SYNSK

Reklame | egen bok & annonselenke

Jeg er skikkelig en enten-eller person når det kommer til klær, jeg elsker å pynte meg og om ikke – så blir det sneakers og treningstights. Er det bare jeg som føler meg ganske hot i treningstights, forresten? Det holder liksom alt så godt på plass, haha. Men dette er på grensen til hvordan jeg kan kle meg, jeg synes det er litt flaut å komme inn i møter sånn her. Det funker så vidt.

Genseren kjøpte jeg for flere år siden på Ebay, og tightsen er fra MyMuse.

Og skoene da! Som mange har spurt meg om i dag på innboks. Du finner de HER! Og flaks nok, så er de på rabatt akkurat nå og koster bare litt over 200 kr. OBS! De er litt store i størrelsen, så jeg ville gått en størrelse ned fra det du vanligvis bruker, eventuelt regn med å bruk såle.

I dag spiste jeg en av mine favoritter til middag, nemlig vegansk pad thai! Fy faen så godt det er altså! Det inspirer meg faktisk til å begynne med matlaging hjemme, om jeg kunne lage dette til meg selv hadde livet vært komplett.

Noe av det beste med denne dagen var å være med min fine venninne Marte. Vi har nå kjent hverandre siden vi gikk på videregående, og hun er så varm og god. Jeg tok henne med på både forrett, hovedrett og dessert på Sumo restaurant, hun satt skikkelig pris på det.

Hun er virkelig en sånn venn som alltid stiller opp uten å nøle, men også en sånn venn det aldri er drama med eller problemer. Vi har en god vibe, rett og slett. Kan aldri se for meg at vi kommer til å krangle 🙂

Jeg kjører rundt over alt på den elektriske sparkesyklen min, og i dag møtte Henrik meg i pausen sin og da fikk han prøve. Han er som laget for det, sjekk den foten haha. Og ikke minst – sjekk himmelen bak! I dag haglet det igjen.. Ikke gøy! Men jeg tror det trengs for å sette i gang en kollektiv bevissthet hos folk..

Hei forresten! Akkurat nå sitter jeg, som den nerden jeg er, å lager min egen “watch list” på imdb slik at jeg alltid kan tipse dere om filmer som er gode. Der vil jeg oppdatere med alle filmene jeg ser slik at dere kan følge med, ettersom jeg vet mange av dere setter pris på at jeg gjør grundig research og aldri ser filmer som er “halvveis”. Her kommer en liten liste på gode filmer, som regel leier jeg på itunes men noen av de finnes på Netflix og viaplay: Se7en, Grand Budapest Hotel, Call Me By Your Name, The Words, Boyhood, American Animals og Manchester By The Sea. Alle de kan du se, å være trygg på at du ser en god film.

Forresten, hvor sykt er det ikke at jeg forutså at mars og april kom til å være skikkelig dritt måneder – noe de også var – men at alt ville falle på plass i mai? Og det gjør det! Seriøst alle brikker har falt på plass de siste dagene. Jeg landet TO (!) store kontrakter, alt flyter som det skal, assistenten min starter snart, forholdet er bra, jeg har blitt god venn med mormor.. Hva mer kan man ønske seg? Kanskje jeg er litt synsk, de fleste healere og synske jeg møter sier at jeg har en gave men at jeg er lukket.

Ellers har jeg fått en ro i kroppen nå som helgen er her, så deilig. I morgen skal jeg få sove litt lenge (til rundt 10) før jeg drar på Barrys Bootcamp, der har jeg ikke vært på noen uker så jeg savner det litt. Selv om jeg sikkert kommer til å bli veldig sliten.

Nå blir det film og sengen! En siste ting, nå kan du kjøpe signert utgave av boken min Elsk Meg til halv pris, nesten. Du finner tilbudet HER, men du må bestille før 8.mai om du vil ha den signert

13 kommentarer
    1. Hvorfor tar du ikke til deg kritikk, når dine egne følgere som til og med har møtt deg på bokturne sier at du fremstår som overlegen på bloggen? (Se kommentarfelt på forrige innlegg) Skjønner at du har mye å gjøre og sikkert lite tid, men å stikke innom i kommentarfeltet fra tid til annen burde du jo kunne ta deg tid til. Du stiller jo ofte spørsmål i innleggene dine, og folk tar seg tid til å svare, og til og med stille spørsmål tilbake eller komme med anbefalinger til deg for eksempel.. Sier ikke at du skal svare alle, det skjønner jeg at ikke går, men du svarer jo INGEN, og sånn har det vært i flere måneder nå. Mister lysten på å lese og følge når man føler at ingenting er personlig lenger og du rett og slett virker overlegen ovenfor følgerne dine, som om du rett og slett ignorerer oss.. Skjønner at det sikkert kan bli mye dritt i kommentarfeltet ditt og at du derfor unngår det, men fra erfaring så synes jeg alltid kommentarfeltet har en mye mer vennlig tone når du er aktiv! Håper du tar til deg noe av kritikken snart eller eventuelt bare stenger kommentarfeltet igjen når det ikke lenger blir brukt til kommunikasjon, som var grunnen til at du ville ha det åpent igjen.

    2. Æ trur mer på at man danne sin egen skjebne, på et vis. Om du fortell dæ sjøl at en periode blir dritt, gjør du i underbevistheta valg som gjør det dritt. Om du skjønne ka æ mene.
      Æ har di 4 siste åran vært jevnt over lykkelig, hatt alt æ ønska meg. Det trur æ e mye fordi æ fortell mæ sjøl fra dag til dag, uke til uke at æ føle dette blir ei bra uke. Dette blir ei bra jul. Dette blir en fin sommer eller en fantastisk ferie. Å da blir det sånn 🙂

    3. Skikkelig fine å kul bilder synes jeg og kjempe koselig å kult innlegg synes jeg og du er favoritten å en tøff og modig dame synes jeg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god helg fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😃🌌🦋♥️🐱✌

    4. Innlegget «Synsk» er lik Reklame IGJEN… Jeg blir lei jeg Sophie. Utover det, her synes jeg du «går helt av hengslene» og surrer alt mulig sammen i ett innlegg. Og du, vær så sykt snill å slutte å banne sånn på bloggen! Jeg hater vegansk mat og veganisme som sådann, men Pad Thai trenger ingen banning for å fremheves…

    5. ” pene piker .no” Alle deres sko er etisk rettferdig, økologiske veganske sko. Dvs bruk av resirkulerte, naturlige resirkulerbare, organiske økologiske materialer og utslippskontroll. De er og 100% Peta godkjente veganske. Dette er bare en av mane som driver bærekraftig, problemet er vel om de vil ha et samarbeid med nelly, piller i fleng og kosmetikk som dreper uskyldige dyr hver dag. Men det er alltid rom for forandring. Hvorfor ikke prøve nye ting som virkelig kan forandre på hvordan folk ser deg. Hvis du virkelig står for det du sier må du gjøre en drastisk forandring. Håper du skjønner at all kritikk ikke er hets. Her prøver vi å få til en debatt om miljø og hva vi kan gjøre for å opplyse hverandre om en grønnere livsstil. Du stopper den hver gang ved å forsvinne fra kommentarfeltet. Da blir det jo ingen diskusjon. Det blir pirking og krangling blandt leserne.Håper du forstår hva jeg mener. Det er så bra du tar det opp, men hjelper så lite når du blir borte.

    6. Har du sett Shame? Jævlig deprimerende film, men sykt bra! Og Fassbender er så god skuespiller, karakterene han spiller i Alien Covenant er så spennende å se på, så da spiller det ikke så mye rolle at de filmene ikke gir mening i det hele tatt. Han løfter hver eneste film han er med i. Så ja, om du/dere ikke har sett Shame, så do it now!

    7. Å, herre… Synsk, ja. Er det mulig. :p Det her blir bare villere og villere, altså. Trodde du var en fornuftig person.

      1. Hun har vel egentlig aldrig vært fornuftig, men det var en tid hun både var sjarmerende og skrev utrolig bra. Nå har det meste visna bort i reklame og operasjoner. Hun er så høy på seg selv at hun ikke engang klarer å skjønne at uten leserne fungerer ikke bloggen. Det er mange i kommentarfeltet som virkelig prøver å få deg i tale, men neida du som er blitt synsk vet vel hva som kommer. Mener du virkelig at du ikke skylder leserne dine noe som helst? Mange har fulgt deg fra starten og støttet deg hver jævla storm du har vært i. Stormer du som regel er opphavet til….skjønner virkelig ikke om du er et godt menneske eller ikke. Du er fryktelig vanskelig å forstå. Fordi du hopper fra det ene til det andre. Dette innlegget er jo et eneste rot. Men du kan iallefall fastslå at du er muligens synsk. Jepp, jeg er en av de som har fulgt deg hele veien…men merker at jeg er både irritert og skikkelig skuffet over ditt miljøengasjement. Du skriver et innlegg, får en del kritikk , men er ikke villig til å samarbeide med oss lesere. Tror vi kunne slå kunnskapen sammen og lært mye av hverandre. Du har nok en læringskurve når det gjelder miljø. Nye plastikksko fra nelly, hurra!!

    8. Kan du ikke begynne å svare folk i kommentarfeltet? Du har ikke så mye å gjøre at du ikke kan svare ett lite takk eller svare på enkle ting folk spør om. Folk tror du har mista det helt og tror du har blitt skikkelig overlegen. Du gidder jo ikke å motbevise det engang..

    9. Hei. Hvilken restaurant spiste du den vegetar retten!? Håper du svarer. Spiser ikke kjøtt jeg heller ,fint å få tips om gode vegetar retter☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg