tilbake på skjermen ikveld!

Meg som er sinnsykt flau over meg selv.. Dette får dere se på TV i kveld! Akkurat denne delen må jeg nok holde for ørene på.Meg som skvetter og holder meg for ørene. KAN JEG IKKE BARE VÆRE COOOL?foto: Julia Marie Naglestad/NRK.

I kveld er jeg tilbake på skjermen! For litt siden var jeg med på programmet “10 på topp” hos NRK, et quizprogram om musikk. Jeg hadde virkelig SKYHØYE forventninger da jeg gikk inn der, for jeg pleier å være best på quiz og jeg tok det dødelig alvorlig, haha. Jeg tok til og med push-ups før jeg gikk inn, bare for å være mentalt skjerpa. Skal nevnes at dette var midt under Skal Vi Danse og jeg generelt sett var veldig konkurranseinnstilt, men ja.

På den lille tiden vi var der rakk jeg å flaue meg ut noe enormt, og ikke minst bli sosialt satt ut av spill siden Vegard Harm er så morsom – og hvem FAEN er jeg, ved siden av Vegard Harm? Da er jeg en bitchy nordlenning som er litt for opptatt av å vinne quiz. Hvem vet, kommer jeg ut av dette seirende eller som en idiot? 😉

Vi ses i kveld på NRK klokken 20:05 , og for dere som går glipp av det vil det legges opp på NKR.NO utover kvelden <3 Æh, jeg gruer meg til å se, jeg måtte gjøre en jævlig flau mimelek inni der som man kan se på bildene over var jeg så sykt rød i ansiktet og flau.

PS: STOR TAKK til alle støtte på mitt forrige innlegg <3 Dere er best!!! Jeg er glad mange støtter meg og forstår hvorfor jeg ønsker å være åpen om prossessen, så slipper jeg å måtte forklare meg midt oppi det hele. Og.. Som dere kanskje fikk med dere måtte jeg avlyse signering i dag og i morgen på grunn av personlige problemer. Jeg er stolt som klarte å lytte til meg selv, da. MEN signering er også veldig viktig for meg, så vi finner nye datoer. Klem, dere er best!

20 kommentarer
    1. Tipper dette blir eneste innlegg for dagen, som du slang ut bare for og annonsere at du er på TV.. Og du bare: «det er ikke kjappe innlegg jeg skriver». Selvom du åpenbart ikke har brukt mer enn 5 min på dette.

      1. Synes du Ingrid kan ta deg en bolle og bry deg om ditt eget liv 🙂
        Og jeg synes du var kjempe flink på topp ti i kveld Sophie Elise!

      2. Seriøst ta å skjerp deg. Hver eneste gang du kommenterer så er det negativt..om du ikke vil følge bloggen så la heller være enn å spy ut all slags dritt til sophie! Fei for din egen dør…

      3. Hvorfor gidder du lese denne bloggen om du bare skal irritere deg? Livet er kort og det finnes viktigere ting å gjøre enn å være muggen i et kommentarfelt til en blogg du åpenbart ikke liker. 🙂 La Sophie Elise være, og finn noe som gjør deg glad i stedet du, du sløser bare bort tiden din med å bruke krefter på å være så sur

    2. Skikkelig koselig at du skal være med på 10 på topp synes jeg kos deg masse å masse LYKKE til fra meg å katten min ønsker deg en fantastisk riktig god helg å alt sophie Elise hilsen Kristian Magnus

    3. Fy søren så kunnskapsrik! Veldig imponert. Utrolig sjarmerende at du har et så sterkt vinnerinnstinkt 🙂

    4. Burde ikke ta de vekk du passer de å tror det er mange som sier du burde fordi de egentlig ønsker at du ikke skal ha silikon. hele kardashian familien har silikon syntes det er fint å tror du vil få dårlig selvbilde av det. Men du gjør som du vil.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg