stay here forever please

Reklame | mymuse

 

 Her får dere se litt mer bilder av hvordan jeg skal bo de neste dagene – den fine utsikten fra verandaen nyter jeg hvert sekund av.  Jeg sier det igjen, dra til Son Spa folkens. Bodyen min finner du HER. 💖 

Det passet perfekt at jeg fikk en pakke på døren med litt nyheter fra MyMuse før jeg dro hit. De har endelig sluppet sin vårkolleksjon, og jeg har gledet meg masse! Kimonoen jeg har på meg er virkelig en favoritt. Du kan bruke den både når du tusler rundt hjemme men også som en del av et antrekk! Og – en gledelig overraskelse var at en venninne av meg er modell på nettsidene deres, det ante jeg ikke 🙂 Du finner kimonoen HER!

Kimonoen føles så luksus! Jeg har den allerede i en mørkere farge som jeg bruker flere ganger i uken. Denne føles mer sommerlig, og som alt annet fra MyMuse vet jeg at kvaliteten er helt topp, så du kan bruke den i flere år. Og i tillegg har de som vanlig fri retur og 30 dagers åpent kjøp. Og verdens beste kundeservice. Jeg er så stolt samarbeidspartner og vet vi kommer til å gjøre mye gøy i tiden fremover!

En pakke fra MyMuse kommer alltid i de fineste eskene, så du kan gi bort nydelig undertøy rett i gave om du ønsker det. For meg føles det alltid som julaften! Og koden sophieelise20 gir 20% rabatt på alt på nettsiden. Hvor bra er ikke det? 💖

 

Dere visste kanskje ikke at at MyMuse har et bredt utvalg av badetøy i tillegg? Jeg EEEELSKER dette settet med leopardmønster! Størrelsene er normale, men som sagt er det fri retur i tilfelle noe ikke skulle passe. Om du bruker rabattkoden min på dette settet blir det ganske billig.

Overdelen jeg har på meg er utsolgt, men du finner underdelen HER – lignende overdel finnes HER.

Husk rabattkoden sophieelise20!  💖 

18 kommentarer
    1. Ditt nye samarbeid passer perfekt til 12/13 åringer!!! Not! Hvorfor ikke satse på noe som passer alle aldersgrupper som leser bloggen din. Prisene er og ganske stive for hvermann for å være ærlig. Akkurat nå er bloggen din rettet mot 18+.

      1. Hvor i alle dager får du det fra at hun har flest lesere som er såpass unge? Vil tippe de aller fleste er i 20-årene som henne selv (de som har fulgt henne lenge).

    2. Solfrid
      Nå er jo sophie elise en 20+ kvinne og hennes interesser vil nok ikke være like som en 12-13 åring uansett, man MÅ jo ikke kjøpe alt som sophie elise reklamerer for
      Klarte fint å lese dette innlegget uten å kjøpe en bh jeg 🙂

    3. Skikkelig Nydelig bilder synes jeg å kult innlegg håper at du koser deg masse å ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😃♥️🐱🌌🦋

    4. Hei Sophie!

      Har alltid fulgt deg og syns du er et bra menneske <3

      I 2015 var vi i Platanias samtidig, og kjæresten min sendte deg melding fra kontoen min og spurte om vi skulle møtes😂 Er litt glad for at vi ikke møttes siden du var ilag med Robin da, haha

    5. Son er helt fantastisk! Bor her selv og elsker livet her. Beste stedet for barn å vokse opp og hyggelige mennesker overalt. Kos dere masse på Spa!

    6. Hei!

      Jeg savner de «spirituelle» innleggene dine, som da du fortalte om at du hadde ut av kroppen opplevelse, hoppa ut vinduet og at det va ei skummel dame som fulgte etter deg! Det er så sykt interessant å lese om, håper det kommer etter hvert.

    7. Som nevnt i kommentar på forrige innlegg så er jeg selv utrolig fornøyd med undertøyet fra MyMuse, så det spørs om jeg klikker hjem noe nytt i kveld. De har godt utvalg av størrelser, sykt fine innpakninger, god kvalitet og ikke minst veldig fine å se på!

    8. Jeg blir helt matt. Heldigvis er barna mine eldre enn den personen som sprer dritt og tjenere seg så rik på denne møkka her. Trodde ikke det gikk an å tjene så mye penger på å ødelegge andre unger og ungdommers liv!!!! Og så sitter far oppi gokk og drar inn kroner for å styre penga til lille jenta si. Håper det føles bra!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg