takk for i går!

Reklame | invitert på the hub + annonselenker mynelly

Hei dere! Gratulerer så mye med dagen, alle kvinner. Jeg kom akkurat inn døren hjemme, vi sov på hotell i natt. I går var det åpningen av The Hub og Petter Stordalen hadde – ikke overrasskende – slått på stortromma. Herregud som jeg beundrer den mannen og kona hans! Men, han skriver i boka si “ingen suksessfulle mennesker sover lenge på morgenen” og det tenkte jeg seriøst på i hele går, så rundt klokken 22:00 stakk jeg fra festen for å sove, slik at jeg kunne stå opp tidlig. Jeg stakk ikke på en diskret måte heller, det ble annonsert konsert i en annen etasje og da så jeg på Kasper, sa “nå går vi faen så fort før vi havner i kø ut herfra” og så bare løp jeg, alene haha. Endte opp utenfor hotellrommet, ventende på han leeeeeeeeenge ettersom jeg hadde glemt nøklene. Typisk.. Kvelden avsluttet vi i alle fall med å spise i senga og sove i alt for mange timer, vi våknet ikke før 09:00 og da var jeg i panikk ettersom jeg skulle rekke en photoshoot, haha. Så mye for å stå opp tidlig å få suksess..

Dette blikket sier virkelig så mye <3 Og hvordan liker dere meg med kort hår? Jeg har ikke klippet meg altså, men det var gøy å prøve en annen styling.

Henrik gikk sammen med oss, og vi satt sammen hele kvelden. Elsker den gutten altså, fy faen han er så fin og bra. Dere som ser på Sophie Elises Verden må nesten ha blitt glad i han også? Jeg kan ikke tenke meg noe annet.

Mine solstråler. Blir seriøst rørt av å se på dette bildet, for begge to betyr så mye for meg. Og de var så fine i går.

Min mann var også helt nydelig så klart! Og dæven, jeg er så lav haha. Kunne gjerne hatt 15 cm lengre bein og det hadde ikke gjort noe som helst..

Kjolen min finner du HER.
Sko: HER. De er normale i størrelsen og er faktisk gode å gå med, jeg pleier alltid å bruke dem om jeg vet jeg må gå mye rundt i løpet av kvelden.

Vi bodde forresten i den fineste suiten for natten! Jeg elsket rommet vårt og kunne gjerne ha vært der i flere dager, hele hotellet virket egentlig veldig eksklusivt og kult. Jeg synes Choice er flinke til å tenke nytt og annerledes, noe de også viste med markedsstrategien for festen i går. En annen ting jeg også satt skikkelig pris på var at man ikke måtte gå på rød løper – jeg vil helst unngå det om jeg kan, ihvertfall i situasjoner hvor jeg ikke føler meg helt “trygg” på hva pressen skal spørre om. Men ofte blir man nesten tvunget ut dit på fester ettersom arrangørene forventer promo, men jeg vet jo at promoen jeg eventuelt gir på mine egne kanaler er verdt mer. Jeg så for meg å bli spurt om fitte og alt mulig rart, som man helst ikke vil svare på sånn og jeg slapp! Alt i alt endte det opp med å bli en intim og fin kveld, synes jeg.

Deler av vårt nydelige rom, med to etasjer, to bad og alt man kan ønske seg. Synd jeg ikke fikk nyte det mer, men jeg er gledelig tilbake!

Noen bilder fra lunsj i dag, på Åpent Bakeri. 

I dag har jeg vært i hår og sminke, på photoshoot, i et møte, gjort noen ærender og er endelig hjemme. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, det spiller ingen rolle hvor lite jeg drikker (og i går drakk jeg mye), jeg blir så langt nede dagen derpå. Ingen motivasjon og tviler på alt som har med meg selv å gjøre! Så, jeg skal pakke bort sosiale medier for i kveld og så høres vi i morgen 🙂 Jeg kjenner meg selv og når jeg er i et modus som nå kan jeg fort sammenligne meg for mye med andre og dra meg selv ned, og det orker jeg ikke lengre. Jeg har lært meg grensene mine, rett og slett <3

32 kommentarer
    1. Koselig å spennende og kult innlegg synes jeg stilig bilde å du er kjempeflink å dyktig i jobben din synes jeg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀🐱🌌♥️

    2. Herregud😍😍😍måten Kasper ser på deg på, når du står i trappa!
      Smelter fullstendig! Dere kler hverandre!

    3. De bildene av deg og Kasper.. har ikke ord om hvor mye kjærlighet deg ligger i bildene. Dere er såå ment to be❤️ Vi skal faktisk på The hub i august, og gleder oss til en helg med late dager der🤗 Stå på videre Sophie, du gir så mye av deg selv. Mye mer en du selv aner vil jeg tørre å tro😊👏 You are amazing, rettÅslett❤️

    4. Har fått et veldig godt inntrykk av alle som er med i serien, men kanskje spesielt Fetisha. Man blir så lett glad i henne, og hun er så forbanna lett å heie på. Selv om det finnes billigere salonger å dra til så skal jeg booke time hos Fetisha neste gang jeg skal fikse håret. Først og fremst fordi hun er dritflink, men også fordi det er verdt å betale litt ekstra når man i tillegg syns så godt om frisøren.

    5. Har fått et veldig dårlig inntrykk av vennene dine, unntatt Charlotte.
      Charlotte virker som en trivelig og sympatisk jente, men de andre virker som veldig oppmerksomhetssyke personer som tar veldig mye plass. Tror serien hadde vært mye bedre med deg, Casper, Charlotte og Joachim.
      For Casper, han er helt herlig!! Jammen har du vært heldig med han altså! Ta godt vare på han.

      1. Jeg tenker at det er ikke alt vi får se igjennom en TVserie eller sosiale medier. Sophie Elise er voksen nok til å finne ut av hvem hun ønsker å ha rundt seg. Vi lesere/seere har ikke nok informasjon til å uttale oss.

        🙂

    6. Du kler veldig godt å ha håret sånn, og du hadde sikkert kledd å faktisk klippe det sånn også 😄 Du har et sånt ansikt som kler det, sånn som Anette Marie 😊

    7. Du har alltid passende bilder til innleggene dine, det er noe av det jeg digger mest når jeg leser blogg innleggene dine! Forresten, perfekt antrekk! 🙂

    8. Bildene er så fab😍
      Du ser sykt bra ut med kort hår! Du kler det så godt og du får enda mer fram det pene ansiktet ditt🤩

    9. Om du ikke vet om henne allerede burde du sjekke ut Billie Eilish (sangene, musikkvideoen og ikke minst intervjuene). For en rå tenåring, og for en fantastisk ung kvinne.

    10. Etter å ha hørt siste episode av Podcasten, der du og Fetisha er på God Morgen Norge så fikk jeg lyst å se den men finner den ikke? Hvilken dato var dere på?
      Veit akkurat hvordan det føles dagen derpå, helt latterlig at alkohol kan fucke up så mye i hodet. Etter et par dager går det jo fint igjen. Hold ut snuppa 😘

    11. Åhh for et fint innlegg! Jeg synes det er så fint å lese bloggen din, se serien din og høre på podcast. Føler jeg nesten kjenner dere fordi jeg følger med i alle sosiale medier. Vet at det er mye som ikke deles, men det som deles kjenner jeg meg så mye igjen i. Jeg er så glad for at du og vennene dine kan være ærlige. Det er mange tabu i Norge, dere gjør Norge til et bedre sted. Tusen takk.

    12. hei 🙂

      jeg er nysgjerrig på hvorfor du tar venus freeze når du tidligere har sagt at du ikke anbefaler den fordi den fryser fettet i ansiktet og da ser man eldre ut (at du ikke ville tatt den, noe i den duren. Nå håper jeg ikke du sier at du aldri har sagt det fordi jeg har lest det på bloggen din)?

      1. Jeg kan ikke huske at jeg har sagt det, men kanskje jeg skrev feil og at jeg tok Venuz Veeva eller noe..? Denne behandlingen fryser i alle fall ikke ned fettcellene i ansiktet, det er en tvert imot veldig varm behandling.

    13. Jeg skjønner ikke at du kan ha så mange skrivefeil 😮 “Overrasskende”, “men jeg er gledelig tilbake”++.
      Slitsomt å lese. Litt rart også ettersom du skriver bøker og lever mye av blogging.

    14. Du har lagt inn feil link til skoa, kan du legge ut den riktige ?:) de skoa jeg kommer til har blokkhel

    15. Haha, du skriver ofte at du er så lav og syns det er kjipt. Jeg er mindre enn deg og blir alltid litt sånn.. «jaja, burde jeg kanskje klage litt over at jeg er så lav da?» Jeg er 151, så for meg er du høy❤️ Du kan tenke på det neste gang du føler deg lav 😘

    16. Håper du koste deg masse!
      Jeg syns huden din er blitt så fin!❤️ Har du noen triks å dele med ei som sliter med kviser og har prøvd «alt» ?❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg