fordi jeg delte glass med en venninne, kanskje det er en salig kombinasjon, hvem faen vet. Jeg var i alle fall utrolig dårlig på søndag, trodde det var fyllesyk, beveget seg over til høy feber og smerter i kroppen – og nå er jeg altså syk.

            Ja, det stemmer at jeg har vært en del dårlig de siste månedene (to ganger i sommer). Jeg har et hektisk liv, og ikke alltid tid til å “recover”, så da kan sykdom sitte lenge i. Sånt skjer!

            1. Du må få lov til å leve litt du også! Helt hårreisende hvordan folk snakker nedlatende til deg! Trodde vi nordmenn var et høflig og omsorgsgivende folkeslag..

          2. M: Kjære deg, hva er det du vil oppnå med slike kommentarer? Sitter du å tripper og venter på hvert innlegg SE legger ut, og blir skuffa hvis noen innlegg ikke står til dine forventninger eller hvis det ikke kommer noen i det hele tatt en dag? Helt utrolig at SE gidder i det hele tatt å svare på slike kommentarer og må forklare seg!
            Blir helt oppgitt av flere kommentarer her inne. Excuse my french; Slutt å oppfør dokker som nå pripne, kverulante drittunga!!

      2. Huff, skjerp deg… Etter en full arbeidsdag, syk og utslitt, skulle jeg likt å se deg gjøre flere andre prosjekter i full kreativitet og entusiasme! Vi mennesker klarer ikke å ha den samme driven hver dag!

    6. Altså. Den poden ❤️
      Relationship goals!

      Til å være så privat, er Kasper helt fantastisk åpen!
      Bare det at dere er så nære at dere klarer å sette grenser for hverandre for hvor nære dere syns det er greit å være og at dere ikke kan være absolutt alt for hverandre er et helt fantastisk fundament for et forhold (kjærester eller ikke).

      Og han har en veldig behagelig stemme å høre på, noe som gjorde det veldig lett å fokusere på det han sa og ikke måten han sa det på (hvis det ble logisk). Han er veldig reflektert og klok, og hadde veldig interessante og modne synspunkt til å være 25. Jeg var langt unna å være der han er da jeg var på samme alder…

    7. Kjempe bra pod episode! 🤩 digget at Kasper var med altså! Jeg liker han! Kjempe gøy å høre om alt fra deres start til nå! 🤩 klem! ❤️

    8. Må bare påpeke at jeg tror det er noe feil med podcast episoden på slutten? Jeg opplever i alle fall at han skal til å snakke om stillecamp, men så looper det tilbake til det med hvordan man skal forholde seg til en kjæreste med psykiske problemer. Og dette skjer hver gang han skal til å snakke om stillecamp den siste biten av episoden. Ellers en veldig fin episode, og gleder meg til å vite mer om hvilke prosjekt du har på gang 🙂

      1. Jag hade samma problem! Fick inte höra slutet ordentligt när det började bara upprepa det som han redan hade sagt om psykiska problem i en relation. Något fel med episoden i Spotify?

        1. Det er noe feil med episoden på kun spotify, ja! Den funker på alle andre plattformer <3 Vi har kontaktet Spotify flere ganger, prøvd å laste opp på nytt etc, men det samme skjer. Prøv f.eks Acast om du ikke har iphone!

      2. Cristina; det er noe feil med slutten av episoden akkurat på Spotify.. :/ Den funker i ALLE andre apper, så jeg håper du finner mulighet til å høre den et annet sted. Klem <3

    9. Det klarer du!! ❤ skal høre podcasten en dag, han virker også som et veldig fint menneske han også, dere passer sammen.
      God bedring! 🥰

    10. Jeg legger aldri igjen en kommentar, men vil bare si at denne episoden var så utrolig fin. I tillegg så lærte jeg litt om hvordan et forhold faktisk bør være. Jeg er veldig usikker på forholdet jeg er i, og sliter ekstremt med å være ærlig om ting og om hva jeg egentlig føler. Vet ikke om det er han som gjør meg sånn eller om det er jeg som har skylda.. Uansett, veldig inspirerende å høre om et sunt forhold uten spill, vonde usikkerheter og negativitet. Heier på dere <3

      1. C; så trist å høre at du føler det sånn i forholdet ditt! Jeg tror man kommer inn i dårlige vaner og mønster fra start, og om man ikke er ærlig med en gang så er det vanskelig å bryte ut av. Starter man et forhold med å spille spill, f.eks.. Ja, da er det en lang vei til ærlighet og kommunikasjon. Selv om det var ment som en uskyldig greie.

        Og tusen takk <3

    11. Fantastisk fin podcast med et utrolig godt bilde og innhold i hvordan det ‘perfekte’ forhold bør være ❤️

    12. Utrolig fin episode 😃 Får meg til å tenke litt større og klarere. Takk for tips, lærte mye av dere begge!

    13. Kasper virker så sykt god og tvers igjennom snill! Så viktig i et forhold at man prøver å forstå hverandre og være der uansett hva for den andre. Virker som Kasper kan hjelpe deg mye med både tankegang og følelser. Nydelig par

      1. Gleder meg til å se alle de andre skappel genserne du har hatt på deg idag på shooten👍👍gøy at dere skal samarbeide

    14. Hei!
      Har du fått med deg krisebrannen som foregår i Amazonasjungelen??

      Det er minimal medieoppmerksomhet rundt dette i verden (ingen i Norge), og derfor vet nesten ingen om det. Presidenten i Brasil bryr seg ikke om klima/jungelen. Ergo blir ingenting gjort! Det er ikke ditt ansvar å ta opp dette, men siden din stemme når ut til mange kan det skape reaksjoner i befolkningen og kanskje dermed etter hvert føre til større oppmerksomhet rundt dette? Hjelp…

      1. Har fått det med meg, men fikk det med meg alt for sent og på grunn av en story på instagram. Jeg kontaktet VG, og de postet heldigivs noe, men det de poster er alt for lite dyptgående. Det folk må få med seg er at Brasils president Jair Balsonaro er klimafornekter, og er for avskoging i regnskogen. Han gjør dermed nada for å stoppe brannene, tillater typ ikke mediedekning av det, og heller ikke økonomiske midler for å motkjempe denne. Det er forkastelig.

    15. Å, dette var så utrolig koselig å høre på! Skulle virkelig ønske at dere to hadde podcast sammen❤❤

      1. Tusen takk <3 Funfact; vi hadde faktisk tenkt til det før, men landet på at det hadde blitt for personlig! Plutselig har man kranglet en uke og så må man inn å podcaste liksom, haha. Ikke såååå fristende.

    16. Kasper virker som en kjempefin og herlig gutt du må ta godt vare på! Dere er heldige begge to❤️ Skikkelig klok og omsorgsfull gutt med et stort hjerte!

    17. Nettopp derfor det er så feil å være veganer Elise Abrahamsen, er så mange teite og ubrukelige «regler» vegan-politiet lager. Selvfølgelig må vi bruke ull her på berget, sauen lider hvis den ikke blir klippet, DET er dyremishandling det. Digger ull, digger UGG’s, elsker kjøtt og skinn, og mener at veganismen har gått altfor langt. Skal SE droppe hele samarbeidet med Skappel da? Ull hele greia der liksom. Nei, vet dere hva, bruk hue

    18. Enn at folk bruker så mye energi på å spre negativitet og på å prøve å finne feil med alt du gjør. Jeg hadde nok ikke klart en dag med slike kommentarer… Beundrer deg for at du holder ut med nettrollene, og for at du klarer å svare sakling og ærlig. Gleder meg til å høre podcasten med Kasper, sparer den til jeg har tid til å sette meg ned å lytte uten forstyrrelser 😊☀️

    19. Herregud så mye dritt folk kommenterer, skjemmes over å være norsk.

      Stå på Sophie, at du orker å dele så mye med oss som sitter her hjemme, er helt sinnsykt. Jeg hadde latt det gådd 2 dager så hadde jeg vært slik: FUCK YALL BITCHES. haha. Håper du fortsetter å dele livet ditt, det er veldig sykt å følge med på noen over så mange år. Husker fremdeles dagen du delte bloggen din på stine sin blogg. Håper du blir frisk fort <3

    20. Alt det Sophie Elise oppriktig nok gjør er feil! Dette setter jeg litt på spissen, for det er alltid noen bedrevitere som skal kommentere hva som er rett og galt. Hun gjør nemlig ikke alt feil, men vi mennesker er ikke feilfrie.

      Dette er Sophie Elise sin blogg og hun bestemmer helt fullt hva som publiseres på bloggen. Er du enig med henne, ta det opp på en fin måte i kommentarfeltet og ikke vær ufin. Jeg synes du er modig, Sophie! <3 Du står på ditt! Vi heier på deg! Stor klem <3

    21. Hei!

      Jeg forstår at folk reagerer på skoene og dobbeltmoralen din. Du klikket i vinkler for at fetisha spiser ost, men går gjerne med skinn som er fra sau på føttene, du kjøper skinn og bruker det, all respekt for at du kjøper brukt. Du hyler høyt om at alle andre må ta vare på planeten, men gang på gang tar du ikke ansvar selv, du har et skyhøyt forbruk av klær, sminke, pyntegjenstander og reising. Det at du kutter ut kjøtt og meieri produkter 60% av tiden har veldig lite å si i det store bildet. Jeg er enig i at alt hjelper litt, og alle kan gjøre noe. Men da føler jeg også at de som roper høyest burde følge det de selv sier. Kutt ned på reisene, takk nei til sponsede produkter, ikke kjøp nye klær flere ganger i måneden. Jeg har prøvd hardt å se forbi ‘feilene’ dine, men du snur så fort du har utalt deg, ikke bare om miljø og dyrevern, men alt. Vær så snill å ikke gå i offerposisjon hver gang noen tar deg på løgnene din, own up to it. Da får du så mye mer respekt. Bedre å være litt flau en ukes tid enn å miste all troverdighet. Og jeg er sikker på du vet hva dine egne løgner er men om du har glemt så kan du jo dele igjen hvor redd du er for papir, men fortsetter å lese pocket bøker selv om det gir deg angst. At du var bipolar, men ble frisk, gratulerer som den første i verden. Har klimaangst, men fortsetter å dra på sponsede turer og ta imot all søppelet du får slengt etter deg. Jeg er utrolig skuffet over hvordan du har utviklet deg, eller hvordan du ikke har utviklet deg vil vel det si. Du er akkurat den samme bortskjemte, snobbete jenta vi så på skjermen i første sesongen av bloggerne, og de første årene på bloggen. Jeg håper virkelig du snart vokser opp og at du lar Kasper slippe å være en del av dette, for å holde ut med alle løgnene og dobbeltmoralen fin sier mye om han som menneske også.

      1. Hvor klikker jeg i vinkel for at Fetisha spiser ost? Jeg spiser ofte ost selv? At jeg informerer om at ost – om man nå skal være nøye på det – faktisk er like ille som kjøtt betyr ikke at jeg klikker i vinkel på noen.

        En utrolig slem, og sårende kommentar. Spesielt når du drar Kasper inn i det.

    22. Man trenger jo virkelig ikke å være stygg og slem på nett for å gjøre et poeng. Det river bare ned deres egne argumenter?

      Med det sagt er jeg enig i at jeg ble veldig negativt overrasket over at du brukte Uggs da jeg så bildet på Insta, men konkluderte med at de må ha vært fake. At de viser seg å være ekte er utrolig trist. Du har så mye påvirkningskraft at når du promoterer produkter og mote vil folk bevisst eller ubevisst følge etter, i stor eller liten skala. Det er veldig rart at du ikke sa til stylisten din at du tar avstand til dette, mtp. dine ellers så gode standpunkt. Ingen forskjell på dette og promotering av pels, og jeg føler du nå gir bønder og oppdrettere et prinsippielt smutthull å ta deg på..

    23. Bildene her fikk meg til å glede meg til å ta frem mine Ugg’s, tre par👏🏼👏🏼👏🏼! Og også til å planlegge dagens middag, selvfølgelig med kjøtt, samt strikke videre på genseren i alpakka og ull! Klimaet blir ikke bedre av å krangle her, gjør nå det DU føler for, alle kan bidra litt, men lille Norge kan ikke redde verden! Dyrevelferd er viktig, og må samtidig sees i sammenheng med næringskjeden. Veganere som prøver å gjøre slik at vi ikke lenger kan kjøpe egg, melk, smør, kjøtt, fisk og annet, må ta seg en bolle og tenke over hva de driver med. Man må gjerne være veganer, men ikke smør holdningene deres utover på denne forkastelige vegan-politi måten.

    24. Jeg hørte podden på Spotify og den hakket sånn på slutten. Har jeg gått glipp av mye? Fikk med meg frem til dere snakket om stillecamp. Hvor kan man høre hele?

    25. Faktisk helt sykt hvor mye dritt slenging det var her. Er da vel ikke sikkert att Sophie hadde noe særlig lyst til p ha på de skoene, men mulig hun MÅ pg en produkt lansering eller lignende. Folk må skjerpe seg altså, dette blir for dumt.

      1. Da har hun råd til å si i fra at jeg velger bort uggs. Her går penger/ samarbeid foran miljø og dyrevelferd igjen. Helt greit om det er slik du vil fremstå, men troverdigheten daler mot bunnen.

    26. Hvorfor tåler du ikke kritikk? Hvis noen skriver ærlig om hvordan du faktisk oppfører deg og handler, så er det alltid «en utrolig slem, og sårende kommentar». Du må begynne å åpne øynene dine. Leserne dine er ikke dumme. Bestem deg og for om du er veganer eller ikke, en dag er du stolt veganer over flere år, og når så er du det plutselig bare hjemme, men i debatt igjen 100% veganer. Gi deg. Ingen tvinger deg til å være veganer, miljøbevisst osv- det er du selv- og når du bestemmer deg, er uærlig og får kritikk så er du offeret. Tror du selv har snowflake syndrom

      1. Jeg har sagt flere ganger at jeg ikke er veganer, men at jeg spiser vegansk hjemme. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg må si det.

        Det er mye jeg ikke gjør riktig, det er jeg også åpen om. Det er ikke slik at man enten velger å være miljøbevisst, eller så er man ikke det. Slik er det i alle fall ikke for meg. Om alle skal være 100% korrekte før de gjør endring så kommer vi aldri noen steder. Jeg ville f.eks aldri ha spist kjøtt eller fisk igjen, og jeg kjøper ikke inn ost eller egg hjemme. Men – er jeg hos noen som serverer ost eller egg, så kan jeg spise det. Det hender også at jeg kjøper pizza med ost, for eksempel.

        Jeg ville aldri ha kjøpt en veske av skinn i dag, men jeg kaster ikke veskene av skinn jeg har fra før av. Jeg ville ikke ha kjøpt egne Uggs, men jeg har det på meg om en stylist har det med på shoot – jeg kunne til og med funnet på å låne Uggs fra en venninne om vi skulle ut på tur og jeg ikke hadde sko som egnet seg. Jeg kan plukke av kjøtt fra en pizza om jeg får det servert, og spise det likevel som jeg vet at mange som ikke spiser kjøtt ville ha gjort. Jeg kunne gjerne ha sittet på et reinsdyrskinn om vi var ute i skogen. Jeg eier sminke som er testet på dyr.

        Men er dette noe jeg skal måtte påpeke hver jævla dag? Hvert forbanna sekund? Hver eneste gang jeg har på meg klær, eller sko, eller spiser? Tydeligvis.

        Jeg er ikke offeret. Men gi faen i å dra inn samboeren min i noe som helst. Jeg kunne aldri sagt “håper kjæresten din forlater deg” til noen kun fordi vi er uenige. Og jeg skulle likt å ha sett deg få det nivået av KRITIKK jeg får hver dag. Konstruktiv, eller ei. Jeg tåler det jævlig godt, om ikke hadde jeg slettet denne bloggen for lenge siden. Men jeg må få lov til å si ifra, eller si meningen min, eller si tilbake.

        Om det betyr at jeg ikke kan la være å spise kjøtt, eller la være å stemme MDG, eller la være å engasjere meg, så kan vi være uenige.

        1. Kjæresten har du dratt inn selv, ikke uvanlig at han blir med i diskusjonen når han er i podcast og du nevner han ganske hyppig. Skjønner at du ikke vil ha diskusjon der han er involvert, men igjen det er alltid mennesker som ikke skjønner det. Det er diskusjoner overalt om din kjæreste , og det pga hva dere la ut. Du beskytter han, men for å være ærlig ,om en ukes tid er han ikke interessant lenger. Men husk, ikke pent å bli sint over noe du har skapt selv. Slutt å dele det private, så slipper du normale, kritiske , slemme etc spm.

    27. Kjempebra episode! Koste meg masse med den! Dere virker som et veldig bra par, som styrker hverandre og som er på samme bølgelengde! Kjempefint❤️ Kasper er en skikkelig kjernekar!

    28. Hei 🙂
      Forstår godt om mye av dritten folk lirer av seg kan gå inn på deg.. Prøv og hev deg over det.
      Javel, konstruktiv kritikk er en ting, men jiiz og mange direkte stygge mennesker som finnes (sorry, not sorry)..
      Den du er og hva du står for, damn girl!!
      Ikke minst hva du får til, det er fantastisk.
      Du har all respekt hos meg hvertfall.
      Virker som folk glemmer du er et menneske med følelser..
      Du og Kasper minner meg mye om meg og min samboer, sånne forhold vokser ikke på trær. Ta vare på hverandre!

      Fortsett med alt du driver med, du rocker!!

    29. Synes det er kult at du faktisk svarer selv i kommentarfeltet. Likevel føler jeg ikke det er alt som fortjener svar. Selv om du har vært en stund i gamet, må jo dette ta energi fra deg. Energi jeg vet du kan bruke på bedre ting. Håper du kun skummer over det som bare er drit. Jeg er ei 28 år gammel tobarnsmor. Nevner det fordi vi så absolutt ikke er i samme båt. Likevel inspirerer du meg ofte til å ta gode valg. Jeg har nylig byttet ut serie-tittingen min(som tok det meste av fritid) med å lese bøker, først Gunnhild Stordalens bok(som jeg slukte), nå “Å spise kjøtt”. Jeg har også vært kjøttfri en måned og omtrent for første gang satt meg litt inn i lokalpolitikk. Fortsett å vær den du er. Du trenger ikke være perfekt og velformulert til en vær tid. Du inspirerer ❤ Håper også på flere boktips i fremtiden!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg