stolt!

 

Et par dager før episodene kommer ut ser jeg alltid igjennom den ferdige versjonen – slik at jeg kan sjekke om det er noen klipp jeg ønsker meg til sosiale medier. Dere aner ikke hvor mye jeg gleder meg til dere får sett den ferdige sesongen! Den er virkelig helt fantastisk. På torsdag kommer det to nye episoder og en av dem hadde så bra slutt at jeg fikk frysninger!

Som sagt bor Anne-Sofie hjemme hos meg for en periode og hun så episode med meg. Det er et godt tegn når hun både ler, men også sier “åh, det der var så fint!”. Vi har fått til en perfekt kombinasjon, jeg er så stolt av teamet <3

Vi måtte også se igjennom de eldste episodene av Bloggerne som jeg filmet for snart seks år siden.. Hva skal man si? Jeg var SÅ fjortis! Det kommer jeg sikkert til å tenke om meg selv nå også, om et par år. Men jeg var veldig åpenhjertig uten å ta hensyn til hva andre mente, det er jeg stolt av den dag i dag. Om du er keen på å se en ung og dum Sophie, så ligger alle episodene på Sumo. Jeg var med i sesong 1-5 tror jeg.

.. Og nå sitter jeg her, med min egen serie. Husk ny episode på torsdag! Da gir jeg også ut litt gratis sumo som varer et par uker slik at alle får sett serien 🙂 Det sendes også på TV2 livsstil, forresten!

Jeg har savnet å blogge litt som dette, bare spontant og uten noe mål med innlegget. Om det er greit for dere, vil jeg gjerne fortsette med innlegg som ikke er så gjennomtenkte men litt mer “in the moment” som her. Det er jo faktisk dette vi gjør, akkurat nå 🙂

14 kommentarer
    1. Så en tidligere kommentaren fra deg ble så glad koselig å super kult innlegg synes jeg gleder meg masse til sophie Elises verden til torsdag ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus ♥️ ????

    2. Jeg savner at du tar deg tid til å lese, og svare meldinger som ble sendt deg for tre mnd siden 😮
      Maser fælt om det, men det hadde betydd så mye <3

    3. Du virker som en fantastisk fin person. Du er virkelig et forbilde! Stå på og fortsett med podkast. Elsker den 🙂

    4. Synes bloggen din er interessant, men ser det er en del dårlig språk.

      Nå er jeg riktignok ikke noen språkekspert selv, men opplever at bloggen din til tider er litt tung å lese.

      Eksempler på dette er merkelige ordvalg, ord som ikke eksisterer, orddelingsfeil, og litt “rare” formuleringer.

    5. Nesten alle innleggene på bloggen handler om hvor fornøyd du er med serien din, eller podcasten. Hele podcastepisoden handlet om serien din med ting som allerede er skrevet på bloggen fra før. Jeg leser bloggen din fordi du er flink til å skrive og er ikke så veldig opptatt av serien din:)

    6. Tips til serie du kan se som du etterspurte på et innlegg nylig er «The good doctor», har 8,3 på imdb! Dersom du liker legeserier med en twist 😄

    7. Får ikke sett resten av episodene fordi de ikke er tekstet (hører ikke) 🥺🥺 bare episode 1 av sesong 2 som er tekstet!!! Buuuuhu!! Har så lyst å se!!! Blir det tekstet?

    8. Hei fine deg <3 Jeg lurer så innmari på hvilken sang som blir spilt av i scenen der du, Joakim og Fetisha er i fredrikstad. Sangen begynner mens dere sitter hjemme hos foreldrene og spiser. Den høres amazing ut!

      Stå på videre med alt du driver med!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg