SUNDAY

Reklame | tre annonselenker

Hei alle sammen! 😍

I dag har vært en veldig typisk søndag. Jeg sov alt for lenge, og med en gang jeg våknet ble jeg bare liggende i sengen og vurdere om jeg skulle stå opp, eller lukke øynene å prøve meg på et par timer til i drømmeland – selv om jeg var tissetrengt, det vet jo alle er et tapsprosjekt. Verste vurderingen noen sinne, for da blir man scrollende på telefonen samtidig som man må tisse, absolutt en bortkastet time. Etter det dro jeg på Volvat for å fjerne noen sting (etter neseoperasjonen), og så dro jeg og pappa på Oslo Raw..

Jeg prøver å introdusere foreldrene mine for et vegansk kosthold når de er her! Det går sånn passe, hva kan man si – de liker kjøttet sitt og sånn kommer det nok alltid til å være. Foreldre er nok de verste å “konvertere”. Uansett liker jo alle Oslo Raw! Vi kjøpte bowls og smoothies.

Dette settet har mange spurt meg om, til og med en sykepleier på Volvat ga meg kompliment for fargen. Du finner overdelen HER og shortsen HER, perfekt å bruke både til hverdags men faktisk også til trening siden materialet puster så godt.

Jeg har vært mye ute i solen de siste dagene! Det beste med vestkanten av Oslo, bortsett fra alle de pene folkene; solen skinner døgnet rundt når det først er sol. Jeg bruker fortsatt Sunny Bears, dere vet betakaroten som smaker godteri? Du kan lese mer HER, og bestille til bare 149 kr.

Det finnes ikke noe bedre når man ligger i solen enn å høre på en god podcast eller lydbok. Jeg har blitt BESATT av podcasten “les deux you remember this?”, jeg gruer meg til jeg har hørt ferdig. Tidlig 2000-tallet var den beste tiden, det var etter sextapes og internett, men før iPhone så kjendiser levde fortsatt sitt villeste, galeste og beste liv. Podcasten handler om alt dette, og går i dybden av alt kjendisdrama på den tiden. Skikkelig min humor..

På snakk om podcast, nå i kveld har vi spilt inn to episoder. I forkant av det klistret jeg på meg løsvipper, som enhver anstendig influencer må gjøre før man skal møte folk. Noe annet enhver anstendig influencer må ha; sitt eget brand eller gjestekolleksjon. Og Dajana skuffer ikke, jeg elsker vippene hennes! Du får kjøpt dem på Vita.

Nå skal jeg henge litt med mamma & pappa! Håper dere har det fint.. Jeg kommer med et nytt innlegg nå etterpå 😘

5 kommentarer
    1. Vet akkurat åssen går det jeg må stå opp med en gang å tisse svevende skikkelig flott bilder intresant å kult innlegg synes jeg du er så tøff og modig Heier på deg du er favoritten min ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god sommer kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus ♥️🐱🌌✌😀🌟🌻

    2. Vet akkurat åssen går det jeg må stå opp med en gang å tisse svevende skikkelig flott bilder intresant å kult innlegg synes jeg du er så tøff og modig Heier på deg du er favoritten min ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god sommer kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus ♥️🐱🌌✌😀🌟🌻

    3. Ka mene du med “til og med en sykepleier”?
      Litt som i “til og med Sophie Elise va smart nok til å skjønne det”- type setning.. Skjønne du, det blir på en måte fornærmelse..?

      1. «Til og med sykepleieren» istedenfor «til og med en sykepleier», mente hun sikkert som et argument for å underbygge påstanden om at setter var fint. Viktig å ordlegge seg riktig men er ikke alltid så lett:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg