tett program og gir bort møbler

Reklame | annonselenker

Tirsdag! Sånn cirka den mest randome dagen i løpet av uken, men jeg liker den.

Å slippe noe stort, som for eksempel Sophie Elise Tester Norge, er som å plutselig falle inn i et mellomrom av eksistens. Det er dager med høye skuldre hvor jeg sjekker innboksen litt for ofte, er spent på hva folk mener og plutselig lever i fortiden fordi jeg skal snakke om innholdet igjen. Mye kombinert, med andre ord. Jeg er flink til å “skru av” og når jeg ikke er på opptak tenker jeg heller ikke på det jeg har opplevd, og jeg er fort igang med det neste. Så snart episodene kommer ut igjen skrur jeg , slik at jeg kan nyte opplevelsen, kommunisere med dere om det, og gjøre intervjuer. Jeg dro for eksempel rett hjem etter å ha snakket med abort-presten, å gjorde noe annet og tenkte heller ikke mer på det. Jeg kan ikke bruke energi på det der og da, men må spare det til nå. I dag snakket jeg med VG-TV om episodene, og har gjort litt diverse annen presse de siste dagene. I morgen reiser jeg til Bergen sammen med TV2 Sumo for litt politikk. Min gode venn Henrik blir med + mitt eget filmteam.

Ellers har jeg hatt et møte med Norli i dag, spennende. Jeg vil gjerne gjøre et tett samarbeid med en bokkjede, kanskje starte min egen bokklubb slik som Oprah. Det vet jeg flere av dere har ønsket også.

Noe annet som står på planen; omsider begynner vi å komme et steg nærmere å pusse opp gjesterommet, å gjøre det om til et meditasjonsrom / yogarom. Det betyr at jeg må selge unna en del ting på Finn.no – vanligvis har jeg bare gitt bort alt av møbler men nå selger jeg faktisk, bortsett fra sengen og tv-en som jeg ønsker å gi bort. Er det best å gjøre det på finn.no også, eller er det organisasjoner som trenger det og tilbyr seg å hente? Jeg vil gjerne gi det til noen som virkelig har behov men jeg har ikke mulighet til å frakte selv.

 

Bukse: HER. De er fra Gina Tricot sin miljøvennlige kolleksjon.

Jakke: HER. Den er på 40% rabatt, og i tillegg er det kun tre igjen på lager. Looken på den er litt oversized, så jeg har altså kjøpt den i min normale størrelse. Jeg liker når jakker er litt store!

Sko: HER. Der bør du gå ned en størrelse, hvis mulig. Litt store.

Genser: HER. Det er mange som har spurt meg om den, jeg bruker den i Sophie Elise Tester Norge også. Litt gjennomsiktig bare, men jeg har sort BH under her, så helt ille er det ikke.

En annen ting jeg lurer på.. Dere spør meg jo ofte om filmtips, og i går satt jeg meg ned for å lage en ordentlig watch-list på Netflix. Er det ønskelig at jeg deler den? Jeg brukte alt for lang tid, og engasjerte meg litt for mye i det (som alltid), men jeg deler gjerne.

Nå skal jeg dra på Paint N Sip med noen venner, altså maling og vin. Alkoholfri for min del, så klart 🙂 Jeg elsker livet uten alkohol og kunne aldri ha gått tilbake til å drikke flere ganger i uken. Og du? Det er tirsdag, så en ny episode med podcast er ute! Vi snakker om slanking, valget, kontoer på instagram som legger ut stygge bilder av kjendiser, og mer. Episoden ligger blant annet HER. 💞

67 kommentarer
    1. Bokklubb og watchlist hadde vært veldig fint ja! <3 Likte godt serien din! (selv om jeg bare har fått sett 2 episoder)

    2. Hva er vitsen med de 2 siste bildene? Du viser jo ikke frem klærne (spesielt ikke buksa), men kroppen din? Lol, sykt unødvendige bilder når du liksom legger de ut for å vise frem klærne i følge teksten..

      1. Lol, det er faktisk mye kunst i disse bildene, og man får absolutt frem klærne. Gå å plukk søppel eller gå deg en tur, istedet for å bruke energi på å rakke ned andre. Isåfall kom med noe konstruktivt. Idiot

          1. Fantastisk rart at man vil bruke tiden sin på å gå inn på bloggen til noen min ikke liker, for så å bruke tid på skrive kommentarer om det man ikke liker. Jeg foretrekker å bruke tid og energi på ting jeg liker, men man er jo forskjellige.

      2. Sophie Elise Jeg se på Instagram snapchat vagina nakenhet orgmase uten bikini og undertøy lett kledd send Redbullkongen2 og venner fans spøre om sex. 21 september 24 17 år 18 år gutter jenter etterpå add dem på snapchat bilder podcasting og sex kondom sex stillinger kjæreste

    3. Hjelpende hender er et veldig greit sted å sjekke opp 👍🏻 Finnes en del ulike instanser som hjelper å videreformidle det til folk som faktisk trenger, på Finn.no kan det være mange som bare har lyst på 😊

      Ikke at det er noe galt heller da, men hvis det er viktigst å gi til noen som virkelig trenger, tror jeg noen av de andre er stedet.

    4. Hør med lokale krisesentre om de trenger og har mulighet til å hente 😉
      Her tar de i mot omtrent alt; møbler, kjøkkenutstyr, klær, sko og barneutstyr

    5. Så mye spennende du engasjerer deg i for tiden, herlig å følge deg.
      Syntes deres podcast er et av ukens høydepunkt og en fin fin start på en ny uke.

      Syntes du er så reflektert og fin å høre på, du er klok og har mange gode erfaringer på det å takle livet.

      Legg gjerne ut en watch list på hva som er bra å se på Netflix , Viaplay hbo , går jo helt tom innimellom .I og med at jeg ser mye, det jeg er for syk til å arbeide .

      Du er fin, stå på:)

      Jeg tenker krise sentre, rus senter slike organisasjoner og institusjoner som virkelig trenger noe ekstra , til glede for de som bor der

      Spennende m bok klubb !!

      1. Tusen takk skal du ha for så fine ord! Bokklubb er absolutt noe jeg skal få satt i gang, men først skal jeg lage en ordentlig “egen” side på F.eks Norli hvor jeg kan legge inn alt jeg leser med direkte link. Og så kommer klubb etterpå <3

        1. Helt enig i hjelpende hender!!😄 De er en fantastisk organisasjon! Det hender de legger ut innlegg der med folk som trenger møbler.. Har en butikk hvor de selger alt mulig rart til en rimelig penge. I tillegg om man sliter veldig økonomisk deler de ut gratis mat (flere poser) til de som trenger det🙌

          Vil også gjerne se dine netflix/filmtips osv, spesielt de som får en i godt humør! Trengs når man har angst og en kone med kreft.. Også ville jeg bare si at jeg digger deg! Du får så mange viktige ting her i verden på agendaen!👌 Du gir meg motivasjon til å snakke om miljø og veganisme selvom jeg får mye negative tilbakemeldinger av folk…

    6. Det går an å høre med fattighuset og høre om de trenger, eller så ville jeg ha hørt med Fretex? 🙂
      Bokklubb hadde vært så kult 😀

    7. Faen du er så bra! Not Just a pretty face! Høres teit ut å si, men jeg er stolt av deg! Har krangla en del om og for deg, med fordomsfulle folk.. JATAKK, til watchlist 👏🙏😘

    8. Hei på deg 😀 jeg og mannen min driver et ny oppstartet senter for kvinner som sliter med rusavhengighet. Vi er privat stiftelse og det vil si at vi ikke akuratt har flust med penger ( desverre ) vi overlever driften mye takket være givere og frivillighet. Vi har plass til ca 10 damer, hvor de har eget rom og bad, ellers har vi felles stuer og spisesal osv. Vi har selfølgelig møbler nå, men en del som kunne trengt oppgradering. Vi kaster ikke de møblene vi ikke skal ha, men samarbeider med flere bruktbutikker som tar i mot, eller pusser opp for videre salg… Vi har mulighet til å hente i Oslo. Hvis du ønsker mer detaljer rundt organisasjonen vår og hva vi holder på med si si fra så vi kan ta det over Mail / Tlf. Så om du sku ønske/vil eller kan donere noe vekk så er det gull ❤️ Og kan du ikke så har jeg forståelse så det også . Fins mange som trenger

    9. Skikkelig spennende å interressant innlegg synes jeg kjempe stilig å flotte bilder å du er den beste uansett va ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 🌌♥️🦋🗻☀️🙏

    10. Maritastiftelsen og Erikshjelpen har bruktbutikk på Ensjø og henter møbler. De jobber for vanskeligstilte i samfunnet vårt, en kjempe fin organisasjon <3
      http://mesecondhand.no/

      Og en ting til: jeg har spurt 3 ganger nå om hvor den firkantede gullringen din med åpning i er fra.. vil du ikke dele det? 😅

    11. Gi bort til mennesker som virkelig trenger det som ikke får endene til pmå møtes som f.eks meg, Jeg kjenner folk som kan hjelpe med frakt 🙂

    12. Så snill du er som ønsker å gi bort noe av det du har❤️
      Jeg pleier å gjøre det samme og kjøper gjerne brukt å pusser opp👏☺️

      Jeg vet datteren min på 13 hadde satt super pris på en ny(brukt) TV da hun ønsker seg ny TV. Hun sparer ukelønnen sin og hjelper til det hun kan for egentlig kjøpe seg ny. Hun sliter mye i hverdagen med diagnoser/funksjonsnedsettelse og bruker mye tid på rommet sitt hvor hun både spiller piano, tv-spill og håndarbeid❤️

    13. Kjære du, hva er greia? Du forteller om det som står deg nær akkurat nå, med tv2-samarbeid og at du gir bort ting, og skal fikse yoga/meditasjonsrom. Fine ting SE. Og så ødelegger du hele greia med et fullfokus puppe-bilde og rompe-opp-i-kamerabilde, samt ørten reklamelinker. Jeg likte først innlegget, og datt helt ut av de teite bildene og linkene…Hvorfor smører du sammen innleggene på den måten? Måtte jo vært bedre og mer innbringende (kynisk nok) å dele disse innleggene? Så, hva er greia?

      1. Hele poenget for meg er jo at man skal kunne være både et godt og fint menneske selv om man liker å presse rumpa si opp i kamera. Det må da få være greit å ha flere sider og gjerne kombinert 🙂

    14. Ang ulvedebatten med Halvor og Gaute i rovdyr episoden: Takk!! Du så det så totalt rett ang di setter sauene sine rett ut i rovdyrene område! Du tok han så godt når han snakket mot seg selv ang sau, skog og rovdyr. Takk! Du er smartere enn det nettrollene tror 😉 u go girl 🙂

    15. Synst alle episodene er kjempe bra og blir rørt av deg over hvor snill og fantastisk du er.
      Og det er så gøy og se at du klarer og si det du mener.
      Du er kjempe flink og du passer å være programleder!

    16. Hei Sophie Elise 😊 Normalt pleier jeg aldri å kommentere blogger, men denne gangen gjør jeg et unntak. Har hatt deg så på hjertet i det siste.
      Ønsker bare å dele denne YouTube videoen med deg. Hva du gjør med det er helt opp til deg, men jeg håper du i det minste vil gjøre et forsøk med å se hele. Denne kanalen er generelt ganske interessant🙂

      https://youtu.be/cMu5F2icsT8

      Ønsker deg en fredfull onsdag.

    17. Sorry, sammenligner du deg med Oprah?!
      Altså greit hvis du hermer etter Kardashians med alle operasjonene og reality trash, men Oprah?! Fordi du har lagt en liten mini serie om abort og sånn?! Sorry, det er for drøyt! Du har jo ikke engang gått på universitet eller fullført NOEN form av utdannelse… det var for mye! Du kan gjerne referere til den norske bokklubben som alt har vært en slags lett underholdnings abonnement, da passer det fin å tipse om Lindsay og Britney biografier, men Oprah? LOL

      1. MÅ man ha gått på universitetet for å være et godt menneske og få til noe meningsfullt?? Misunnelse og sjalusi er som oftest årsaken til kommentarer som dette, og de virker ikke å komme fra noen med utdannelse på universitetsnivå …
        SE kommer til å få til alt hun vil, hun har en drivkraft få mennesker er forunt, i tillegg til et hjerte av gull 💞

    18. Hei:-)

      Kan jeg spørre deg om hvordan du skal fjerne resten av filleren i leppene? Og hvor skal du gjøre det?
      På forhånd takk 🙂
      Amalie

      1. Hei!

        Jeg har fett i leppene også (fra mange år siden) så er usikker på om jeg får fjernet alt, er det vi har prøvd på i flere omganger og behandlinger. Jeg gjør det hos Hedda på Eger Skin Clinic, man gjør det ved å sprøyte inn et stoff i leppene som løser opp fillersene. Hedda er veldig flink og gir god bedøvelse så man kjenner det ikke 🙂

          1. Det gjør jævlig vondt, egentlig. Første gang jeg gjorde det var det uutholdelig og det skrev jeg også om på bloggen. Hadde jeg gått til hvem som helst andre enn Hedda ville jeg aldri klart å fullføre 🙂

            1. Hei, du har mye større lepper nå, enn da du var med på skal vi danse og fortalte at du hadde fjernet de. Hvordan kan det ha seg? Man ser tydelig den kanten på overleppen. Den hadde du ikke da

    19. hei, så fin du er <3 slukte alle episodene av Sophie Elise tester Norge med en gang de kom ut! Utrolig bra, skulle ønske det var fler :´)) Uansett så ville jeg gjerne sett watchlisten din! Sliter selv med å finne serier og filmer å se på. En annen ting jeg sliter med er at jeg har kjøpt abennoment på storytel, har hørt boken din og et par andre, men sliter med å finne noe nytt å høre på! Litt samme som å finne noe å se på på netflix.. Så jeg lurte på om du kunne lage et innlegg med boktips på storytel?
      Fantastisk podcast episode forresten! Jeg døde av avslutningen hvor dere nevnte Borch hahaha
      -Maria <3

      1. Tusen takk skal du ha <3

        Jeg kan godt lage tips om bøker på storytel! Om du ikke har hørt " i morgen var jeg alltid en løve" anbefales den, jeg likte også veldig godt Jane Fonda sin selvbiografi. Klem!

    20. Jeg er virkelig imponert over episodene, og særlig de to siste! Utrolig fint at du engasjerer deg så mye, samtidig som du tør å innrømme at man ikke får gjort eller gjør nok. Dette er nok veldig vanlig å kjenne på. Likevel så ligger mye av styrken i å ønske å forbedre seg, og å tørre og innrømme at man kanskje har tatt mindre gode valg tidligere. Du fremstår så smart og reflektert, jeg digger deg! Håper å få se mer slikt av deg fremover 🙂

    21. Ville bare titte innom for å si at jeg er mektig imponert over hva du har fått til<3 Jeg har fulgt deg i mange år, og alltid hatt sansen for det du legger ut! Tusen takk for at du bruker stemmen din riktig, og at du er du! Vi trenger flere som deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg