Tidenes fineste rom er hjemme hos meg!

Det er så viktig å trives i sitt eget hjem, og jeg vet det er “enklere sagt enn gjort”. Om du ikke har penger til å pusse opp er det ikke bare-bare, men å bare tenne noen lys å ha det ryddig rundt seg gjør så mye. I min forrige leilighet hadde jeg det utrolig fint, men ofte var det klær over alt, jeg brukte lang tid på å ta oppvasken eller jeg snudde mest bare i døren og kastet ting rundt for å finne nøkler, pengebok og så videre. Kaos, og jeg trivdes ikke i det hele tatt. Jeg bestemte meg tidlig for at det ikke skulle bli sånn her, og jeg har det ryddig hele tiden.

Gjesterommet mitt er nå 99% ferdig, jeg mangler bare lamper. I utgangspunktet skulle dette rommet kun bli brukt til meditasjon eller yoga, men det ble litt upraktisk forsto vi etterhvert. Derfor er det også innebygd en liten seng her – så mine laveste venner kan komme å overnatte. Elsker dette rommet. Jeg har vært med på å velge ut alt, så klart, men det er ikke jeg som har hatt hovedansvaret her. Det er Katrine! (Katrinek_interiorark på instagram). Hun er ikke sponset, men hun pusset opp både min forrige leilighet og også her. Om dere har noen spørsmål, henvend dere til henne så kan hun sikkert hjelpe litt til med det enkleste. Eller så må hun bookes. 🙂

Hvorfor velger jeg å bruke interiørarkitekt? Fordi hun er bedre enn meg, rett og slett. Dette er mitt hjem, og jeg har god peiling på interiør men jeg vet likevel ikke hvor man finner alt sammen. Jeg henvender meg til de beste, og får et resultat jeg elsker! Misunner de som skal bo her etter meg.

Kjolen er fra Revolve. Perfekt til julen, skal svinge meg rundt i den på byen i Harstad. Eneste stedet jeg per nå ønsker å drikke, haha.. Det er nesten et must.

Jeg har fått mange spørsmål om tapeten. Den er fra Osborne and Little og heter Folium Trading Orchid.

Gardinene har tekstiler fra @poesiinterior og sydd av @netto_tekstil. Så flinke, og de har sydd opp gardinene nede hos meg også. Da blir det perfekt lengde.

Kjolen er fra Revolve, den ene ringen jeg har er Oura-Ring (fungerer som pulsklokke) og resten er fra Safira.

Ny badematte kjøpte jeg også i dag! Fra Milla Boutique.

Jeg siklet på denne i New York og i dag kjøpte jeg den! Også fra Milla Boutique.

Stine Mari og meg! Så gøy å høre at flere av dere hadde savnet henne og ble glad for at hun dukket opp på bloggen. Vi er fortsatt bestevenner og har egentlig alltid vært det, ikke kranglet siden vi var 15-16 år gamle. Så klart ser vi hverandre mindre ettersom hun bor i Harstad, men vi holder jevnlig kontakt og er sammen så mye vi kan. <3

Nå skal vi se på “reprisen” av Skal Vi Danse. Spent på hvem som vinner.

 

21 kommentarer
    1. Svevende skikkelig Nydelig å fantastisk vakker bilder synes jeg å kulings å toppers innlegg synes jeg du er et godt forbilde du sophie Elise ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god LØRDAG fra meg å puse kompis hilsen Kristian Magnus ❄🌌💯☀️🦋 ❤

    2. Sophie Elise kjøp deg i kondomeriet Tromsø
      Nipples suckers Fetish

      Snakke om sex kilitoris vagina pupper nakenhet orgmase vidergående skole kjæreste gold digger

      Drikke red bull engrey drink og battery rasperbery
      Røyke Vape med Nikotin og Snus
      Spille PlayStation 4 slim 500gb med Nba2k20 ps4 nhl 20 ps4

    3. Sophie Elise snakke om videregående skole kjæreste og gold digger orgmase pupper kilitoris nakenhet bikini lettkledd og undertøy
      Blonde truse

      Kjøp deg playstation 4 slim 500gb med Nba2k20 ps4 nhl 20 ps4

    4. TUSEN TAKK for at du svarte på kommentaren min det betyr alt for meg du er best synes jeg sophie Elise❤ hilsen Kristian Magnus🦋

    5. For et nyyydelig rom det ble!!! Eeeelsker å se annerledes rom! Glam og spennende utrykk! Wow altså! Hadde ikke sagt nei til en natt der, men mulig jeg blir for lang med mine 171 cm! Haha! 😉 Göy å se igjen Stine Mari ja! 😀
      Klem til deg fine! <3

    6. Hei.

      Hvordan gjorde du det med snusing før bryst reduksjonen ?
      Har hørt man ikke skal snuse 2-4 uker før operasjon, gjorde du dette?

      Skal selv ta og snuser fast….

    7. Må si meg enig med Aune Sand. “Influenser? Er ikke det en litt freidig tittel å påta seg selv? Med silikon og fult av forandringer på den naturlig vakre kvinnekroppen. Er det noe samfunnet vårt trenger?”. Hva tenker du om dette?

      1. “Influenser” er ikke en tittel Sophie har gitt seg selv, det er heller stikk motsatt. Hun har blitt prakket på den tittelen og omsider bare adoptert den fordi det i det minste dekker mer enn ordet “blogger” gjør. Har ved flere tilfeller sett henne gjøre gåsetegn når hun har brukt ordet influenser, så jeg tror ikke hun selv synes det passer.

      2. Hei Maren,
        Tenker du at samfunnet vårt trenger flere sånne uttalelser som du kommer med?
        Er vi ikke blitt lei av å kritisere og be andre forsvare seg for den de velger å være. Bør ikke alle få lov til å være en utgave av seg selv som de selv er fornøyd med? Prøve ut det de mener er rett for dem og ta valg de selv mener er rett, ikke alle andre rundt.
        Tenk litt over at det norske samfunnet har en økende andel uføretrygdede under 30 år, og grunnen for dette er knyttet til psykiske lidelser, før du velger å uttale deg igjen.
        Personlig er jeg interessert i vite hvor mange av disse som er blitt uføre eller begynt på AAP pga. mobbing/netthets. En synsvinkel på dette er at mobberne vil måtte betale for de som de har mobbet for resten av livet i form av skatt.

        Hilsen Ine

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg