takk for oss, podcast!

I dag publiserte vi den siste episoden av Status. Noen sinne. Det høres kanskje dramatisk ut når jeg sier det på den måten, haha.. Og det er det ikke! Vi begge er fornøyde med denne avgjørelsen. Men vi har i alle fall bestemt oss for å slutte. Vi har visst om dette i et par uker, og derfor føles det mest fint at nyheten er ute i verden. Det er ikke noe vi må skjule lengre. Når folk har gitt oss komplimenter for podcasten har vi begge hatt lyst til å si at vi skal slutte, for å ikke “lyve” noen rett i ansiktet. Det har ikke føltes bra.. <3 

I en podcast må man være ekstremt ærlig og gi, gi og gi hele tiden. Jeg føler at vi har gitt mer enn vi har fått – i perioder. Mye av det vi har delt i podcasten er ekstremt personlig og har etterlatt et.. Tomrom? Jeg vet ikke, uansett om man er offentlig person eller ei tror jeg det er viktig å ha noe som er bare ditt. Fetisha og jeg er nære venninner, også på privaten, og til slutt ender man opp med å fortelle alt til hele verden, og ikke hverandre. Hva finnes igjen får det private når det bare er oss to, da? Om man skal podcaste tror jeg faktisk det er best å gjøre som Tusvik & Tønne, Morten og Vegard (gode venner, men mest kollegaer) eller Jan og Einar (bli kjent i podcasten). Å ta et vennskap som allerede har vart i flere år inn i det, er vanskelig. Og, jeg orker heller ikke å gå rundt å føle meg som en kjip person når jeg vet hva som er hva bak kulissene, og all jobben som har ligget i hver eneste episode for min del. Det er ikke greit eller rettferdig.

Derimot har det vært mange fine opplevelser med å dele også, og jeg har vært ærlig om ting jeg trengte å være ærlig om, for min egen del. Så takk for det. <3 Jeg vet det også har hjulpet Fetisha mye igjennom bruddet og det trengte hun. Hun var ikke så god på å snakke om sånt før, og det vet jeg hun setter pris på. Vi har også fått mulighet til å jobbe med et fantastisk team og spesielt stor takk til kjære Karoline som har vært med oss i studio hver eneste dag, og planlagt episodene med meg. Du er nydelig! Takk til Christine og Elise som ville signere oss fra start og for all veiledning. Dere har gjort meg så mye bedre som “programleder”.

Jeg er enormt glad for alle fine tilbakemeldinger vi har fått og at jeg har fått prøve meg i dette elementet. Det har vært skikkelig fint å se Fetisha gå fra å være mer usikker til å ta mer plass, og at vi begge har satt oss inn i emner vi aldri før visste noe om. Det var kjempegøy å nå 3000 vurderinger på iTunes (som jeg var VELDIG opptatt av), det har vært skikkelig koselig å ha et fast rom å møtes på hver eneste uke, jeg elsket episoden jeg hadde med Kasper og den kommer alltid til å bety mye for meg (<3). Det er nok min favoritt av alle episodene fordi jeg aldri hadde trodd den kom til å skje. Elsk.

Takk! Vi kan fortsatt ses på skjermen snart, og på våre andre sosiale medier. <3

31 kommentarer
    1. Åhh så trist å lese! Jeg hører på dere hver kveld når jeg legger meg❤ Men, jeg skjønner så absolutt avgjørelsen deres, dere har gitt mye, veldig mye!

    2. Dette var skikkelig nedtur:( nå ble jeg oppriktig lei meg for podcasten deres var seriøst min favoritt!💔

    3. Skikkelig ærlig å åpnet innlegg og kjøpe flotte å kule bilder synes jeg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 🌌🦋☀️♥️🌄

    4. Ååånei så fryktelig trist 🙁 kan bare slette hele appen nå 😅😂😂
      Sophie, jeg lurer på hvor den fine kjolen din fra snap er fra?? ♥️♥️ Den var helt nydelig!!

    5. Kunne du lagt ut julegavetips til kjæreste (gutt/mann) enten her på bloggen eller på instastory? 💕 Typ treningstøy eller lignende, synes Kasper har så fin stil så noe han ville brukt?

      1. åh takk, det blir kasper glad for! jeg kunne aldri ha kjøpt klær til han, rett og slett fordi jeg ikke har peiling.. jeg kan heller prøve å lage et innlegg om litt mer alternative gaver for kjæreste? klem

    6. Trist, men forståelig. Det har vært veldig artig å følge dere. Synes spesielt dynamikken mellom dere to har vært fin og veldig underholdende (typ har brast ut i latter ute på gata for meg selv med dere på øret). Håper vi får flere samarbeid mellom dere to fremover.

    7. Ånei så trist💔💔 har vært noe jeg har gledet meg til hver eneste tirsdag, dere er så morsomme og herlige❤️
      ps. hvor er den sorte kjolen du hadde på deg på snap fra? den var nydelig😘

    8. Neei, så sykt trist 😭 Dere var grunnen til at jeg begynte å høre på podcast og dere var favoritten som holdt med med selskap når jeg trengte det ☹️

    9. TUSEN TAKK for at du har svart på kommentaren min det utrolig mye for meg sophie Elise ♥️ hilsen Kristian Magnus 🦋

    10. Vi er mange som vil vite hvorfor den bodyen som du har designet selges på Zalando?? Og det lenge før du liksom hadde designet den. Må gå an å svare på det?? Er vel ikke så mye forlangt heller? Når fansen din kjøper den fordi du har liksomlaget den? Vis hva som er i deg nå SE og svar!!

    11. Hvorfor juger du å sier du har designet den bodyen som Zalando har solgt lenge før du liksom hadde laget den? Synes det er det minste du bør redgjøre for.

    12. TUSEN TAKK for at du svarte på kommentaren min det betyr utrolig mye for meg sophie Elise ♥️ hilsen Kristian Magnus 🦋☀️

    13. Takk for alt! Har satt så pris på podcasten deres, og gledet med hver tirsdag. Men at dere velger å slutte er veldig forståelig. Lykke til med andre prosjekter <3

    14. TUSEN TAKK for at du har svart på kommentaren min blir kjempe glad det betyr alt for meg sophie Elise♥️ hilsen Kristian Magnus 🌟

    15. Så kjipt, gleda meg til denne podcasten hver uke. Fikk også mange ideer til ting å sjekke ut. Jeg syntes blog er dritkjedelig, men på podden fikk jeg et helt nytt syn på deg som smart og morsom. Gi oss flere episoder da!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg