STOLT!

Reklame | annonselenke

Beklager en liten bildebombe fra terassen min, men vi har endelig fått opp utemøblene! Alle er fra Jysk, om noen skulle lure 😍 Jeg har bare utsatt å sette dem opp, men nå har jeg Stine Mari på besøk og hun er ganske handy, kaster seg rundt uten å klage. Med litt hjelp fra meg så klart, selv om jeg er ganske dårlig på alt sånt. Jeg er skikkelig stolt faktisk, det er såååå deilig å ha hage! Og så deilig å ha besøk av beste Stine 💕

Og så E L S K E R dette antrekket! Det er plagg man kan bruke hele året ettersom det er perfekt for å slappe av inne også. Og, det er faktisk vanskelig å finne den “perfekte” singlet også. Cardigan er dessverre utsolgt, men du finner buksen HER til bare 149 kr. Singletten er også fra Cubus, samme med cardigan åpenbart. Øredobbene er clip on fra Glitter!

Nå skal vi grille vegetarburger og pølser på verandaen, samtidig som vi drikker alkoholfri øl! Håper dere koser dere like mye som vi gjør 😉 Stine er virkelig en “champion” som har vært med meg på ærender hele dagen, hun er med meg i møter, vi sparkesykler rundt byen under en skyfri himmel, hun klager seriøst aldri og har heiet på meg fra første stund. Slike venner vokser ikke på trær, men jeg er så heldig å ha mange av dem.

Ha en fin kveld! I morgen skal jeg sminkes hos Dajana, spille inn TV, rydde søppel rundt i byen og ha et skypemøte med noen helt fra New York. Spennende.

26 kommentarer
    1. Var det nesen du fikset på i Tyrkia? Må si det ser sånn ut! Resultatet ble veldig bra 🙂 Kommer det ny YouTube-video snart forresten? Føler det har vært så stille fra deg på alle plattformer i det siste, kanskje ikke så rart med tanke på operasjon men.. Synes det er gøy å følge deg på YouTube (og bloggen, selv om du aldri svarer her lenger). Klem!

      1. Kristina

        For ett jævla gnell og mas.. Herregud dokke må seriøst få dokke ett liv… Ka svarte gidde dokke bry ræven dokkars med ka jenta gjør og ikke egentlig?? Må ha sykt lite å ta deg te…

        Omg gla eg har ett aent liv Ass…

        1. Så sint du er da….du banner deg gjennom innlegget, og ikke et pent ord til SE. Hvis du er en fan hjelper det veldig lite med slik språkbruk. Kan du ikke bare overse kritikken og se den du er her for…kommentarfeltet er helt vilt nå. Det er mulig å gjøre det bedre ved å unngå å hele tiden angripe hverandre og bli stygge på begge sider . Da har vel du og noe bedre å finne på enn være rett og slett ufin.

    2. Skikkelig svevende Nydelig å vakker bilder synes jeg å jeg blank liten prisme som er fra jysk men jeg synes den ligner på Tinkas magiske spille kjempe kult innlegg å koselig å høre at du er stolt ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 🌌😃♥️🦋

      1. Alle store bloggere driver reklameblogger. Reklame er jobben deres og det de lever av, visste du ikke det?

    3. Hva er det med enkelte lurer jeg på 🤔 Har sett flere gjengangere på kommentarfeltet ditt som f.eks Kristina og Stine som kommenterer igjen og igjen det samme, hva du gjorde i Tyrkia osv. Skjønner ikke hva de får ut av det, enkelte er bare troll og leter etter hva de kan påpeke. Fortsett som du gjør du Sofie Elise, haters gonna hate – uansett hva du gjør og skriver!

      «Be happy in front of you haters, it kill’s them» 😉

      Klem❤️

      1. Skjønner du egentlig hvorfor kommentarfeltet er som det er? Hvem har ansvaret for bloggen? Er det ikke alltid sånn når ansvarlig plutselig trer av blir det nesten anarki…, vi savner vel alle sammen SE som kommuniserer med oss. Jeg har vært fan i mange år, men ser og når det er på tide med litt kritikk. Ikke enig med alt som skrives her, men ser at mange av leserne gjerne vil ha aktivitet i kommentarfeltet.
        Du kan ikke bare slenge ut navn her på mennesker du synes hetser og kritiserer. Det hjelper overhodet ingenting, det skaper krangling og mer hets, noe det alltid kommer til å være på en blogg plattform. Nå har det virkelig samlet seg opp mye stygt og ufint, men igjen ikke overraskende. Dette har bygd seg opp siden SE sluttet å kommunisere med oss. Hva mener du skal til for å forbedre det? Iallefall ikke krig i kommentarfeltet.
        Spekulasjoner og kritikk oppstår på denne måten. Det Er bare SE som kan rydde opp i kaoset. Da mener jeg ikke operasjoner etc.., det er hennes sak. Men legg merke til de positive kommentarene, og de har iallefall krav på svar.

        1. Mona: «Du kan ikke bare slenge ut navn her på mennesker du synes hetser og kritiserer.» -Jo, det gjør jeg akkurat som jeg vil om når jeg synes det er bl.a. de som kommenterer det samme om og om igjen og nærmest forventer at Sophie Elise skylder dem et svar på hva hun gjorde i Tyrkia osv. Er det noe rart hun isåfall ikke vil opplyse om det etter så mye pes hun har fått for sine tidligere operasjoner. Nå gjør hun jo kanskje det de i debatten ønsker, at hun ikke skal opplyse om operasjoner osv, også et det galt det også. Har fulgt Sophie Elise i langt tid og om hun kommuniserer mindre med sine følgere i kommentarfelter så tenker jeg SO WHAT! Hun skylder oss ingenting og har et liv ved siden av bloggen også, om hun mister lesere pga det så får det være hennes sak. Bla tilbake selv og les kommentarer om du ønsker, jeg er ikke den eneste som har reagert på det. Vi er sikker mer enige enn uenige, som du skrev at ingen ønsker krig i kommentarfeltet noe jeg synes slike kommentarer som har vært tidligere fyres opp av. Men da har de jo ønsket litt av det de ønsket og I guess, bortsett fra svar fra Sophie Elise vel og merke. Hadde det kanskje vært skrevet mer konstruktiv kritikk istedet for å virke så bitter så kanskje de hadde fått svar fra henne og 😉 Ha en flott dag! 😊

          1. Er helt enig i at hun ikke skylder noen et svar. Det hjelper heller ikke å konstant å spekulere i hva de tror hun har gjort. Det jeg mener er vel at vi må slutte helt å tro og synse om hva hun har gjort/ikke gjort. Det har vi ikke noe med. Da er det ingen vits i å kommentere og heller ikke svare på disse kommentarene. Tenker de blir borte etterhvert hvis vi ikke bryr oss om det. Er enig med deg Tonje

          2. Vil bare påpeke at jeg ikke synes hun skylder noen noe svar overhodet, skjønner godt at hun holder det for seg selv! Mener mer at det er en forklaring på lite aktivitet overalt egentlig, og lurer bare på om når det eventuelt kommer ny YouTube video og hvorfor hun ikke kommuniserer med oss lenger? Skal slutte å skrive om Tyrkiaturen da, om det kommer fram slik at jeg mener at hun skylder oss svar, for det gjør hun ikke:) Og er nok best at hun holder det for seg selv selvom folk ser hva som har endret seg!

            1. Enig med deg kristina men er uansett sjokkert over hvordan SE takler dette med fullstendig stillhet. Mener ennå at alle spekulasjoner og sunsing kommer fra hennes stillhet.Trenger absolutt ikke vite noe om operasjoner, men hun ville kommet heldigere ut av dette ved å kommunisere som normalt🤗. Hun gjør som hun synes er best, og det er fint.

    4. Hei! Jeg lurte bare på hvor skoene dine er fra? Syns de var så fine, også trenger jeg sånne selv. Ha en fin dag <3

    5. Jøss som folk skal spekulere. Det er klart Sophie ikke tør å være åpen om et eventuelt inngrep etter stormen hun havnet i etter hodebunns-innlegget. Her kan hun bare tape. Er hun åpen får hun refs for å “promotere” kosmetiske inngrep, tier hun så er hun er løgner og fører leserne bak lyset. Hva i alle dager skal hun liksom gjøre? Jeg føler veldig sympati for den jenta.

    6. Jeg liker deg liksom, synes du er flink til det du gjør men de 7(?!) siste innleggene dine har vært annonse.. Det er litt kjedelig..☹️

    7. Hva er greia med at hvert eneste innlegg er reklame egentlig? Bloggen din mister jo litt troverdighet til slutt. Skriv heller om ting du bryr deg om, ikke som folk betaler deg for å si. Det har vi nok av politikere til å ta seg av.

      1. Det er et strengt regelverk for markering av reklame, og det eneste jeg kan se av reklame i dette innlegget er en annonse-lenke til antrekket hun har på seg, dette må jo også markeres 🙂 Folk ville nok uansett spurt Sophie hvor antrekket hennes er fra, så er vel ikke veldig rart at hun linker til det med en gang 🙂

    8. Er så lei av at du prater om ditt utseende. Det er jo plastikk. Hvor mange timer/år har du brukt på å stirre inn i speilet? Det er ikke såå revolusjonerende å operere og sminke seg bort, og snakke om at man er seg selv. Heller ikke særlig innsiktsfullt.

    9. Venninnen til Sophie Elise, -Fatisha☺️! 😊😊🎉🌸👑 -Er det ikke utrolig at ei så naturlig og kul ung dame som Fatisha, kan være så nær ei så overflatisk jente som SE?? At hun sitter der, helt i sin egen flotte kropp, og stråler av Ekte personlighet og karakter, er en total motsetning til SE, som på en narsissistisk måte, kun er opptatt av sitt plastiske og overflatiske og kunstige selv. Sprøtt, egentlig..,e🙄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg